Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bedankt voor de snelle service scoobzor! Ik was diegene met 16 kg kipblokjes :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.125
Hi Scoobzor, heb je al een idee wanneer die 10KG kipfilet weer terug is? Mijne is bijna op! :D

Is ook interessant :) €50,- . Prijzen van de kip zijn nu hoger, daarom staat ie niet meer in de webshop.

Wij zouden graag de los pollos aanbieding willen aanhouden want dit trekt nu eenmaal meer klanten, maar kunnen dit op het moment helaas niet doen. De kip prijzen rijzen momenteel omhoog als nooit tevoren. Wij hebben dit voor een heel klein deel door moeten spelen naar de klant, maar nu de prijs voor de 3de keer gestegen is, kan de Los Pollos aanbieding niet meer. Het komt mede door de zomer waar er meer vraag naar kip is. Wie weet is deze er weer wanneer als de kip prijs van de winter dalen. Je kan dus de 2x 5kg bestellen.

Wij vinden de prijs van 5.85euro/kg aanvaardbaar i.v.m. de prijzen in de supermarkt waarbij bij onze kip ook nog eens de volgende voordelen zitten:
-Je weet zeker dat na slachting er niks mee gebeurt is
-De kipfilets zijn 100% schoongemaakt. De pees is er volledig uitgehaald, waardoor je echt 5kg koopt, niks weggooit.
-Het is IQF ingevroren. Dit wordt met stikstof gedaan waardoor het vlees geen kwaliteitsverlies heeft. Zelf van rauw naar bevroren staat invriezen thuis heeft dit helaas wel.
-Er zit een unieke kalibratie op de kipfilets waardoor je altijd het zelfde gewicht (190-210gr) pakt.

Teh **** wat is die tonijnsteak lekker zeg, ff kort om en om bakken, heeeeeerlijk. :meal:

:thumbs: mooi! Krijgen ook niets anders dan positieve feedback er over. Review op de site is welkom :D

Bedankt voor de snelle service scoobzor! Ik was diegene met 16 kg kipblokjes :)

Zeker een mooie bestelling :D bedankt! Omgerekend betaal je 6,50euro/kg en nog voorgekookt ook. Lui of niet, blijft een mooi product en ook het meest hardlopende :).

Hoor veel positieve verhalen, misschien ook maar eens een bestelling plaatsen binnenkort

Doeme, wil die tonijn ook bestellen.
Hoor daar alleen maar super goeie dingen van, en die prijs!!!

Maar moet minstens voor 4kg bestellen en heb niet genoeg plaats in de vriezer momenteel :-(

Moet weer wat kipfilet hebben binnenkort. Ik zal die wel bij jullie gaan halen deze keer.

Ik lees ook dat ze halal geslacht zijn?

• #3.129
Hoor veel positieve verhalen, misschien ook maar eens een bestelling plaatsen binnenkort

:thumbs: mooi! Respect voor je nickname :D

Moet weer wat kipfilet hebben binnenkort. Ik zal die wel bij jullie gaan halen deze keer.

Ik lees ook dat ze halal geslacht zijn?

Klopt. Tegenwoordig is niet halal kip vrijwel nergens meer te krijgen. Dit komt omdat de grote slachthuizen zich niet willen beperken en over de hele wereld willen kunnen verkopen. Vaak in de supermarkt is het dus ook halal, ook al staat het er niet op! Mocht het je 'gerust stellen'. De kippen krijgen eerst een elektrische shock bij dit slachthuis waardoor zij buiten bewustzijn zijn.

Doeme, wil die tonijn ook bestellen.
Hoor daar alleen maar super goeie dingen van, en die prijs!!!

Maar moet minstens voor 4kg bestellen en heb niet genoeg plaats in de vriezer momenteel :-(

:thumbs:

De tonijnsteaks zijn vacuüm verpakt en kosten daardoor heel weinig ruimte. Ongeveer de ruimte van 1 tot anderhalf brood in de vriezer voor de totaal 4kg

Laatst bewerkt:
De tonijnsteaks zijn vacuüm verpakt en kosten daardoor heel weinig ruimte. Ongeveer de ruimte van 1 tot anderhalf brood in de vriezer voor de totaal 4kg

Overhaald.
Over enkele minuten zie je een bestelling van 4kg tonijn binnenkomen.
Wou eerst een proefpakket of wat runds/paard/kip samen met de tonijn bestellen om alles wat te proeven.
Dat kan later dan nog wel :-)

EDIT: Bestelling 7548 geplaatst

Laatst bewerkt:
Klopt. Tegenwoordig is niet halal kip vrijwel nergens meer te krijgen. Dit komt omdat de grote slachthuizen zich niet willen beperken en over de hele wereld willen kunnen verkopen. Vaak in de supermarkt is het dus ook halal, ook al staat het er niet op! Mocht het je 'gerust stellen'. De kippen krijgen eerst een elektrische shock bij dit slachthuis waardoor zij buiten bewustzijn zijn.

Aha... Dat wist ik nog niet, weer wat bijgeleerd.

Hoe de kippen geslacht zijn maakt me verder niet uit hoor, alleen dat het halal geslacht is viel me op. Wij eten thuis meestal halal geslacht vlees (moeders koopt rundvlees bij een halal slachtende slachthuis) , maar ook eten we wel eens niet-halal vlees.

Veels te veel moeite met electro shock enzo, in Turkije pakken we willekeurig een kip uit de tuin en hakken zo de kop eraf. :D :roflol:

Laatst bewerkt:
:thumbs: mooi! Respect voor je nickname :D

Het duurde even voordat het kwartje viel, Muscle M, muscle Meat haha!

Maar vanuit die gedachte gang is die niet opgesteld, maar is wel een mooi meegenomen natuurlijk!

Account/nickname overnemen kan over gesproken worden hoor:lifter::D

:cool: Droogijs = win, bedankt voor de feedback!

We hebben geen negatieve feedback gehad en zien mensen het opnieuw bestellen. Dat geeft voor ons een indicatie dat de mensen er blij mee zijn :). Helaas nog geen pagina reviews.

Er staat inderdaad bij de productinformatie dat je het beste zelf nog even de mossels kan afspoelen ondanks dat zij gekookt zijn. Het is en blijft een natuur product. De schelpen kunnen zand in hun leven hebben gehapt. Ook kan er een stukje aan de mossel zijn bleven kleven (schelp), dit is zeer zelden. Vervelend dat je deze tekst niet gezien hebt voor gebruik. Ik ga zo meteen even overleggen of we het in de informatiebrief zetten (achter op de factuur).

of plak hele simpele stickers op de verpakking?

anywhows, ik zal dr even op letten. ben toch wel benieuwd.
past soja saus bij de mosselen net als de tonijnsteak?

:cool: Droogijs = win, bedankt voor de feedback!

We hebben geen negatieve feedback gehad en zien mensen het opnieuw bestellen. Dat geeft voor ons een indicatie dat de mensen er blij mee zijn :). Helaas nog geen pagina reviews.

Er staat inderdaad bij de productinformatie dat je het beste zelf nog even de mossels kan afspoelen ondanks dat zij gekookt zijn. Het is en blijft een natuur product. De schelpen kunnen zand in hun leven hebben gehapt. Ook kan er een stukje aan de mossel zijn bleven kleven (schelp), dit is zeer zelden. Vervelend dat je deze tekst niet gezien hebt voor gebruik. Ik ga zo meteen even overleggen of we het in de informatiebrief zetten (achter op de factuur).

Ja dat zou wel goed zijn! Die lezen meer mensen goed door voor gebruik, ik zal er niks meer aanhebben de mossels allemaal de prullenbak ik :(
Vilgende x gewoon mn vertrouwde bestelling hamburger tartaat paarden:rund biefstuk en lekker veel kip

Tijd voor nieuwe vlees/eiwitproducten, al die nieuwe groenten etc. hebben wij bodybuilders natuurlijk eigenlijk niks aan :P

• #3.137
Overhaald.
Over enkele minuten zie je een bestelling van 4kg tonijn binnenkomen.
Wou eerst een proefpakket of wat runds/paard/kip samen met de tonijn bestellen om alles wat te proeven.
Dat kan later dan nog wel :-)

EDIT: Bestelling 7548 geplaatst

:D echte tonijn liefhebber. Ben benieuwd naar je feedback.

Het duurde even voordat het kwartje viel, Muscle M, muscle Meat haha!

Maar vanuit die gedachte gang is die niet opgesteld, maar is wel een mooi meegenomen natuurlijk!

Account/nickname overnemen kan over gesproken worden hoor:lifter::D

:D

Mooi!!

of plak hele simpele stickers op de verpakking?

anywhows, ik zal dr even op letten. ben toch wel benieuwd.
past soja saus bij de mosselen net als de tonijnsteak?

Sticker is wel een idee. Smaken verschillen :D ik vond het lekker daarmee. Andere gebruiken weer cocktailsaus... Ligt maar net aan je dieet en smaak.

Ja dat zou wel goed zijn! Die lezen meer mensen goed door voor gebruik, ik zal er niks meer aanhebben de mossels allemaal de prullenbak ik :(
Vilgende x gewoon mn vertrouwde bestelling hamburger tartaat paarden:rund biefstuk en lekker veel kip

Hmm vervelend casper. Als je googled op mossels zand, dan staat vrijwel op elke site dat je het even af moet spoelen/borstelen met water. We hebben hier wel van geleerd. De warning is niet duidelijk genoeg.

Tijd voor nieuwe vlees/eiwitproducten, al die nieuwe groenten etc. hebben wij bodybuilders natuurlijk eigenlijk niks aan :P

All due time..., maar --> Very soon :D. Er zijn ook een boel carb producten bij gekomen, daar heb je dan weer meer aan ;).

Hebben jullie nog ooit gedacht aan een kopje op de site 'nieuw' of 'verwacht'. Ik open dit topic paar keer per week om op de hoogte te blijven maar zo'n kopje zou een stuk makkelijker zijn.

• #3.140
Hebben jullie nog ooit gedacht aan een kopje op de site 'nieuw' of 'verwacht'. Ik open dit topic paar keer per week om op de hoogte te blijven maar zo'n kopje zou een stuk makkelijker zijn.

Die hebben we :D http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=82

Er staan nu erg veel producten in. Dit komt omdat al deze producten in de afgelopen 5 weken geïntroduceerd zijn. Binnenkort zal deze lijst weer leeg zijn en nieuwe producten 1 voor 1 daar staan.

Terug
Naar boven