AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vanavond een kijkje genomen op jullie site. Kan niet wachten tot m'n salaris binnen is zodat ik het proefpakket kan bestellen :)

Na 3102 berichten is dit topic eigenlijk geen Nieuws meer. Iedereen kent Musclemeat zo onderhand al :)

Ik ben ingelogd op jullie site, maar kan niets toevoegen aan mijn winkelwagen.
Deze melding geeft ie toch:

U heeft Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) in uw winkelwagen geplaatst.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.106
Vanavond een kijkje genomen op jullie site. Kan niet wachten tot m'n salaris binnen is zodat ik het proefpakket kan bestellen :)

:thumbs: leuk! Ik zie je order wel verschijnen.

Na 3102 berichten is dit topic eigenlijk geen Nieuws meer. Iedereen kent Musclemeat zo onderhand al :)

Noted.

Ik ben ingelogd op jullie site, maar kan niets toevoegen aan mijn winkelwagen.
Deze melding geeft ie toch:

U heeft Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) in uw winkelwagen geplaatst.

Doet de knop toevoegen het niet op de homepage? Heb je ook de knop op de productpagina geprobeerd? Doet die het wel ? --> http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=136 . Ik bel onze programmeur zodra ik dit weet.

Bij mij doet alles het. Gebruik je Internet Explorer? Die wil nog wel eens een probleem geven. Zo ja, probeer firefox/chrome eens.

Doet de knop toevoegen het niet op de homepage? Heb je ook de knop op de productpagina geprobeerd? Doet die het wel ? --> http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=136 . Ik bel onze programmeur zodra ik dit weet.

Bij mij doet alles het. Gebruik je Internet Explorer? Die wil nog wel eens een probleem geven. Zo ja, probeer firefox/chrome eens.
Beide knoppen doen het niet, ik gebruik inderdaad internet explorer.

• #3.110
Laatst bewerkt:
Net bestelling geplaatst :) Deze zin klopt trouwens niet:
Let op: enkele klanten ervaren met de bevestigingsknop bij het selecteren van een Pakjegemak-locatie. Kopiëer in dat geval handmatig het adres naar onze website. We lossen dit probleem zo spoedig mogelijk op.

• #3.112
Net bestelling geplaatst :) Deze zin klopt trouwens niet:

:thumbs: thnx voor de order. Je eerste bestelling, waar ben je voor gegaan? Zag net een proefpakket binnen komen 10sec. voor je post klopt dat :D?

Thnx voor het spotten! Ga het nu meteen wijzigen.

Damn, gisteren dus pakket ontvangen.. open ik dat ding, rookontwikkeling haha, in die doos is het kouder dan in mijn vriezer!! alles perfect bevroren en voordeel dat die ijspakketjes er niet meer in zitten. scheelt afval en waterige troep als je de doos niet gelijk weggooit. Een dikke improvement dus.

Damn, gisteren dus pakket ontvangen.. open ik dat ding, rookontwikkeling haha, in die doos is het kouder dan in mijn vriezer!! alles perfect bevroren en voordeel dat die ijspakketjes er niet meer in zitten. scheelt afval en waterige troep als je de doos niet gelijk weggooit. Een dikke improvement dus.

die van mij stond ook even langer als normaal buiten.. gewoon vergeten.. :P
bizar koud alsnog 's avonds.

Ik ga dit weekend de mosselen proberen.
iemand cooking/serveer tips?

ben echt benieuwd naar die pasta salades! iemand al ervaring?

Maak ze goed schoon voor gebruik! Bij mij zat er nog veel zand, stukjes kiezel en n stukje schekp in.. Daarna helaas ziet van geworden nu iets beter..

• #3.117

:cool: Droogijs = win, bedankt voor de feedback!

ben echt benieuwd naar die pasta salades! iemand al ervaring?

We hebben geen negatieve feedback gehad en zien mensen het opnieuw bestellen. Dat geeft voor ons een indicatie dat de mensen er blij mee zijn :). Helaas nog geen pagina reviews.

Maak ze goed schoon voor gebruik! Bij mij zat er nog veel zand, stukjes kiezel en n stukje schekp in.. Daarna helaas ziet van geworden nu iets beter..

Er staat inderdaad bij de productinformatie dat je het beste zelf nog even de mossels kan afspoelen ondanks dat zij gekookt zijn. Het is en blijft een natuur product. De schelpen kunnen zand in hun leven hebben gehapt. Ook kan er een stukje aan de mossel zijn bleven kleven (schelp), dit is zeer zelden. Vervelend dat je deze tekst niet gezien hebt voor gebruik. Ik ga zo meteen even overleggen of we het in de informatiebrief zetten (achter op de factuur).

Hi Scoobzor, heb je al een idee wanneer die 10KG kipfilet weer terug is? Mijne is bijna op! :D

Teh **** wat is die tonijnsteak lekker zeg, ff kort om en om bakken, heeeeeerlijk. :meal:

Terug
Naar boven