Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor het bezorgen omdat het niet met de post mee kon!20KG toscaanse kip bedoel ik, pakket was zelf 30 kilobedankt voor het bezorgen omdat het niet met de post mee kon!

Ik heb dat wel vaker gedaan. Ik vind het erg lekker. Beetje japanse soja erbij en wat wasabi en een super sashimi als voorafje of snack.Vraagje: kan je de tonijn gebruiken voor sushi? oftewel, kan je deze vis gewoon rauw eten na het ontdooien?
Zo ja, ervaringen met de rauwe smaak?
Vandaag de risotto op met een kogelbiefstuk ook van jullie. Smaakte wederom super! En bovendien was het in 5 minuten klaar. Ideaal!
Heb de risotto vandaag ook weer is gegeten met onze tartaar. Zo snel klaar, ideaal.20KG toscaanse kip bedoel ik, pakket was zelf 30 kilobedankt voor het bezorgen omdat het niet met de post mee kon!
Echt iedereen is tevreden over jullie!
Mijn werkgever heeft door mij ook bij jullie besteld en nu heeft de werkgever van zijn vrouw ook besteld! haha
Het is ook gewoon super goed en makkelijk!
5e bestelling geplaatst!
Poging tot de Walden choco siroop en sample tonijnsteak.
Vraagje: kan je de tonijn gebruiken voor sushi? oftewel, kan je deze vis gewoon rauw eten na het ontdooien?
Zo ja, ervaringen met de rauwe smaak?
Na het lezen van Gcjoel haar post moest ik ook denken aan dat ik ook al 2 mensen tot nieuwe klanten van muslemeat heb bekeert.
Jullie hebben ontzettend veel (positieve) mond tot mond reclame. Het is jullie gegund.
PS: ik kan niet wachten op die BEEF JERKEY![]()
. Wil er zelf ook van 
Ik heb dat wel vaker gedaan. Ik vind het erg lekker. Beetje japanse soja erbij en wat wasabi en een super sashimi als voorafje of snack.
.SuperHeb de risotto vandaag ook weer is gegeten met onze tartaar. Zo snel klaar, ideaal.
!
Graag gedaan en nogmaals bedankt voor je mooie order!
Awesome, bedankt! We merken ook steeds meer dat niet sporters bij ons bestellen en dat is maar goed ook, ons vlees is ook voor iedereen.
Ik ook niet @ beefjerky. Wil er zelf ook van
Bedankt voor de 2 nieuwe klanten, mooi compliment! Mond op mond reclame is ontzettend belangrijk voor ons en dat gebeurt dan ook alleen maar als klanten tevreden zijn.
Het is niet de bedoeling dat je onze compleet tonijn rauw eet. Dat is een hele andere prijsklasse en wordt sashimi kwaliteit genoemd. De tonijn moet je even aan beide kanten bakken of grillen, want daar zouden mogelijk bacterie/ziekteverwekkers kunnen zitten net als bij biefstukken (rund/paard). Het middelste stuk mag rauw blijven.
Een klant had ons twee foto's opgestuurd hoe hij het klaar had gemaakt met onze tonijn, echt mooie foto's:
http://s18.postimg.org/ni9wd0109/Tunawhole.jpg http://s18.postimg.org/53zd90opl/Tunatataki.jpg
De smaak en geur van tonijnsteak is niet vergelijkbaar met uit blik, neutraler en niet droog.
Dankje Marcel, had het nog niet gezien. Ik ga even kijken.
zo ver gaan mijn eigen kookkunsten niet helaas.Oei zo rood had ik de tonijnsteak niet gegeten, ik zorgde er toch wel voor dat het volledig dezelfde kleur had (en dit was niet rood).
Ik had hem laatst in de oven gemaakt, bakt ie mooi gelijk in..
was ook erg lekker en aanrader!
nomnom@Scoobz0r, zou je even willen reageren op mijn bericht op de vorige pagina?
.Sorry, deze had ik even gemist bij het beantwoorden! Het is wel al doorgeven. Je pakket is verzet naar dinsdag verzenden.
We zijn met een functionaliteit bezig zodat jullie een datum zelf kunnen prikken bij de betaling, wel zo makkelijk!
Sorry, deze had ik even gemist bij het beantwoorden! Het is wel al doorgeven. Je pakket is verzet naar dinsdag verzenden.
Krijg zojuist een bevestigingsmail met een Track&Trace code. Betekent dit dat hij toch vandaag is/wordt verzonden? Nr: 6129

Bedankt! Leuke/handige toevoeging aan de website, zelf een datum prikken!
Die vis ziet er heel goed uit zo ja.
eventjes beide kanten bakken vind ik prima.
bedankt voor je reactie
Krijg zojuist een bevestigingsmail met een Track&Trace code. Betekent dit dat hij toch vandaag is/wordt verzonden? Nr: 6129
Waarschijnlijk is je pakket gewoon alleen aangemeld bij PostNL, sticker erop, maar nog niet overhandigd![]()
Vandaag weer even een bestelling plaatsen
Ik heb die tonijn nog nooit rauw van binnen gehad, ben benieuwd.
Edit: Of niet, kip uitverkocht
![]()