Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ben benieuwd naar de eerste reacties over de spareribs!

Hey guys.

Eerste bestelling was goed bevallen, tweede zojuist gedaan! :) Ditmaal met 5 kg groenten.

Wel jammer trouwens, ik wilde die zoete aardappelblokjes proberen en ik lees hier net dat ze morgen weer op voorraad zijn. Is er nog een mogelijkheid dat ik dit bij mijn bestelling krijg?

Bestelnummer 8052.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.244
Mooi! Plaats ik dan meteen mijn eerste bestelling:D

:thumbs:

Via Firefox nu gelukt, thanks!

Ok mooi!

Ik vind jullie mobiele site lastig navigereb! Daar was de oude beter

Begrijpelijke reactie. De navigatie balk mist op de mobiele site zie ik... Onze programmeur is er as we speak ermee bezig!

Ben benieuwd naar de eerste reacties over de spareribs!

Ik ga ze vrijdag proberen. Ben erg benieuwd ook.

Ben ook benieuwd naar jullie reacties :D. De cheater die ik ben: heb zelf al 2kg op haha. Leuk dat je het besteld hebt Starter20!

Hey guys.

Eerste bestelling was goed bevallen, tweede zojuist gedaan! :) Ditmaal met 5 kg groenten.

Wel jammer trouwens, ik wilde die zoete aardappelblokjes proberen en ik lees hier net dat ze morgen weer op voorraad zijn. Is er nog een mogelijkheid dat ik dit bij mijn bestelling krijg?

Bestelnummer 8052.

Fijn dat het goed beviel!

Dat is geen probleem hoor! Dan zouden we jouw bestelling wel 1 dag later moeten verzenden. Dus dan gaat het niet morgen maar overmorgen op de post en heb je het vrijdag in huis. Als je dit wil dan hoor het wel, liefst voor 12:00 morgen., via een PM of info@musclemeat.nl zodat je ook onze bankgegevens kan geven voor de zak.

Ik kan niet meer bij jullie bestellen.

ncSxRK7.png

Krijg dit constant in alle browsers, heb al exception toegevoegd dat het *.musclemeat.nl/* negeert enz. maar het doet allemaal niets, heb het zelfs al even uitgeschakeld maar werkt gewoon niet. Als ik er uiteindelijk doorheen kom met allerlei trucjes die niet mogelijk zouden zijn kan ik niets selecteren van bank en zegt het dat ik moet controleren of 'curl' werkt.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

Dus even ter verduidelijking: ik weet dat er staat dat mijn kaspersky het doet maar als ik exceptions toevoeg en de antivir zelfs helemaal uitschakel krijg ik het nog, dit is op alle browsers inc. na restarten.

Druk eens op F12 en klik dan op console (dit is Chrome neem ik aan?). Zie je daar toevallig wat rode teksten staan? Ik vermoed dat Kaspersky struikelt over iets van de JavaScript die wordt gebruikt.

Edit: nvm, ik zie 'Reason: phising URL', klinkt alsof Kaspersky struikelt over iets heel stoms aan een URL :roflol:

Laatst bewerkt:
Toch aan de praat gekregen uiteindelijk maar man man wat een kutgedoe :roflol: snap dat het probleem van mijn kant is maar ik heb dit nog nooit eerder gehad (zowel niet bij m'n vorige bestellingen als bij andere sites) dus ik vraag me toch af waarom m'n antivir er opeens over struikelt.

bestlnr. 8078

• #3.248
Hmm vervelend HUARGH. Je bent tot nu toe de eerste met deze melding, ik ga er daarom even van uit dat in incidenteel is. Des al niet te min heb ik het doorgestuurd naar onze ICT jongen, hij gaat er naar kijken.

Zie net dat jullie spare ribs hebben.............

Love them!! :heart: Snel proberen!!

Zijn de zoete aardappelblokjes al beschikbaar? Wilde mijn bestelling gaan plaatsen maar kon ze nog niet kiezen.

Het is al in orde gemaakt zie ik! Bestelling geplaatst :D

Laatst bewerkt:
  • #3.254
Zie net dat jullie spare ribs hebben.............

Love them!! :heart: Snel proberen!!

:thumbs: benieuwd naar je reactie/review!

Zijn de zoete aardappelblokjes al beschikbaar? Wilde mijn bestelling gaan plaatsen maar kon ze nog niet kiezen.

Het is al in orde gemaakt zie ik! Bestelling geplaatst :D

Staat sinds 15minuten weer online :)!!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Nieuw product: Barbecue pakket!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor deze zomer heeft Muscle Meat een Barbecue pakket samengesteld. Dit pakket is te bestellen vanaf €25,- en is samengesteld voor minimaal 2 personen.

http://musclemeat.nl/rund/Barbecue-pakket

Om toch de mogelijkheid te geven zelf te bepalen wat je eet tijdens je barbecue geven wij je 4 categorieën met de keuze uit drie opties. Zo krijg je de keus uit biefstukken, carbs, hamburgers, gegrilde groente en spare ribs!

• #3.256
http://musclemeat.nl/groente-fruit?product_id=170

wat is aardappel rustica voor groente?

nooit van gehoord

en wanneer is de toscaanse kip weer op voorraad?

Goede vraag! Rustica betekent ''ambachtelijk gesneden''. Het heeft de vorm alsof het met de hand gesneden is. De 'look' dus. Verder zijn het gewone aardappels zoals je die kent.

Toscaans is online, niet uitverkocht :). Ik geloof dat deze gister even op uitverkocht stond, maar is vanochtend al weer binnen gekomen.

Laatst bewerkt:
Goede vraag! Rustica betekent ''ambachtelijk gesneden''. Het heeft de vorm alsof het met de hand gesneden is. De 'look' dus. Verder zijn het gewone aardappels zoals je die kent.

Toscaans is online, niet uitverkocht :). Ik geloof dat deze gister even op uitverkocht stond, maar is vanochtend al weer binnen gekomen.

Ok nice! Dus bij die groente mix zitten ook stukjes aardappel?
Van t weekend weer een lekkere bestelling plaatsen

.

Rustica is Latijns voor landelijk, als er een ding niet landelijk is zijn het wel ambachten :roflol:

urbana had dan beter geweest. Then again, gaat over aardappels, niet echt in de steden gegroeid.

• #3.259
Rustica is Latijns voor landelijk, als er een ding niet landelijk is zijn het wel ambachten :roflol:

urbana had dan beter geweest. Then again, gaat over aardappels, niet echt in de steden gegroeid.

Thnx voor de input :), maar de naam is overgenomen van onze leverancier zoals het op de verpakking staat en gaat zo heel de wereld over gaan. We kunnen helaas niet het product hernoemen. Dit was hun verklaring voor de naam.

Ok nice! Dus bij die groente mix zitten ook stukjes aardappel?
Van t weekend weer een lekkere bestelling plaatsen

Leuk dat je weer gaat bestellen. Klopt, het is dus een mix van 1 carb (aardappel) en 2 groentes. Ideaal omdat het snel klaar te maken is door de structuur (stomen of kort bakken). Wat vlees/vis erbij, smaakmaker zoals soja saus en done.

Zo eindelijk weer eens besteld, wel nodig nu ik begeleiding heb voor mijn voeding en training. Te lang troep gegeten. :)
De tartaar eens proberen, ben benieuwd.

Terug
Naar boven