Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

BEN JIJ GEK?

donderdagochtend + 48 uur is toch zaterdagochtend:scratch:
Ze sturen nu met droogijs en heel warm is het niet. In principe versturen ze het donderdagmiddag pas, en als je op de vrijdag niet thuis zou zijn, en de pakketbezorger altijd 's avonds komt, zou het dan ook pas 's avonds er zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.185
Top zeg, dat noem ik pas klantgerichte service haha. Ik heb gelijk besteld en je instructies via PM gevolgd ;)

:thumbs:!

Ben benieuwd naar de voedingswaarde van jullie nieuwe : COW AND CHICKEN BURGER

maar daarnaast, wat kunnen we qua smaak ervan verwachten? waar lijkt het op?

Mooi Casper! De burger is 90% rund, 10%kippenvlees. Ik vind het zelf moeilijk een smaak uit te leggen. Tien mensen hebben het getest thuis voordat we het volledig uitgebracht hebben en deze waren allemaal positief inclusief ik :).

als ik donderdagochtend een bestelling plaats zodat mn vlees vrijdag aankomt, is het dan nog bevroren tot zaterdagavond?

Alle bestellingen die in de ochtend gemaakt worden gaan terug de vriescel in tot eind van de middag. Dus dat is geen probleem. We versturen tegenwoordig met droogijs -80graden celcius. Als het 36graden buiten zou zijn gaat het nog steeds goed :).

Je kan ook voor pakje gemak gaan. Dan kan je heb donderdag tot 21:00 (sommige) nog ophalen.

Sweet lord scoob, ribs, gerookte kip, rund en kipburger? Prease exprain en kondig aan! Heb je het zo druk;)?

:D I know right. Het zit zo. We hebben de producten al binnen en kan alles kan verzonden worden. Echter moeten er nog een aantal puntjes op de i gezet worden hier op de achtergrond. Over enkele dagen is dit gebeurt en dan zullen zij 1 voor 1 geïntroduceerd worden met de voordelen van elk product t.o.v. de supermarkt zoals je gewend bent. De liefhebbers kunnen het dus alvast bestellen.

Laatst bewerkt:
Alle bestellingen die in de ochtend gemaakt worden gaan terug de vriezen in tot eind van de middag. Dus dat moet geen probleem zijn. We versturen tegenwoordig met droogijs -80graden celcius. Als het 36graden buiten zou zijn gaat het nog steeds goed :).

Je kan ook voor pakje gemak gaan. Dan kan je heb donderdag tot 21:00 (sommige) nog ophalen.
probleem is dat mn vriezer bij mn oma staat maar die kreupel as phuck is en dat dus onmogelijk kan uitpakken (zelf ben ik pas zaterdag weer thuis, vandaar)

• #3.187
Maak ik nou een rekenfout?
Los op de site kom ik met 2 kilo paardentartaar (21,-), 2 kilo rundbiefstuk (28,-) en 1 doos Cow & Chicken burger (17,-) op 66,-. Als ik dit alles in een Burgerdeal verwerk kom ik op 70,-. Waarom is de deal 4 euro duurder?

Ik heb alles maar gewoon los besteld...

• #3.189
Maak ik nou een rekenfout?
Los op de site kom ik met 2 kilo paardentartaar (21,-), 2 kilo rundbiefstuk (28,-) en 1 doos Cow & Chicken burger (17,-) op 66,-. Als ik dit alles in een Burgerdeal verwerk kom ik op 70,-. Waarom is de deal 4 euro duurder?

Ik heb alles maar gewoon los besteld...

Ik zie het, super bedankt voor deze opmerking! Het is blijkbaar fout gegaan bij de toevoeging van de cow & chicken burger en is nu gefixed.

Ik begrijp dat je het nu hebt besteld met verzendkosten terwijl deze deal zonder verzendkosten is? Als dit het geval is PM even je bestelnummer en rekeningnummer, dan maak ik het terug over zodat je wel het voordeelpakket hebt.

Is die cow en chicken burger een cheatmeal of clean?

