XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag weer een bestelling ontvangen. Top! Alles bevroren. Ik liet t bezorgen als pakjegemak bij de ah en dan is t altijd mooi om te zien hoe verbaasd mensen zijn over "maar hier zit eten in? en een koelelement?:eek:". Postbezorger was ook enthousiast haha.

Maar even paar dingen,

- bij jullie walden farm sauzen (http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=72&product_id=84) staat onderin twee keer Pancake, terwijl eentje daarvan BlueBerry moet zijn, toch?
- als jullie de brief met de bestelling en informatie daarop bovenin de doos gooien, en vervolgens de tape niet alleen over de doos, maar ook over die brief heen plakken, dan gaat ie kapot. ik heb hier nu een halve voor me liggen. :p
- ik verbaas me nog steeds over de manier van verpakken. echt top!

viel me trouwens op dat op de goldmix een andere voedingswaarde staat dan op de site, geen grote afwijking maar denk zeg het maar...

En de zoete aardappelblokjes, daarop staat op de ahcterkant niks over bereiding in de magnetron, of is een steamer hetzelde?

Over de hamburgers trouwens, Heerlijk!

Lekker sappig en lekkere kruiden erin :)

Laatst bewerkt:
Nog een klein vraagje (SORRY!)

op de verpakking van de hamburger staat:

Echter staat erop jullie site andere voedingswaarde, wat is nou de juiste? en vanwaar het verschil?
Maak je niet zoveel zorgen. Denk je echt dat die 30 kcal voor jou wat uit zal gaan maken?

Maar het zou wel moeten kloppen. :o

Vraagje over vezels in de kant-en-klare basmati:

gem. per 100g:
Energie: 574kJ/136Kcal
Eiwit: 2.8g
Koolhydraten: 28.1g waarvan suikers: 0g
Vet: 1.3g waarvan verzadigd vet: 0.3g
Vezels: 0.1g
Sodium: 0.001g
Zout: 0.003g

Klopt dit wel? Boeit me verder niet veel, maar 0.1 gram lijkt me wel erg weinig..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.848
Vandaag weer een bestelling ontvangen. Top! Alles bevroren. Ik liet t bezorgen als pakjegemak bij de ah en dan is t altijd mooi om te zien hoe verbaasd mensen zijn over "maar hier zit eten in? en een koelelement?:eek:". Postbezorger was ook enthousiast haha.

Maar even paar dingen,

- bij jullie walden farm sauzen (http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=72&product_id=84) staat onderin twee keer Pancake, terwijl eentje daarvan BlueBerry moet zijn, toch?
- als jullie de brief met de bestelling en informatie daarop bovenin de doos gooien, en vervolgens de tape niet alleen over de doos, maar ook over die brief heen plakken, dan gaat ie kapot. ik heb hier nu een halve voor me liggen. :p
- ik verbaas me nog steeds over de manier van verpakken. echt top!

Haha mooi verhaal @ postbezorgen en AH. Leukste is nog wel dat onze klanten bij de AH nog wat dingen halen, afrekenen en vervolgens hun vlees afhalen bij hun van een concurrent xD.

-Thnx! Moet idd blueberry zijn. Fout is weg.
-Owjee :) Ik zal het nog even benadrukken bij iedereen zo. Thnx voor de feedback!
- :thumbs:

viel me trouwens op dat op de goldmix een andere voedingswaarde staat dan op de site, geen grote afwijking maar denk zeg het maar...

En de zoete aardappelblokjes, daarop staat op de ahcterkant niks over bereiding in de magnetron, of is een steamer hetzelde?

Hey... goed gespot. Ik zal er even naar kijken!

Het staat er inderdaad niet op maar zelf stomen in de magnetron door een magnetronbakje of bord met schaal er over gaat prima.

Gewoon beetje olie erover sprinkelen en onder de gril. zalig! :D

Ah leuk :) zelf nog niet onder de gril geprobeerd.

Over de hamburgers trouwens, Heerlijk!

Lekker sappig en lekkere kruiden erin :)

:thumbs: top!

