XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Pakketje binnengekregen en gelijk even getest natuurlijk.

Even een lekkere gezonde maaltijd gemaakt met de kipblokjes, zoete aardappel en goldmix groenten.

Heerlijk!!! Ga om de maand bij jullie bestellen alleen volgende keer ga ik ook wat andere dingen proberen, low fat hamburgers en tonijnsteak staan alvast op het menu!

Awesome Totster :) tof om te lezen. De hamburgers en tonijnsteak zijn erg populair bij de andere klanten, zeker proberen waard!

Bedankt voor die service! Ik lees nu pas het bericht, maar top dat jullie dit wilde doen. Zojuist een bestelling geplaatst. Ben me er nu wel veel meer van bewust wat een vlees ik naar binnen werk lol.

:thumbs: graag gedaan. Inmiddels weer op grote voorraad aanwezig.

Nou ik heb het zojuist geopend (20:00uur), vrij laat dus. Bij het postkantoor zeiden ze dat mijn pakje er niet was. Dus ik terug in de auto toch mijn mail checken en het pakje hoorde er te zijn dus ik weer terug en hij stond er gewoon.

Fruit was nog wel bevroren, al werden sommige stukken wel wat zachter. De droge ijs packs waren helemaal leeg en ook niet koud. De aarbeien bijvoorbeeld waren nog wel hard, maar kleine stukjes fruit waren redelijk zacht. Als het gister gewoon was afgeleverd ben ik er zeker van dat alles nog heel hard was geweest.

Hieronder zal ik wat pics plaatsen. Ik heb het zelf in de blender gedaan met koud water. doordat het fruit nog wel bevroren was is het erg koud, en vind het niet zo heel erg lekker eigenlijk. Kan zijn dat het nu té koud is, of dat ik beter 1 soort tegelijk kan doen. Ik zal straks eens kijken wat voor lekkere dingen ik met het fruit kan gaan maken.

1zyge14.jpg

2r7st2e.jpg

qzn94w.jpg

ouytt0.jpg

eg8sd1.jpg

Wauw :) Ik heb even opgezocht hoe laat wij jouw pakket hebben gemaakt. Dit is 2 dagen geleden om 10:03 uur en vandaag om 20:00 opgemaakt. Dat is 58uur!! en nog steeds wel goed aangekomen zoals ik begrijp terwijl we 48uur beloven.

Het fruit is lekkerder op kamer temperatuur. Mijn ervaring is dat de kou de zoetheid maskeert. Probeer een keer op kamer temperatuur en ik denk dat je het verschil zeker merkt :). Verder is een schep whey met water een aanrader in de blender met Bosvruchtenmix. Ik zou het bij 1 mix laten. Deze fruit soorten zijn bewust bij elkaar geselecteerd!

Voor de mensen die het zich afvragen. We verzenden nu de "niet vlees producten" met droogijs. We hebben aan Marcel gevraagd feedback te geven hoe zijn bestelling hiermee aan kwam, omdat fruit het snelst ontdooit van al onze producten. Wij zijn met 58uur en dit resultaat erg blij :) Laat de zomer maar komen.

Bedankt voor de foto's!

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon melk, whey en schepje van dat fruit in de blender doen, eventueel wat oats om echte maaltijdvervanger van te maken. Ook niet overdreven veel fruit. En inderdaad ook niet alle verschillende mixen door elkaar :p

Haha, ik dacht dan heb ik mooi allemaal vitaminen in 1x binnen. Normaal neem ik altijd melk + whey + fine oats als maaltijd, ik zal er nu gewoon fruit bij doen. Morgen een update :)

Wanneer zijn de gezoute kipblokjes weer op voorraad?

500ml melk + 1 schep whey + 110gr fine oats + 150gr bosbessen mix: smaakt prima moet ik zeggen. Voortaan sowieso altijd fruit door mijn shakes gooien.

• #2.786
Wanneer zijn de gezoute kipblokjes weer op voorraad?

De gezoute versie is helaas deze week niet meegekomen met de rest. De fabriek heeft het niet op tijd afgekregen. Wij verwachten deze aanstaande dinsdag of woensdag. Je zou voor naturel kunnen gaan en het zelf extra zouten of kruiden.

500ml melk + 1 schep whey + 110gr fine oats + 150gr bosbessen mix: smaakt prima moet ik zeggen. Voortaan sowieso altijd fruit door mijn shakes gooien.

Mooi MarceldeV, top :)!

Is er geen sample van de paardenbiefstuk of kijk ik er overheen?

