Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd naar de eerste reacties over de spareribs!
Ditmaal met 5 kg groenten.Ik vind jullie mobiele site lastig navigereb! Daar was de oude beter
Ben benieuwd naar de eerste reacties over de spareribs!
. De cheater die ik ben: heb zelf al 2kg op haha. Leuk dat je het besteld hebt Starter20!Hey guys.
Eerste bestelling was goed bevallen, tweede zojuist gedaan!Ditmaal met 5 kg groenten.
Wel jammer trouwens, ik wilde die zoete aardappelblokjes proberen en ik lees hier net dat ze morgen weer op voorraad zijn. Is er nog een mogelijkheid dat ik dit bij mijn bestelling krijg?
Bestelnummer 8052.

Zie net dat jullie spare ribs hebben.............
Love them!!Snel proberen!!
Ga je ook het eiwit gehalte van die spare ribs controleren?
Duurt zeker ook weer een jaar ofnie G?
Ga je ook het eiwit gehalte van die spare ribs controleren?
Duurt zeker ook weer een jaar ofnie G?
Zie net dat jullie spare ribs hebben.............
Love them!!Snel proberen!!
Zijn de zoete aardappelblokjes al beschikbaar? Wilde mijn bestelling gaan plaatsen maar kon ze nog niet kiezen.
Het is al in orde gemaakt zie ik! Bestelling geplaatst![]()
!!http://musclemeat.nl/groente-fruit?product_id=170
wat is aardappel rustica voor groente?
nooit van gehoord
en wanneer is de toscaanse kip weer op voorraad?
. Ik geloof dat deze gister even op uitverkocht stond, maar is vanochtend al weer binnen gekomen.Goede vraag! Rustica betekent ''ambachtelijk gesneden''. Het heeft de vorm alsof het met de hand gesneden is. De 'look' dus. Verder zijn het gewone aardappels zoals je die kent.
Toscaans is online, niet uitverkocht. Ik geloof dat deze gister even op uitverkocht stond, maar is vanochtend al weer binnen gekomen.
Goede vraag! Rustica betekent ''ambachtelijk gesneden''. Het heeft de vorm alsof het met de hand gesneden is. De 'look' dus. Verder zijn het gewone aardappels zoals je die kent.
.

Rustica is Latijns voor landelijk, als er een ding niet landelijk is zijn het wel ambachten
urbana had dan beter geweest. Then again, gaat over aardappels, niet echt in de steden gegroeid.
, maar de naam is overgenomen van onze leverancier zoals het op de verpakking staat en gaat zo heel de wereld over gaan. We kunnen helaas niet het product hernoemen. Dit was hun verklaring voor de naam.Ok nice! Dus bij die groente mix zitten ook stukjes aardappel?
Van t weekend weer een lekkere bestelling plaatsen