AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net stoofpotje stoofvlees op. Smaak is goed, alleen de hoeveelheid en prijs zijn niet helemaal in overeenstemming. Leuk om te proberen, maar niet om vaker te bestellen

Wat zijn jullie snel gegroeid kwa uitbreiding assortiment, goed bezig!

volgende week weer bestellen, gelijk voor paar vrienden meebstellen

Had n vraagje over de zoete aardappel, is die lekker uit de magnetron? (is makkelijk voor als je weinig tijd heb)

Ten behoeve van de overzichtelijkheid op de website is het misschien een handig een rubriek op te nemen met nieuwe producten, zeker gezien de hoge frequentie van nieuw spul de laatste tijd. De grill werkt trouwens goed, is binnen een mum van tijd warm, echt een kanon:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.726
Ik zit bij de deur te wachten op onze 10 kg kipfilet! :) Gelijk even kijken of de zoete aardappel ook bevalt. Nog nooit op.

Net Sinterklaas :birthday:

Net het pakket binnen gehad, had niet verwacht dat het nog zo goed bevroren zou zijn! Vlees ziet er super uit en paste gelukkig net in me vriezer, blij dat ik de 10kg niet heb besteld dan had ik veel kip moeten eten vandaag :D

Ben benieuwd hoe de kip is, zal het hier plaatsen nadat ik het gegeten heb

Fijn dat het goed is aangekomen. Eetse en alvast bedankt voor de moeite van de review!

Mijn angus burgers zijn al weer bijna op :( Tijd voor een nieuwe doos. Gelijk die risotto maar eens proberen :D

De hele doos al op? :D doe je goed Jan, leuk!! Erg benieuwd wat je van de risotto vindt.

Ik heb 18 kilo paard besteld, zou leuk zijn als ik vandaag 54kg kreeg !;)

^_^.

:roflol: Het is dat ze dood zijn anders had je een eigen paardenrace kunnen houden,

Ook zojuist weer een bestelling geplaatst :rolleyes:

Wat minder paard dan stunna :p en de risotte maar eens proberen

Cool :). Vandaag was Risotto aardig wat besteld. Leuk om te zien dat er interesse voor is.

Ja ze waren heerlijk. Ik eet er bijna elke dag 1. Geen harde stukjes o.i.d. Het is ook bestaand een product van een leverancier van MM geloof ik. Niet een product wat MM zelf heeft laten maken.. voor zover ik weet. Het heeft ook geen exceptioneel hoge eiwitwaarden ofzo. Gewoon een consumentenburger. Maar wel kwaliteitsvlees ipv varkensseperatorvlees.

Klopt helemaal!

Net stoofpotje stoofvlees op. Smaak is goed, alleen de hoeveelheid en prijs zijn niet helemaal in overeenstemming. Leuk om te proberen, maar niet om vaker te bestellen

Ok duidelijk feedback VinnieVince, bedankt! Het is wel beterleven vlees. Dat maakt het iets duurder. De risotto zou dan meer wat voor jou zijn. Ik haal er zelf 5 maaltijden uit. Betekent 1,50euro voor de carbs en vetten. Met een 200gr kipfilet (rauw) erbij kom je dan uit op 2,50euro per maaltijd, of met gekookte kipblokjes waarbij je alle kant-en-klaar hebt 2,75euro maar met veel betere voedingswaarden!

Wat zijn jullie snel gegroeid kwa uitbreiding assortiment, goed bezig!

:thumbs: thnx alphamark.

volgende week weer bestellen, gelijk voor paar vrienden meebstellen

Had n vraagje over de zoete aardappel, is die lekker uit de magnetron? (is makkelijk voor als je weinig tijd heb)

Stomen gaat zeker goed! 6-7min op 750watt met iets deels afsluitend erop. Vandaag kreeg ik toevallig een foto van een klant binnen die het fijn had gemaakt en in de oven een soort moussaka er van had gemaakt :D

mtwo5u.jpg

13yow00.jpg

Ten behoeve van de overzichtelijkheid op de website is het misschien een handig een rubriek op te nemen met nieuwe producten, zeker gezien de hoge frequentie van nieuw spul de laatste tijd. De grill werkt trouwens goed, is binnen een mum van tijd warm, echt een kanon:D

Thnx voor de tip! Fijn van de grill, het is idd een beest met zijn 1800watt :).

