AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hey Scoob,

ik heb woensdag 16 april een bestelling geplaatst en ze zijn blijkbaar gisteren langs geweest maar ik was niet thuis, Post.nl heeft een brief achtergelaten maar ze hebben niks ingevuld, gewoon een lege brief dus, er staat niet eens op wanneer ze opnieuw gaan leveren ofzo en dat vind ik raar:o

Ik hoop dat ze vandaag nog leveren want tegen maandag of dinsdag gaat de verpakking er niet meer goed uit zien vrees ik, althans niet van binnen!

Kan je even na checken of ze vandaag nog gaan afleveren?

Bestelnummer: 5407

Ik heb het even voor je opgezocht:

sbq0z4.jpg

Zo te zien is er inderdaad een poging gister geweest om 14:30. Het pakket is terug genomen naar het depot, maar zit vandaag sinds 10:05 in het distributieproces. Ik verwacht dat het straks de status ''Zending zit in afleverroute'' krijgt en vandaag 99% zeker bij je geleverd zal worden. Zorg dus dat iemand thuis is! En als je met spoed weg moet een brief op je deurbel: ''indien niet thuis bij buren leveren''. Mocht er iets zijn met het pakket bel of mail mij meteen even (gegevens op website).

Hey Scoob,

de producten zijn afgeleverd, ziet er geweldig uit!

Wat ik wou vragen (eerder een suggestie), zijn jullie van plan om een nieuwsbrieven-systeem in te planten op de website? Dat zou geweldig zijn:)

"Na ontdooiing haal het dekseltje en de plastic seal van het bakje af. Plaats deze in de magnetron 1:30 tot 2:00 minuten op 700watt. Roer er halverwege één keer door. Indien u geen magnetron tot beschikking heeft, dan is een bv. een koekenpan ook goed om de saus met vlees en groenten op medium vuur op te warmen."

lijkt beetje alsof het slaat op het dekseltje en de plastic seal:roflol:

Ben zeer benieuwd naar de beef jerky! Ik zal uiteraard een recensie plaatsen! Tof dat je deze 'actie' doet!

Wanneer zijn de avocado's (hopelijk) weer op voorraad?

Net 10kg+ aan fruit besteld, aangezien jullie dat zien als de minimum 4kg...
Vanwege Pasen komt de bestelling woensdag binnen als ik het goed begrijp, kunnen jullie ervoor zorgen dat de postbode het pakket als ik er niet ben bij de buren aflevert? Anders kan ik het pakket beter zelf ergens afhalen denk ik, maar daar heb ik nou net weinig zin in. (dan kan ik net zo goed naar de winkel voor boodschappen namelijk.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Vanwege Pasen komt de bestelling woensdag binnen als ik het goed begrijp, kunnen jullie ervoor zorgen dat de postbode het pakket als ik er niet ben bij de buren aflevert? Anders kan ik het pakket beter zelf ergens afhalen denk ik, maar daar heb ik nou net weinig zin in. (dan kan ik net zo goed naar de winkel voor boodschappen namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.768
Meh, let ik 1 dag niet op, zijn het de eerste 30 die een testpackage krijgen... tegenvaller:(

Had graag aan je willen geven Jan Modaal als vaste klant zijnde :(. Vandaar dat we het een kleine dag van te voren hebben aangekondigd. Net pech dus... Helaas hebben we ook echt maar 30 om te sturen...

"Na ontdooiing haal het dekseltje en de plastic seal van het bakje af. Plaats deze in de magnetron 1:30 tot 2:00 minuten op 700watt. Roer er halverwege één keer door. Indien u geen magnetron tot beschikking heeft, dan is een bv. een koekenpan ook goed om de saus met vlees en groenten op medium vuur op te warmen."

lijkt beetje alsof het slaat op het dekseltje en de plastic seal:roflol:

Het is al stom genoeg dat we het moeten uitleggen, maar je hebt inderdaad gelijk :D Zal het zo meteen even editen.

Ben zeer benieuwd naar de beef jerky! Ik zal uiteraard een recensie plaatsen! Tof dat je deze 'actie' doet!

:thumbs: thnx madusa40

Wanneer zijn de avocado's (hopelijk) weer op voorraad?

Onze leverancier (die transport en het inpakken doet) gaat zelf van leverancier verwisselen (waar de avocado's vandaan komen). Dit gaat ongeveer 2,5week duren. Wij zullen hier helaas mee op moeten wachten.

