MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

country grill groentenmix ruikt ****ing lekker, ben benieuwd als het net zo goed smaakt :meal:

country grill groentenmix ruikt ****ing lekker, ben benieuwd als het net zo goed smaakt :meal:

1f69820493c52137cefe7b8123e8a5e7.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.805
Wanneer komt de zalm weer terug?

Momenteel zijn wij aan het uitbreiden zodat wij meer plek hebben voor onze producten, maar vooral nieuwe producten. De zalm wacht even hier op. Wij verwachten deze op 8 of 9 mei in een grote hoeveelheid te hebben.

zijn de low fat hamburgers ook goed voor in de cut?

Afhankelijk van je complete dieet! Je zult in kcal onder je onderhoudt moeten gaan zitten en je zult moeten kijken in je voedingsschema of de hamburger macro's hier in passen. Omdat de hamburger max 5gr vet bevatten en daardoor niet veel kcal verwacht ik van wel.

:D Country grill is inderdaad top. Kant-en-klaar met een super smaak. Denk zelfs dat mensen die geen groente lusten dit wel lekker zullen vinden!

Thx, bestelling geplaatst! kijk er naar uit :)

Tijdje geleden de grill besteld en angus burgers (en nog veel kg aan andere dingen, waardoor m'n vriezer te vol was en ik 2kg vlees in 2 dagen heb weggewerkt :) ) en ben erg tevreden over de grill! Makkelijk in gebruik, en de burgers smaken perfect.

:( Bestelling is niet verzonden gisteravond.

Is het dan mogelijk er nog wat aan toe te voegen? O:)

• #2.809
Thx, bestelling geplaatst! kijk er naar uit :)

:thumbs:

Tijdje geleden de grill besteld en angus burgers (en nog veel kg aan andere dingen, waardoor m'n vriezer te vol was en ik 2kg vlees in 2 dagen heb weggewerkt :) ) en ben erg tevreden over de grill! Makkelijk in gebruik, en de burgers smaken perfect.

Thnx voor review chreiz :) fijn dat alles goed is. Reviews op de site zijn welkom :D

:( Bestelling is niet verzonden gisteravond.

Is het dan mogelijk er nog wat aan toe te voegen? O:)

Leuk dat je weer besteld hebt abfab.
Heb je gister voor 15:00 besteld? Dan is het onderweg. Heb je er na besteld dan kan ik tot 16:00 nog iets toevoegen. Wat is je bestelnummer? Bericht mij anders op info@musclemeat.nl als je dit niet openbaar wilt doen. Of PM mij op dbb!

Oeps, zie nu pas dat het bij PostNL niet verzonden is, niet bij jullie. Te snel gelezen.
Toch bedankt voor het aanbod!

Komen er nog leuke nieuwe producten aan binnenkort? :D

zo nog even snel een bestelling geplaatst, 12 kg kip 3 kg panga 2 kg beef `kg bosvruchten en nog een entrecote :meal::eating:

• #2.813
Oeps, zie nu pas dat het bij PostNL niet verzonden is, niet bij jullie. Te snel gelezen.
Toch bedankt voor het aanbod!

Even pech met postNL inderdaad. Ik verwacht geen probleem.

Komen er nog leuke nieuwe producten aan binnenkort? :D

Wie weet wie weet ;). Het afgelopen half jaar hebben wij veel gelanceerd. Wanneer de extra ruimte klaar is verwachten wij weer nieuwe producten te kunnen aan bieden. Ons assortiment is nog lang niet uitgebreid genoeg maar daar is dan ook tijd voor nodig en plek. Met plek zijn wij bezig!

zo nog even snel een bestelling geplaatst, 12 kg kip 3 kg panga 2 kg beef `kg bosvruchten en nog een entrecote :meal::eating:

:thumbs: mooie bestelling, bedankt!! Op tijd besteld voor 15:00 dus morgen in huis.

Top! Ik kijk met smart uit naar de tijd dat ik gewoon mijn hele voedingsschema bij MM kan bestellen :D Lekker makkelijk.

Zijn alle samples al verstuurd van de Beef Jerky? :P

• #2.816
En binnen, bedankt voor de snelle verzending :) vanavond gelijk maar een lekker biefstukkie bakken :)

is het trouwens een idee varkenshaas in jullie assortiment op te nemen?

Terug
Naar boven