AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

dus omdat ah online het niet heeft, hoort niemand het te hebben?
beefensteak heeft het wel, en nu?

Dus zo raar is het niet, discussie gesloten. Als je verder wil reageren stuur je maar een pm oke.

Niet gesloten laat ieder zn mening hebben en mojne is dat t hiervoor onnodig en niet toepasselijk ik

Hoe kan het dan dat mijn huidige bestelling totaal niet klopt qua gewicht? Ik heb nu 3 portie's kip klaar gemaakt.

Bevroren gewogen: 194 gram
Gewogen na bereiding: 180 gram

Bij alle 3 de portie's lag het gewicht rond dit aantal. De 200 gram die jullie beloven is inclusief verpakken en vocht...

Producten hebben een foutemarge van max 5% zoals op de site staat. Dit betekent dat de pakjes tussen 190-210gram wegen, net als de biefstukken etc. We zorgen dat het totaal gewicht wel klopt. Bijvoorbeeld als je 1kg biefstuk koopt van ons zal er een biefstuk van bv 195gr tussen zitten en eentje van 208gr. Het totaal gewicht zal 1kg of net iets hoger zijn.

De kipblokjes worden gewogen en ingepakt in niet bevroren staat. Vaker boven 200gr. Je totaal gewicht zou moeten kloppen. Als dit niet zo is (nog nooit voorgekomen) meld dit even met foto in een PM naar mij.

Gewogen gewicht na bereiding maakt niet uit. Hoe ver jij het opwarmt is aan jouw. Als je het doorbakt tot 120gr is dat aan jouw alleen dan is het droog ;). De totale voedingswaarde blijven er in die op het label staan, alleen het vocht gaat er uit.

Hoe wil je de foto hebben? Helaas (tot mijn verbazing) klopt het totaal gewicht dus niet, valt me erg tegen. Misschien is het gewoon een eenmalige fout, kan gebeuren natuurlijk.

Nog plannen om runderlever te gaan verkopen?

@Jordi, misschien wijkt jouw weegschaal wel af. 6 gram is niets, je loopt toch ook niet terug naar de supermarkt als er 10 of meer! gram verschil is.

@Jordi, misschien wijkt jouw weegschaal wel af. 6 gram is niets, je loopt toch ook niet terug naar de supermarkt als er 10 of meer! gram verschil is.
:roflol: mensen die gaan lopen zeiken om een paar grammetjes vlees...
tis geen coke ofso...

:roflol: mensen die gaan lopen zeiken om een paar grammetjes vlees...
tis geen coke ofso...

Het gaat niet om een paar grammetjes, maar om tientallen. Je hoort te krijgen waarvoor je betaald.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.949
Hi Olivier,

Ik beschik nog over een te lage status op dit forum voor privéberichten dus dat wordt even doortrainen ;)

helemaal top, wat slordig van PostNL, neem jullie natuurlijk niets kwalijk en had gelukkig de afgelopen tijd nog net genoeg vlees en vis liggen haha.

Dinsdag komt helemaal prima uit, hetzelfde adres in Amsterdam komt weer het beste uit. Ik hou je op de hoogte wat betreft de nieuwe zending!

top service weer, dank je wel!

Ah ok! Ik wist niet dat daar een minimaal aantal posts voor nodig is. Inmiddels is je pakket ingepakt en heb je ook een nieuwe track&trace ontvangen :thumbs:

Broccoli is super goed, shit wat word ik lazy van jullie haha.. kzie amper het nut nog van verse groenten.. maar ben het zo gewend vanuit huis :P

Denken jullie misschien aan runder/paarden gehakt in de toekomst? dus voor in pasta/nasi gerechten?

De broccoli is ook zeer mooi vind je niet? Ontzettend groen. Komt doordat het 4 uur na oogsten inpakt en bevroren wordt. Ik heb liever dit dan ''vers''... mensen die het met hun handen aanraken in supermarkt, over toonbanken gaat, soms zie je de nagel afdrukken er nog inzitten en laten we niet over de verkleuring hebben (hoe lang het daar al niet ligt). Genoeg onderzoeken te vinden die laten zien dat ingevroren qua vitamines niet onderdoet en soms zelfs beter uit komt t.o.v. ''vers''.

We zijn met low fat gehakt bezig. Nog onduidelijk of dit doorgaat. Prijs moeten we nog doornemen. Verder

Hoe wil je de foto hebben? Helaas (tot mijn verbazing) klopt het totaal gewicht dus niet, valt me erg tegen. Misschien is het gewoon een eenmalige fout, kan gebeuren natuurlijk.

Zoals ik zei, stuur mij even een PM met je totale ondervinding en we lossen het meteen op :). Aantal pakjes + gewichten (of gemiddelde), liefst met foto (mobiel + upload tinypic). Mailen kan ook info@musclemeat.nl . De opdracht van de inpakkers in de fabriek is om het gewicht eerder ruim te nemen dan te weinig met de grens van 190-210gr. Vaak sturen we dan ook 1050gr weg, deze klanten hoor je dan weer niet ''ik heb 50gr extra gekregen'' ;). Ik denk dat het om 1 krat ging. Het is inderdaad eenmalige fout (excuus hiervoor). En dat durf ik te zeggen omdat de kipblokjes de afgelopen 12 maanden zoveel de deur uit gegaan zijn, bij elke batch er gekeken wordt door uit elke krat er een aantal te pakken en geen andere klacht hebben dan deze. Doordat ik zelf 3 keukenweegschalen heb weet ik idd kan sommige toch een aantal gram kunnen afwijken. Je zou voor de zekerheid een andere kunnen pakken als je dit tot je beschikking hebt.

