Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in pakjes van hoeveel gram komen die kippenblokjes?
vaste klant, leuk!
Vraagje: hoe zit 't met de kwaliteit van de kip? Is 't plofkip of kun je hard maken dat dit niet zo is?
De kippen van Muscle Meat zijn scharrelkippen en worden op en top verzorgd.
Elke dag worden de kippen gewekt door Scoobz0r zelf om 07.30, waarna ze buiten mogen scharrelen tot 20.00.
Scoob draait ook klassieke muziek voor de kippen en paarden, worden ze lekker mals van.
Ik ga stuk hahahahahha, maar on topic ben helemaal fan van de paardenbiefstuk, kip gezout en naturel ook top. Binnenkort nog ff grote vooraad eiwitten inslaan die gaan er nu ook 2x per dag in. Goeie producten keep it up!!!! Ennuh als je 100kg totaal aan bestellingen zit krijg je gratis tank top ofzo![]()
in pakjes van hoeveel gram komen die kippenblokjes?
ideaalff een voorraadje van 12kg inslaan voor komend semester
![]()
Heb je al uitgerekend wanneer je je eerste miljoen hebt verdiend? :-)
. Spannend!Hehe was het maar zo'n pret. Onze marges zijn beduidend laag om te kunnen concurreren met de supermarkten. Het gaat nog even duren voordat we zo groot zijn als één van de andere boardsponsors op DBB. De reviews zijn overweldigend positief, we zien een duidelijke stijgende lijn in aantal bestelling en aantal kg's per bestelling. Er komen meer producten aan, blijven groeien en de toekomst zal het vertellen. Spannend!

Eerste bestelling gisteren binnen gehad. Service is top. Kip en paardenbiefstuk smaken erg goed, zeker voor de prijs die je betaalt. 2kg paard en 2kg kip passen net precies in mijn studentenkoelkast met een vakje voor de vriezer.
Julile hebben een vaste klant erbij!![]()
Zag inderdaad net een 12kg bestelling binnenkomen! Top, morgen in huis!.

Als ik Scoob mag geloven, dan is al dat inpakken al een work out an sich! Zeker op de maandag
Binnenkort ook maar weer even wat beef bestellen om je bezig te houden.
---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 23:29 ----------
En water blijven geven![]()

Nu ik weer terug ben van vakantie zal ik binnenkort ook eens bestellen.
Die samples packs bevielen zeer goed!![]()
Beter duren die nieuwe producten nog een paar weken want heb net weer besteld #583![]()
Eerste bestelling gisteren binnen gehad. Service is top. Kip en paardenbiefstuk smaken erg goed, zeker voor de prijs die je betaalt. 2kg paard en 2kg kip passen net precies in mijn studentenkoelkast met een vakje voor de vriezer.
Julile hebben een vaste klant erbij!![]()
niet de eerste keer dat iemand speciaal een account aanmaken voor musclemeat! Welkom op dbb trouwens dan maar!! Mooi dat het bevalt.staat nog op zending is onderweg, neem aan dat de post niet meer na 5u levert![]()