MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Vraagje over de paella in de titel staat dat het 750 gram is voor 6 euro en in de beschrijving staat dat de paella verpakt is per 1,5 kilo.

Betaal ik dan 12 euro voor 1,5 kilo? Of 6 euro voor 1,5 kilo?

Verder hoe ontdooi je die aardbeien? Als ik ze gewoon laat ontdooien in open lucht worden ze zacht, nat en plakkerig....

Verder top producten!

Foutje op de site, bedankt voor de spot! Heb het meteen veranderd. Het is 750gr voor 6euro.

Diepvries aardbeien zullen nooit de droge harde aardbeien worden zoals je gewend bent in de supermarkt. Dit komt mede doordat tijdens het ontdooien sap van het fruit zelf er uit komt. Dit effect is wel minder als je het in de koelkast laat ontdooien. Het veranderd verder niks aan de smaak, bevat veel vitamines etc. , maar de structuur zal iets anders zijn dan je gewend bent; zachter en vochtiger.

Bedankt voor het compliment :thumbs:

Laatst bewerkt:
Tonijnsteak van muclemeat uit de grillpan, lekker stevig stukje vis!

1585yf4.jpg

• #3.083
Tonijnsteak van muclemeat uit de grillpan, lekker stevig stukje vis!

1585yf4.jpg

Zie er mooi uit MCVK, bedankt voor de foto! Biefstuk onder de vis. Weg met tuna uit blik ;).

Muscle Meat is zomer proof!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Muscle Meat is zomer proof: uw bestelling komt ook met warm weer bevroren aan. Vanaf nu verzendt Muscle Meat met droogijs! Droogijs is de vaste vorm van koolstofdioxide of ook wel CO2. De koelcapaciteit van droogijs is meer dan 3 maal hoger dan die van waterijs. Het is -80°C, maar niet gevaarlijk in onze verpakking!! Het is namelijk verpakt in veilig plastic papier waardoor je het vast kunt pakken aan de uiteinden. Raak het droogijs het zelf niet aan, het verdampt vanzelf en is niet giftig.

:thumbs:, leuk, dankje vascular!

Tof dat je na een jaar toch terug komt :). De kipblokjes zijn inderdaad veranderd sinds een jaar terug. Bedankt voor het compliment!

Product loopt goed tot nu toe:) en zal dan ook in het assortiment blijven. Reacties in onze omgeving hebben we al veel gehad. Nog niet van bestellingen.

Je kan tegenwoordig een datum kiezen tot 1 week bij het bestelproces, dus bestellen de dag ervoor is niet meer nodig om het de volgende dag te krijgen :). Goed om te lezen dat dit je eerste indruk is , weet ook wel zeker dat het je gaat bevallen ;). Ik raad je aan het met deksel te doen zodat het vocht beter om het product blijft. Je kan er een paar druppels water bij doen van te voren.

Ik zou Julienne meditaranee ook wokken. Het is niet kant-en-klaar, dus zeker dat nog even proberen! Thnx voor de feedback :)!

:cool: Mooi virusje. Noten staan als laatst op de wachtlijst. De producten die gaan komen 1 voor 1 over een tijdje ga je ook heel blij mee worden :).

Nu ook de julienne groente proberen te wokken, maar blijft het geen denderende smaak vinden...
doordat de groente zo extreem klein in reepjes is gesneden gaat dat erg ten koste van de smaak en blijft t meer een rauwkorst effect/smaak hebben..
niet heel vies.. maar alles behalve echt lekker...

Hebben jullie trouwens de toscaanse kip vernieuwd? hoe proeft namelijk anders dan mijn vorige bestelling (die vond ik al erg lekker), maar deze kip lijkt NET nog wat beter van structuur en NOG lekkerder van smaak

• #3.085
Nu ook de julienne groente proberen te wokken, maar blijft het geen denderende smaak vinden...
doordat de groente zo extreem klein in reepjes is gesneden gaat dat erg ten koste van de smaak en blijft t meer een rauwkorst effect/smaak hebben..
niet heel vies.. maar alles behalve echt lekker...

Hebben jullie trouwens de toscaanse kip vernieuwd? hoe proeft namelijk anders dan mijn vorige bestelling (die vond ik al erg lekker), maar deze kip lijkt NET nog wat beter van structuur en NOG lekkerder van smaak

Ok duidelijk Casper :), thnx voor de feedback!

Mooi te horen van Toscaans. Misschien is het andere ook al opgevallen. Het woordje ''stevig'' is weg. De zelfde kipfilets van naturel-lichtgezout worden nu gebruikt voor Toscaans. Het was eerst niet mogelijk om de kruiden goed te laten 'liggen' op de naturel-lichtgezout kipfilets. Hierom is er een stevigere kiepvariant gebruikt. Echter na experimenteren is het nu wel gelukt en wij zijn het van plan ook zo te houden. Fijn dat het in de goede smaak valt ;)!.

-----

Man man man wat is dit geniaal,
Werk zelf in de horeca en op een drukke zaterdag is dit ideaal...

Thnx

Ben helemaal hooked aan die paardenbiefstuk van jullie :heart: :D

:thumbs: mooi!! Maak je gebruik van de gekookte kipblokjes voor tijdens je werk?

