AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
is het trouwens een idee varkenshaas in jullie assortiment op te nemen?

Ja en nee. Over het algemeen wordt varkensvlees vermeden door sporters. Echter eet niet iedereen even clean en wil af en toe wil men ook wel eens iets anders, daar hebben we nu al een aantal producten voor. Ik kan nog niks beloven, maar een product als deze kan er zeker in de toekomst aankomen.

Ik kan alleen maar lof spreken over deze organisatie!

ik heb een bestelling gedaan, alles was prima in orde!

Het grilltoestel is van degelijke kwaliteit en de vloeibare eiwitten worden een must vanaf nu!

Ik ben zeer tevreden!

Hun verpakkingswijze is ook subliem!

dikke pluim voor jullie ;)

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Het grilltoestel is van degelijke kwaliteit en de vloeibare eiwitten worden een must vanaf nu!

Ik ben zeer tevreden!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ik ben zeer tevreden!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Ik ben zeer tevreden!

Wanneer komen broccoliroosjes weer binnen? :)

• #2.824

Ik ben zeer tevreden!

:cool: nice! Leuk BBBockerRRR! Bedankt voor je bericht.

Wanneer komen broccoliroosjes weer binnen? :)

Vanaf maandag 16:00 weer te bestellen! De zalm is vanaf 8 of 9 mei weer van de partij. Avocado is nog even onbekend, daar hoor ik maandag meer over van onze (nieuwe) leverancier.

Laatst bewerkt:

Ik ben zeer tevreden!

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ik ben zeer tevreden!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ik ben zeer tevreden!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Ik ben zeer tevreden!

haha, ok hier is duidelijk iets misgegaan... ik wou dit slechts 1x posten :D

Hebben jullie iets van kalkoen op de planning?

Ja en nee. Over het algemeen wordt varkensvlees vermeden door sporters. Echter eet niet iedereen even clean en wil af en toe wil men ook wel eens iets anders, daar hebben we nu al een aantal producten voor. Ik kan nog niks beloven, maar een product als deze kan er zeker in de toekomst aankomen.

Is er een reden dat het gemeden word? ik weet dat ''andere'' varkensproducten ''vet'' zijn
maar zelf vind ik varkenshaas erg lekker en vrij mager

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=191

En lekkere eiwitjes

• #2.829
Hebben jullie iets van kalkoen op de planning?

Ja maar niet op korte termijn.

Is er een reden dat het gemeden word? ik weet dat ''andere'' varkensproducten ''vet'' zijn
maar zelf vind ik varkenshaas erg lekker en vrij mager

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=191

En lekkere eiwitjes

De verzadigde vetten, de link van jouw is idd vrij mager. Klachten over puisten. Mensen waar mee ik train zeggen dat het aminozuurprofiel ook niet ideaal in van varkensvlees. Hier heb ik echter geen artikel ooit over gevonden. Maar zoals ik zei, voor ieder wat wils uiteindelijk :)!

Enorm tevreden over de eerste bestelling, heb vandaag weer een bestelling geplaatst nu ik weet wat ik lekker vind.

De broccoli en groente vind ik overigens enorm goed, smaakt uit de magnetron bijna als vers!
De biefstukken ben ik erg over te spreken, de kip is ideaal voor op kantoor. Gewoon wat roosjes broccoli pakken, wat groente erbij, klein beetje carbs (zoete aardappeltjes bijvoorbeeld) en de kip.

Even in de magnetron, en klaar. Eet de helft op, volgende pauze de andere helft en twee meals zijn gefixt. Ideaal!

Kan je de bevroren zoete aardappel in de magnetron maken? en blijft dan de bereidingstijd hetzelfde?
of is het beter eerst te ontdooien??

en zelfde vraag voor de goldmix.....

Zit er al schot in de Jerkey?

• #2.833
Enorm tevreden over de eerste bestelling, heb vandaag weer een bestelling geplaatst nu ik weet wat ik lekker vind.

De broccoli en groente vind ik overigens enorm goed, smaakt uit de magnetron bijna als vers!
De biefstukken ben ik erg over te spreken, de kip is ideaal voor op kantoor. Gewoon wat roosjes broccoli pakken, wat groente erbij, klein beetje carbs (zoete aardappeltjes bijvoorbeeld) en de kip.

Even in de magnetron, en klaar. Eet de helft op, volgende pauze de andere helft en twee meals zijn gefixt. Ideaal!

Awesome review, thnx! De groente worden binnen vier uur van het land meteen ingevroren (eis), verser kan bijna niet :). Gemak dient de mens!!

Kan je de bevroren zoete aardappel in de magnetron maken? en blijft dan de bereidingstijd hetzelfde?
of is het beter eerst te ontdooien??

en zelfde vraag voor de goldmix.....