• #2.788
heeft iemand welis de hamburgers op een contactgrill gemaakt? hoe zijn die dan? aanraders?
vandaag of morgen n bestelling plaatsen

is rauwe kipblokjes geen idee? kan je zelf braden en koken, of ben ik de enige hierin?

Je kan toch rauwe filets bestellen en zelf in stukken snijden? Of ben je zo lui

Wat is dit nou weer voor een opmerking. Een van de belangrijkste bestaansredenen van Musclemeat is Gemak. En gemak dient de mens. Bij de albert heijn kun je toch ook voorgesneden rauwe kipblokjes kopen? Dit is duurder, omdat het gemakkelijker is.

Als je zelf snijdt, heb je weer een snijplank en mes met salmonella besmetting die je dus nergens meer voor kan gebruiken tot je het hebt schoongemaakt en vieze handen.

Of ben je zo kortzichtig?

heeft iemand welis de hamburgers op een contactgrill gemaakt? hoe zijn die dan? aanraders?
vandaag of morgen n bestelling plaatsen

Ik heb de low fat hamburger weleens op de grill gemaakt en die was goed te doen! De angus burgers nog niet

Zo mijn 2e bestelling is een feit. Kip, paardenbiefstuktartaar, kogelbiefstuk en ook de risotto! Ben benieuwd!

Er al eens aan gedacht om jullie eigen kruidenmix uit te brengen? Liefst dan ook eentje met zout en zonder zout.

Wederom alles goed binnen gehad! Dank jullie wel!

Je kan toch rauwe filets bestellen en zelf in stukken snijden? Of ben je zo lui

Wat is dit nou weer voor een opmerking. Een van de belangrijkste bestaansredenen van Musclemeat is Gemak. En gemak dient de mens. Bij de albert heijn kun je toch ook voorgesneden rauwe kipblokjes kopen? Dit is duurder, omdat het gemakkelijker is.

Als je zelf snijdt, heb je weer een snijplank en mes met salmonella besmetting die je dus nergens meer voor kan gebruiken tot je het hebt schoongemaakt en vieze handen.

dit.... als ik moeite wilde doen kan ik net zo goed stoppen met de voorgekookte verpakking kip te kopen, of ga gewoon zelf mijn kip opvoeden en slachten als ik toch bezig ben..... mensen bestellen zoals al gezegt mij musclemeat m zo min mogelijk er voor hoeven te doen...

• #2.798
is rauwe kipblokjes geen idee? kan je zelf braden en koken, of ben ik de enige hierin?

Gemak dient inderdaad de mens. Dat zien we aan hoe goed de zoete aardappel en gekookte kipblokjes bv. lopen. Toevallig heb ik hier vorige week achter aan gezeten. Hieruit bleek dat onze huidige leveranciers hier niet aan willen beginnen, omdat het risico dat rauw met gekookte kip in contact komt niet wil lopen. Momenteel ben ik in gesprek met een nieuwe leverancier. Ik hoor hier dinsdag meer over. Het is altijd even afwachten of hier iets uit voort kan komen of niet. De gesneden rauwe kip kg prijs ligt (vind ik) absurd veel hoger dan alleen rauw. Muscle Meat hoopt hier dan ook met de prijs een tussenweg in te vinden.

Ik heb de low fat hamburger weleens op de grill gemaakt en die was goed te doen! De angus burgers nog niet

Zo mijn 2e bestelling is een feit. Kip, paardenbiefstuktartaar, kogelbiefstuk en ook de risotto! Ben benieuwd!

Leuk dat je voor een tweede keer besteld hebt! Ik ben zelf erg blij met de risotto. Het is zo makkelijk dit even in de magnetron te doen met onze kipblokjes of een gebakken tartaar.

Er al eens aan gedacht om jullie eigen kruidenmix uit te brengen? Liefst dan ook eentje met zout en zonder zout.

Tof dat jullie zo meedenken :). Uiteindelijk willen we heel erg compleet worden. Alles wat met maaltijden preppen te maken heeft hebben. Dus ook bij je vlees meteen je kruiden kunnen kopen zou mooi zijn. We hebben hier nog niet heel erg achter aan gezeten. Er lopen veel andere 'projectjes' op het moment.

Wederom alles goed binnen gehad! Dank jullie wel!

:thumbs: top, altijd goed om te lezen.

Wanneer komt de zalm weer terug?

zijn de low fat hamburgers ook goed voor in de cut?

Terug
Naar boven