- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Scoob,
ik heb woensdag 16 april een bestelling geplaatst en ze zijn blijkbaar gisteren langs geweest maar ik was niet thuis, Post.nl heeft een brief achtergelaten maar ze hebben niks ingevuld, gewoon een lege brief dus, er staat niet eens op wanneer ze opnieuw gaan leveren ofzo en dat vind ik raar
Ik hoop dat ze vandaag nog leveren want tegen maandag of dinsdag gaat de verpakking er niet meer goed uit zien vrees ik, althans niet van binnen!
Kan je even na checken of ze vandaag nog gaan afleveren?
Bestelnummer: 5407
Ik heb het even voor je opgezocht:
![]()
Zo te zien is er inderdaad een poging gister geweest om 14:30. Het pakket is terug genomen naar het depot, maar zit vandaag sinds 10:05 in het distributieproces. Ik verwacht dat het straks de status ''Zending zit in afleverroute'' krijgt en vandaag 99% zeker bij je geleverd zal worden. Zorg dus dat iemand thuis is! En als je met spoed weg moet een brief op je deurbel: ''indien niet thuis bij buren leveren''. Mocht er iets zijn met het pakket bel of mail mij meteen even (gegevens op website).

BEEF JERKY: ]url]http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-beef-jerky-30-free-samples-testgroep-365170/#post8470266[/url]

Meh, let ik 1 dag niet op, zijn het de eerste 30 die een testpackage krijgen... tegenvaller![]()
. Vandaar dat we het een kleine dag van te voren hebben aangekondigd. Net pech dus... Helaas hebben we ook echt maar 30 om te sturen..."Na ontdooiing haal het dekseltje en de plastic seal van het bakje af. Plaats deze in de magnetron 1:30 tot 2:00 minuten op 700watt. Roer er halverwege één keer door. Indien u geen magnetron tot beschikking heeft, dan is een bv. een koekenpan ook goed om de saus met vlees en groenten op medium vuur op te warmen."
lijkt beetje alsof het slaat op het dekseltje en de plastic seal![]()
Zal het zo meteen even editen.Ben zeer benieuwd naar de beef jerky! Ik zal uiteraard een recensie plaatsen! Tof dat je deze 'actie' doet!
Wanneer zijn de avocado's (hopelijk) weer op voorraad?
Net 10kg+ aan fruit besteld, aangezien jullie dat zien als de minimum 4kg...
Vanwege Pasen komt de bestelling woensdag binnen als ik het goed begrijp, kunnen jullie ervoor zorgen dat de postbode het pakket als ik er niet ben bij de buren aflevert? Anders kan ik het pakket beter zelf ergens afhalen denk ik, maar daar heb ik nou net weinig zin in. (dan kan ik net zo goed naar de winkel voor boodschappen namelijk.
Nouja, nu maar hopen dat het fruit bevalt, dan is het niet erg 10kg in huis te hebben. Ik geloof niet dat de postbode hier het vaak bij de buren levert, echter komt hij wel vaak 's avonds nogmaals langs. Als je het op de doos zou willen schrijven dan graag, bestelnummer 5477. Ik woon in een flat dus er zal meestal wel iemand vd buren thuis zijn.
Bedankt voor de moeite.
Eerste bestelling is een feit
5480, ben erg benieuwd!
!Vraagje over jullie contactgrill, hoe werkt dat hoe maak je daar vlees in klaar? En kan je tartaar, biefstuk, kip, tonijn alles erin klaarmaken?
Postbode is langs geweest maar heeft het nergens afgegeven. Kan zijn dat mijn buren ook allemaal niet thuis waren natuurlijk. Meestal komt hij dezelfde dag nogmaals langs, dus hopen dat ie komt voor ik ga trainen.
Aan al jullie groente (van country grill tot ...) Zijn dat 100% pure groenten?
Dus geen kruiden (peper of zout?) nog suiker of iets anders toegevoegd?
en waarom is het niet mogelijk iets kleinere hoeveelheden van kipfilet Argentina te kopen?
Ik wil namelijk een mix van vlees soorten bestellen, en 5 kilo rauw kipfilet is helaas iets te veel voor mij....
Zou het miss mogelijk zijn 1 of 2 kilo ervan te bestellen Bij mijn bestelling?
. Het kleine beetje zout en suiker komt van nature puur uit de groente zelf.Ok jammer! Weet wel dat wij na jouw verzoek het op de doos hebben geschreven als extra dat het bij de buren mag, ook al is dit standaard procedure. Wie weet vanavond inderdaad. Laat maar weten! Ook het prive bericht dat ik je gestuurd heb ben ik erg benieuwd naar als je die zou kunnen PM-en na ontvangst.
Al onze groente zijn 100% zonder toevoegingen. Het kleine beetje zout en suiker komt van nature puur uit de groente zelf.
Bedankt voor de feedback over de 5kg verpakking. Wij hebben geen mogenlijkheid dit op korte termijn te veranderen. Onze leverancier levert alleen in zakken van 5 en 10kg. Wij mogen dit zelf niet gaan her verpakken, wij zijn nu eenmaal geen fabriek met dit soort certificaten. Laten wij dit iemand anders her verpakken dan wordt de kg prijs te hoog. Ik snap je probleem en zou het ook graag anders willen zien als het kon.
Dat is inderdaad vervelend. We hadden genoeg ingeslagen voor de komende 10dagen (elke vrijdag worden hamburgers bij ons geleverd, een erg gewild product), alleen gister was ''madness''. Er waren 2 klanten die (waar het op leek) een hele gym gingen voeren. Samen hebben ze alle hamburgers opgekocht. Morgen eind van de dag hebben wij ze weer. We sturen normaal niet op vrijdag, maar als jij kan garanderen dat je op zaterdag thuis bent wil ik wel een uitzondering maken. Wil je dit, bel mij even op 0658814550 en we maken je bestelling even in orde voor morgen.