Jazeker! 2,5kg is voor de meeste mensen (denk ik) teveel om op te eten voordat de houdbaarheid verloopt. Daarom is het fijne dat je het uit de vriezer kan pakken wat je nodig hebt en bv d.m.v. stomen het klaar kan maken. Gebruik een magnetronbakje (met deksel, niet 100% afgesloten) of een bord met schaal/kom die over de aardappels heen gaat. Zet de magentron op 750watt en 6minuten. Als het al ontdooit is ongeveer 2 minuten. Dit zijn schattingen, elke magnetron is toch weer wat feller / minder fel dan de ander. Houdt deze tijd aan voor de eerste keer en adjust naar jouw wensen voor de volgende keer. Of kijk af en toe even. Ditzelfde geld voor de groente. Als je de groente te hard nog vindt na het warm stomen, dan doe je het nog een extra minuut er in.

Wat een teleurstelling dat jullie vlees Halal geslacht wordt.. :(

• #2.835
Wat een teleurstelling dat jullie vlees Halal geslacht wordt.. :(

Alleen de kip producten. Tegenwoordig is niet halal kip vrijwel nergens meer te krijgen. Dit komt omdat de grote slachthuizen zich niet willen beperken en over de hele wereld willen kunnen verkopen. Vaak in de supermarkt is het dus ook halal, ook al staat het er niet op! Wil je geen halal eten in Nederland, dan kan je beter voor biologisch gaan... Wij willen zo transparant mogelijk zijn en vertellen dan ook alles, iets wat je niet op de supermarkt kip ziet staan.

Oke, dat wist ik nog geen eens! Bedankt voor je eerlijkheid, het feit dat jullie zo transparant mogelijk willen zijn wordt gewaardeert ;)

• #2.837
Zit er al schot in de Jerkey?

We zijn blij met de reacties die we hebben gekregen bij de 30 samples topic. Er worden nu twee aanpassingen gemaakt op die versie. Keuren wij die versie goed, dan gaat het in productie. We brengen eerst 1 versie uit en werken naar 5 versies toe. Deze versies zijn voor ieder wat wils. Denk aan hot, gekruid, naturel... etc

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Oke, dat wist ik nog geen eens! Bedankt voor je eerlijkheid, het feit dat jullie zo transparant mogelijk willen zijn wordt gewaardeert ;)

:thumbs: . Mocht ik je hier mee iets geruststellen: alvorens de kippen worden geslacht, worden ze d.m.v. een elektrische box ge-stunned. Ze zijn eigenlijk niet meer bij bewustzijn. Het gebeurt dus wel iets meer ''humaan'' dan de meeste mensen denken.

We zijn blij met de reacties die we hebben gekregen bij de 30 samples topic. Er worden nu twee aanpassingen gemaakt op die versie. Keuren wij die versie goed, dan gaat het in productie. We brengen eerst 1 versie uit en werken naar 5 versies toe. Deze versies zijn voor ieder wat wils. Denk aan hot, gekruid, naturel... etc

Chill!

Scoobz0r zei:
Mocht ik je hier mee iets geruststellen: alvorens de kippen worden geslacht, worden ze d.m.v. een elektrische box ge-stunned. Ze zijn eigenlijk niet meer bij bewustzijn. Het gebeurt dus wel iets meer ''humaan'' dan de meeste mensen denken.

Dit wist ik niet. Voor kippen vind ik de slachtwijzen sowieso niet zo heel humaan, heb er eens beelden van gezien dat die beesten onderste boven hingen aan een band om te worden geschokt en geslacht. Vandaar dat halal of niet me qua kip niet uitmaakt. Maar halal slachten van andere beesten zoals koeien enzo heeft wat mij betreft niks met humaan te maken, hoop dat jullie dat spul nooit gaan verkopen.

• #2.839
Chill!

Dit wist ik niet. Voor kippen vind ik de slachtwijzen sowieso niet zo heel humaan, heb er eens beelden van gezien dat die beesten onderste boven hingen aan een band om te worden geschokt en geslacht. Vandaar dat halal of niet me qua kip niet uitmaakt. Maar halal slachten van andere beesten zoals koeien enzo heeft wat mij betreft niks met humaan te maken, hoop dat jullie dat spul nooit gaan verkopen.

Point taken :).

NIEUWS: Muscle Meat breidt uit!

Vandaag is de verbouwing gestart bij Muscle Meat. Het belangrijkste onderdeel is dat er nog een grote vriescel bij komt. Zo is de kans dat iets out of stock gaan minder groot en er is plek voor nieuwe producten! De verbouwing zit het normale proces van bestellingen maken en versturen niet in de weg. Er kan dus gerust besteld worden.

Alleen de kip producten. Tegenwoordig is niet halal kip vrijwel nergens meer te krijgen. Dit komt omdat de grote slachthuizen zich niet willen beperken en over de hele wereld willen kunnen verkopen. Vaak in de supermarkt is het dus ook halal, ook al staat het er niet op! Wil je geen halal eten in Nederland, dan kan je beter voor biologisch gaan... Wij willen zo transparant mogelijk zijn en vertellen dan ook alles, iets wat je niet op de supermarkt kip ziet staan.

Staat niet op de site of wel? Halal is voor mij een pluspunt vanwege moslim schoonfamilie... als jullie het nu op de site zetten hebben jullie al snel wat meer klanten er bij :)

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

correctie, ik zie het wel op de site staan. Top!

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

correctie, ik zie het wel op de site staan. Top!

Terug
Naar boven