- Waardering
- 785
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je het al ergens gezegd maar wanneer komt de paardenbiefstuk weer op voorraad? Ik ben er helaas weer doorheen![]()
.bestel wel meer via afterpay (onlinedrogist enzo) maak het gewoon over via overboekingformulier... je zou eens aan xxl moeten vragen welk percentage via eenmalige machtiging of afterpay betaald.. zou wel schelen dank ik..
thnx voor feedback skinnie.Misschien heb je het al ergens gezegd maar wanneer komt de paardenbiefstuk weer op voorraad? Ik ben er helaas weer doorheen![]()
Goed te doen. Ik gebruik hiervoor de paardenbiefstuktartaar red pepper. Moet je wel van scherp gekruid houden.Iemand hier die z'n tartaar door pasta sauzen verwerkt? Is dat een beetje lekker/te doen?

Zeker lekker, ik gebruik altijd de paardenbiefstuk tartaar. Het is erg zacht en dus makkelijk stuk te maken tijdens het bakken.Iemand hier die z'n tartaar door pasta sauzen verwerkt? Is dat een beetje lekker/te doen?
was al tevreden over de toscaanse kip, vandaag weer een bestelling van 6kg geplaatst![]()
mooi! 
Iemand hier die z'n tartaar door pasta sauzen verwerkt? Is dat een beetje lekker/te doen?
Goed te doen. Ik gebruik hiervoor de paardenbiefstuktartaar red pepper. Moet je wel van scherp gekruid houden.![]()
Zeker lekker, ik gebruik altijd de paardenbiefstuk tartaar. Het is erg zacht en dus makkelijk stuk te maken tijdens het bakken.
Leuk steeds die nieuwe producten! Ben elke keer weer benieuwd wat er komt!![]()
Binnenkort waarschijnlijk maar eens een eerste bestelling doen! Wat een ideaal concept.
Kunnen de zoete aardappelblokjes ook koud gegeten worden na ontdooien? Wel zo ideaal om mee te nemen naar school/werk als je daar geen magnetron hebt.
2de bestelling gedaan!
6374, vrijwel dezelfde bestelling als volgende keer alleen nu met hamburgers!!
Had ze eigenlijk wat eerder moeten bestellen dan konden ze vandaag de bbq op![]()
.Hi Scoob,
Laatst weer een behoorlijke bestelling geplaatst, echter verontrustende track & trace.
Besteld op dinsdag 13 mei, track & trace ontvangen op 14 mei, nog altijd het vlees niet binnen en de geplande leverdatum staat nu op 20 mei 'savonds.
bestelnummer: #6279
Ik hoor graag van je en geniet van je zondag!
Edward
Hi Scoob,
Laatst weer een behoorlijke bestelling geplaatst, echter verontrustende track & trace.
Besteld op dinsdag 13 mei, track & trace ontvangen op 14 mei, nog altijd het vlees niet binnen en de geplande leverdatum staat nu op 20 mei 'savonds.
bestelnummer: #6279
Ik hoor graag van je en geniet van je zondag!
Edward