Ook , 2 minuutjes in de maggi met rijst of zoete aardappel of de pasta, of ik leg tussen door de vetvrije hamburger of de rundvlees tartaar op de grill

hahaha heb zelfs een keer de bestelling op donderdag binnen gekregen (afhaal bij de bruna) ik was het vergeten en dinsdag haalde ik het op en was het nog koud !!!

Gelukkig niets weg moeten gooien ....

• #3.092
Ben helemaal hooked aan die paardenbiefstuk van jullie :heart: :D

Ik ben er de laatste tijd toch minder over te spreken. Lijkt alsof het percentage gehandicapte (taaie) lappen de laatste tijd gestegen is, en heb toch al bijna 10kg erdoorheen..

Mooi GetXXL :). Elke dag hier ook 1-2 naar binnen! @ Wesley, vervelend om te horen! Wanneer je iets op valt of klacht hebt gelieve meteen ons te mailen naar info@musclemeat.nl . Elke beestje is helaas anders en van buitenaf kan dat niet gezien worden op de biefstuk. Onze ervaring is dat 1 op de 20 biefstukken wat minder mals is. Wat is ''de laatste tijd''? Is dat de laatste order alleen i.v.m. alle andere orders? Mail ons even als je hier verder op door wil en we kijken altijd naar een oplossing met de klant. Feedback is enorm belangrijk voor ons. Het lastige aan biefstukken wel is dat je de beste biefstuk van de wereld zo kan vergallen met verkeerd bakken. Ik ga er van uit dat je het wel goed bereid omdat je verschil opmerkte.

Ook , 2 minuutjes in de maggi met rijst of zoete aardappel of de pasta, of ik leg tussen door de vetvrije hamburger of de rundvlees tartaar op de grill

hahaha heb zelfs een keer de bestelling op donderdag binnen gekregen (afhaal bij de bruna) ik was het vergeten en dinsdag haalde ik het op en was het nog koud !!!

Gelukkig niets weg moeten gooien ....

Klinkt goed :). Dat het nog koud was, niet normaal!!

Nieuw product: Taboulé (kant-en-klaar).

Couscous.jpg

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=83&product_id=173

Ideaal product om te mengen met 1 van onze vis/vlees producten. Omdat het kant-en-klaar is met een top smaak hoef je alleen een portie er uit te halen en op te warmen. Alles is losgevroren van elkaar. Meng dit bijvoorbeeld met de gekookte kipblokjes en je hebt een volwaardige maaltijd met veel eiwit nog nooit zo snel klaar.

Macro's en ingredienten:

100 gram Taboulé bevat:
Energie: 583kJ/138Kcal
Eiwit: 4.3g
Koolhydraten: 23.9g waarvan suikers: 3.2g
Vet: 2.4g waarvan verzadigd vet: 0.4g
Vezels: 1.9g
Sodium: 0.3g
Zout: 0.74g

griesmeel: 27,5%; tomaten: 27%; water; ajuinblokjes: 5,5%; olijfolie; paprika groen blokjes: 3%; azijn: 2%; cougetteblokjes: 1,5%; gesopte druiven: 1,3%; munt; zout; citroenconcentraat; zwarte olijven; koriander; peper; knoflook; xanthangom.

Laatst bewerkt:
moet wel zeggen, ken geen enkel bedrijf die zo klantgericht is als jullie... petje af!

Eerste keer dat ik de mosselen eet, wow wat smaken die goed zeg!

Kan je het mosselvlees ook koud eten? Gewoon na ontdooien direct eten?

Komt er ook beef jerkey in het assortiment?

• #3.100
moet wel zeggen, ken geen enkel bedrijf die zo klantgericht is als jullie... petje af!

:thumbs: dankje mathijsimo, goed om te lezen. We hopen/willen dit ook te houden naarmate wij steeds groter worden.

Eerste keer dat ik de mosselen eet, wow wat smaken die goed zeg!

:D mooi! Eerste review binnen. Misschien wil je een review plaatsen bij het product op de website?

Thnx! Zag het gister voorbijkomen. Die 100pounds moet 122pounds zijn. Ben 55kg aangekomen.

Kan je het mosselvlees ook koud eten? Gewoon na ontdooien direct eten?

Jazeker! De mossels zijn voorgekookt. Echter zoals bij de beschrijving staat kan het zijn dat er een stukje schelp is blijven plakken aan de mossel of een stukje zand. Dit kom nu eenmaal doordat het een natuurproduct is en de schelpen zand happen en/of niet volledig loslaten van de schelp. Even nachecken en afspoelen kan geen kwaad daarom, daarna eten.

Komt er ook beef jerkey in het assortiment?

Ja, alleen hier zit een enorme vertraging op. Een tijdje geleden hebben wij onze testversie geïntroduceerd om te kijken hoe de doelgroep (jullie) er op reageren. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-beef-jerky-30-free-samples-testgroep-365170/Dit was vrij goed. We willen alleen 1 grote verandering nog aan de beefjerky, alleen is dit niet eenvoudig. Het product zal komen... alleen wanneer :(...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven