AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zo nog maar even op de valreep besteld. Even wat producten proberen dit keer.
Ik geef de runderkogelbiefstuk maar weer eens een kans, gezien de nieuwe leverancier van een tijdje terug. Ben benieuwd!
Verder even die tartaar proberen in een pastasaus ;) en ik ga voor het eerst zoete aardappel eten :D

Die zoete aardappel van jullie is zo verdomde handig :D Moet er eigenlijk een klein beetje water in het bakje als je het in de magnetron doet? Ik doe nu een heel klein beetje water erbij, maar volgens mij is het niet nodig (staat ook niet op jullie site dat het moet).

Vandaag weer 10kg vlees gekregen;-) 5kip 5rund. Ondertussen al ruim 100kg vlees besteld, nog steeds te vreden:)

Mijn bestelling paste gelukkig net aan in de vriezer, iets te enthousiast geweest met bestellen :o

- Kipfilet Argentina: Erg handig, tot nu toe bevalt het mij beter dan de kant en klare kipblokjes! Lekker op de grill, avond van te voren in de koelkast laten ontdooien, door de helft snijden, beetje marineren, ook heerlijk op een bruin bolletje.
- Hamburgers: Nog niet geprobeerd, waarschijnlijk morgen ff testen op mijn nieuwe grill :)
- Kipfilet broodbeleg sample: Ook nog niet geprobeerd, bewaar ik nog ff
- Biefstuktartaar sample: Bewaar ik ook nog ff :)
- Pastamaaltijden: Geniaal, 5min in de magnetron, beetje laten afkoelen, prima te eten! Alleen zelf nog ff vlees toevoegen. Ook warm goed te doen, zit al saus/dressing doorheen, dus makkelijk naar binnen te werken!
- Tropisch fruit: Tot nu toe mijn enige teleurstelling, maar daar kan MuscleMeat niks aan doen. Blijkbaar ben ik licht allergisch voor de fruitsoorten die erin zitten. Tong en gehemelte raken geïrriteerd. Misschien dat ik er nog een keer smoothies van kan proberen te maken. Volgende keer bosvruchten proberen, hopelijk verdraag ik dat beter

Vandaag maar eens kijken of de 48uur bevroren garantie klopt. Maandag op de post gegaan maar pakketje een dag uitgesteld ivm een fout bij sorteercentrum. Zal vanmiddag een report neerzetten :)

Hoe kan het dat de avocado's bij de Albert Heijn nagenoeg koolhydraat vrij zijn en hoog in vet. En jullie avocado's 50% minder vet bevatten en ~10gr carbs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.008
Zo nog maar even op de valreep besteld. Even wat producten proberen dit keer.
Ik geef de runderkogelbiefstuk maar weer eens een kans, gezien de nieuwe leverancier van een tijdje terug. Ben benieuwd!
Verder even die tartaar proberen in een pastasaus ;) en ik ga voor het eerst zoete aardappel eten :D

Leuke bestelling, bedankt Jan! Ik weet vrijwel zeker dan je een verschil gaat merken met de kogelbiefstuk :).

:D Kon ik maar zo eten, gains... Beter sponsoren we haar niet, gaan we failliet haha.

Die zoete aardappel van jullie is zo verdomde handig :D Moet er eigenlijk een klein beetje water in het bakje als je het in de magnetron doet? Ik doe nu een heel klein beetje water erbij, maar volgens mij is het niet nodig (staat ook niet op jullie site dat het moet).

Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst GetXXL! Wist ik helemaal niet :d. Bij de zoete aardappel doe ik zelf geen water, maar kan inderdaad wel. Bij de rijst doe ik het soms wel enkele druppels over de gehele oppervlakte. Volgens de leverancier hoeft het bij beide producten niet.

Vandaag weer 10kg vlees gekregen;-) 5kip 5rund. Ondertussen al ruim 100kg vlees besteld, nog steeds te vreden:)

Wow :D Super bastiaan! Van vaste klanten moeten we het hebben!! Aangezien je een ervaren klant bent vind je het misschien leuk een review op de site te schrijven? Bij de algemene pagina en/of productpagina.

Mijn bestelling paste gelukkig net aan in de vriezer, iets te enthousiast geweest met bestellen :o

- Kipfilet Argentina: Erg handig, tot nu toe bevalt het mij beter dan de kant en klare kipblokjes! Lekker op de grill, avond van te voren in de koelkast laten ontdooien, door de helft snijden, beetje marineren, ook heerlijk op een bruin bolletje.
- Hamburgers: Nog niet geprobeerd, waarschijnlijk morgen ff testen op mijn nieuwe grill :)
- Kipfilet broodbeleg sample: Ook nog niet geprobeerd, bewaar ik nog ff
- Biefstuktartaar sample: Bewaar ik ook nog ff :)
- Pastamaaltijden: Geniaal, 5min in de magnetron, beetje laten afkoelen, prima te eten! Alleen zelf nog ff vlees toevoegen. Ook warm goed te doen, zit al saus/dressing doorheen, dus makkelijk naar binnen te werken!
- Tropisch fruit: Tot nu toe mijn enige teleurstelling, maar daar kan MuscleMeat niks aan doen. Blijkbaar ben ik licht allergisch voor de fruitsoorten die erin zitten. Tong en gehemelte raken geïrriteerd. Misschien dat ik er nog een keer smoothies van kan proberen te maken. Volgende keer bosvruchten proberen, hopelijk verdraag ik dat beter

Leuk dat je de pastamaaltijden hebt geprobeerd, nieuw product waar wij erg blij mee zijn. Toffe review! Ben benieuwd wat je van de andere producten vind. Jammer van de allergische reactie, gelukkig is het niet een heel duur product. We hebben ook andere fruitsoorten die je zou kunnen proberen.

Vandaag maar eens kijken of de 48uur bevroren garantie klopt. Maandag op de post gegaan maar pakketje een dag uitgesteld ivm een fout bij sorteercentrum. Zal vanmiddag een report neerzetten :)

:thumbs:

Hoe kan het dat de avocado's bij de Albert Heijn nagenoeg koolhydraat vrij zijn en hoog in vet. En jullie avocado's 50% minder vet bevatten en ~10gr carbs?

Hey... dat is raar en was mij nog niet opgevallen. Heb net meteen een mail naar de kwaliteitsdienst gestuurd van onze avocado leverancier. Hoop hier snel antwoord op te krijgen. De voedingswaarde die op de site staan hebben wij van hun gekregen. Wie weet gaat het om een fout. Lijkt mij niet dat deze horen te verschillen van elkaar.

Laatst bewerkt:
  • #3.010
Zojuist mijn bestelling binnen gehad! "bijna" alles was nog bevroren en dat na 48 uur onderweg te zijn geweest. GEWELDIG!

Laatst bewerkt:
Net weer een bestelling geplaatst en zie dat deze ondanks mijn bestelling voor 15.00 pas vanaf de 3 juni geleverd kan worden.
Hoe zit dit, want het is pas woensdag?

• #3.013
http://www.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=1671405

En ik heb ook even voor de zekerheid gekeken achterop het pakje van de albert heijn.

Zojuist mijn bestelling binnen gehad! "bijna" alles was nog bevroren en dat na 48 uur onderweg te zijn geweest. GEWELDIG!

:D super justalog! thnx voor het melden.

Net weer een bestelling geplaatst en zie dat deze ondanks mijn bestelling voor 15.00 pas vanaf de 3 juni geleverd kan worden.
Hoe zit dit, want het is pas woensdag?

Hemelvaart :(. PostNL levert niet morgen en werkt ook niet waardoor we geen pakketten kunnen afleveren. Helaas moeten we daar op wachten. We hebben eergisteren op FB en hier in het topic geplaatst deze week dinsdag de laatste zend dag van de week was... vervelend dat je moet wachten nu! Wij zijn er ook niet blij mee. Je kan dus wel al bestellen en een datum uitkiezen voor volgende week.

Hemelvaart :(. PostNL levert niet morgen en werkt ook niet waardoor we geen pakketten kunnen afleveren. Helaas moeten we daar op wachten. We hebben eergisteren op FB en hier in het topic geplaatst deze week dinsdag de laatste zend dag van de week was... vervelend dat je moet wachten nu! Wij zijn er ook niet blij mee. Je kan dus wel al bestellen en een datum uitkiezen voor volgende week.

Oh vind niet zo erg hoor, was meer dat ik het niet begreep omdat ik blijkbaar niet zat op te letten haha.

Petje af voor de nieuwe verpakkingsmanier. Dikke piepschuimdoos met droogijs :D
En thanks voor de risotto Scoob! ;)

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst en niet helemaal tevreden.

