Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooie site. Maar ik begrijp dat achteraf betalen dmv acceptgiro nog geen optie is? Ik begrijp dat dit natuurlijk meer abeidsintensief is en ook duurder, maar klant is koning he ;-)

Ik snap niet eens dat mensen dit willen :P

IDEAL is de beste uitvinding van online shoppen toch?

Het kan handig zijn als je de producten al graag wilt maar bv je salaris met een week pas krijgt. Heb je even speling.

Juist. En bovendien voorkom je dat je van tevoren betaalt, en later blijkt dat de bestelling nooit zal aankomen, wat geregeld bij andere online shops nog al eens gebeurd. Hoewel als je recensies van Musclemeat leest alles wel keurig netjes aankomt.

Net wat producten op de site bekeken, ziet er allemaal goed uit en netjes de voedingswaarden overal erbij, ideaal! Binnenkort eens wat proberen :)

Juist. En bovendien voorkom je dat je van tevoren betaalt, en later blijkt dat de bestelling nooit zal aankomen, wat geregeld bij andere online shops nog al eens gebeurd. Hoewel als je recensies van Musclemeat leest alles wel keurig netjes aankomt.

hmm jaa ik vertrouw de meeste sites van tegenwoordig wel (tenminste waar ik op terecht kom)

De verzending van muslemeat is bij mij alleen nog maar top geweest, net als de verpakking.

Tot nu toe alleen vlees besteld bij jullie en dat bevalt super. Ik zit er nu aan te denken om ook wat bij-producten te gaan bestellen.

Bij de rijst staat dat je deze na ontdooien zonder verdere bereiding kunt opeten. Hoe zit dit met de zoete aardappel? En met de Parijse aardappel?

Bij de groente staat bijvoorbeeld bij de mexicomix dat je deze ook na ontdooien kan eten, maar bij bijvoorbeeld de chinamix staat hier niks over. Hoe zit dit?

Een magnetron gebruik ik bewust niet en zal ik ook niet gaan gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.988
Mooie site. Maar ik begrijp dat achteraf betalen dmv acceptgiro nog geen optie is? Ik begrijp dat dit natuurlijk meer abeidsintensief is en ook duurder, maar klant is koning he ;-)

Het is goed dat iedereen zo mee denkt. Hierdoor hebben we dit idee ook een paar dagen geleden besproken. We hebben het er letterlijk te druk voor. We moeten nu al achter mensen aan met PayPal omdat er niet genoeg geld op hun account staat, maar wij wel de order binnen krijgen. Waardoor we moeten wachten tot het geld overgemaakt is, naar klant bellen, etc. Boel gedoe. Als startup kan je ook niet je producten gaan sturen en twee weken op je geld wachten.

Tot nu toe alleen vlees besteld bij jullie en dat bevalt super. Ik zit er nu aan te denken om ook wat bij-producten te gaan bestellen.

Bij de rijst staat dat je deze na ontdooien zonder verdere bereiding kunt opeten. Hoe zit dit met de zoete aardappel? En met de Parijse aardappel?

Bij de groente staat bijvoorbeeld bij de mexicomix dat je deze ook na ontdooien kan eten, maar bij bijvoorbeeld de chinamix staat hier niks over. Hoe zit dit?

Een magnetron gebruik ik bewust niet en zal ik ook niet gaan gebruiken.

Hey Teun, leuk dat het vlees zo goed bevalt! We krijgen in alle eerlijkheid alleen goede feedback over de bijproducten dus het is zeker het proberen waard voor je.

Producten zoals de rijst, zoete aardappel, parijse aardappels, sperzibonen en countrygril groente staat de tekst ''kant-en-klaar''. Bij producten zoals mexicomix en chinamix staat de tekst ''voorgekookt'' bij. Ik kopier even de tekst van onze site wat het verschil hier in is. Als je hierna nog vragen hebt hoor ik dit graag!

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg.
Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacterien en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken.

Ja ok, en gewoon overboeken als vooruitbetaling?
Als die optie wordt toegevoegd ben je gelijk klaar.
Bestellen - overboeken ( kan een paar dagen duren) - betaling binnen, dan verzenden.

• #2.990
Ja ok, en gewoon overboeken als vooruitbetaling?
Als die optie wordt toegevoegd ben je gelijk klaar.
Bestellen - overboeken ( kan een paar dagen duren) - betaling binnen, dan verzenden.

Wat we nu hebben werkt het snelst, is geautomatiseerd, veiligst. Elke bank in NL heeft iDeal. Overboeken als vooruitbetaling zal hetzelfde effect hebben dat we elke bestelling apart moeten gaan behandelen: nagaan of er betaald is en op die dag pas verzenden. Zelfde reden dat we nu van Paypal mensen achter na moeten willen waar we hier echt niks mee te maken hebben.

Team Muscle Meat BBQ :cool: :eating::eatmeat::meal:

Vanavond was de eerste BBQ van deze zomer voor Team Muscle Meat! Met op het menu: Kipfilet Argentina, Paard en Runderkogelbiefstuk, Kant-en-klare rijst salade Risoni, Pangasiusfilet, Avocado door de salade en de Low fat hamburger.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice!! Ziet er goed uit! :lick:

Wanneer is die BBQ weer? Wil ik best even langskomen hoor! :D

Als ik morgen (maandag) 4 kg kip zou bestellen, wanneer kan ik het dan verwachten? Aangezien het donderdag Hemelvaartsdag is..

• #2.993
Nice!! Ziet er goed uit! :lick:

Wanneer is die BBQ weer? Wil ik best even langskomen hoor! :D

Thnx! Je weet het nooit met het Nederlandse weer maar we zullen het onthouden ;).

Als ik morgen (maandag) 4 kg kip zou bestellen, wanneer kan ik het dan verwachten? Aangezien het donderdag Hemelvaartsdag is..

Op ma tm do besteld voor 15:00 is volgende dag (97%kans postnl) in huis. We hebben een nieuwe functionaliteit bij het betaalproces waar je een leverdatum kan prikken. Ivm met hemelvaadt is morgen de laatste zend dag van de week helaas..

Laatst bewerkt:
Het is goed dat iedereen zo mee denkt. Hierdoor hebben we dit idee ook een paar dagen geleden besproken. We hebben het er letterlijk te druk voor. We moeten nu al achter mensen aan met PayPal omdat er niet genoeg geld op hun account staat, maar wij wel de order binnen krijgen. Waardoor we moeten wachten tot het geld overgemaakt is, naar klant bellen, etc. Boel gedoe. Als startup kan je ook niet je producten gaan sturen en twee weken op je geld wachten.

Misschien een idee om het incassoverkeer extern uit te besteden? B & F doet dat ook. Uiteraard hoort hier een kostenplaatje bij, maar je bespaart ook een hoop werk.

De eerlijkheid siert jullie bedrijf enorm en ik heb er vertrouwen in dat ik zeer tevreden zal zijn met mijn bestelling!

Top :thumb:

• #2.996
Misschien een idee om het incassoverkeer extern uit te besteden? B & F doet dat ook. Uiteraard hoort hier een kostenplaatje bij, maar je bespaart ook een hoop werk.

Zeker waar, maar is voor later. Als startup willen we dit soort kosten besparen om harder/sneller te groeien.

De eerlijkheid siert jullie bedrijf enorm en ik heb er vertrouwen in dat ik zeer tevreden zal zijn met mijn bestelling!

Top :thumb:

Bedankt! Erg leuk om te lezen, want transparant willen we ook zijn.

Vanwege Hemelvaart is morgen (dinsdag) helaas de laatste dag van deze week dat wij jouw bestelling kunnen verzenden. Bestel voor 27 mei om 15:00 als je deze week nog wilt inslaan!

De tartaar op jullie website is dat puur gemalen vlees of worden daar nog kruiden of meel of iets dergelijks doorheen gegooid? Ik heb coeliakie (glutenallergie) en koop enkel dingen waarvan ik zeker weet dat ze puur zijn.

• #2.998
De tartaar op jullie website is dat puur gemalen vlees of worden daar nog kruiden of meel of iets dergelijks doorheen gegooid? Ik heb coeliakie (glutenallergie) en koop enkel dingen waarvan ik zeker weet dat ze puur zijn.

Bij de runderkogelbiefstuk tartaar en paardenbiefstuk tartaar is niks anders gebeurt dan de pure biefstuk door de 'wolf' heen halen, zodat het gemalen wordt tot een structuur die je met gehakt kan vergelijken. Vervolgens wordt deze gesealed in de verpakking. Alleen bij Red Pepper zit er kruiden door heen.

Maar snel even 14.2 kilo paard ingeslagen! Ben gelukkig nog op tijd :D

• #3.000
Maar snel even 14.2 kilo paard ingeslagen! Ben gelukkig nog op tijd :D

Haha zag hem net binnenkomen inderdaad, mooie bestelling, komt eraan :thumbs:.
horses_zps71fa18c9.png

Terug
Naar boven