Mcvk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi Scoob,
ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar er ging iets fout met de iDeal betaling.
Is die wel binnengekomen, en zo ja, op welk rekeningnummer zal ik dan het bedrag overmaken?
alvast bedankt!
Edward
werken jullie/de post as. vrijdag? zoja, dan plaats ik donderdag een bestelling![]()
Thanks man, ik zal nu meteen de bestelling even opnieuw plaatsen(Ik beantwoord voor nu even alleen Edward wegens de drukte bij Muscle Meat (Dringende vraag), de rest vanavond <3)
Ik zie het afgelopen uur geen bestelling onder de naam Edward. Dit betekent ook direct dat er geen geld is binnengekomen. Je kan dus opnieuw bestellen. Twijfel je nog, bel mij even op 0658814550 en we kijken er samen even naar!

. Veel leuke opmerkingen bij de bestellingen zoals: ''ga zo door'' en mails met suggesties/mee denk tips! Erg tof
.@ Scoobz0r
Ik had 1kg Hert in de voordeel pakket gekocht.
Had gisteren 1 hertenbiefstuk die ik helaas weg heb gegooid omdat die echt heel raar smaakte de hertenbiefstuk daarvoor was oke.
Misschien is herten vlees niet mijn ding, who knows.
.Mijn hertenbiefstukken waren heerlijk man. wel andere kleur als normale biefstukken.
Had ze gister aan m'n ouders geserveerd en MM heeft er een potentiële klant bij haha.
Zo deed ik dat ook bij mijn schoonouders.en inderdaad.. die bestellen nu ook via ons.
. Had Avocado's meegenomen voor de ouders van een vriendin van mij en die waren ook verkocht. ''Dit is nergens zo te koop!! ideaaalll''
.net maar eens een bestelling geplaatst. onder andere 5kg kipfilet waarbij het me erg aanspreekt dat elke filet zonder pees en tussen de 190-120 gram is. Ook de paardenbiefstuk, zoete aardappel en groentemix besteld. Ben erg benieuwd!!
, dat zul je wel gaan merken. Paard is een topper in sales in niet voor niets. De zoete aardappel is ontzettend makkelijk in gebruik. De groentemix is een groentemix
. Laat je weten wat je er van vond? Altijd leuk en goed om feedback te hebben voor ons.werken jullie/de post as. vrijdag? zoja, dan plaats ik donderdag een bestelling![]()
Rijst is trouwens erg lekker. Perfect om nasi mee te maken
Binnenkort s gewoon ontdooien onderweg.
Thanks man, ik zal nu meteen de bestelling even opnieuw plaatsen![]()
). Geen stukken wat je moet wegsnijden Gisteren weer een paardenbiefstukje op, echt heerlijk was-ie. Bijna helemaal zonder saus gegeten, omdat dat zonde van de smaak zou zijn.
De kipfilet is inderdaad erg makkelijk in gebruik. Avond van tevoren in koelkast laten ontdooien en enkel in stukjes snijden (of niet). Geen stukken wat je moet wegsnijden
![]()
.Heb nu al redelijk vaak tonijn besteld. Normaal is hij altijd mooi rood.
Ik had er gisteren één die meer bruinig was, is dat ook goed?
Hij rook overigens nog wel goed.
Bedankt voor je eerste bestelling Mcvk! De Kipfilet is erg fijn , dat zul je wel gaan merken. Paard is een topper in sales in niet voor niets. De zoete aardappel is ontzettend makkelijk in gebruik. De groentemix is een groentemix . Laat je weten wat je er van vond? Altijd leuk en goed om feedback te hebben voor ons.

Mijn angus burgers zijn al weer bijna opTijd voor een nieuwe doos. Gelijk die risotto maar eens proberen
![]()
Ik heb 18 kilo paard besteld, zou leuk zijn als ik vandaag 54kg kreeg !![]()
Het is dat ze dood zijn anders had je een eigen paardenrace kunnen houden,
en de risotte maar eens proberenWaren ze lekker? Ben je welleens gestuit op vreemde harde stukjes bot oid? (Srs)