MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

is er een manier om vlees (tartaar/biefstuk) sneller te laten ontdooien?
wil t over n uurtje klaarmaken, maar als ik t nu uit de vriezer haal.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
  • #2.965
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort ook eens bestellen, ben benieuwd.

Even een opmerking over de productomschrijving, misschien is het handig om bovenaan de beschrijving gewoon kort te zetten wat het product inhoudt en hoe het smaakt. Voorbeeld:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=145

Hier staat alleen een lijst ingredienten halverwege.

Zelfde bijvoorbeeld bij deze mix:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=142

Met een mooie omschrijving weet je als klant gelijk wat het is, hoe het ongeveer smaakt en kun je klanten nog even lekker maken ;)

Binnenkort maar weer eens bestellen :D

Laatst bewerkt:
Oei oei!! Misvattingen over ingevroren groenten mensen! Misschien dat jullie het vergelijken met blikgroenten, want dan hebben jullie wel een punt.

Invriezen
De groenten van ons worden binnen vier uur ingevroren vanaf het land. Dit gebeurt bij -80graden zodat vitamines en mineralen maximaal bewaard worden. Vervolgens op -18graden verpakt vervoerd, waardoor celdeling/verouderingsproces van de producten en vermenigvuldiging van bacteriën eigenlijk stopt. Verser kan dus eigenlijk niet. De tijd staat vanaf dat moment stil. Het is maar wat je ''vers'' noemt. Ik zal als voorbeeld onze courgette nemen (country gril product). Ik word zelf niet goed van het feit dat het maar overal ligt en is geweest bij de supermarkt. Mensen die het aanraken in de supermarkt, over de banden heen. Je ziet vaak de nagels van mensen de mensen in de courgette zitten die het allemaal hebben aangeraakt. Of hoe mooi fel groen de broccoli is ten opzichte van de vaak bruinige/donkergroene in de supermarkt die er al dagen ligt.

conserveringsmiddel
Het is belangrijk te begrijpen waar conserveringsmiddelen voor gebruikt worden, namelijk dat het ONTDOOIT langer goed blijft. Zo werken wij niet. Wij werken met bevroren producten. Toevoegingen van e-nummers is compleet nutteloos voor ons en ook bij de kant-en-klare maaltijden die wij nu hebben. Als er een e-nummer in zit dan staat dat ook bij de ingrediënten bij ons. Kijk bv bij onze risotto, compleet schoon hiervan.

Vitamines
Verse groenten uit de supermarkt hebben vaak al een lange weg achter de rug. Tussen oogsten en verkoop ligt al snel twee weken, waardoor het vitaminegehalte sterk daalt. Bij groene bonen daalt het vitaminegehalte met bijna de helft na 15 dagen. Uit onderzoek van de Consumentenbond kwam naar voren dat diepvriesgroente soms nog wel meer vitamines bevat dan verse groente [Link niet meer beschikbaar]. Dit blijkt ook uit een Duits onderzoek: http://rawfood-nederland.nl/nieuws.php?subaction=showfull&id=1294666778&archive=&ucat=1

Jij had in mijn topic deze post geplaatst daarbij reageerde ik met dit bericht wat ik hier onder plaats. Zou je misschien nog hier op willen reageren.

Maar hoe zit het met de producten die al voorgekookt zijn of kant en klaar. Word dit ook allemaal gedaan binnen die 4 uur dat ze van het land komen?

Neem als voorbeeld de zoete aardappel blokjes
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=118

Deze kunnen zo uit de vriezer worden gehaald en in de magnetron gezet en klaar zijn ze.
Misschien als jij deze vragen kan beantwoorden?

- Is dit nou net zo gezond ten opzichte van als je het gewoon zelf bereid met de producten uit een supermarkt
- Zitten er ook nog de zelfde aantal voedingsstoffen in ten opzichte van de producten uit een supermarkt en die je zelf bereid.

Alvast bedankt voor de reactie hierboven, en ik hoop dat je op deze 2 vragen ook een antwoord hebt.

• #2.971
Ik ga binnenkort ook eens bestellen, ben benieuwd.

Even een opmerking over de productomschrijving, misschien is het handig om bovenaan de beschrijving gewoon kort te zetten wat het product inhoudt en hoe het smaakt. Voorbeeld:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=145

Hier staat alleen een lijst ingredienten halverwege.

Zelfde bijvoorbeeld bij deze mix:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=142

Met een mooie omschrijving weet je als klant gelijk wat het is, hoe het ongeveer smaakt en kun je klanten nog even lekker maken ;)

Goed gespot :D Je hebt zeker gelijk. Die verhaaltjes in het begin is onze eigen Muscle Meat mening over het product. We willen dit bij elk product hebben. Ik ben er nog niet volledig aan toe gekomen dit bij alle producten te doen. Zo zie je bij de 2 koude salades dat hier het nog maar bij 1 salade is gedaan... Hopelijk van het weekend tijd :). Thnx voor de mee denk tip!

Jij had in mijn topic deze post geplaatst daarbij reageerde ik met dit bericht wat ik hier onder plaats. Zou je misschien nog hier op willen reageren.

Hey HighonX, ik heb die post helemaal gemist! Normaal krijg je een email als er een nieuw bericht geplaatst is. Misschien heb ik deze gemist. Tuurlijk reageer ik even!

- Is dit nou net zo gezond ten opzichte van als je het gewoon zelf bereid met de producten uit een supermarkt
- Zitten er ook nog de zelfde aantal voedingsstoffen in ten opzichte van de producten uit een supermarkt en die je zelf bereid.

