Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
donderdag na 4 uur besteling geplaatst zaterdag morgen netjes ingepakt en bevroren binne gekregen.
helemaal top, ga dalijk de eerste biefstuk proberen,ben benieuwt ,ziet er wel al heel goed uit !
Heb het zelf eigenlijk nooit bij gehouden. Maar hoeveel kilo kip en/of beef eten jullie per maand?

Toch binnenkort maar eens een bestelling plaatsen. Zal wel eerst m'n 2.5kg zak op moeten maken van de Makro hehe.
Vooral ook de eiwitten in pak zullen zeer goed te consumeren zijn denk ik![]()
Ik zie je bestelling wel tegemoet!Heb ondertussen ook op het forum van hookers.nl reclame gemaakt voor Musclemeat.
Kunnen de hoerenlopers onder ons ook de weg vinden voor het beste vlees van Nederland!![]()

Heb ondertussen ook op het forum van hookers.nl reclame gemaakt voor Musclemeat.
Kunnen de hoerenlopers onder ons ook de weg vinden voor het beste vlees van Nederland!![]()
Mijn 8kg kip en 4kg rund/paard biefstuk netjes ontvangen. Persoonlijk bezorgd ook nog toppie
Goed verpakt alles en ziet er keurig uit.
Na 6 jaar geen sportschool meer van dichtbij gezien te hebben en flink te zijn zijn aangekomen. Nu streng op dieet en cardio! Daarbij komt dit magere vlees goed van pas!

.Leveren jullie zelf? Pakket is juist aangekomen en kreeg van m'n vriendin een sms dat het een grote nederlander was die het pakket kwam afgeven
Alsook was het nog niet volledig ingevroren omdat het pas gesneden was, de zaken gaan duidelijk goed![]()
! Snap al dit gezever echt niet. Ik heb de kogelbiefstuk gegeten en vond het echt geniaal. Heerlijk mals. En dat voor 14e/kg. Toppertje. Was al fan van de kip, maar nu ook de bief er bij, geniaal.
mooi!Vraagje: hoe zit 't met de kwaliteit van de kip? Is 't plofkip of kun je hard maken dat dit niet zo is?
De kippen van Muscle Meat zijn scharrelkippen en worden op en top verzorgd.
Elke dag worden de kippen gewekt door Scoobz0r zelf om 07.30, waarna ze buiten mogen scharrelen tot 20.00.