MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Meid wat een lol!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meid wat een lol!
Hoe groot zijn die halve aardappels scoob? Heb je een foto met iets voor grootte-vergelijking?
Good stuff Scoob, volgende bestelling even proberen.
Ah ik dacht per kg, maakt niet uit, wilde ze toch al lang proberen en beter dan 3.6 kg.
Awesome Strongwoman. Ik zie vaak erg mooie foto's voorbij komen bij post je maaltijd van je. Terecht dat je een eigen website er voor hebt gemaakt. Ziet er goed uit!! http://sanneskitchen.com/
Ik zie de review erg graag tegemoet. Al een idee wat je wil gaan bestellen?
Leuk om te horen.
Good stuff Scoob, volgende bestelling even proberen.
Ah ik dacht per kg, maakt niet uit, wilde ze toch al lang proberen en beter dan 3.6 kg.
Dank je wel!!Leuk om te horen.
Ik dacht zelf aan avocado, mosselvlees, aantal walden farms sausjes/siroop, zoete aardappelblokjes (dit is echt slim van jullie, normaal is echt onhandig om klaar te maken), low fat hamburgers en runderkogelbiefstuk.
De runderkogelbiefstuk vind ik wel een beetje moeilijk aangezien ik er echt al veel heb geprobeerd, en er echt maar een paar super mals blijven.
Daar ben ik wel erg benieuwd naar allemaal.![]()
. Moet wel lukken hoor met onze runderkogelbiefstukken
, we zijn namelijk van leverancier gewisseld en horen sindsdien niks anders dan positieve dingen.Dank je wel!!Leuk om te horen.
Ik dacht zelf aan avocado, mosselvlees, aantal walden farms sausjes/siroop, zoete aardappelblokjes (dit is echt slim van jullie, normaal is echt onhandig om klaar te maken), low fat hamburgers en runderkogelbiefstuk.
De runderkogelbiefstuk vind ik wel een beetje moeilijk aangezien ik er echt al veel heb geprobeerd, en er echt maar een paar super mals blijven.
Daar ben ik wel erg benieuwd naar allemaal.![]()

Thanks voor de foto van de aardappelsIk bestel die mee de volgende keer. Ik zag dat er geen sample van de kipfilet argentina is, klopt dat? Ik wil die eigenlijk eens testen voordat ik 5kg bestel
![]()
Jup, heb vorige week een bestelling gedaan.
's namiddags besteld, de dag erna om 6u 's avonds aangekomen.
Nog volledig bevroren. En nog heel wat zakjes droogijs die lang niet op waren.
(Ik ben van België)
. Wij sturen vanaf het begin van Muscle Meat ook naar België en dat gaat helemaal goed. Nog niet naar Duitsland.Enige manier om door te breken in Duitsland is zodra jullie de bratwurst introduceren in het assortiment.No problem! Nee er is geen sample. De 5kg zit in een afgesloten zak, losgevroren van elkaar. Je kunt mij er op vertrouwen dat je in de mond geen verschil zult merken met wat je gewend bent, maar nu een stuk mooiere kipfilets hebt, schoongemaakt, clean (niks ingespoten water/vet) en mooi gekallibreerd gewicht. De zakken vliegen de dozen in en worden ook opnieuw besteld. Ik denk niet dat je er zorgen om hoeft te maken!
Klopt. Wij sturen vanaf het begin van Muscle Meat ook naar België en dat gaat helemaal goed. Nog niet naar Duitsland.
Enige manier om door te breken in Duitsland is zodra jullie de bratwurst introduceren in het assortiment.

Zijn die aardappels met schil nu van de site gehaald?Ik wou net gaan bestellen
. Vele namen dit product opeens mee in hun bestellen en alle zakken die op voorraad waren zijn binnen 3 dagen opgeraakt. Deze krijgen wij volgende week maandag om 16:00 weer binnen.Het is zeg maar een burger die een beetje naar kip en een beetje naar rund smaakt.Ben benieuwd naar de voedingswaarde van jullie nieuwe : COW AND CHICKEN BURGER
maar daarnaast, wat kunnen we qua smaak ervan verwachten? waar lijkt het op?