Vraagje over vezels in de kant-en-klare basmati:

gem. per 100g:
Energie: 574kJ/136Kcal
Eiwit: 2.8g
Koolhydraten: 28.1g waarvan suikers: 0g
Vet: 1.3g waarvan verzadigd vet: 0.3g
Vezels: 0.1g
Sodium: 0.001g
Zout: 0.003g

Klopt dit wel? Boeit me verder niet veel, maar 0.1 gram lijkt me wel erg weinig..

Ik heb het even nagekeken. Dit is de waarde die wij van onze leverancier gekregen hebben, geen typ fout bv. Je hebt het dus over de vezels? Ik kan een even contact opnemen met de kwaliteitsdienst bij hun om dit na te vragen.

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=70&product_id=151

Ons kipfilet broodbeleg is overgebraden, wat de beste smaak en structuur oplevert. Het is dan ook niet vergelijkbaar met normaal kipfilet broodbeleg.

Moet nogal droog zijn :p

Hehe, thnx voor de spot. Fout is er uit gehaald. Moet idd ove'n'gebraden zijn.

Ik heb het even nagekeken. Dit is de waarde die wij van onze leverancier gekregen hebben, geen typ fout bv. Je hebt het dus over de vezels? Ik kan een even contact opnemen met de kwaliteitsdienst bij hun om dit na te vragen

Ik heb het over de vezels inderdaad. Thanks, big up! :thumbup:

Mijn fysiotherapeute heeft een proefpakket besteld op mijn aanraden. Ik hoor morgen het eerste verslag.
Ben benieuwd. :D

• #2.851
Het is toch logisch dat bij rijst waarvan het vlies afgewassen is dat er amper vezels inzitten? Als je vezels wilt, eet dan
zilvervliesrijst, alle "witte" (basmati, pandan, risotto etc etc) rijst bevatten zeer weinig vezels.

Wanneer zijn de gekookte toscaanse kipblokjes weer op voorraad?

Hmm hoe kan ik zien of iets uitverkocht is?
Pas na het toevoegen aan de winkelwagen staat er *** het door u geselecteerde product is helaas niet in het door u gewenste aantal leverbaar..

Ik wil zoete aardappel en de Goldmix bijvoorbeeld :mad:

• #2.857
Het is toch logisch dat bij rijst waarvan het vlies afgewassen is dat er amper vezels inzitten? Als je vezels wilt, eet dan
zilvervliesrijst, alle "witte" (basmati, pandan, risotto etc etc) rijst bevatten zeer weinig vezels.

Klopt, maar ik zie dat het ook minder verzel bevat dan bv voedingswaardetabel.nl, dus ik ga het toch voor de 'weet' even er achter aan.

Wanneer zijn de gekookte toscaanse kipblokjes weer op voorraad?

sorry, ik had toevallig deze week meer dan 20 kilo besteld :D

:D 20kg is een zeer mooie order, bedankt! Onze voorraad is enorm hoog om dit soort bestellingen aan te kunnen. Heel soms wordt het even te gek en zijn we even uitverkocht op een product, maar staat vaak binnen enkele dagen alweer online.

Inmiddels staat Toscaans weer online net als de zoete aardappel!

Hmm hoe kan ik zien of iets uitverkocht is?
Pas na het toevoegen aan de winkelwagen staat er *** het door u geselecteerde product is helaas niet in het door u gewenste aantal leverbaar..

Ik wil zoete aardappel en de Goldmix bijvoorbeeld :mad:

Beide staan weer online :)!!

Haha nice! Dat is wel heeeeeul snel. Meteen maar even wat toscaanse kip met groenten bestellen.

Dat is snel..

Bestelling geplaatst. 3 kilo toscaanse kip en 2 kg goldmix :)

Jammer dat onze vriezer niet groter is....

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Fuuuuuuuuuuuuuuck ik zie net in de bevestigingsmail dat de bestelling pas dindsdag bezorgd wordt. Maar er is niemand thuis dan. Is het mogelijk dat jullie pas dinsdag gaan verzenden? Bestelnummer 6129.

Terug
Naar boven