Nee helaas.

Ik heb ook regelmatig pakjes van 220 gram met de kip. Lager dan 200 heb ik zelf nog niet gezien. En heb al tegen de 20 kilo in totaal besteld. Dus misschien was dat een toevallige batch?

Jordi wil graag nog 18gram kip op de post.

Ik heb hier gisteren ook snel even 200gr kippenblokjes 2 minuutjes in de pan opgewarmd en er was ook maar 180 a 185gram meer over hoor..

Kan me wel indenken dat hij zich druk maakt om die paar grammetjes. Hij moet er zo te zien nog flink van groeien :)

Gisteravond besteld en nu al in huis! Wat een service! Heb de luxe dat ik in de buurt woon van de pater familias, die kwam het even langsbrengen.:thumb: Wat een vriendelijke man!

Heb hiervoor alleen vlees besteld, maar de groente en fruit is ook top! Makkelijk voor in een shake. Liggen nu al mooie porties in de koelkast te wachten tot morgen!:D

Super tevreden weer!

339kdis.jpg

Dit binnen no-time klaar en nog kwaliteit ook. Musclemeat forthewinn :thumb:

De broccoli is ook zeer mooi vind je niet? Ontzettend groen. Komt doordat het 4 uur na oogsten inpakt en bevroren wordt. Ik heb liever dit dan ''vers''... mensen die het met hun handen aanraken in supermarkt, over toonbanken gaat, soms zie je de nagel afdrukken er nog inzitten en laten we niet over de verkleuring hebben (hoe lang het daar al niet ligt). Genoeg onderzoeken te vinden die laten zien dat ingevroren qua vitamines niet onderdoet en soms zelfs beter uit komt t.o.v. ''vers''.

We zijn met low fat gehakt bezig. Nog onduidelijk of dit doorgaat. Prijs moeten we nog doornemen. Verder

t*ring.. zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. ik heb zelf in een supermarkt gewerkt.. als het achter in het magazijn per ongeluk op de grond valt.. denk je dat het dan automatisch wordt weggegooid? :rolleyes:

Hij is super groen ja. en sappig. Dus muslemeat all the way? :cool:

Ook maar weer eens een bestelling geplaatst, de laatste keer was vorig jaar met die DBB meeting dat ik zo'n doosje kip had opgehaald haha.. :o Ik ben erg benieuwd naar de hamburgers en pastamaaltijden! :thumb:

Laatst bewerkt:
2 vragen
- Kun je die pastamaaltijden ook warm eten of is dat goor?
- Zijn alle producten nu los verpakt en niet meer in pakjes van 2 aan elkaar?

Ik moest net alsnog de leverdatum kiezen, als ik niets koos kreeg ik een error (ik gebruik Chrome).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.960
Gisteravond besteld en nu al in huis! Wat een service! Heb de luxe dat ik in de buurt woon van de pater familias, die kwam het even langsbrengen.:thumb: Wat een vriendelijke man!

Heb hiervoor alleen vlees besteld, maar de groente en fruit is ook top! Makkelijk voor in een shake. Liggen nu al mooie porties in de koelkast te wachten tot morgen!:D

Super tevreden weer!

Pater familias is zeker tof ^_^. Leuk dat je voor de groente en fruit nu ook bent gegaan. Eet smakelijk alvast en bedankt voor de mooie bestelling!

339kdis.jpg

Dit binnen no-time klaar en nog kwaliteit ook. Musclemeat forthewinn :thumb:

Awesome :D. 1 van mijn eigen bekende maaltijden haha. Ik doe er soms wel sojasaus of sambal bij voor extra smaak, misschien een tip! Mooi plaatje zo, bedankt hiervoor :).

t*ring.. zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. ik heb zelf in een supermarkt gewerkt.. als het achter in het magazijn per ongeluk op de grond valt.. denk je dat het dan automatisch wordt weggegooid? :rolleyes:

Hij is super groen ja. en sappig. Dus muslemeat all the way? :cool:

All the way :cool:

Ook maar weer eens een bestelling geplaatst, de laatste keer was vorig jaar met die DBB meeting dat ik zo'n doosje kip had opgehaald haha.. :o Ik ben erg benieuwd naar de hamburgers en pastamaaltijden! :thumb:

:D lang geleden die meet! Leuk dan je bestelt. De pastamaatlijden zijn nieuw. Merk dat ze allebei steeds meer ontdekt worden door klanten de afgelopen dagen :) hopelijk snel wat reviews!

2 vragen
- Kun je die pastamaaltijden ook warm eten of is dat goor?
- Zijn alle producten nu los verpakt en niet meer in pakjes van 2 aan elkaar?

-Smaken verschillen maar ik vond het warm ook lekker :). Ik was naar dezelfde vraag ook benieuwd vandaar dat ik het voor mijzelf ook getest heb. Ze zijn dus ontworpen als koude pasta, warm is mogelijk.
-Klopt! De machine in de fabriek is anders ingesteld nu. Alles is los van elkaar.

Ik moest net alsnog de leverdatum kiezen, als ik niets koos kreeg ik een error (ik gebruik Chrome).

Klopt. Het moet zo zijn dat als je geen alternative datum kiest automatisch het zo snel mogelijk geleverd wordt. Je bent nu verplicht een datum te kiezen door op het lege veld te klikken, dit moet weg. Ik hoop dat dit vanavond al opgelost is :). Voor nu dus op de kalender gewoon morgen kiezen!

Terug
Naar boven