Kipfilet blokje : Heerlijk! Echt een aanrader. Ga ik ook zeker blijven bestellen.
Low fat hamburgers : Heel makkelijk te maken en lekker gekruid!
Ei eiwitten : smaakt voor mijn gevoel niet zoals echt ei eiwit het smaakt heel chemish ofzo. Kan aan mij liggen.

Ik wilde vanmorgen een ei maken met heel ei uit het pak en tot mijn verbazing kwamen er alleen maar klonten uit.
Toen ik naar de datum keek stond er op : tht 17-03-2014 (ik zal de foto zo plaatsen als ik op de pc zit)

Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling ???

Al met al een dikke voldoende voor het vlees. Alleen jammer van het ei.

• #3.017
Oh vind niet zo erg hoor, was meer dat ik het niet begreep omdat ik blijkbaar niet zat op te letten haha.

Ah ok, ik volg je :).

Petje af voor de nieuwe verpakkingsmanier. Dikke piepschuimdoos met droogijs :D
En thanks voor de risotto Scoob! ;)

:thumbs: mooi Jan! Was er nog droogijs over in je doos? Of was alles verdampt.

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst en niet helemaal tevreden.

Kipfilet blokje : Heerlijk! Echt een aanrader. Ga ik ook zeker blijven bestellen.
Low fat hamburgers : Heel makkelijk te maken en lekker gekruid!
Ei eiwitten : smaakt voor mijn gevoel niet zoals echt ei eiwit het smaakt heel chemish ofzo. Kan aan mij liggen.

Ik wilde vanmorgen een ei maken met heel ei uit het pak en tot mijn verbazing kwamen er alleen maar klonten uit.
Toen ik naar de datum keek stond er op : tht 17-03-2014 (ik zal de foto zo plaatsen als ik op de pc zit)

Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling ???

Al met al een dikke voldoende voor het vlees. Alleen jammer van het ei.

Bedankt voor je review! Goed te lezen dat je zo tevreden bent over het vlees :).

Geen zorgen over de datum!! Dit is de vers datum als het in de schappen zou liggen. De invries houdbaarheid datum is die datum +23maanden. Het pak is namelijk 2 jaar ingevroren goed vanaf productie en 1 maand in de schappen. Dit staat vermeld op de productpagina EN de informatiebrief die achter op je factuur staat geprint.

De klonten zijn als het pak niet nog niet volledig ontdooit is, of je hebt niet geschud voor gebruik. Een tip die ik vaak hoor van klanten: doe er 1 heel ei bij. Het eigeel is een bindmiddel voor het ei eiwit wat het een andere structuur en beleving in de mond geeft.

Ey Scoob, wilde weer even bestellen voor morgen, maar moest een leverdatum kiezen. Wilde het net vragen hier in het topic, maar zie dat je al uitleg hebt gegeven.

Ik weet nog niet waar ik volgende week zit ivm werk dus bestel aankomende week weer een voorraadje :)

Woensdag mijn eerste Musclemeat pakket ontvangen, alles kwam ijskoud aan. Verpakt in een styrofoam doos met daarin droogijs. Zo koud dat het bijna aan de vingers blijft plakken, best even handschoenen gebruiken met dat droogijs. Helemaal goed.

Gisteren de eerste kipfilet gegeten en ik vind de kwaliteit veel beter als die uit de (Belgische) supermarkten. Ook de avocado helften zijn lekker en vooral zeer handig. Verder had ik ook nog bosbessen besteld. Deze zijn ook zeer lekker en handig IQF gevroren, ik gooi ze door mijn havermout.

Ik ben al 10 jaar geregistreerd hier op het DBB forum. De laatste jaren kwam ik hier nog maar zelden, zit altijd op de Amerikaanse boards (Vooral MD). Onlangs kwam ik hier toevallig nog eens een kijkje nemen en zag ik deze Musclemeat thread. Ben blij dat het zo gelopen is. Is weer een mooie toevoeging in mijn arsenaal van tools om mijn perfecte fysiek te bereiken.

Vooral de dingen zoals de ingevroren avocado helften of de ingevroren bosbessen zijn echt een meerwaarde t.o.v. de supermarkt. Ik zie dat op de amerikaanse threads vaak langskomen maar hier in de Belgische supermarkt vind je dat gewoonweg niet. Verder is de prijs/kwaliteit van het vlees gewoon top.

Ik mis nog kalkoen en tilapia (vis), beiden stapels in mijn cutfases.

Droogijs moet je eigenlijk ook niet met je blote handen aanraken...

Terug
Naar boven