Ik was bezig met een heel verhaal te typen, maar mijn collega kwam net aanzetten met dit filmpje. Ik heb het gekeken en vat eigenlijk heel mijn verhaal samen :) ik denk dat alles in 1x beantwoord hiermee is.

http://www.youtube.com/watch?v=zjsOOT347cA

1 ding wordt er niet in besproken en dat is onze kant-en-klare producten. Het mooie van deze producten bij ons is dat zij in de fabriek op 85graden gekookt worden om de voedingswaarde maximaal te bewaren in tegenstelling thuis waar mensen eigenlijk altijd op 100graden koken en veel 'dood' maken.

Hey HighonX, ik heb die post helemaal gemist! Normaal krijg je een email als er een nieuw bericht geplaatst is. Misschien heb ik deze gemist. Tuurlijk reageer ik even!

Ik was bezig met een heel verhaal te typen, maar mijn collega kwam net aanzetten met dit filmpje. Ik heb het gekeken en vat eigenlijk heel mijn verhaal samen :) ik denk dat alles in 1x beantwoord hiermee is.

http://www.youtube.com/watch?v=zjsOOT347cA

1 ding wordt er niet in besproken en dat is onze kant-en-klare producten. Het mooie van deze producten bij ons is dat zij in de fabriek op 85graden gekookt worden om de voedingswaarde maximaal te bewaren in tegenstelling thuis waar mensen eigenlijk altijd op 100graden koken en veel 'dood' maken.

Zo erge snelle reactie! Bedankt voor het beantwoorden van de vragen nu is me het allemaal een stuk duidelijker.

Fijne avond

Laatst bewerkt:
Gisteravond besteld en nu al in huis! Wat een service! Heb de luxe dat ik in de buurt woon van de pater familias, die kwam het even langsbrengen.:thumb: Wat een vriendelijke man!

Heb hiervoor alleen vlees besteld, maar de groente en fruit is ook top! Makkelijk voor in een shake. Liggen nu al mooie porties in de koelkast te wachten tot morgen!:D

Super tevreden weer!

Zelfde verhaal, helemaal top, inderdaad erg vriendelijke man!

geweldige service, zoals altijd :)

Dat klinkt goed. Hoe zit het met de zachtheid van de broccoli, nadat je het in de magnetron hebt gedaan? Ik hou niet zo van zachte broccoli, ik kook het normaal gesproken ook maar 30-60 sec (mede vanwege het minimale verlies van vitamines).

Dat klinkt goed. Hoe zit het met de zachtheid van de broccoli, nadat je het in de magnetron hebt gedaan? Ik hou niet zo van zachte broccoli, ik kook het normaal gesproken ook maar 30-60 sec (mede vanwege het minimale verlies van vitamines).

Hoe komt het dat jullie broccoli zijn smaak verliest??? Ik proef namelijk niet die verse broccoli smaak :-(

Enige tips om het toch nog lekker te krijgen zonder zout?

gekookte licht gezouten kipblokjes vandaag weer op voorraad ? Net als vorige maand precies op t moment dat ik wil bestellen uitverkocht grrrr. Mischien een idee om als een product uitverkocht is, er neer te zetten wanneer het weer op voorraad verwacht wordt?

• #2.977
Zelfde verhaal, helemaal top, inderdaad erg vriendelijke man!

geweldige service, zoals altijd :)

:thumbs:

Je moet het wel even stomen wil je het echt zacht krijgen. Dus als je het alleen opwarmt hebt je het naar jouw wens.

Hoe komt het dat jullie broccoli zijn smaak verliest??? Ik proef namelijk niet die verse broccoli smaak :-(

Enige tips om het toch nog lekker te krijgen zonder zout?

Zijn smaak verliest :D? Deze ervaring heb ik niet, dus kan ook niet zou gauw een antwoord geven. Het verschil met in de winkel is dat onze broccoli binnen 4 uur van het land ingevroren wordt en degene in de supermarkten er dagen/weken liggen waardoor er een smaakverschil kan zijn.

gekookte licht gezouten kipblokjes vandaag weer op voorraad ? Net als vorige maand precies op t moment dat ik wil bestellen uitverkocht grrrr. Mischien een idee om als een product uitverkocht is, er neer te zetten wanneer het weer op voorraad verwacht wordt?

Uur geleden binnengekomen :D. Het staat weer online!

tnx bestelling geplaatst

Mooie site. Maar ik begrijp dat achteraf betalen dmv acceptgiro nog geen optie is? Ik begrijp dat dit natuurlijk meer abeidsintensief is en ook duurder, maar klant is koning he ;-)

Ik wilde een review schrijven, maar dit valt natuurlijk niet onder supplementie.
Desalniettemin, echt TOP! Alles. Van de website, de verpakking tot aan de producten zelf. Ik was een beetje huiverig voor het bestellen van vlees online, waardoor ik flink meer geld per week uit gaf aan vlees/vis. Qua sportvoeding vlees/vis zal ik niet snel meer wat anders kiezen dan deze weg. Goed en niet duur.
De verpakking..ik ben een neuroot wat dat aangaat (bestel/verstuur vaak pc onderdelen)..die was echt perfect! Alles kwam diep gevroren binnen!
Als ik ergens ook maar 1 tip mag geven, is het om evt de "bereidings handleiding" op een papiertje toe te voegen. Ik keek nu gewoon online, geen punt, maar het was toch weer even 10 meter lopen naar mijn pc :P
Zonder meer, een super ervaring!

Terug
Naar boven