XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Misschien heb je het al ergens gezegd maar wanneer komt de paardenbiefstuk weer op voorraad? Ik ben er helaas weer doorheen :(

Hey. Mm op tv? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
Misschien heb je het al ergens gezegd maar wanneer komt de paardenbiefstuk weer op voorraad? Ik ben er helaas weer doorheen :(

Onze leverancier heeft een vertraging opgelopen op dit product helaas. Zodra ik iets weet over de lever datum zal ik het posten hier + een PM naar jou.

Jup, in sluikreclame vorm ;)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1417197
4:24 -10:12
19:32 - 24:00

al iets bekend met betalen via afterpay ofzo?

• #2.925
al iets bekend met betalen via afterpay ofzo?

Hier zijn geen plannen voor. Zoals ik het begrijp krijgt de klant de kans binnen 2 weken te betalen na ontvangst, maar dan alsnog met iDeal. Als startup ben ik niet dol op dit idee, retourneren kan ook niet bij ons. Ik zal het voor de zekerheid zondag in de groep gooien, kijken wat de andere er van vinden :).

bestel wel meer via afterpay (onlinedrogist enzo) maak het gewoon over via overboekingformulier... je zou eens aan xxl moeten vragen welk percentage via eenmalige machtiging of afterpay betaald.. zou wel schelen dank ik..

• #2.927
bestel wel meer via afterpay (onlinedrogist enzo) maak het gewoon over via overboekingformulier... je zou eens aan xxl moeten vragen welk percentage via eenmalige machtiging of afterpay betaald.. zou wel schelen dank ik..

Ah ok :) thnx voor feedback skinnie.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Zojuist is een nieuwe batch binnengekomen! Het staat weer online.

Laatst bewerkt:
was al tevreden over de toscaanse kip, vandaag weer een bestelling van 6kg geplaatst ;)

Iemand hier die z'n tartaar door pasta sauzen verwerkt? Is dat een beetje lekker/te doen?

Leuk steeds die nieuwe producten! Ben elke keer weer benieuwd wat er komt! :D

Binnenkort waarschijnlijk maar eens een eerste bestelling doen! Wat een ideaal concept.
Kunnen de zoete aardappelblokjes ook koud gegeten worden na ontdooien? Wel zo ideaal om mee te nemen naar school/werk als je daar geen magnetron hebt.

• #2.934
was al tevreden over de toscaanse kip, vandaag weer een bestelling van 6kg geplaatst ;)

:D mooi! :eatmeat:

Iemand hier die z'n tartaar door pasta sauzen verwerkt? Is dat een beetje lekker/te doen?

Goed te doen. Ik gebruik hiervoor de paardenbiefstuktartaar red pepper. Moet je wel van scherp gekruid houden. :)

Zeker lekker, ik gebruik altijd de paardenbiefstuk tartaar. Het is erg zacht en dus makkelijk stuk te maken tijdens het bakken.

Kreeg gister via FB een review binnen:

''Hey kerel, ik zou je nog laten weten wat ik van je spulletjes vind
Bij deze wilde ik je zeggen dat ik de biefstuktartaar echt een uitvinding vind! Wat een fijn product. Laat zich goed snijden en eet makkelijk weg. Mijn favoriet is de red pepper variant.
''

Zelf eet ik het meestal na de training. Wordt snel verteerd door de structuur. Ik hak het fijn tot gehakt in de pan met inderdaad een saus zoals de foto op de productpagina.

Leuk steeds die nieuwe producten! Ben elke keer weer benieuwd wat er komt! :D

:thumbs:

Binnenkort waarschijnlijk maar eens een eerste bestelling doen! Wat een ideaal concept.
Kunnen de zoete aardappelblokjes ook koud gegeten worden na ontdooien? Wel zo ideaal om mee te nemen naar school/werk als je daar geen magnetron hebt.

Thnx voor het compliment :thumbs: . De zoete aardappel is inderdaad koud te eten. Deze is volledig tot en met de kern gekookt (kant-en-klaar) en daarna ingevroren. Na ontdooiing is het zacht om te eten.

2de bestelling gedaan!

6374, vrijwel dezelfde bestelling als volgende keer alleen nu met hamburgers!!
Had ze eigenlijk wat eerder moeten bestellen dan konden ze vandaag de bbq op :D

Hi Scoob,

Laatst weer een behoorlijke bestelling geplaatst, echter verontrustende track & trace.
Besteld op dinsdag 13 mei, track & trace ontvangen op 14 mei, nog altijd het vlees niet binnen en de geplande leverdatum staat nu op 20 mei 'savonds.

bestelnummer: #6279

Ik hoor graag van je en geniet van je zondag!

Edward

• #2.937
2de bestelling gedaan!

6374, vrijwel dezelfde bestelling als volgende keer alleen nu met hamburgers!!
Had ze eigenlijk wat eerder moeten bestellen dan konden ze vandaag de bbq op :D

Betekent dus dat alle producten bij je eerste bestelling goed bevielen, super! De hamburgers zijn erg populair en niet voor niets :).

Hi Scoob,

Laatst weer een behoorlijke bestelling geplaatst, echter verontrustende track & trace.
Besteld op dinsdag 13 mei, track & trace ontvangen op 14 mei, nog altijd het vlees niet binnen en de geplande leverdatum staat nu op 20 mei 'savonds.

Edward

Ik ben vanavond achter mijn pc en ga er direct achter aan. Komt goed, een foute levering van postnl wordt altijd in tevredenheid van de klant opgelost door ons.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Hi Scoob,

Edward

Ik zie wat er bij PostNL aan de hand is, heb PM gestuurd! Wordt maandag als eerst opgelost (nieuw pakket).

Hi Olivier,

Ik beschik nog over een te lage status op dit forum voor privéberichten dus dat wordt even doortrainen ;)

helemaal top, wat slordig van PostNL, neem jullie natuurlijk niets kwalijk en had gelukkig de afgelopen tijd nog net genoeg vlees en vis liggen haha.

Dinsdag komt helemaal prima uit, hetzelfde adres in Amsterdam komt weer het beste uit. Ik hou je op de hoogte wat betreft de nieuwe zending!

top service weer, dank je wel!

Broccoli is super goed, shit wat word ik lazy van jullie haha.. kzie amper het nut nog van verse groenten.. maar ben het zo gewend vanuit huis :P

Denken jullie misschien aan runder/paarden gehakt in de toekomst? dus voor in pasta/nasi gerechten?

Terug
Naar boven