Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Wilde paarden zijn er eigenlijk niet in Nederland dan wel niet veel in Europa. In Amerika wel. Paarden op stal houden voor vlees begrijp ik van de experts is vrijwel niet te doen. Vandaar dat het meeste Paardenvlees uit Amerika komt.
Paardenvlees is gewoon top voor de sport, daar is weinig tegen in te brengen. Toch was het laatst in het nieuws door kassa die een ongelofelijk eenzijdig beeld gaf van een activist. Ik denk dat je het wel interessant vind om te lezen wat onze reactie hier op was. Daar lees je ook waar het paardenbiefstukken nu echt vandaan komen en hoe deze paarden verzorgd zijn ---> http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum/posts/498246190280568
(bedankt voor je compliment, helaas komen we tijd te kort om dit voor alle producten te doen)
Goed dat je namens je bedrijf een weerwoord hebt gegeven. Ik zal de uitzending van Tros Radar later eens bekijken. Werd jouw bedrijf in de uitzending ook genoemd trouwens?

lijke me fijne toevoegingen ipv de low fat hamburgers omdat die knoflook er in het voor mij verpest ze te gebruiken haha ;P
Awesome. Je kan voorlopig weer even vooruit!
, zo proef ik nauwelijks knoflook en de ander weer wel. We hebben net onze eerste review binnen over de Cow & chicken, echt super: