JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Jij wast je kipfilet niet?Ik was mijn kip altijd met azijn en water tbh.
nee nog nooit gedaan, waar is dat voor dan? normaal bak je de bacterien die er op zitten dood, deze is ingevroren wat sqoobzor hieronder zegt, -80, dat dood ook vast een boel.
Mooi!
Ah my bad. Verwarde mijn ontdooide zak met -18graden uit de vriezer pakken. Ik eet zoveel zoete aardappel dat ik de zak compleet laat ontdooien in de koelkast en optijd op eet haha. Met -18graden heb ik het ook gestoomd en dat gaat prima. Dit was ongeveer 6-7minuten op 750watt. Vanuit ontdooide toestand max 2 min.
Je mag de kipfilet best nog even in bad leggen als je wiltmaar het is niet nodig. Ze worden in de fabriek gewassen voordat ze met -80graden stikstof ingevroren worden (IQF). Daarna gaan ze in een hygenische zak die niet open gaat tot deze bij jullie deur is.

Ik was mijn kip altijd met azijn en water tbh.
maar het is niet nodig. Ze worden in de fabriek gewassen voordat ze met -80graden stikstof ingevroren worden (IQF). Daarna gaan ze in een hygenische zak die niet open gaat tot deze bij jullie deur is.

. Thnx voor de review Mcvk!
Wellicht een optie om de risotto op te delen in porties van 200gram waardoor je dit probleem niet meer hebt.
!! Testgroep aankondiging
is er nu een versie die wij graag met jullie willen delen. Wij willen jullie mening weten. Totaal hebben wij 30 proef zakjes klaar liggen om te verzenden. Morgen 19april om 12:00 zal ik een topic openen in de voedings sectie. De eerste 30 mensen die in dit topic schrijven en mij vervolgens een PM sturen met hun adres gegevens zullen een 50gr beef jerky zakje opgestuurd krijgen. Het enige wat wij verwachten is dat je een eerlijke mening in dat topic over dit product geeft zodat wij dit als feedback kunnen gebruiken. 

dan ben ik niet thuis