Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Fuuuuuuuuuuuuuuck ik zie net in de bevestigingsmail dat de bestelling pas dindsdag bezorgd wordt. Maar er is niemand thuis dan. Is het mogelijk dat jullie pas dinsdag gaan verzenden? Bestelnummer 6129.
Ik had juist gevraagd of jullie konden wachten met het klaarmaken en verzenden tot morgen, omdat er morgen niemand thuis is. Ben anders bang dat het op het randje is met het vlees, het is kip en dat heb ik het liefst zo bevroren mogelijk thuis bezorgd.
Sorry, deze had ik even gemist bij het beantwoorden! Het is wel al doorgeven. Je pakket is verzet naar dinsdag verzenden.
Het moment dat je de track&trace mail binnen krijgt betekent dit dat wij jouw pakket aan het maken zijn en deze dag/middag aan PostNL gegeven zal worden. 97% van de pakketten wordt de volgende dag geleverd. 3% doet er een dag extra over door bv een vertraging in het sorteercentrum van PostNL
Ik had juist gevraagd of jullie konden wachten met het klaarmaken en verzenden tot morgen, omdat er morgen niemand thuis is. Ben anders bang dat het op het randje is met het vlees, het is kip en dat heb ik het liefst zo bevroren mogelijk thuis bezorgd.

.
.