virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van het weekend musclemeat even aan de familie introduceren.
We gaan namelijk bbq'n, wil de geweldige tonijnsteak erop gooien, lijkt me prima te gaan op de bbq toch?
!Overhaald.
Over enkele minuten zie je een bestelling van 4kg tonijn binnenkomen.
Wou eerst een proefpakket of wat runds/paard/kip samen met de tonijn bestellen om alles wat te proeven.
Dat kan later dan nog wel :-)
EDIT: Bestelling 7548 geplaatst
Whoohoo, bestelling net geleverd!
Wel goed moeten tasten, want het is toch net iets meer dan 1,5 brood. Maar m'n tetris-skillz zijn nog eens van pas gekomen.
Verdorie die krengen zijn wel koud! Dat had ik echt nooit durven te verwachten. Ook bijna alle zakjes droogijs zijn nog vol (enkel de 2 die er in het midden in lagen zijn volledig leeg).
Als de smaak nu nog zo goed is als de levering! Top mannen!!! Ik ben alvast tevreden van MuscleMeat, tot nu toe!
Ik laat het pakketje morgen bij een afhaalpunt bezorgen. Kan ik dit pakketje door iemand anders dan ikzelf laten ophalen?
Alles weer keurig binnen gekomen Scoob!
Droog ijs was nog goed, zakjes waren nog niet leeg en alles was goed koud, volgens mij kouder dan de vriezer!;-)
.Hoe groot zijn die halve aardappels scoob? Heb je een foto met iets voor grootte-vergelijking?
. Of wou je alleen de grote van de zak weten?Nee ik wou zien hoe groot de aardappels zelf zijnDus prima, ben benieuwd naar de foto vanavond!
Net m'n kipfilet Argentina, ratatouille en red pepper tartaar binnen gekregen
Sodeju, wat was dat vlees koud zeg. Dat kan nu 'ontdooien' in mijn vriezer haha.
Droogijs ligt in de wasbak te ontdooien. Ben benieuwd wanneer dat weg is.
Net m'n allereerste stukje vlees van MuscleMeat op.
De 'paardenbiefstuk tartaar (red pepper)' eens op de BBQ gegooid.
Ja wadde, smaakt goed moet ik zeggen. Ge proeft echt goed de smaak van het paardenvlees (toch heel anders dan runds vind ik). Kruiden zijn ook enorm goed, lekker pittig en toch nemen ze niet de volle smaak van het vlees weg.
Straks de lang verwachte tonijnsteak (ook op de BBQ) erbinnen spelen.
.Zeau. Flinke bestelling gedaan gisteravond, krijg er spontaan trek van.

hoe lang moet de tonijnsteak op jullie grill? heb er maar 1, dus die mag niet mislukken ;-)
Vanavond een luie cheat meal gemaakt, groot broodje opensnijden en daar een beetje warme ratatouille in gedaan.
Was echt heerlijk en snel klaar!
Zoooooo benieuwd naar de Beef Jerky! Ik vond de eerste versie echt wel lekker hoor, jammer dat die niet in de verkoop is!
Binnenkort weer eens wat bestellen en dan plaats ik een review op m'n site die sinds 2 weken online is!
Zal dan hier even de link posten.![]()
. Ik zie vaak erg mooie foto's voorbij komen bij post je maaltijd van je. Terecht dat je een eigen website er voor hebt gemaakt. Ziet er goed uit!! http://sanneskitchen.com/
. Al een idee wat je wil gaan bestellen?Vanavond een luie cheat meal gemaakt, groot broodje opensnijden en daar een beetje warme ratatouille in gedaan.
Was echt heerlijk en snel klaar!
? Best wel gezond en lekker als je het mij vraagt!