muscleman1284
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even duidelijkheid scheppen.
Nederlandse kip wordt al preventief behandelt met antibiotica om zo minder sterfte te hebben dus goedkoper dan Belgische kip. In België mag dit niet volgens het lastenboek. Klopt dit?
Nou, heb me inmiddels door enkele kilo's vlees heen gewerkt van jullie. Ik ben verkocht![]()
?Nu jullie ook mosselvlees hebben kunnen we binnenkort ook garnalen verwachten?
. Maar helaas niet op korte termijn.ik wil ook wel een getxxl bestellen, wanneer komt die in het assortiment?
Even duidelijkheid scheppen.
Nederlandse kip wordt al preventief behandelt met antibiotica om zo minder sterfte te hebben dus goedkoper dan Belgische kip. In België mag dit niet volgens het lastenboek. Klopt dit?
Volgens mij mag dit hier ook niet meer. Volspuiten met antibiotica geeft weer andere gezondheidsrisico's.
Super GetXXL. Heeft even geduurd voordat je de eerste order plaatste wegens vriezer ruimte gebrek begreep? Voor welke producten ben je gegaan?
Terechte vraag. Maar helaas niet op korte termijn.
Dat kunnen onze inpakkers niet aan, zulke orders, teveel vraag naar.
Preventief behandelen met antibiotica gebeurt niet meer. Alleen als de kip ziek is, maar vaak wordt de hele stal dan geruimd om verdere besmetting te voorkomen. In de praktijk wordt antibiotica niet tot nauwelijks teruggevonden in (kippen)vlees. Vlees wordt hier regelmatig op gecontroleerd. In Europa zijn er wettelijke normen die moeten voorkomen dat er (veel) antibioticaresten in het vlees terechtkomen. Deze regels worden in Nederland zelden overtreden.
Onze rauwe kipfilet komt uit Argentinië en moet dan ook aan deze Europese wetten voldoen, anders mag het Europa niet in.
Inderdaad. Proefpakket, inmiddels bijna alles opgegeten, m.u.v. de kip en de pangasius. De musclemeat paardenbiefstuk en de paardenbiefstuk tartaar wordt iig vaste stek, en hoogstwaarschijnlijk die kip ook. Die hertenbiefstuk is overigens ook verdomde lekker zeg, maar denk dat ik daar wat kleinere hoeveelheden van zal bestellen in de toekomst i.v.m. prijs (al is die van jullie wel zeer goed geprijsd!)Super GetXXL. Heeft even geduurd voordat je de eerste order plaatste wegens vriezer ruimte gebrek begreep? Voor welke producten ben je gegaan?

Ok jammer, zijn er komende week (En) nog andere producten die nieuw komen?
ga komende week met n vriend samen een lekkere grote bestelling plaatsen, wil niet wat lekkers mislopen!
Inderdaad. Proefpakket, inmiddels bijna alles opgegeten, m.u.v. de kip en de pangasius. De musclemeat paardenbiefstuk en de paardenbiefstuk tartaar wordt iig vaste stek, en hoogstwaarschijnlijk die kip ook. Die hertenbiefstuk is overigens ook verdomde lekker zeg, maar denk dat ik daar wat kleinere hoeveelheden van zal bestellen in de toekomst i.v.m. prijs (al is die van jullie wel zeer goed geprijsd!)
Vind die stoofpotjes overigens ook leuk gedaan (vind het heel goed smaken en prima macros), eet alleen liever een kilo biefstuk dan een kilo stoofpotje![]()

Hey, het kiezen van pakjegemakt werkt nog steeds niet met internet explorer!
kan je kijken of het nu goed handmatig ingevoerd is en voor pakje gemak!
en graag morgen (3 juni bezorgen)
Bestelnummer: 6955
groet en bedankt
Net ook weer een groot pakket besteldrichting Belgie
SMullen gaat het worden![]()

Leuk dat je weer gaat bestellen! Ik zou niet wachten.
Thnx voor feedback GetXXL. Welkom bij Muscle Meat
Je hebt het goed ingevuld. Wordt vandaag verzonden!
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------
Bedankt voor je order! Eet smakelijk alvast![]()

Vandaag maar weer besteld rond 2 uur. Kon alleen niet selecteren om morgen te laten bezorgen. Of had ik dan niks in moeten vullen bij gewenste leverdatum? Kip en paardenbiefstuk weer besteld omdat dit vorige keer super bevallen is! Daarnaast de Tonijnsteaks eens proberen en de bosvruchten, ben benieuwd!
Ik eet eigenlijk nooit mosselen maar wat handig weer, voorgekookt en al.
nu staat er:
Sommige mensen zijn overgevoelig voor de eiwitten van de mossel, wat kan leiden tot huidirritatie en misselijkheid.
en aangezien ik wel wat allergieën heb (niet voor vis tot zover), weet je of ik dit meteen merk na 1x een zakje van 250gr?
Vandaag maar weer besteld rond 2 uur. Kon alleen niet selecteren om morgen te laten bezorgen. Of had ik dan niks in moeten vullen bij gewenste leverdatum? Kip en paardenbiefstuk weer besteld omdat dit vorige keer super bevallen is! Daarnaast de Tonijnsteaks eens proberen en de bosvruchten, ben benieuwd!
tonijnsteak zijn super!, nu op meerdere manieren bereid en alle erg lekker (oven, gril en gewoon gebakken)
Scoob, hoeveel klanten telt Musclemeat inmiddels al op de teller? Hebben we het hier over honderden of zelfs al enkele duizenden?

Heb je al meer dan 2x besteld? Kijk naar het verschil in ordernummers voor een indicatie hoe de zaken lopen![]()
Scoob, hoeveel klanten telt Musclemeat inmiddels al op de teller? Hebben we het hier over honderden of zelfs al enkele duizenden?
Ik eet sinds een week dagelijks 250gram van jullie voorgekookte sperziebonen, maar ik vind wel dat er heel veel vocht in zit. Bij elke hap spuit het water eruit als ik er op kauw.
Heeft dit een oorzaak? Ik eet het allemaal koud dus ik gebruik geen magnetron.
Stoomde hiervoor altijd mijn sperziebonen zelf en dan had ik daar geen last van.
Heb je al meer dan 2x besteld? Kijk naar het verschil in ordernummers voor een indicatie hoe de zaken lopen![]()
Ik denk dat ze niet mogen klagen, verschil in ordernummers is bijna 1700 sinds mijn laatste bestelling 1,5 maand geleden. Minimale bestelhoeveelheid 5kg, dus lekker aanpoten voor ze gok ik zo..
Gegund trouwens, kwaliteit is top!
. De ordernummers zijn niet 100% representatief. Er zit een kleine bug in. Voor ons is het wel handig want er worden geen dubbele nummers aangemaakt, dus de klant kan er altijd mee refereren naar ons. De minimale bestelling van 4kg is omdat dan de kosten van het 48uur bevroren houden pas gedekt wordt. De marges zijn ontzettend laag.ben wel benieuwd naar die mosselen (beetje skeptisch eigenlijk)
bij volgende bestelling eens een kg bestellen.
mooi angelus, zeker het proberen waard. Mijn vader die vaak bij Simones (vis zaak) in Den Haag eet (staat bekend om goed eten) kan er niet van afblijven.