Laatst bewerkt:
Scoobie, Hoeveel plaats neemt 10 kilo kip in? Is er evt ook dbb korting of korting bij een grote bestelling? Alvast bedankt.

van de bestelling van vorige week alles nu geprobeerd

Argentijnse kipfilets:
2x gegeten nu, elke keer savonds in de koelkast gelegd, dag erna gemarineerd, ging allemaal makkelijk en smaakt goed!
morgen op de bbq, heb ze net in bevroren toestand in een zak met olijfolie met kruiden gedaan en in de koelkast gelegd, ben benieuwd of dat het marineren bevorderd, heeft dan 20u in de marinade liggen ontdooien

GOld mix
Gewokt, smaakte goed, was niet veel werk om klaar te maken

Fruit: bosvruchtenkorf:
Bij het openen van de zak rook het het al epic en zoet
in de blender met wat banaan enzo, smaakte al prima!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Scoobie, Hoeveel plaats neemt 10 kilo kip in? Is er evt ook dbb korting of korting bij een grote bestelling? Alvast bedankt.

ik heb een tafelformaat koelkast met bovenin een klein diepvriesvakje, daar kan ik in totaal 4 kilo in kwijt als die helemaal leeg is, met goed proppen miss nog net iets meer

Sample kipblokjes geprobeerd en die smaakte erg goed.
De avocado smaakte totaal niet naar avocado, maar eerder naar citroensap of dergelijke.

• #2.730

Ze komen in zakken van 5kg. Dus als je de 10kg versie besteld 2x een 5kg zak. Heb je al eerder besteld? Het even groot als de broccoli zak of 2x zoete aardappel zak. Je kan in ieder geval alvast een kg afgedekt in de koelkast leggen, dat scheelt weer iets. De vergelijking van JoeyC is ook handig.

Argentijnse kipfilets:
2x gegeten nu, elke keer savonds in de koelkast gelegd, dag erna gemarineerd, ging allemaal makkelijk en smaakt goed!
morgen op de bbq, heb ze net in bevroren toestand in een zak met olijfolie met kruiden gedaan en in de koelkast gelegd, ben benieuwd of dat het marineren bevorderd, heeft dan 20u in de marinade liggen ontdooien

GOld mix

Wauw! Mooie review. Alle producten goed gekeurd :thumbs: leuk! Bedankt voor je mening.

Sample kipblokjes geprobeerd en die smaakte erg goed.
De avocado smaakte totaal niet naar avocado, maar eerder naar citroensap of dergelijke.

Hey PatrickvH. Mooi van de kipblokjes! In de Avocado's zit 0.3% citroenzuur om de bruining tegen te gaat. Dit is zo weinig dat je dit niet hoort te proeven. Mijn advies is er nog 1 te proberen. Ervaar je het zelfde mail mij dan even op info@musclemeat.nl en we zoeken een passende oplossing. Belangrijk is dat je het op kamertemperatuur eet. Het hoort zo zacht als boter te zijn, dan weet je dat het volledig ontdooit is.

Gisteren de kipfilet op. op tijd aan het ontdooien gelegd in de koelkast. S'avonds zo kunnen pakken zonder stukken weg te hoeven snijden, ideaal!!

Daarna 8 minuten in kokosolie in de koekenpan gebakken en vervolgens nog 8 minuten onder de grill met rijkelijk barbecuemarinade (bijna geen kcal's) ingesmeerd. Wat een lekker stevig kippetje!! Echt een enorm verschil met de plofkip uit de supermarkt. Voor wat betreft de kip hebben jullie er zeker een vaste klant bij.

Daarbij de zoete aardappeltjes op gebakken in de koekenpan 10 minuten in de kokosolie en chili & paprikapoeder. Erg goed te doen! nu nog een keer in de magnetron en in de oven maken.

Country grill met een beetje wokolie warm gemaakt in de wok. Smaakt erg goed maar gezien de prijs weet ik niet of dit voor mij een blijvertje is.

Vanavond de paardenbiefstuk op het menu :)

Man wat irritant. Steeds als ik wil bestellen is er wel iets uit voorraad. Ik wacht met bestellen totdat het er allemaal is, want het is onzin om 2x 4KG te bestellen en verzendkosten te betalen als het makkelijk in één bestelling kan.

Die hamburgers zijn echt vaak uitverkocht.

• #2.733
Gisteren de kipfilet op. op tijd aan het ontdooien gelegd in de koelkast. S'avonds zo kunnen pakken zonder stukken weg te hoeven snijden, ideaal!!

Daarna 8 minuten in kokosolie in de koekenpan gebakken en vervolgens nog 8 minuten onder de grill met rijkelijk barbecuemarinade (bijna geen kcal's) ingesmeerd. Wat een lekker stevig kippetje!! Echt een enorm verschil met de plofkip uit de supermarkt. Voor wat betreft de kip hebben jullie er zeker een vaste klant bij.

Daarbij de zoete aardappeltjes op gebakken in de koekenpan 10 minuten in de kokosolie en chili & paprikapoeder. Erg goed te doen! nu nog een keer in de magnetron en in de oven maken.

Country grill met een beetje wokolie warm gemaakt in de wok. Smaakt erg goed maar gezien de prijs weet ik niet of dit voor mij een blijvertje is.

Vanavond de paardenbiefstuk op het menu :)

Super Mcvk. Leuk dat alles zo goed in de smaak valt! 16minuten een kipfilet behandelen is wel lang, maar als je dit lekker vond waarom niet :D. Vergeet niet dat de zoete aardappels al compleet gegaard zijn. Opwarmen is genoeg! En welkom bij MuscleMeat als vaste klant :thumbs:

Man wat irritant. Steeds als ik wil bestellen is er wel iets uit voorraad. Ik wacht met bestellen totdat het er allemaal is, want het is onzin om 2x 4KG te bestellen en verzendkosten te betalen als het makkelijk in één bestelling kan.

Die hamburgers zijn echt vaak uitverkocht.

Dat is inderdaad vervelend. We hadden genoeg ingeslagen voor de komende 10dagen (elke vrijdag worden hamburgers bij ons geleverd, een erg gewild product), alleen gister was ''madness''. Er waren 2 klanten die (waar het op leek) een hele gym gingen voeren. Samen hebben ze alle hamburgers opgekocht. Morgen eind van de dag hebben wij ze weer. We sturen normaal niet op vrijdag, maar als jij kan garanderen dat je op zaterdag thuis bent wil ik wel een uitzondering maken. Wil je dit, bel mij even op 0658814550 en we maken je bestelling even in orde voor morgen.

Super Mcvk. Leuk dat alles zo goed in de smaak valt! 16minuten een kipfilet behandelen is wel lang, maar als je dit lekker vond waarom niet :D. Vergeet niet dat de zoete aardappels al compleet gegaard zijn. Opwarmen is genoeg! En welkom bij MuscleMeat als vaste klant :thumbs:

Die laatste 8 waren onder een niet te warme grill om de BBQ marinade er lekker in te laten trekken, maar dit was inderdaad een probeersel en kan de volgende keer iets korter. Kwaliteit van de kip is in ieder geval goed.

Aardappeltjes bevroren in de koekenpan gedaan dus dit duurde wel even. Ach even uitvogelen ook.

Argentijnse kipfilets:

GOld mix

Jij wast je kipfilet niet?:barf: Ik was mijn kip altijd met azijn en water tbh.

• #2.737
Die laatste 8 waren onder een niet te warme grill om de BBQ marinade er lekker in te laten trekken, maar dit was inderdaad een probeersel en kan de volgende keer iets korter. Kwaliteit van de kip is in ieder geval goed.

Aardappeltjes bevroren in de koekenpan gedaan dus dit duurde wel even. Ach even uitvogelen ook.

Mooi!

Ah my bad. Verwarde mijn ontdooide zak met -18graden uit de vriezer pakken. Ik eet zoveel zoete aardappel dat ik de zak compleet laat ontdooien in de koelkast en optijd op eet haha. Met -18graden heb ik het ook gestoomd en dat gaat prima. Dit was ongeveer 6-7minuten op 750watt. Vanuit ontdooide toestand max 2 min.

Jij wast je kipfilet niet?:barf: Ik was mijn kip altijd met azijn en water tbh.

Je mag de kipfilet best nog even in bad leggen als je wilt ;) maar het is niet nodig. Ze worden in de fabriek gewassen voordat ze met -80graden stikstof ingevroren worden (IQF). Daarna gaan ze in een hygenische zak die niet open gaat tot deze bij jullie deur is.

Is er iemand die de pangasiusfilet in de magnetron heeft bereid?
Ben benieuwd hoe dat is, kan het natuurlijk ook zelf proberen maar wellicht is er iemand die hem zo gemaakt heeft.

Toch wel een nadeel aan de risotto dat het bij de verzending super snel ontdooit (wat ook bij het fruit het geval is). Heb het na levering direct in de vriezer gelegd en het is één groot blok geworden. Hierdoor haast onmogelijk om het in porties te doen :( Wellicht een optie om de risotto op te delen in porties van 200gram waardoor je dit probleem niet meer hebt.
De smaak is overigens geweldig ;) Daar is echt niks op aan te merken!

Toch wel een nadeel aan de risotto dat het bij de verzending super snel ontdooit (wat ook bij het fruit het geval is). Heb het na levering direct in de vriezer gelegd en het is één groot blok geworden. Hierdoor haast onmogelijk om het in porties te doen :( Wellicht een optie om de risotto op te delen in porties van 200gram waardoor je dit probleem niet meer hebt.
De smaak is overigens geweldig ;) Daar is echt niks op aan te merken!
Komt waarschijnlijk doordat er toch vocht/lucht bij kan komen (door het ontdooi proces), is ook bij de broccoli, Goldmix, rijst en andere zakken.

Terug
Naar boven