AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jij wast je kipfilet niet?:barf: Ik was mijn kip altijd met azijn en water tbh.

nee nog nooit gedaan, waar is dat voor dan? normaal bak je de bacterien die er op zitten dood, deze is ingevroren wat sqoobzor hieronder zegt, -80, dat dood ook vast een boel.

Mooi!

Ah my bad. Verwarde mijn ontdooide zak met -18graden uit de vriezer pakken. Ik eet zoveel zoete aardappel dat ik de zak compleet laat ontdooien in de koelkast en optijd op eet haha. Met -18graden heb ik het ook gestoomd en dat gaat prima. Dit was ongeveer 6-7minuten op 750watt. Vanuit ontdooide toestand max 2 min.

Je mag de kipfilet best nog even in bad leggen als je wilt ;) maar het is niet nodig. Ze worden in de fabriek gewassen voordat ze met -80graden stikstof ingevroren worden (IQF). Daarna gaan ze in een hygenische zak die niet open gaat tot deze bij jullie deur is.

nee nog nooit gedaan, waar is dat voor dan? normaal bak je de bacterien die er op zitten dood, deze is ingevroren wat sqoobzor hieronder zegt, -80, dat dood ook vast een boel.
Om de kippige geur eraf te halen en om het te desinfecteren. Maar de kip van mm wordt gewassen hoor ik net dus dan hoeft het in principe niet. Filet van de ah zou ik wel altijd ff wassen.

Zoals beloofd ook nog even een review van de paardenbiefstuk.

Eerst op kamertemperatuur laten komen. Mooi plat stuk biefstuk dus 1 min per kant op hoog vuur en daarna nog een minuut per kant op matig vuur met roomboter gebakken en daarna even laten rusten in aluminiumfolie. Mooi medium-rare. Lekker stukje vlees, zat 1 zeempje in maar dat mag :)

Prijs/kwaliteitverhouding super!

Nice MCVK! Kga ik ook proberen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Zoals beloofd ook nog even een review van de paardenbiefstuk.

Eerst op kamertemperatuur laten komen. Mooi plat stuk biefstuk dus 1 min per kant op hoog vuur en daarna nog een minuut per kant op matig vuur met roomboter gebakken en daarna even laten rusten in aluminiumfolie. Mooi medium-rare. Lekker stukje vlees, zat 1 zeempje in maar dat mag :)

Prijs/kwaliteitverhouding super!

Awesome :cool: . Thnx voor de review Mcvk!

Toch wel een nadeel aan de risotto dat het bij de verzending super snel ontdooit (wat ook bij het fruit het geval is). Heb het na levering direct in de vriezer gelegd en het is één groot blok geworden. Hierdoor haast onmogelijk om het in porties te doen :( Wellicht een optie om de risotto op te delen in porties van 200gram waardoor je dit probleem niet meer hebt.
De smaak is overigens geweldig ;) Daar is echt niks op aan te merken!

Fijn dat de smaak geweldig is :). Vanaf aankomende week stappen we weer over op droogijs voor groente, fruit en carb producten. We verwachten niet met -80graden dat dit ooit meer zal gebeuren. Excuus voor het ongemak.

Nice MCVK! Kga ik ook proberen!

:thumbs:

Beef Jerky :drool: !! Testgroep aankondiging

De meeste wisten het al, maar wij zijn bezig met onze eigen beefjerky lijn op de markt te zetten. Na aardig wat uitproberen/testen :brew: is er nu een versie die wij graag met jullie willen delen. Wij willen jullie mening weten. Totaal hebben wij 30 proef zakjes klaar liggen om te verzenden. Morgen 19april om 12:00 zal ik een topic openen in de voedings sectie. De eerste 30 mensen die in dit topic schrijven en mij vervolgens een PM sturen met hun adres gegevens zullen een 50gr beef jerky zakje opgestuurd krijgen. Het enige wat wij verwachten is dat je een eerlijke mening in dat topic over dit product geeft zodat wij dit als feedback kunnen gebruiken. :meal:

Awesome :cool: . Thnx voor de review Mcvk!

Fijn dat de smaak geweldig is :). Vanaf aankomende week stappen we weer over op droogijs voor groente, fruit en carb producten. We verwachten niet met -80graden dat dit ooit meer zal gebeuren. Excuus voor het ongemak.

