Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Als je kan thuis blijven zou ik dat zeker doen! Is vanochtend bij een bezorger in zijn auto gestopt. Zie plaatje

4ox1i.png

die komt morgen dus pas opnieuw langs?

• Topic Starter Topic Starter
die komt morgen dus pas opnieuw langs?

Nee, betekent dat hij nog aan het rijden is naar mensen. Als hij het niet haalt of hij is langs geweest en er was niemand thuis, dan staat er een andere melding dan deze. Goede kans dat je het vandaag nog hebt zoals de rest.

Zojuist voor het eerst een bestelling geplaatst net dan komt het toch zaterdag op het postkantoor hier?

pakje nog geleverd om kwart voor 9 s'avonds:roflol:

Zojuist voor het eerst een bestelling geplaatst net dan komt het toch zaterdag op het postkantoor hier?

Bedankt voor je bestelling! Ja, dat klopt. Wanneer je pakket bij ons door postNL is opgehaald krijg je automatisch een track en trace code. Zo kun je volgen hoe laat het er zaterdag ligt. Wanneer je voor pakje gemak hebt gekozen en een geldig 06-nummer hebt ingevuld krijg je ook een sms wanneer het er ligt. (Let op je junkmail voor track&trace code!)

pakje nog geleverd om kwart voor 9 s'avonds:roflol:

Haha nice. In Nederland zie ik dat niet gebeuren op zulke tijdstippen! Eigenlijk wel ideaal, dan ben je tenminste thuis.

De tweede manier is door de verpakking in heet water te leggen, dit gaat erg snel.

Ik weet niet of dit eerder is aangekaart, dus sorry als dit al eens is gezegd.
Volgens mij mag je bevroren vlees (in verpakking) nooit in heet water leggen, vanwege de bacteriën.

''Ontdooien
Voor het ontdooien is het volgende belangrijk:

Ontdooi bevroren producten in de koelkast, op een afgedekt bord of in een afgedekte schaal. Laat ze niet ontdooien op het aanrecht, op de verwarming of in warm water. Zo krijgen bacteriën geen kans en blijft het vlees lekker sappig.
Spoel na het ontdooien het vleessap dat overblijft weg.
Kleinere stukken vlees kunnen worden ontdooid in de magnetron. Maak het dan wel meteen erna verder klaar. Grote stukken vlees zijn minder handig te ontdooien in de magnetron, omdat de buitenkant dan gaar wordt terwijl de binnenkant nog bevroren is.
Vries ontdooid rauw vlees niet opnieuw in. Bij het ontdooien komt namelijk vleesvocht vrij. Een tweede keer invriezen en ontdooien komt de kwaliteit niet ten goede.''

http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vlees.aspx

Natuurlijk gaat het dan wel snel, maar je hebt dan wel al wat taaier vlees en de bacteriën krijgen de kans om verder te groeien.

Ik weet niet of dit eerder is aangekaart, dus sorry als dit al eens is gezegd.
Volgens mij mag je bevroren vlees (in verpakking) nooit in heet water leggen, vanwege de bacteriën.

''Ontdooien
Voor het ontdooien is het volgende belangrijk:

Ontdooi bevroren producten in de koelkast, op een afgedekt bord of in een afgedekte schaal. Laat ze niet ontdooien op het aanrecht, op de verwarming of in warm water. Zo krijgen bacteriën geen kans en blijft het vlees lekker sappig.
Spoel na het ontdooien het vleessap dat overblijft weg.
Kleinere stukken vlees kunnen worden ontdooid in de magnetron. Maak het dan wel meteen erna verder klaar. Grote stukken vlees zijn minder handig te ontdooien in de magnetron, omdat de buitenkant dan gaar wordt terwijl de binnenkant nog bevroren is.
Vries ontdooid rauw vlees niet opnieuw in. Bij het ontdooien komt namelijk vleesvocht vrij. Een tweede keer invriezen en ontdooien komt de kwaliteit niet ten goede.''

http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vlees.aspx

Natuurlijk gaat het dan wel snel, maar je hebt dan wel al wat taaier vlees en de bacteriën krijgen de kans om verder te groeien.

Goed punt dat je aankaart! Het is een aantal pagina's geleden gevraagd. De reden dat er nu warm water staat (niet kokend) is voortgekomen uit de volgende gedachte en ervaring. Zodra je ons product in warm water legt, dit water vrijwel onmiddellijk naar lauw water gaat omdat het product vacuüm + diepgevroren is en vervolgens ook in lauw water verder ontdooit.

Dit neemt niet weg dat het beter is om het in koud water te leggen, exact om de redenen die je aangeeft. De fabriek heeft dit mij ook doorgegeven, want hun doen dit ook (koud water) met gigantische aantal kilo's in koude water baden. Ik heb dit nog niet aangepast in de filmpjes en de site, maar ga dit zeker doen. Bedankt voor je input!!

Laatst bewerkt:
Goed punt dat je aankaart! Het is een aantal pagina's geleden gevraagd. De reden dat er nu warm water staat (niet kokend) is voortgekomen uit de volgende gedachte en ervaring. Zodra je ons product in warm water legt, dit water vrijwel onmiddellijk naar lauw water gaat omdat het product vacuüm + diepgevroren is en vervolgens ook in lauw water verder ontdooit.

Dit neemt niet weg dat het beter is om het in koud water te leggen, exact om de redenen die je aangeeft. De fabriek heeft dit mij ook doorgegeven, want hun doen dit ook (koud water) met gigantische aantal kilo's in koude water baden. Ik heb dit nog niet aangepast in de filmpjes en de site, maar ga dit zeker doen. Bedankt voor je input!!