Bedankt voor je bestelling MarceldeV. Wij blijven meat. Groente, carbs en fruit zit te weinig marge op om per 4kg te kunnen versturen en bieden we dan ook aan als service product voor bij het vlees. Je had 8 zakjes i.p.v. 10zakjes kunnen bestellen, want ze tellen als halve kg mee in de winkelwagen. Het is de standaard regel bij PostNL in Nederland dat het bij de buren afgeleverd wordt. Soms gebeurt dit niet, omdat ze het nog een tweede dag willen proberen, of de buren niet thuis zijn. Wat wij nog wel extra voor je kunnen doen is het op de doos schrijven naast het adres. ''Indien niet thuis graag leveren bij buren''. Dit soort verzoeken kunnen dan ook bij ons weergegeven worden bij het opmerkingsveld die je tegen komt tijdens het betaalproces.

Nouja, nu maar hopen dat het fruit bevalt, dan is het niet erg 10kg in huis te hebben. Ik geloof niet dat de postbode hier het vaak bij de buren levert, echter komt hij wel vaak 's avonds nogmaals langs. Als je het op de doos zou willen schrijven dan graag, bestelnummer 5477. Ik woon in een flat dus er zal meestal wel iemand vd buren thuis zijn.

Bedankt voor de moeite.

Eerste bestelling is een feit

5480, ben erg benieuwd!

Vraagje over jullie contactgrill, hoe werkt dat hoe maak je daar vlees in klaar? En kan je tartaar, biefstuk, kip, tonijn alles erin klaarmaken?

• #2.772
Nouja, nu maar hopen dat het fruit bevalt, dan is het niet erg 10kg in huis te hebben. Ik geloof niet dat de postbode hier het vaak bij de buren levert, echter komt hij wel vaak 's avonds nogmaals langs. Als je het op de doos zou willen schrijven dan graag, bestelnummer 5477. Ik woon in een flat dus er zal meestal wel iemand vd buren thuis zijn.

Bedankt voor de moeite.

:thumbs:

Eerste bestelling is een feit

5480, ben erg benieuwd!

Heb het even opgezocht. Leuke eerste bestelling, bedankt :)!

Vraagje over jullie contactgrill, hoe werkt dat hoe maak je daar vlees in klaar? En kan je tartaar, biefstuk, kip, tonijn alles erin klaarmaken?

Een simpele kwestie van stekker er in, power knop aan en de temperatuur instellen. 1 minuut wachten tot hij op warmte is en het vlees er onder. Zelf laat ik hem niet warmen worden dan 3/4 van wat hij kan. Elk stuk vlees kan je er onder klaar maken. Ik denk dat dit filmpje een goede impressie weergeeft wat je er van kan verwachten:

https://www.youtube.com/watch?v=BQ7zblFRYB4

Postbode is langs geweest maar heeft het nergens afgegeven. Kan zijn dat mijn buren ook allemaal niet thuis waren natuurlijk. Meestal komt hij dezelfde dag nogmaals langs, dus hopen dat ie komt voor ik ga trainen.

Aan al jullie groente (van country grill tot ...) Zijn dat 100% pure groenten?
Dus geen kruiden (peper of zout?) nog suiker of iets anders toegevoegd?

en waarom is het niet mogelijk iets kleinere hoeveelheden van kipfilet Argentina te kopen?
Ik wil namelijk een mix van vlees soorten bestellen, en 5 kilo rauw kipfilet is helaas iets te veel voor mij....
Zou het miss mogelijk zijn 1 of 2 kilo ervan te bestellen Bij mijn bestelling?

• #2.775
Postbode is langs geweest maar heeft het nergens afgegeven. Kan zijn dat mijn buren ook allemaal niet thuis waren natuurlijk. Meestal komt hij dezelfde dag nogmaals langs, dus hopen dat ie komt voor ik ga trainen.

Ok jammer! Weet wel dat wij na jouw verzoek het op de doos hebben geschreven als extra dat het bij de buren mag, ook al is dit standaard procedure. Wie weet vanavond inderdaad. Laat maar weten! Ook het prive bericht dat ik je gestuurd heb ben ik erg benieuwd naar als je die zou kunnen PM-en na ontvangst.

Aan al jullie groente (van country grill tot ...) Zijn dat 100% pure groenten?
Dus geen kruiden (peper of zout?) nog suiker of iets anders toegevoegd?

en waarom is het niet mogelijk iets kleinere hoeveelheden van kipfilet Argentina te kopen?
Ik wil namelijk een mix van vlees soorten bestellen, en 5 kilo rauw kipfilet is helaas iets te veel voor mij....
Zou het miss mogelijk zijn 1 of 2 kilo ervan te bestellen Bij mijn bestelling?

Al onze groente zijn 100% zonder toevoegingen :). Het kleine beetje zout en suiker komt van nature puur uit de groente zelf.

