MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag die Chicken & Cow burger op. De lekkerste burger in jullie assortiment wat mij betreft. Beter nog dan Angus!

Zeker aan te raden Muscle meat !!

Beste Muscle meat mensen,

Wat ben ik blij dat jullie hier mee gekomen zijn
heb nu 2x besteld bij jullie en kan niks anders zeggen TOP !!
Afgelopen week een bulk aan Kip besteld erg lekker en makkelijk.

Ga zo door en blijf vernieuwen met smaken etc..:)

Groet

Hans

Die risotto spinazie is echt fenomenaal lekker!

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Direct ook maar even de risotto funghi geproefd en die doet zeker niet onder voor de spinazie! Wat een top product.

Er wordt op dit moment onderhoud uitgevoerd aan onze webwinkel.
Onze excuses voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.
Wanneer is jullie webshop weer up? Ik wil vleesch kijken en bestellen :D

Nieuwe vormgeving van de site ziet er top uit! Alleen doet hij het niet bij mij, als ik bijvoorbeeld op NIEUWE producten klik komt er niks in beeld. Ik zal even een printscreen maken

k2zkvd.jpg

Ben benieuwd naar de nieuwe site hoop dat pakje gemak nu ook bij ie werkt en ook de voedingswaarde vam de nieuwe burgers erbij staan

Ben benieuwd naar de nieuwe site hoop dat pakje gemak nu ook bij ie werkt en ook de voedingswaarde vam de nieuwe burgers erbij staan
Je bedoelt van die cow & chicken burgers? Die staat er inderdaad:
100gr Cow & Chicken Burger bevat:

Energie: 242kcal / 1007kj
Koolh: 1.3gr waarvan suiker 0,91gr
Eiwit: 15,0gr
Vet: 16,27gr
Zout: 1,54gr
150gr Cow & Chicken Burger bevat:

Energie: 363kcal / 1511kj
Koolh: 1.95gr waarvan suiker 1,37gr
Eiwit: 22,5gr
Vet: 24,41gr
Zout: 2,31gr

Deze week bestelling binnen gekregen :)

Paardenbiefstuktartaar: Erg lekker! Normaal is tartaar erg droog maar hierbij totaal geen last van.

Cow en Chickenburger: Smaakt heel goed. Het aantal kcals is wel iets om rekening mee te houden, overigens.

Pangasius: Heb ik al een keer op. Smaakt naar niks, dus kan ook niet vies zijn. Zeer tevreden!

Risotto champignon: Vind ik goed smaken. Snel en handig een goeie carbsource voor bij het vlees :)

Pasta mediterraans: Opzich wel lekker, alleen naar mijn smaak iets te zurig.

Het fruit wat ik heb besteld moet ik nog proberen :) !

Gisteren eens wat nieuws geprobeerd met de fruitmix.
De blender gevuld met bevroren fruit tot de 500ml streep hierbij ongeveer 200ml koud water en 1schep vanille whey.
Resultaat een heerlijke en gezonde sorbet [emoji39]
Ik heb hem direct na bereiden opgemaakt het was nog net te drinken maar ik denk als je het nog even in de vriezer zet het nog wat dikker wordt en je meer een ijs idee hebt.

Dit toetje ga ik vaker maken

Best eens proberen met een schep casseine dan wordt die automatisch dikker

Vraagje, in een filmpje van jullie is te lezen: 'Laat het ontdooien in warm water of in uw koelkast' (dit filmpje overigens: http://www.youtube.com/watch?v=Kw3OzpXQeng#t=36), op jullie site staat: 'De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. '

Kunnen beide manieren (warm/koud)?

Inmiddels alweer bezig met m'n vierde bestelling :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.233
Mag je gebakken kip dan meteen in afgesloten doos in de frigo plaatsen? Heb me altijd laten wijsmaken dat je het eerst moet laten afkoelen.

Dat moet ook. Niet zo handig voor je koude koelkast om daar warme dingen in te zetten.

Afkoelen is inderdaad wel aan te raden. Koelkasten vinden het niet zo fijn om iets dat net uit de pan komt zelf af te laten koelen.

Vandaag die Chicken & Cow burger op. De lekkerste burger in jullie assortiment wat mij betreft. Beter nog dan Angus!

:D mooi compliment aan de burger, bedankt!! Leuk dat je alle burgers geprobeerd hebt.

Beste Muscle meat mensen,

Wat ben ik blij dat jullie hier mee gekomen zijn
heb nu 2x besteld bij jullie en kan niks anders zeggen TOP !!
Afgelopen week een bulk aan Kip besteld erg lekker en makkelijk.

Ga zo door en blijf vernieuwen met smaken etc..:)

Groet

Hans

:cool: awesome. Bedankt voor je positieve feedback Hans. Ik zie dat je account nieuw is? Welkom op dbb!

Die risotto spinazie is echt fenomenaal lekker!

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Direct ook maar even de risotto funghi geproefd en die doet zeker niet onder voor de spinazie! Wat een top product.

Mooi!! Heb hier ook al een aantal zakken op. Snel, makkelijk en lekker :).

Nieuwe vormgeving van de site ziet er top uit! Alleen doet hij het niet bij mij, als ik bijvoorbeeld op NIEUWE producten klik komt er niks in beeld. Ik zal even een printscreen maken

Hmm, hier doet hij het wel. Kan je ctrl + f5 (tegelijk) doen en kijken of het verholpen is? Kan oude cookie/cache zijn van de vorige website zijn. Als dit niet helpt, kan welke browser gebruik je en is dit ook zo bij chrome/firefox?

We zijn zelf nog niet 100% tevreden over de site. In de loop van de week zullen er wat dingen veranderen, mensen kunnen in ieder geval nu gewoon door bestellen.

Staat online :)!

Deze week bestelling binnen gekregen :)

Paardenbiefstuktartaar: Erg lekker! Normaal is tartaar erg droog maar hierbij totaal geen last van.

Cow en Chickenburger: Smaakt heel goed. Het aantal kcals is wel iets om rekening mee te houden, overigens.

Pangasius: Heb ik al een keer op. Smaakt naar niks, dus kan ook niet vies zijn. Zeer tevreden!

Risotto champignon: Vind ik goed smaken. Snel en handig een goeie carbsource voor bij het vlees :)

Pasta mediterraans: Opzich wel lekker, alleen naar mijn smaak iets te zurig.

Het fruit wat ik heb besteld moet ik nog proberen :) !

Wow :D veel geprobeerd al. Leuk, thnx voor de feedback!

Gisteren eens wat nieuws geprobeerd met de fruitmix.
De blender gevuld met bevroren fruit tot de 500ml streep hierbij ongeveer 200ml koud water en 1schep vanille whey.
Resultaat een heerlijke en gezonde sorbet [emoji39]
Ik heb hem direct na bereiden opgemaakt het was nog net te drinken maar ik denk als je het nog even in de vriezer zet het nog wat dikker wordt en je meer een ijs idee hebt.

Dit toetje ga ik vaker maken

Klopt!! dit moet eigenlijk op de site als bereiding tip. Heb het zelf ook al een aantal keer geproefd van een collega die het fruit mixed met whey met smaak. Werkt goed :D. Thnx voor de tip.

Vraagje, in een filmpje van jullie is te lezen: 'Laat het ontdooien in warm water of in uw koelkast' (dit filmpje overigens: http://www.youtube.com/watch?v=Kw3OzpXQeng#t=36), op jullie site staat: 'De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. '

Kunnen beide manieren (warm/koud)?

Inmiddels alweer bezig met m'n vierde bestelling :D

Scherp opgemerkt :D is inderdaad een fout in het filmpje. Helaas heb ik het bestand niet meer om het met After Effects even aan te passen. Of ik moet het filmpje weghalen, of helemaal op nieuw maken. Vandaar dat het er nog zo staat. Wij raden het aan om in koud water te laten ontdooien.

Ik probeer te bestellen maar hij blijft steeds vragen om inlog gegevens.
Als ik dan gewoon terug ga naar de site geeft ie wel aan dat ik ben ingelogd..

Wanneer zijn de zoete aardappelblokjes weer in voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.236
Ik probeer te bestellen maar hij blijft steeds vragen om inlog gegevens.
Als ik dan gewoon terug ga naar de site geeft ie wel aan dat ik ben ingelogd..

Excuus voor het ongemak! Je browser is waarschijnlijk in de 'war' met de oude site. Een simpele ctrl + f5 (tegelijk), kan het al oplossen. Anders Chrome of Firefox. Als het niet lukt meldt het in een pm!

Wanneer zijn de zoete aardappelblokjes weer in voorraad?

Deze woensdag om 16:00 weer beschikbaar!

Excuus voor het ongemak! Je browser is waarschijnlijk in de 'war' met de oude site. Een simpele ctrl + f5 (tegelijk), kan het al oplossen. Anders Chrome of Firefox. Als het niet lukt meldt het in een pm!

Via Firefox nu gelukt, thanks!

Ik vind jullie mobiele site lastig navigereb! Daar was de oude beter

Terug
Naar boven