Nieuwe vormgeving van de site ziet er top uit! Alleen doet hij het niet bij mij, als ik bijvoorbeeld op NIEUWE producten klik komt er niks in beeld. Ik zal even een printscreen maken
Hmm, hier doet hij het wel. Kan je ctrl + f5 (tegelijk) doen en kijken of het verholpen is? Kan oude cookie/cache zijn van de vorige website zijn. Als dit niet helpt, kan welke browser gebruik je en is dit ook zo bij chrome/firefox?
We zijn zelf nog niet 100% tevreden over de site. In de loop van de week zullen er wat dingen veranderen, mensen kunnen in ieder geval nu gewoon door bestellen.
Ben benieuwd naar de nieuwe site hoop dat pakje gemak nu ook bij ie werkt en ook de voedingswaarde vam de nieuwe burgers erbij staan
Staat online

!
Deze week bestelling binnen gekregen
Paardenbiefstuktartaar: Erg lekker! Normaal is tartaar erg droog maar hierbij totaal geen last van.
Cow en Chickenburger: Smaakt heel goed. Het aantal kcals is wel iets om rekening mee te houden, overigens.
Pangasius: Heb ik al een keer op. Smaakt naar niks, dus kan ook niet vies zijn. Zeer tevreden!
Risotto champignon: Vind ik goed smaken. Snel en handig een goeie carbsource voor bij het vlees
Pasta mediterraans: Opzich wel lekker, alleen naar mijn smaak iets te zurig.
Het fruit wat ik heb besteld moet ik nog proberen

!
Wow

veel geprobeerd al. Leuk, thnx voor de feedback!
Gisteren eens wat nieuws geprobeerd met de fruitmix.
De blender gevuld met bevroren fruit tot de 500ml streep hierbij ongeveer 200ml koud water en 1schep vanille whey.
Resultaat een heerlijke en gezonde sorbet [emoji39]
Ik heb hem direct na bereiden opgemaakt het was nog net te drinken maar ik denk als je het nog even in de vriezer zet het nog wat dikker wordt en je meer een ijs idee hebt.
Dit toetje ga ik vaker maken
Klopt!! dit moet eigenlijk op de site als bereiding tip. Heb het zelf ook al een aantal keer geproefd van een collega die het fruit mixed met whey met smaak. Werkt goed

. Thnx voor de tip.
Vraagje, in een filmpje van jullie is te lezen: 'Laat het ontdooien in warm water of in uw koelkast' (dit filmpje overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=Kw3OzpXQeng#t=36), op jullie site staat: 'De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. '
Kunnen beide manieren (warm/koud)?
Inmiddels alweer bezig met m'n vierde bestelling
Scherp opgemerkt

is inderdaad een fout in het filmpje. Helaas heb ik het bestand niet meer om het met After Effects even aan te passen. Of ik moet het filmpje weghalen, of helemaal op nieuw maken. Vandaar dat het er nog zo staat. Wij raden het aan om in koud water te laten ontdooien.