Ik zie het, super bedankt voor deze opmerking! Het is blijkbaar fout gegaan bij de toevoeging van de cow & chicken burger en is nu gefixed.

Ik begrijp dat je het nu hebt besteld met verzendkosten terwijl deze deal zonder verzendkosten is? Als dit het geval is PM even je bestelnummer en rekeningnummer, dan maak ik het terug over zodat je wel het voordeelpakket hebt.

Sweet. Zal het vanmiddag thuis even erbij zoeken.

heb je ook pics van die chick(enburger)?

Zou ik ook graag zien

En wanneer komen de voedingswaarde?

Dat zegtie net

:D I know right. Het zit zo. We hebben de producten al binnen en kan alles kan verzonden worden. Echter moeten er nog een aantal puntjes op de i gezet worden hier op de achtergrond. Over enkele dagen is dit gebeurt en dan zullen zij 1 voor 1 geïntroduceerd worden met de voordelen van elk product t.o.v. de supermarkt zoals je gewend bent. De liefhebbers kunnen het dus alvast bestellen.

• #3.195
Is die cow en chicken burger een cheatmeal of clean?

heb je ook pics van die chick(enburger)?

Zou ik ook graag zien

En wanneer komen de voedingswaarde?

We hebben hem ook onder de categorie cheat meat gezet, omdat hij echt voor de 'lekker' bedoeld is. Hij is dan ook extreem lekker :D. Dit komt mede doordat er een kleine hoeveelheid specerijen en kippenvlees aan toe gevoegd is wat het extra mals maakt. We hopen vrijdag eind van de dag alles op orde te hebben van de nieuwe producten op de website. De burger is flink verkocht vandaag moet ik zeggen :cool:

Sweet. Zal het vanmiddag thuis even erbij zoeken.

Volledige naam (ipv bestelnummer) + rekeningnummer mag ook, zolang ik je order er maar bij kan pakken :).

Laatst bewerkt:
Ook weer wat besteld! :D

Misschien stel ik een hele domme vraag Olivier. Ik heb nog nooit paardenvlees gegeten, het schijnt lekker te zijn als ik iedereen mag geloven. Ik las dat het vlees helemaal uit Mexico komt. Klopt dat? En waarom helemaal uit Mexico?

paard-redt-automobilist-van-boete.jpg

btw complimenten voor de mooie filmpjes op jullie site. Maak je die zelf met een eenvoudig cameraatje? inclusief muziekje enz.

Misschien stel ik een hele domme vraag Olivier. Ik heb nog nooit paardenvlees gegeten, het schijnt lekker te zijn als ik iedereen mag geloven. Ik las dat het vlees helemaal uit Mexico komt. Klopt dat? En waarom helemaal uit Mexico?

Zelf vind ik het zelfs lekkerder dan regulier rundvlees. Werk zelf iedere dag dan ook zo'n paardenbiefstuk weg.

• #3.200

btw complimenten voor de mooie filmpjes op jullie site. Maak je die zelf met een eenvoudig cameraatje? inclusief muziekje enz.

Zelf vind ik het zelfs lekkerder dan regulier rundvlees. Werk zelf iedere dag dan ook zo'n paardenbiefstuk weg.

Wilde paarden zijn er eigenlijk niet in Nederland dan wel niet veel in Europa. In Amerika wel. Paarden op stal houden voor vlees begrijp ik van de experts is vrijwel niet te doen. Vandaar dat het meeste Paardenvlees uit Amerika komt.

Paardenvlees is gewoon top voor de sport, daar is weinig tegen in te brengen. Toch was het laatst in het nieuws door kassa die een ongelofelijk eenzijdig beeld gaf van een activist. Ik denk dat je het wel interessant vind om te lezen wat onze reactie hier op was. Daar lees je ook waar het paardenbiefstukken nu echt vandaan komen en hoe deze paarden verzorgd zijn ---> http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum/posts/498246190280568

(bedankt voor je compliment, helaas komen we tijd te kort om dit voor alle producten te doen)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven