AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Van het weekend musclemeat even aan de familie introduceren.
We gaan namelijk bbq'n, wil de geweldige tonijnsteak erop gooien, lijkt me prima te gaan op de bbq toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Van het weekend musclemeat even aan de familie introduceren.
We gaan namelijk bbq'n, wil de geweldige tonijnsteak erop gooien, lijkt me prima te gaan op de bbq toch?

Leuk :D!

De tonijnsteak kan er prima op. Elk stuk vlees daar in tegen ook dat rauw is.

Andere mooie producten voor de bbq zijn b.v.:

De halve aadappels met schil. Staat zelfs op de zak dat het ook geschikt is voor de bbq.

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=171

halve%20aardappelen%20met%20schil%202.jpg

De maiskolven

maiskolven.jpg

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=174

en 1 van onze salades zoals:

Insalata%20Risoni2.jpg

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=83&product_id=158

Overhaald.
Over enkele minuten zie je een bestelling van 4kg tonijn binnenkomen.
Wou eerst een proefpakket of wat runds/paard/kip samen met de tonijn bestellen om alles wat te proeven.
Dat kan later dan nog wel :-)

EDIT: Bestelling 7548 geplaatst

Whoohoo, bestelling net geleverd!
Wel goed moeten tasten, want het is toch net iets meer dan 1,5 brood. Maar m'n tetris-skillz zijn nog eens van pas gekomen.

Verdorie die krengen zijn wel koud! Dat had ik echt nooit durven te verwachten. Ook bijna alle zakjes droogijs zijn nog vol (enkel de 2 die er in het midden in lagen zijn volledig leeg).
Als de smaak nu nog zo goed is als de levering! Top mannen!!! Ik ben alvast tevreden van MuscleMeat, tot nu toe!

Ik laat het pakketje morgen bij een afhaalpunt bezorgen. Kan ik dit pakketje door iemand anders dan ikzelf laten ophalen?

Alles weer keurig binnen gekomen Scoob!
Droog ijs was nog goed, zakjes waren nog niet leeg en alles was goed koud, volgens mij kouder dan de vriezer!;-)

Hoe groot zijn die halve aardappels scoob? Heb je een foto met iets voor grootte-vergelijking?

• #3.147
Whoohoo, bestelling net geleverd!
Wel goed moeten tasten, want het is toch net iets meer dan 1,5 brood. Maar m'n tetris-skillz zijn nog eens van pas gekomen.

Verdorie die krengen zijn wel koud! Dat had ik echt nooit durven te verwachten. Ook bijna alle zakjes droogijs zijn nog vol (enkel de 2 die er in het midden in lagen zijn volledig leeg).
Als de smaak nu nog zo goed is als de levering! Top mannen!!! Ik ben alvast tevreden van MuscleMeat, tot nu toe!

:thumbs: super! Eet smakelijk alvast. Ben benieuwd wat je van de tonijn vindt.

Ik laat het pakketje morgen bij een afhaalpunt bezorgen. Kan ik dit pakketje door iemand anders dan ikzelf laten ophalen?

Bedankt voor je order!
Alleen degene op wiens naam het pakket staat geven zij het mee, mits zij ook een geldig legitimatiebewijs zien met deze naam er op.

Alles weer keurig binnen gekomen Scoob!
Droog ijs was nog goed, zakjes waren nog niet leeg en alles was goed koud, volgens mij kouder dan de vriezer!;-)

:thumbs: mooi MMA freak! Thnx voor de feedback. Ik kan je order nog wel herinneren, mooie producten :D.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Hoe groot zijn die halve aardappels scoob? Heb je een foto met iets voor grootte-vergelijking?

Ik kan zo wel even een zak op maken, gezien ik deze toch vanavond mee neem om zelf te eten. Verwacht de foto binnen 30 min.

Edit: ik post vanavond wel een foto van mijn maaltijd die ik er mee maak. Dan kan ik hem gelijk ook op de site zetten :). Of wou je alleen de grote van de zak weten?

Laatst bewerkt:
Nee ik wou zien hoe groot de aardappels zelf zijn :) Dus prima, ben benieuwd naar de foto vanavond!

Net m'n kipfilet Argentina, ratatouille en red pepper tartaar binnen gekregen :D
Sodeju, wat was dat vlees koud zeg. Dat kan nu 'ontdooien' in mijn vriezer haha.
Droogijs ligt in de wasbak te ontdooien. Ben benieuwd wanneer dat weg is.

• #3.150
Nee ik wou zien hoe groot de aardappels zelf zijn :) Dus prima, ben benieuwd naar de foto vanavond!

*Zet alvast zijn swedish chef muts op*

Net m'n kipfilet Argentina, ratatouille en red pepper tartaar binnen gekregen :D
Sodeju, wat was dat vlees koud zeg. Dat kan nu 'ontdooien' in mijn vriezer haha.
Droogijs ligt in de wasbak te ontdooien. Ben benieuwd wanneer dat weg is.

:thumbs: problemen met 34 graden buiten fruit versturen is dan ook geen probleem nu met droogijs.

Ik wil je wel aanraden het droogijs bij een raam of buiten te laten verdampen. Met wasbak denk ik dat je de badkamer bedoeld, een afgesloten ruimte. Droogijs is co2 in vaste vorm en verdampt daar dan ook in. Dus de concentratie zuurstof zal droppen. Niet gevaarlijk met deze kleine hoeveelheden, maar kan wat benauwd aanvoelen afhankelijk hoe groot de ruimte is en verse lucht die er kan komen.

Net m'n allereerste stukje vlees van MuscleMeat op.
De 'paardenbiefstuk tartaar (red pepper)' eens op de BBQ gegooid.
Ja wadde, smaakt goed moet ik zeggen. Ge proeft echt goed de smaak van het paardenvlees (toch heel anders dan runds vind ik). Kruiden zijn ook enorm goed, lekker pittig en toch nemen ze niet de volle smaak van het vlees weg.

Straks de lang verwachte tonijnsteak (ook op de BBQ) erbinnen spelen.

De zalm bestel ik voortaan ook bij jullie :D

Zeau. Flinke bestelling gedaan gisteravond, krijg er spontaan trek van.

• #3.154
Net m'n allereerste stukje vlees van MuscleMeat op.
De 'paardenbiefstuk tartaar (red pepper)' eens op de BBQ gegooid.
Ja wadde, smaakt goed moet ik zeggen. Ge proeft echt goed de smaak van het paardenvlees (toch heel anders dan runds vind ik). Kruiden zijn ook enorm goed, lekker pittig en toch nemen ze niet de volle smaak van het vlees weg.

Straks de lang verwachte tonijnsteak (ook op de BBQ) erbinnen spelen.

Wauw mooie review, bedankt! Paard smaakt idd iets anders dan rund. I.p.v. het uiterlijk kan je een paardenbiefstuk dan ook daarin onderscheiden met rund,

De zalm bestel ik voortaan ook bij jullie :D

Super! :D.

Zeau. Flinke bestelling gedaan gisteravond, krijg er spontaan trek van.

Top! :eatmeat:

@Jan Modaal. Door omstandigheden heb ik toch niet thuis gegeten gister. Was pas 11:30 thuis. Wordt een avondje opgeschoven!

hoe lang moet de tonijnsteak op jullie grill? heb er maar 1, dus die mag niet mislukken ;-)

• #3.156
hoe lang moet de tonijnsteak op jullie grill? heb er maar 1, dus die mag niet mislukken ;-)

Niet lang. je hoeft het alleen dicht te schroeien. Ik zelf zou hem op 75% laten opwarmen (duurt 1minuut ongeveer) en dan max 30sec. er onder. Twijfel je, apparaat gewoon even open doen en kijken of hij er zo uit ziet ---> Hier is een foto van een klant van ons die dit mooi laat zien:
Tunawhole.jpg

Zoooooo benieuwd naar de Beef Jerky! Ik vond de eerste versie echt wel lekker hoor, jammer dat die niet in de verkoop is!
Binnenkort weer eens wat bestellen en dan plaats ik een review op m'n site die sinds 2 weken online is!
Zal dan hier even de link posten. :D

Vanavond een luie cheat meal gemaakt, groot broodje opensnijden en daar een beetje warme ratatouille in gedaan.
Was echt heerlijk en snel klaar!

• #3.160
Zoooooo benieuwd naar de Beef Jerky! Ik vond de eerste versie echt wel lekker hoor, jammer dat die niet in de verkoop is!
Binnenkort weer eens wat bestellen en dan plaats ik een review op m'n site die sinds 2 weken online is!
Zal dan hier even de link posten. :D

Awesome Strongwoman :). Ik zie vaak erg mooie foto's voorbij komen bij post je maaltijd van je. Terecht dat je een eigen website er voor hebt gemaakt. Ziet er goed uit!! http://sanneskitchen.com/
Ik zie de review erg graag tegemoet :D. Al een idee wat je wil gaan bestellen?

Vanavond een luie cheat meal gemaakt, groot broodje opensnijden en daar een beetje warme ratatouille in gedaan.
Was echt heerlijk en snel klaar!

Valt mee qua cheat meal toch :D? Best wel gezond en lekker als je het mij vraagt!

Nieuw product: Grain fed Angus burgers (10x200gr) (Australian)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Link: http://tinyurl.com/ob8xxw7

Muscle Meat introduceert een hamburger met vlees afkomstig van Australische Angus runderen die vervolgens in Nederland verwerkt is tot misschien wel een van de lekkerste burgers die je ooit gegeten hebt. Wanneer je kijkt naar de voedingswaarde zie je dat het een echte bulk burger is. De burgers komen in een doos waar 10 stuks van 200gr in zitten, losgevroren van elkaar en deze zak met of zonder doos makkelijk in de vriezer te stoppen is.

Dit product was al verkrijgbaar, maar nog niet in een kleinere hoeveelheid: (10x200gr) :)

Zoete aardappels
Wegens veel vragen via de mail: de kant-en-klare zoete aardappels zijn vanaf maandag 16:00 weer te bestellen! http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=118

Terug
Naar boven