Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

net maar eens een bestelling geplaatst. onder andere 5kg kipfilet waarbij het me erg aanspreekt dat elke filet zonder pees en tussen de 190-120 gram is. Ook de paardenbiefstuk, zoete aardappel en groentemix besteld. Ben erg benieuwd!!

Hi Scoob,

ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar er ging iets fout met de iDeal betaling.
Is die wel binnengekomen, en zo ja, op welk rekeningnummer zal ik dan het bedrag overmaken?

alvast bedankt!

Edward

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
Hi Scoob,

ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar er ging iets fout met de iDeal betaling.
Is die wel binnengekomen, en zo ja, op welk rekeningnummer zal ik dan het bedrag overmaken?

alvast bedankt!

Edward

(Ik beantwoord voor nu even alleen Edward wegens de drukte bij Muscle Meat (Dringende vraag), de rest vanavond <3)

Ik zie het afgelopen uur geen bestelling onder de naam Edward. Dit betekent ook direct dat er geen geld is binnengekomen. Je kan dus opnieuw bestellen. Twijfel je nog, bel mij even op 0658814550 en we kijken er samen even naar!

werken jullie/de post as. vrijdag? zoja, dan plaats ik donderdag een bestelling :)

Rijst is trouwens erg lekker. Perfect om nasi mee te maken :thumb:

Binnenkort s gewoon ontdooien onderweg.

(Ik beantwoord voor nu even alleen Edward wegens de drukte bij Muscle Meat (Dringende vraag), de rest vanavond <3)

Ik zie het afgelopen uur geen bestelling onder de naam Edward. Dit betekent ook direct dat er geen geld is binnengekomen. Je kan dus opnieuw bestellen. Twijfel je nog, bel mij even op 0658814550 en we kijken er samen even naar!
Thanks man, ik zal nu meteen de bestelling even opnieuw plaatsen :)

• #2.709
Het was een mooie dag @ MuscleMeat! We hebben alles mooi af gekregen en een boel nieuwe klanten er bij :). Veel leuke opmerkingen bij de bestellingen zoals: ''ga zo door'' en mails met suggesties/mee denk tips! Erg tof :D.

@ Scoobz0r
Ik had 1kg Hert in de voordeel pakket gekocht.
Had gisteren 1 hertenbiefstuk die ik helaas weg heb gegooid omdat die echt heel raar smaakte de hertenbiefstuk daarvoor was oke.

Misschien is herten vlees niet mijn ding, who knows.

Ok report anders even back in PM met je laatste bevindingen en ik kijk wat ik kan doen voor je :).

Mijn hertenbiefstukken waren heerlijk man. wel andere kleur als normale biefstukken.
Had ze gister aan m'n ouders geserveerd en MM heeft er een potentiële klant bij haha.

Zo deed ik dat ook bij mijn schoonouders. :D en inderdaad.. die bestellen nu ook via ons.

Haha mooi Chrez en Marina! ''Voor sporters'' hoeft natuurlijk helemaal niet. Is perfect vlees/vis voor iedereen :). Had Avocado's meegenomen voor de ouders van een vriendin van mij en die waren ook verkocht. ''Dit is nergens zo te koop!! ideaaalll'' :D.

net maar eens een bestelling geplaatst. onder andere 5kg kipfilet waarbij het me erg aanspreekt dat elke filet zonder pees en tussen de 190-120 gram is. Ook de paardenbiefstuk, zoete aardappel en groentemix besteld. Ben erg benieuwd!!

Bedankt voor je eerste bestelling Mcvk! De Kipfilet is erg fijn :), dat zul je wel gaan merken. Paard is een topper in sales in niet voor niets. De zoete aardappel is ontzettend makkelijk in gebruik. De groentemix is een groentemix ;). Laat je weten wat je er van vond? Altijd leuk en goed om feedback te hebben voor ons.

werken jullie/de post as. vrijdag? zoja, dan plaats ik donderdag een bestelling :)

Tussen woensdag 15:00 en donderdag 15:00 bestellingen is 97% (3%postnl vertraging) kans dat je het vrijdag in huis hebt! Je kan ook nu bestelling en in je opmerking zetten dat je het vrijdag wilt ontvangen. Voordat elke inpak dag begint worden alle opmerkingen doorgenomen op bijzonderheden, dus allemaal gelezen.

Rijst is trouwens erg lekker. Perfect om nasi mee te maken :thumb:

Binnenkort s gewoon ontdooien onderweg.

Mooi Abfab! De basmati of witte rijst? Het is een ontzettend gemaksproduct en precies goed getimed in de fabriek qua kooktijd (pre-cooked rice).

Thanks man, ik zal nu meteen de bestelling even opnieuw plaatsen :)

:thumbs:

Gisteren weer een paardenbiefstukje op, echt heerlijk was-ie. Bijna helemaal zonder saus gegeten, omdat dat zonde van de smaak zou zijn.

De kipfilet is inderdaad erg makkelijk in gebruik. Avond van tevoren in koelkast laten ontdooien en enkel in stukjes snijden (of niet :p). Geen stukken wat je moet wegsnijden :thumb:

Heb nu al redelijk vaak tonijn besteld. Normaal is hij altijd mooi rood.
Ik had er gisteren één die meer bruinig was, is dat ook goed?

Hij rook overigens nog wel goed.

---------- Toegevoegd om 07:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:58 ----------

• #2.712
Gisteren weer een paardenbiefstukje op, echt heerlijk was-ie. Bijna helemaal zonder saus gegeten, omdat dat zonde van de smaak zou zijn.

De kipfilet is inderdaad erg makkelijk in gebruik. Avond van tevoren in koelkast laten ontdooien en enkel in stukjes snijden (of niet :p). Geen stukken wat je moet wegsnijden :thumb:

Haha sweet! Paard heeft inderdaad een iets ander smaakje, meder doordat het hoger in ijzer zit. Ik zelf doe er wel kruiden / peper etc op.Mooi VinnieVince dat de kipfilet (rauw) ook goed bevalt bij jouw :).

Een goede vraag! Ik zal het even uitleggen want hier is inderdaad soms verwarring over hoe dat nu zit met de kleur en versheid van Tonijn. De leveranciers van supermarkten krijgen vaak de opdracht om het kunstmatig roze tot rood te maken. De consument denkt hierdoor dat dit een indicatie voor kwaliteit en/of versheid is. Net als wat bij biefstukken gedaan wordt in de schappen. Dit soort bewerkingen kunnen invloed op de smaak hebben las ik laatst. Onze tonijn wordt dus niet bewerkt.

Wanneer tonijn gevangen is verliest het snel zijn roze/rode kleur. Dit is geen teken dat de vis niet vers is. De kleur komt doordat er een zuurstoftekort is waardoor het ijzer in de eiwitten gaat oxideren. De meeste tonijn is van naturen roodbruin tot bruin van kleur.

Ik zit bij de deur te wachten op onze 10 kg kipfilet! :) Gelijk even kijken of de zoete aardappel ook bevalt. Nog nooit op.

Bedankt voor je eerste bestelling Mcvk! De Kipfilet is erg fijn , dat zul je wel gaan merken. Paard is een topper in sales in niet voor niets. De zoete aardappel is ontzettend makkelijk in gebruik. De groentemix is een groentemix . Laat je weten wat je er van vond? Altijd leuk en goed om feedback te hebben voor ons.

Net het pakket binnen gehad, had niet verwacht dat het nog zo goed bevroren zou zijn! Vlees ziet er super uit en paste gelukkig net in me vriezer, blij dat ik de 10kg niet heb besteld dan had ik veel kip moeten eten vandaag :D

Ben benieuwd hoe de kip is, zal het hier plaatsen nadat ik het gegeten heb

Mijn angus burgers zijn al weer bijna op :( Tijd voor een nieuwe doos. Gelijk die risotto maar eens proberen :D

Is geregeld :)

Laatst bewerkt:
Ik heb 18 kilo paard besteld, zou leuk zijn als ik vandaag 54kg kreeg !;)

Ik heb 18 kilo paard besteld, zou leuk zijn als ik vandaag 54kg kreeg !;)

:roflol: Het is dat ze dood zijn anders had je een eigen paardenrace kunnen houden,

Ook zojuist weer een bestelling geplaatst :rolleyes:

Wat minder paard dan stunna :p en de risotte maar eens proberen

Waren ze lekker? Ben je welleens gestuit op vreemde harde stukjes bot oid? (Srs)

Ja ze waren heerlijk. Ik eet er bijna elke dag 1. Geen harde stukjes o.i.d. Het is ook bestaand een product van een leverancier van MM geloof ik. Niet een product wat MM zelf heeft laten maken.. voor zover ik weet. Het heeft ook geen exceptioneel hoge eiwitwaarden ofzo. Gewoon een consumentenburger. Maar wel kwaliteitsvlees ipv varkensseperatorvlees.

Terug
Naar boven