:thumbs:

Beef Jerky :drool: !! Testgroep aankondiging

De meeste wisten het al, maar wij zijn bezig met onze eigen beefjerky lijn op de markt te zetten. Na aardig wat uitproberen/testen :brew: is er nu een versie die wij graag met jullie willen delen. Wij willen jullie mening weten. Totaal hebben wij 30 proef zakjes klaar liggen om te verzenden. Morgen 19april om 12:00 zal ik een topic openen in de voedings sectie. De eerste 30 mensen die in dit topic schrijven en mij vervolgens een PM sturen met hun adres gegevens zullen een 50gr beef jerky zakje opgestuurd krijgen. Het enige wat wij verwachten is dat je een eerlijke mening in dat topic over dit product geeft zodat wij dit als feedback kunnen gebruiken. :meal:

Ik zit er al klaar voor!!:D:D

Hier nog een die er klaar voor zit om de beef te testen!!

Wil het zeker testen!!

:fuu: dan ben ik niet thuis :sad:

Gvd Scoob ik zit dan niet achter m'n pc :sad:

Scoobzor,

100 gram Tonijnsteak bevat:

Energie: 136 kcal / 573 kJ
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 23,7 gram
Vet: 4,6 gram
Zout: 0,0 gram

Gaat dit dat om het bereide product? en weet jij hoeveel tonijn ongeveer lichter word?

• #2.752

Hier nog een die er klaar voor zit om de beef te testen!!

:D mooi!

Gvd Scoob ik zit dan niet achter m'n pc :sad:

Smartphone tijdperk toch ;)? Simpele ''IN'' volstaat al.

Scoobzor,

100 gram Tonijnsteak bevat:

Energie: 136 kcal / 573 kJ
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 23,7 gram
Vet: 4,6 gram
Zout: 0,0 gram

Gaat dit dat om het bereide product? en weet jij hoeveel tonijn ongeveer lichter word?

De voedingswaarden die op de site staan zijn voor zoals je het product geleverd krijgt. Voor dit product dus rauw. Voor de gekookte kipblokjes weer in de gekookte vorm :). Nee dat weet ik niet.

---------- Toegevoegd 19 April 2014 om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst 18 April 2014 om 22:36 ----------

REMINDER BEEF JERKY

Om 12:00 is het topic open om je aan te melden voor een proef zakje! Een nieuw topic in de voedings sectie zal gemaakt worden.

Mooi ik moet om 12:15 naar me werk dus kan ik me nog net even aanmelden :D

Ik heb mijn wekker ervoor gezet precies om 12:00 ben benieuwd hoe snel iedereen is haha.

• #2.756
Hey Scoob,

ik heb woensdag 16 april een bestelling geplaatst en ze zijn blijkbaar gisteren langs geweest maar ik was niet thuis, Post.nl heeft een brief achtergelaten maar ze hebben niks ingevuld, gewoon een lege brief dus, er staat niet eens op wanneer ze opnieuw gaan leveren ofzo en dat vind ik raar:o

Ik hoop dat ze vandaag nog leveren want tegen maandag of dinsdag gaat de verpakking er niet meer goed uit zien vrees ik, althans niet van binnen!

Kan je even na checken of ze vandaag nog gaan afleveren?

Bestelnummer: 5407

• #2.758
Hey Scoob,

ik heb woensdag 16 april een bestelling geplaatst en ze zijn blijkbaar gisteren langs geweest maar ik was niet thuis, Post.nl heeft een brief achtergelaten maar ze hebben niks ingevuld, gewoon een lege brief dus, er staat niet eens op wanneer ze opnieuw gaan leveren ofzo en dat vind ik raar:o

Ik hoop dat ze vandaag nog leveren want tegen maandag of dinsdag gaat de verpakking er niet meer goed uit zien vrees ik, althans niet van binnen!

Kan je even na checken of ze vandaag nog gaan afleveren?

Bestelnummer: 5407

Ik heb het even voor je opgezocht:

sbq0z4.jpg

Zo te zien is er inderdaad een poging gister geweest om 14:30. Het pakket is terug genomen naar het depot, maar zit vandaag sinds 10:05 in het distributieproces. Ik verwacht dat het straks de status ''Zending zit in afleverroute'' krijgt en vandaag 99% zeker bij je geleverd zal worden. Zorg dus dat iemand thuis is! En als je met spoed weg moet een brief op je deurbel: ''indien niet thuis bij buren leveren''. Mocht er iets zijn met het pakket bel of mail mij meteen even (gegevens op website).

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Nog 2:30min :meal::coffeepc:

Het is tijd!

• #2.760
BEEF JERKY: ]url]http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-beef-jerky-30-free-samples-testgroep-365170/#post8470266[/url]

Terug
Naar boven