Bedankt voor de feedback over de 5kg verpakking. Wij hebben geen mogenlijkheid dit op korte termijn te veranderen. Onze leverancier levert alleen in zakken van 5 en 10kg. Wij mogen dit zelf niet gaan her verpakken, wij zijn nu eenmaal geen fabriek met dit soort certificaten. Laten wij dit iemand anders her verpakken dan wordt de kg prijs te hoog. Ik snap je probleem en zou het ook graag anders willen zien als het kon.

Ik had al geantwoord op je PM, zodra ik het binnen heb laat ik weten hoe het is. Ik hoop wel dat het lang genoeg bevroren blijft als ik het vandaag niet krijg.

Ok jammer! Weet wel dat wij na jouw verzoek het op de doos hebben geschreven als extra dat het bij de buren mag, ook al is dit standaard procedure. Wie weet vanavond inderdaad. Laat maar weten! Ook het prive bericht dat ik je gestuurd heb ben ik erg benieuwd naar als je die zou kunnen PM-en na ontvangst.

Al onze groente zijn 100% zonder toevoegingen :). Het kleine beetje zout en suiker komt van nature puur uit de groente zelf.

Bedankt voor de feedback over de 5kg verpakking. Wij hebben geen mogenlijkheid dit op korte termijn te veranderen. Onze leverancier levert alleen in zakken van 5 en 10kg. Wij mogen dit zelf niet gaan her verpakken, wij zijn nu eenmaal geen fabriek met dit soort certificaten. Laten wij dit iemand anders her verpakken dan wordt de kg prijs te hoog. Ik snap je probleem en zou het ook graag anders willen zien als het kon.

Ok thanks voor de reply! jammer dat de kip alleen in zulke grote hoeveelheden is, hoop dat in de toekomst ook zakken van 2 of 2.5 kilo mogelijk zijn..
Maar met 5 kilo zou in 1 x mijn hele vriezer nok zijn en dan heb ik geen ruimte voor de rest
(wil ook niet biefstuk, tartaar, 3-4 kilo kipblokjes, en 2 zakken groetnen, en vast nog wel wat bestellen)

Pakketje binnengekregen en gelijk even getest natuurlijk.

Even een lekkere gezonde maaltijd gemaakt met de kipblokjes, zoete aardappel en goldmix groenten.

Heerlijk!!! Ga om de maand bij jullie bestellen alleen volgende keer ga ik ook wat andere dingen proberen, low fat hamburgers en tonijnsteak staan alvast op het menu!

Dat is inderdaad vervelend. We hadden genoeg ingeslagen voor de komende 10dagen (elke vrijdag worden hamburgers bij ons geleverd, een erg gewild product), alleen gister was ''madness''. Er waren 2 klanten die (waar het op leek) een hele gym gingen voeren. Samen hebben ze alle hamburgers opgekocht. Morgen eind van de dag hebben wij ze weer. We sturen normaal niet op vrijdag, maar als jij kan garanderen dat je op zaterdag thuis bent wil ik wel een uitzondering maken. Wil je dit, bel mij even op 0658814550 en we maken je bestelling even in orde voor morgen.

Bedankt voor die service! Ik lees nu pas het bericht, maar top dat jullie dit wilde doen. Zojuist een bestelling geplaatst. Ben me er nu wel veel meer van bewust wat een vlees ik naar binnen werk lol.

Nou ik heb het zojuist geopend (20:00uur), vrij laat dus. Bij het postkantoor zeiden ze dat mijn pakje er niet was. Dus ik terug in de auto toch mijn mail checken en het pakje hoorde er te zijn dus ik weer terug en hij stond er gewoon.

Fruit was nog wel bevroren, al werden sommige stukken wel wat zachter. De droge ijs packs waren helemaal leeg en ook niet koud. De aarbeien bijvoorbeeld waren nog wel hard, maar kleine stukjes fruit waren redelijk zacht. Als het gister gewoon was afgeleverd ben ik er zeker van dat alles nog heel hard was geweest.

Hieronder zal ik wat pics plaatsen. Ik heb het zelf in de blender gedaan met koud water. doordat het fruit nog wel bevroren was is het erg koud, en vind het niet zo heel erg lekker eigenlijk. Kan zijn dat het nu té koud is, of dat ik beter 1 soort tegelijk kan doen. Ik zal straks eens kijken wat voor lekkere dingen ik met het fruit kan gaan maken.

1zyge14.jpg

2r7st2e.jpg

qzn94w.jpg

ouytt0.jpg

eg8sd1.jpg

Terug
Naar boven