Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De naturel kip is een aantal maanden geleden veranderd, dus de niet-toscaanse is ook lekkerder dan toenVandaag me 2de bestelling ontvangen sinds ruim 1jaar, was de eerste keer niet gelijk ondersteboven (naturel kip). Maar vandaag de toscaanse kip geprobeerd en moet zeggen dit is een stuk beter!! Morgen de hamburgers proberen en in de loop van de week nog wat samples. Goed bezig!! Ga lekker dit vlees op eten en vervolgens weer bestellen.

Besteld eens curieusGoed concept trouwens, nog veel groei toegewenst!
Vandaag me 2de bestelling ontvangen sinds ruim 1jaar, was de eerste keer niet gelijk ondersteboven (naturel kip). Maar vandaag de toscaanse kip geprobeerd en moet zeggen dit is een stuk beter!! Morgen de hamburgers proberen en in de loop van de week nog wat samples. Goed bezig!! Ga lekker dit vlees op eten en vervolgens weer bestellen.
De naturel kip is een aantal maanden geleden veranderd, dus de niet-toscaanse is ook lekkerder dan toen![]()
. De kipblokjes zijn inderdaad veranderd sinds een jaar terug. Bedankt voor het compliment!
en zal dan ook in het assortiment blijven. Reacties in onze omgeving hebben we al veel gehad. Nog niet van bestellingen.Zie een hoop positieve reacties hier. Voor zover ik kan afleiden van de site en de prijzen, komen jullie producten op mij over als flink goedkoper, makkelijker/sneller (geen pezen bij de kip, rijst en erwtjes 1-2 mins verwarmen in de magnetron etc.) en beter dan in de supermarkt. Maandagavond maar even een lading bestellen gezien ik volgende week woensdag als het goed is de hele dag thuis ben.
Dat verwarmen in de magnetron, doe je dat trouwens gewoon in een tupperware bakje? En moet er dan een dekseltje op of niet?
. Goed om te lezen dat dit je eerste indruk is , weet ook wel zeker dat het je gaat bevallen
. Ik raad je aan het met deksel te doen zodat het vocht beter om het product blijft. Je kan er een paar druppels water bij doen van te voren.vanavond iets later thuis dus de Julienne meditaranee groente in de magnetron opgewarmt, maar dat vond ik geen groot succes... volgende keer proberen te wokken
opzich was de groente van goeie kwaliteit en knapperig.. maar de smaak vond ik niet zo.. vond t meer naar rauwkorst smaken dan echt naar lekkere groente ...
Ben benieuwd hoe anderen die vonden?
daarbij wel een MM runder biefstuk, en die tja.. was goddelijk![]()
!Bestelling weer binnen scoob, helemaal top incl broccoli!
Zie graag nog garnalen en cashewnoten in het assortiment komen.
Las al dat we op de garnalen nog even zullen moeten wachten, hoe zit het met cashewnoten staat dit toevallig in de planning?
Mooi virusje. Noten staan als laatst op de wachtlijst. De producten die gaan komen 1 voor 1 over een tijdje ga je ook heel blij mee worden
.
Bestelling gisteren keurig op tijd binnen gekregen! Nog diepbevroren en ook het droogijs was nog grotendeels intact. Ik had het nu binnen 24 uur maar 48 uur lijkt me inderdaad ook geen probleem.
Alles paste gelukkig net in de vriezer. Bosvruchtenkorf gisteren al geprobeerd door de kwark en dit is echt heerlijk! Vanavond staat de tonijnsteak op het menu![]()
Gister ook weer bestelling ontvangen. Valt me alleen wel tegen dat bij deze bestelling (de vorige trouwens ook al) de kip helemaal aan elkaar gevroren zit. Das nogal onhandig als je gewoon 1of 2 filets wilt ontdooien.
Zijn de hamburgers trouwens veranderd? Deze zijn veel lichter.
Wauw super mcvk! Thnx voor de feedback.
Leuk dat je weer besteld hebt! De kipfilets zijn IQF. Losgevroren van elkaar. Ze plakken een beetje aan elkaar maar je kan ze met niet teveel kracht lostrekken. Bij wijze van als je de hele zak zou laten vallen laten de meeste al los.
Hamburger recept is niet veranderd. Door de grote doorvoer kan het zijn dat het vlees nog niet donkerder is geworden. De rode kleur wordt veroorzaakt door de rode spierkleurstof myoglobine die in de spierweefsels aanwezig is. Myoglobine reageert met zuurstof tot de heldere rode kleur. Echter zijn onze producten vacuüm verpakt. Hierdoor is er niet tot vrijwel geen zuurstof en zul je vaak deze kleur ook niet hebben. Wanneer je het vlees na ontdooien zuurstof gunt door het uit de verpakking te halen wil het zijn originele kleur nog wel eens terug krijgen.
Ik ben aan het denken om ook een bestelling te plaatsen.
Maar vraag me een beetje af in welke staat het thuis geraakt.
Van wat ik gelezen heb (niet alle 154 pagina's) vriezen jullie het vlees in direct na het slachten.
Maar versturen jullie dit gewoon via een pakjesdienst. En niet via een vrieswagen ofzo.
Op de foto's op pagina 1 lijkt het ook gewoon een kartonnen doos, met wat nopjesplastiek.
Maar veel van dit vlees zal thuis ook in de vriezer komen, en mag dus onderweg toch niet ontdooid worden.
Hoe krijgen jullie dat dan voor elkaar? Zeker als je een verzending naar Belgie moet doen, die vermoeddelijk toch iets langer onderweg is dan naar Nederland.
Wij versturen met droogijs (-80graden celcius) in een isolatie zak. Deze combinatie zorgt ervoor dat de inhoud van het pakket (ongeacht hoeveel kg vlees) 48uur bevroren blijft. PostNL levert 97% van de pakketten binnen 24uur, ook naar Belgie. De overige 3% de dag erna (binnen 48uur). Je hoeft je geen zorgen te maken. Er staat ook op onze site bij het kopje ''over het bestel proces'', garantie: ''Wij laten onze klanten nooit de dupe zijn van een foute levering waarbij het niet de schuld van de klant is. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling, bel (0658814550) of mail (info@musclemeat.nl) ons dan meteen. Er wordt altijd een passende oplossing in overleg met u gevonden.''
Mocht je nog andere vragen hebben of iets niet duidelijk zijn, laat maar weten!
Duidelijk!
Bedankt. Morgen eens kijken wat ik ga bestellen.
Zo'n proefpakket lijkt me wel interessant om alles eens uit te testen om om kennis te maken met musclemeat.
De tonijn ziet er ook zalig uit, en een enorm scherpe prijs!
Is de 10kg kip eruit? Zou jammer zijn want bestelde deze altijd met een maat van me.

Scoobie!
Ik heb veel van die zwarte zoete aardappels er tussen zitten.. kan je die gewoon eten?
.