XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Woensdag mijn eerste Musclemeat pakket ontvangen, alles kwam ijskoud aan. Verpakt in een styrofoam doos met daarin droogijs. Zo koud dat het bijna aan de vingers blijft plakken, best even handschoenen gebruiken met dat droogijs. Helemaal goed.

Gisteren de eerste kipfilet gegeten en ik vind de kwaliteit veel beter als die uit de (Belgische) supermarkten. Ook de avocado helften zijn lekker en vooral zeer handig. Verder had ik ook nog bosbessen besteld. Deze zijn ook zeer lekker en handig IQF gevroren, ik gooi ze door mijn havermout.

Ik ben al 10 jaar geregistreerd hier op het DBB forum. De laatste jaren kwam ik hier nog maar zelden, zit altijd op de Amerikaanse boards (Vooral MD). Onlangs kwam ik hier toevallig nog eens een kijkje nemen en zag ik deze Musclemeat thread. Ben blij dat het zo gelopen is. Is weer een mooie toevoeging in mijn arsenaal van tools om mijn perfecte fysiek te bereiken.

Vooral de dingen zoals de ingevroren avocado helften of de ingevroren bosbessen zijn echt een meerwaarde t.o.v. de supermarkt. Ik zie dat op de amerikaanse threads vaak langskomen maar hier in de Belgische supermarkt vind je dat gewoonweg niet. Verder is de prijs/kwaliteit van het vlees gewoon top.

Ik mis nog kalkoen en tilapia (vis), beiden stapels in mijn cutfases.

Wauw, super bedankt voor de tijd die je in deze review hebt gestopt. Awesome :)!! Bedankt. We nemen je product tip mee.

Droogijs moet je eigenlijk ook niet met je blote handen aanraken...

Eigenlijk zouden standaard handschoentjes moeten worden bijgeleverd. Maar ja, da's weer een kostenkwestie. ;)

Ons droogijs wordt normaliter in plasticverpaking geleverd. Deze was 1 dag niet beschikbaar voor ons. Dit zal niet snel meer gebeuren. Het plastic kan je vasthouden en bevat waarschuwingen. Echter is het nooit aan te raden het langer dan 5sec. vast te houden.

Wauw, super bedankt voor de tijd die je in deze review hebt gestopt. Awesome :)!! Bedankt. We nemen je product tip mee.

Ons droogijs wordt normaliter in plasticverpaking geleverd. Deze was 1 dag niet beschikbaar voor ons. Dit zal niet snel meer gebeuren. Het plastic kan je vasthouden en bevat waarschuwingen. Echter is het nooit aan te raden het langer dan 5sec. vast te houden.
Hoelang blijft droogijs eigenlijk "droog"?

• #3.024
Hoelang blijft droogijs eigenlijk "droog"?

Bedoel je het als woordgrap :P of vraag je na hoeveel tijd droogijs verdampt is? Antwoord vraag: ligt aan veel factoren. Ten eerste de kwaliteit van het droogijs (hoe goed is het 'geperst'). Daarna de omgeving, hoeveel volume lucht er om heen zit. Ligt het in afgesloten piepschuim doos of op tafel. 4kg droogijs verdwijnt ongeveer na 48uur in een piepschuim doos.

Bedoel je het als woordgrap :P of vraag je na hoeveel tijd droogijs verdampt is? Antwoord vraag: ligt aan veel factoren. Ten eerste de kwaliteit van het droogijs (hoe goed is het 'geperst'). Daarna de omgeving, hoeveel volume lucht er om heen zit. Ligt het in afgesloten piepschuim doos of op tafel. 4kg droogijs verdwijnt ongeveer na 48uur in een piepschuim doos.
:roflol: was een serieuse vraag

Oh het verdampt? het wordt dus geen water oid...

• #3.026
Ik heb er niet opgelet of het verdampt was Scoob0r. Heb geen hinder gevonden iig aan het pakken van de vleesstukken. Het was wel kouder dan normaal en het bleef idd een beetje plakken aan mijn vingers. Maar verder nergens last van gehad.

Heb je al meer nieuws over de beef jerky:D?!

mooie toevoeging het mosselvlees!!

is het nou gelijk klaar te eten na ontdooing?
heb het zelf nooit zo gekocht nog, maar waarbij is het lekker te eten? ook los te eten bij pasta/rijst/aardappel oid?

• #3.031
Ik heb er niet opgelet of het verdampt was Scoob0r. Heb geen hinder gevonden iig aan het pakken van de vleesstukken. Het was wel kouder dan normaal en het bleef idd een beetje plakken aan mijn vingers. Maar verder nergens last van gehad.

:thumbs: ok thnx voor feedback

Heb je al meer nieuws over de beef jerky:D?!

We hebben de nieuwste versie op de 'topic versie' al binnen gehad, maar nog niet tevreden genoeg...

Nieuw product: Deens Mosselvlees (Gekookt) (MSC)

Link: http://tinyurl.com/off4qeg

Kant-en-klaar mosselvlees (gekookt) die als enige in Nederland MSC gecertificeerd is. Handige portieverpakking van mosselvlees, IQF: los van elkaar gevroren (36gr eiwit met slechts 2,9gr vet).

Ook verkrijgbaar in onze I LOVE FISH DEAL: http://tinyurl.com/nc9r6u7

2s96ulf.jpg

mooie toevoeging het mosselvlees!!

is het nou gelijk klaar te eten na ontdooing?
heb het zelf nooit zo gekocht nog, maar waarbij is het lekker te eten? ook los te eten bij pasta/rijst/aardappel oid?

Zoiets: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R824472/kroatische-rizot-met-mosselen

Vind t ook een goede toevoeging. Binnenkort bij mn bestelling doen, eiwitten zijn al weer op :(

Ook al gaat het tegen mijn diepste gevoelens in om de AH te promoten ;). Hun recepten pagina is wel een aanrader idd casper :). Thnx abfab.

Het is na ontdooien meteen te eten. De mossels zijn gekookt.

Kan niet wachten tot ik weer kan bestellen! :D

Die mooie verpakkingen zoals de dozen en zakjes zijn echt een eyecatcher van Musclemeat. Laten jullie die speciaal door een ander bedrijf maken ? (inclusief het Musclemeat logo) Zal een aardige duit kosten denk ik maar neem aan dat jullie dit in de kostprijs van het vlees aan de klant doorberekenen.

Nog een vraag: Hoeveel klanten hebben jullie inmiddels al? Kan me nog herinneren dat je pas was begonnen.

• #3.037
Kan niet wachten tot ik weer kan bestellen! :D

:thumbs: super!

Die mooie verpakkingen zoals de dozen en zakjes zijn echt een eyecatcher van Musclemeat. Laten jullie die speciaal door een ander bedrijf maken ? (inclusief het Musclemeat logo) Zal een aardige duit kosten denk ik maar neem aan dat jullie dit in de kostprijs van het vlees aan de klant doorberekenen.

Bedankt voor het compliment :). De verpakkingskosten rekenen we niet door aan de klant. Tot 3kg verdienen wij niks. Hoe groter de bestelling wordt, hoe hoger de kosten zijn doordat wij meer ijsmatten, grotere isolatie zak en een grotere doos moeten gebruiken. Deze kosten worden voor MuscleMeat zelf gerekend. De klant betaald alleen de verzendkosten ondanks het aantal kg's dat hij besteld (oneindig). De kg prijs van het product blijft laag.

Laatst bewerkt:
Nu jullie ook mosselvlees hebben kunnen we binnenkort ook garnalen verwachten?

Nou, heb me inmiddels door enkele kilo's vlees heen gewerkt van jullie. Ik ben verkocht :D

ik wil ook wel een getxxl bestellen, wanneer komt die in het assortiment?

Terug
Naar boven