Timmeh129
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 3102 berichten is dit topic eigenlijk geen Nieuws meer. Iedereen kent Musclemeat zo onderhand al![]()

Vanavond een kijkje genomen op jullie site. Kan niet wachten tot m'n salaris binnen is zodat ik het proefpakket kan bestellen![]()
Na 3102 berichten is dit topic eigenlijk geen Nieuws meer. Iedereen kent Musclemeat zo onderhand al![]()
Ik ben ingelogd op jullie site, maar kan niets toevoegen aan mijn winkelwagen.
Deze melding geeft ie toch:
U heeft Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) in uw winkelwagen geplaatst.
Beide knoppen doen het niet, ik gebruik inderdaad internet explorer.Doet de knop toevoegen het niet op de homepage? Heb je ook de knop op de productpagina geprobeerd? Doet die het wel ? --> http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=136 . Ik bel onze programmeur zodra ik dit weet.
Bij mij doet alles het. Gebruik je Internet Explorer? Die wil nog wel eens een probleem geven. Zo ja, probeer firefox/chrome eens.
Beide knoppen doen het niet, ik gebruik inderdaad internet explorer.
Kan je Chrome of Firefox proberen? Zal ondertussen melden dan het niet met IE werkt, vermoedelijk heb je een oude IE versie.
Bij google chrome werkt het wel.
Ik zal morgen de bestelling afronden, moet zo gaan werken.
Deze zin klopt trouwens niet:
Let op: enkele klanten ervaren met de bevestigingsknop bij het selecteren van een Pakjegemak-locatie. Kopiëer in dat geval handmatig het adres naar onze website. We lossen dit probleem zo spoedig mogelijk op.
Net bestelling geplaatstDeze zin klopt trouwens niet:
?Damn, gisteren dus pakket ontvangen.. open ik dat ding, rookontwikkeling haha, in die doos is het kouder dan in mijn vriezer!! alles perfect bevroren en voordeel dat die ijspakketjes er niet meer in zitten. scheelt afval en waterige troep als je de doos niet gelijk weggooit. Een dikke improvement dus.

die van mij stond ook even langer als normaal buiten.. gewoon vergeten..
bizar koud alsnog 's avonds.
Ik ga dit weekend de mosselen proberen.
iemand cooking/serveer tips?
Damn, gisteren dus pakket ontvangen.. open ik dat ding, rookontwikkeling haha, in die doos is het kouder dan in mijn vriezer!! alles perfect bevroren en voordeel dat die ijspakketjes er niet meer in zitten. scheelt afval en waterige troep als je de doos niet gelijk weggooit. Een dikke improvement dus.
Droogijs = win, bedankt voor de feedback!ben echt benieuwd naar die pasta salades! iemand al ervaring?
. Helaas nog geen pagina reviews. Maak ze goed schoon voor gebruik! Bij mij zat er nog veel zand, stukjes kiezel en n stukje schekp in.. Daarna helaas ziet van geworden nu iets beter..
die van mij stond ook even langer als normaal buiten.. gewoon vergeten..
bizar koud alsnog 's avonds.
Ik ga dit weekend de mosselen proberen.
iemand cooking/serveer tips?
Hi Scoobzor, heb je al een idee wanneer die 10KG kipfilet weer terug is? Mijne is bijna op!![]()