Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Fuuuuuuuuuuuuuuck ik zie net in de bevestigingsmail dat de bestelling pas dindsdag bezorgd wordt. Maar er is niemand thuis dan. Is het mogelijk dat jullie pas dinsdag gaan verzenden? Bestelnummer 6129.

Sorry, deze had ik even gemist bij het beantwoorden! Het is wel al doorgeven. Je pakket is verzet naar dinsdag verzenden :).

Het moment dat je de track&trace mail binnen krijgt betekent dit dat wij jouw pakket aan het maken zijn en deze dag/middag aan PostNL gegeven zal worden. 97% van de pakketten wordt de volgende dag geleverd. 3% doet er een dag extra over door bv een vertraging in het sorteercentrum van PostNL

Ik had juist gevraagd of jullie konden wachten met het klaarmaken en verzenden tot morgen, omdat er morgen niemand thuis is. Ben anders bang dat het op het randje is met het vlees, het is kip en dat heb ik het liefst zo bevroren mogelijk thuis bezorgd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Fuuuuuuuuuuuuuuck ik zie net in de bevestigingsmail dat de bestelling pas dindsdag bezorgd wordt. Maar er is niemand thuis dan. Is het mogelijk dat jullie pas dinsdag gaan verzenden? Bestelnummer 6129.

Ik had juist gevraagd of jullie konden wachten met het klaarmaken en verzenden tot morgen, omdat er morgen niemand thuis is. Ben anders bang dat het op het randje is met het vlees, het is kip en dat heb ik het liefst zo bevroren mogelijk thuis bezorgd.

Nee klopt :) had het als algemene vraag beantwoord en niet in jouw specifieke geval, had duidelijker moeten zijn. Jouw bestelling wordt wel alvast gemaakt, maar in de vriescel gehouden wegens het verzoek om het morgen pas te verzenden. Het pakket gaat de vriescel niet uit! Geen zorgen, wordt morgen verzonden. De track&trace heb je alvast en gaat morgen lopen.

Nee klopt :) had het als algemene vraag beantwoord en niet in jouw specifieke geval, had duidelijker moeten zijn. Jouw bestelling wordt wel alvast gemaakt, maar in de vriescel gehouden wegens het verzoek om het morgen pas te verzenden. Het pakket gaat de vriescel niet uit! Geen zorgen, wordt morgen verzonden. De track&trace heb je alvast en gaat morgen lopen.

Helemaal goed! Thanx!:)

-Opgelost via PM.

Laatst bewerkt:
Heb de site van Musclemeat ook eens bekeken! Mooi dat een lid van hier dit gat in de markt heeft ontdekt! Ga er zelf ook eens bestellen want ben behoorlijk enthousiast geworden!
De foto's en de reclameteksten zien er ook heel professioneel uit! Maak je die zelf of doet een prof dat?

Niceee weer allemaal nieuwe producten!

misschien een tip: ik zou het duidelijker vermelden welke producten tellen als 1kg of een halve kg voor in de winkelwagen.
Of ga ze product punten noemen ofzo en vemeld dit mooi en duidelijk in de omschrijving onder model en beschikbaarheid (dus naast de foto). want een zak van 2,5kg groenten is dan een halve kg.. vreemd voor nieuwe klanten.

1kg kip is dan 2 product punten
1 zak groenten 1 product punt
etc.
bestelling moet dan minimaal 8 punten zijn?

De wok tropical is dat voorgekookt? Na ontdooiing direct eten?

• #2.888

:thumbs:

Heb de site van Musclemeat ook eens bekeken! Mooi dat een lid van hier dit gat in de markt heeft ontdekt! Ga er zelf ook eens bestellen want ben behoorlijk enthousiast geworden!
De foto's en de reclameteksten zien er ook heel professioneel uit! Maak je die zelf of doet een prof dat?

Leuk bericht, thnx!! De foto's van fruit groente carbs zijn van onze leverancier. Die zijn zeer professioneel van de producten. De vlees/vis producten zijn door ons zelf gemaakt. Onze eigen foto's kunnen altijd beter maar het is door ons zelf echt bereidt dus geen overdreven Mcdonalds foto waarbij je het verlept krijgt ;).

Niceee weer allemaal nieuwe producten!

misschien een tip: ik zou het duidelijker vermelden welke producten tellen als 1kg of een halve kg voor in de winkelwagen.
Of ga ze product punten noemen ofzo en vemeld dit mooi en duidelijk in de omschrijving onder model en beschikbaarheid (dus naast de foto). want een zak van 2,5kg groenten is dan een halve kg.. vreemd voor nieuwe klanten.

1kg kip is dan 2 product punten
1 zak groenten 1 product punt
etc.
bestelling moet dan minimaal 8 punten zijn?

Thnx voor de tip. Het staat nu idd alleen vermeld bovenin bij de categorie zelf. Misschien wel goed om het ook te zetten bij ''over het bestelproces''. Aardappel, Rijst, Pasta, Groenten en Fruit zijn bedoeld als voordelig bijproduct voor het vlees. Zij tellen daarom in de winkelwagen mee als 0,5kg. Zo kun je bijvoorbeeld: 2kg gekookte kipblokjes, 1kg kogelbiefstuk, 1 zak carbs en 1 zak groente bestellen om op de minimale bestelling van 4kg uit te komen.

De wok tropical is dat voorgekookt? Na ontdooiing direct eten?

Net als de goldmix en mexicomix is het voorgekookt. Dit betekent dat het bijtgaar en ziekteverwekker vrij is en gegeten kan worden. Sommige zullen het liever wat zachter willen en dan kan je het nog kort even bakken/stomen. De tuinerwten en sperziebonen die nieuw zijn, zijn volledig kant-en-klaar. Niks meer aan doen, ontdooien (opwarmen) en eten!

:thumbs:

Thnx voor de tip. Het staat nu idd alleen vermeld bovenin bij de categorie zelf. Misschien wel goed om het ook te zetten bij ''over het bestelproces''. Aardappel, Rijst, Pasta, Groenten en Fruit zijn bedoeld als voordelig bijproduct voor het vlees. Zij tellen daarom in de winkelwagen mee als 0,5kg. Zo kun je bijvoorbeeld: 2kg gekookte kipblokjes, 1kg kogelbiefstuk, 1 zak carbs en 1 zak groente bestellen om op de minimale bestelling van 4kg uit te komen.

Nee de reden erachter snap en respecteer ik Scoobz0r!

De meeste bestaande klanten zullen toch wel genoeg inkopen, maar nieuwe klanten willen eerst eens wat proberen.
en nieuwe klanten snappen wellicht niet de 0,5kg "regel" terwijl een product toch echt een kg of zelfs 2,5kg weegt en kunnen dan bij het afrekenen opeens erachter komen dat het niet lukt.
Een heel groot deel leest niet alle informatie van een product
Frustratie = vertrekken.. bounce rate up.. etc..

Bij het bestelproces erbij plaatsen kan ook nog, of/en bij je winkelwagen?

Haha sorry als ik als bemoeial overkom maar ik ben ook actief in de online marketing branche ;)

Ik krijg vandaag mijn kip en tonijn binnen! :D

• #2.890
Nee de reden erachter snap en respecteer ik Scoobz0r!

De meeste bestaande klanten zullen toch wel genoeg inkopen, maar nieuwe klanten willen eerst eens wat proberen.
en nieuwe klanten snappen wellicht niet de 0,5kg "regel" terwijl een product toch echt een kg of zelfs 2,5kg weegt en kunnen dan bij het afrekenen opeens erachter komen dat het niet lukt.
Een heel groot deel leest niet alle informatie van een product
Frustratie = vertrekken.. bounce rate up.. etc..

Bij het bestelproces erbij plaatsen kan ook nog, of/en bij je winkelwagen?

Haha sorry als ik als bemoeial overkom maar ik ben ook actief in de online marketing branche ;)

Ik krijg vandaag mijn kip en tonijn binnen! :D

Oh geen sorry zeggen hoor! Zijn alleen maar blij als mensen mee denken. Als je er zoveel in zit als wij zie je vaak de kleine belangrijke dingen niet meer. Ik ga het zeker in de groep gooien, bedankt!

Thnx voor je order :).

Ook ik ben zeker overtuigd door dit initiatief! Top!
Zal zeer binnenkort eens een bestelling plaatsen om het zelf te testen.

Is er bij een bepaalde grote van bestelling gratis verzending of korting?

Misschien leuk/handig om een kopje 'nieuw in het assortiment' te maken?
Als ik nu wil kijken of er nieuwe producten zijn moet ik alle producten bekijken en omdat het assortiment inmiddels behoorlijk groot is, haal ik het er niet meer zo makkelijk uit :)

Elke keer dat dit topic gebumped wordt hoop ik dat de beef jerky aangekodigd is:(

Als ik nu wil kijken of er nieuwe producten zijn moet ik alle producten bekijken en omdat het assortiment inmiddels behoorlijk groot is, haal ik het er niet meer zo makkelijk uit :)

same here

Eerste bestelling is gebeurd!!!

Veel plezier met het verpakken. Hoop dat het me achteraf smaakt!! :-)

Bestelnr: #6258

• #2.898
Ook ik ben zeker overtuigd door dit initiatief! Top!
Zal zeer binnenkort eens een bestelling plaatsen om het zelf te testen.

:thumbs: super! Ik zie het wel verschijnen.

Is er bij een bepaalde grote van bestelling gratis verzending of korting?

voordeelpakketten: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=74

De kg prijzen zijn op zijn laagst gehouden zodat in bulk besteld wordt om de verzendkosten ''er uit'' te halen. Als we gratis verzenden zouden doen, moeten we de verzendkosten in de producten verwerken en dan zijn de bulk bestellers uiteindelijk duurder uit. Hoe meer men besteld, hoe duurder het voor ons wordt om het bevroren te houden (grotere isolatie zak, meer ijsmatten/droogijs). Deze kosten nemen wij op ons.

Elke keer dat dit topic gebumped wordt hoop ik dat de beef jerky aangekodigd is:(

:D Goed teken in ieder geval voor de animo! Deze vrijdag komt als het goed is de nieuwe versie binnen. De verbeterde versie op de test (topic). We zijn erg benieuwd. Mochten wij deze goedkeuren dan gaat het erg snel in productie.

Eerste bestelling is gebeurd!!!

Veel plezier met het verpakken. Hoop dat het me achteraf smaakt!! :-)

Bestelnr: #6258

Leuk! Bedankt voor je bestelling. Komt goed :).

Nieuwe categorie ''nieuw!''

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=82

Laatst bewerkt:
Shit man, ik heb de helft van die producten gemist. Kondig je niet alles meer aan in dit topic oid?

• #2.900
Shit man, ik heb de helft van die producten gemist. Kondig je niet alles meer aan in dit topic oid?

Gister zijn al deze producten binnen gekomen. In de avond snel online gezet zodat men het alvast kon bestellen. Nog geen tijd gehad voor de promotie ervan haha. Ben de teksten op het moment van de producten ervan aan het bijwerken. Vervelend dat je het gemist hebt... Wel goed dat we dan nu de categorie ''nieuw'' hebben. Ik neem aan dat je bestelling al verzonden is (track&trace gekregen)? Anders kan ik het er nog bij doen morgen voor je.

Terug
Naar boven