Okee dan is het goed haha, koud water is beter inderdaad :)
Het ging me er vooral om dat jullie dalijk geen klanten kwijtraken vanwege zieke mensen, die denken dat het aan jullie vlees ligt in plaats van aan hun ontdooi methode :p
Dankje ;)

Nu 2 bestellingen gedaan (kip en biefstuk).

Kip merk ik dat er af en toe toch flink wat zeentjes/kraakbeen in zit. Geen idee hoe t proces van maken is, maar misschien dat de filet nog iets schoner kan?

Biefstuk is verder 'ok'. Geen top kwaliteit, ook geen bagger.

Nu 2 bestellingen gedaan (kip en biefstuk).

Kip merk ik dat er af en toe toch flink wat zeentjes/kraakbeen in zit. Geen idee hoe t proces van maken is, maar misschien dat de filet nog iets schoner kan?

Biefstuk is verder 'ok'. Geen top kwaliteit, ook geen bagger.

Bedankt voor je review. Hey dat is raar. Je bent de eerste die dit meld over de kip! Ik neem het mee.

Biefstuk kan ik vrij weinig over zeggen omdat iedereen het anders maakt. Bedoeling is natuurlijk wel dat we top kwaliteit verkopen, anders staan we niet achter het product. Vele ervaren dit ook in de andere reviews.

Okee dan is het goed haha, koud water is beter inderdaad :)
Het ging me er vooral om dat jullie dalijk geen klanten kwijtraken vanwege zieke mensen, die denken dat het aan jullie vlees ligt in plaats van aan hun ontdooi methode :p
Dankje ;)
Als je het vlees zolang op het aanrecht laat liggen dat het op een gegeven moment meer dan 20 graden wordt begint het natuurlijk gevaarlijk te worden. En je moet het natuurlijk ook niet urenlang in een bak met warm water leggen.

Boven koelkasttemperatuur krijgen bacteriën de kans zich voort te planten, dus in de koelkast is de veiligste optie, maar als je het op het aanrecht legt en simpelweg zorgt dat het daar niet ligt tot het kamertemperatuur heeft kan dat ook prima. Zelfde geldt voor een bak met warm water, al helemaal als je dat laten we zeggen een kwartier voor bereiding erin legt.

Als je het vlees zolang op het aanrecht laat liggen dat het op een gegeven moment meer dan 20 graden wordt begint het natuurlijk gevaarlijk te worden. En je moet het natuurlijk ook niet urenlang in een bak met warm water leggen.

Boven koelkasttemperatuur krijgen bacteriën de kans zich voort te planten, dus in de koelkast is de veiligste optie, maar als je het op het aanrecht legt en simpelweg zorgt dat het daar niet ligt tot het kamertemperatuur heeft kan dat ook prima. Zelfde geldt voor een bak met warm water, al helemaal als je dat laten we zeggen een kwartier voor bereiding erin legt.

vraag is natuurlijk of het uniform opwarmt, als jij op de buitenste laag van je vlees een stukje hebt dat snel op 20graden is terwijl de binnenkant nog aan het ontdooien is, dan ben je alsnog ****ed:)

Goede kogelbiefstuk voor het geld heren!

Mijn recept en werkt altijd. Vlees op kamer temperatuur laten komen en voor het bakken droog deppen (belangrijk!). Drupje olie in masseren aan beide kanten.

Hete (=dus heet!) droge pan op het fornuis (drupje olie zit al op de biefstuk). 1-2 minuut per kant op heet vuur. De duur afhankelijk van de dikte. Vuur uit. Vlees in aluminium folie pakken en minstens 10min laten rusten op een bord Een dik stuk leg ik nog wel eens terug in de pan met folie en al maar zonder vuur en van de hete pit af!

Resultaat :

2itr28w.jpg

UPDATE

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-19-angels-and-demons-347186/

Forumgame 19 Angels and Demons gaat weer van start op DBB. De beste speler zal een samplepakket ontvangen van Muscle Meat!

Het Muscle Meat sample pack bestaat uit :
200gr Runderkogelbiefstuk
200gr Paardenkogelbiefstuk
200gr Gekookte kipblokjes (Naturel)
200gr Gekookte kipblokjes (licht gezout)
1liter vloeibaar ei eiwit (30eieren)
1liter vloeibaar heel ei (20eieren)

Je kan nog inschrijven voor 1 september!

Bedankt voor je review. Hey dat is raar. Je bent de eerste die dit meld over de kip! Ik neem het mee.

Biefstuk kan ik vrij weinig over zeggen omdat iedereen het anders maakt. Bedoeling is natuurlijk wel dat we top kwaliteit verkopen, anders staan we niet achter het product. Vele ervaren dit ook in de andere reviews.

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen er ook enkele stukjes kraakbeen tussen heb gehad! Ik vind het verder niet echt storend maar goed ik heb ook verpakkingen gehad zonder. :)

Ik heb dit ook ervaren met de kip, verder tevreden!

eerste portie net binnen, de lokale supermarkt heeft weer een klant minder.
Als alle webwinkels ook dit type van producten gaan integreren kom ik niet meer buiten..

Kip is van goede kwaliteit geen al te grote verschillen in stukken, en zeer handige 200g verpakking ideaal als tussendoortje!

net eerste portie kip gegeten, strong hnngg

Vanmorgen mijn eerste pakketje gekregen ik dacht te hebben gekozen om het op te hallen werd bet ineens bezorgt:) zal wel iets niet goed gedaan hebben:)

De biefstuk zit verpakt in 200gram per portie en de kip in 100?.?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven