Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste bestelling net binnengekregen. Het was even puzzelen in de vriezer maar het paste echt precies, gelukkig!![]()
Zo eindelijk weer eens besteld, wel nodig nu ik begeleiding heb voor mijn voeding en training. Te lang troep gegeten.
De tartaar eens proberen, ben benieuwd.
Die insalata risoni is echt top! lekker fris met dit warme weer![]()
. Dus die kan ik je ook zeker aanraden als de insalata risoni goed in de smaak viel: http://musclemeat.nl/koolhydraten?product_id=173 Eerste bestelling net binnengekregen. Het was even puzzelen in de vriezer maar het paste echt precies, gelukkig!![]()
. 4kg past eigenlijk in elke vriezer en dat is wat de meeste ook als eerste bestelling plaatsen. Daarna kan je goed inschatten hoeveel kg er nog bij kan.Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Sjonge wat een enorme hoeveelheden. Maar voor jou zal het vlees weinig kosten denk ik![]()

Ze waren prima, maar ik weet niet of ik ze persoonlijk nog eens ga bestellen. Daarvoor waren ze denk ik voor mij niet overtuigend genoeg. Voor 2 euro meer heb ik een kilo biefstuk waar ik niet een derde van het gewicht van weg hoef te gooien. Ben enthousiaster over de cow & chicken burger.
Ben trouwens benieuwd of jullie ook bezig zijn met runderlappen? Dit soort units:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben er behoorlijk fan van. Ondanks de lange bereiding, eet ik er eigenlijk elk weekend wel 1 van 300-400gram.
Ik heb nog nooit een mm biefstuk hoeven weggooien en heb er nu 3-4x een kilo brsteld
Je eet gewoon dubbel zoveel vlees als ikMomenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle
hoeveel gr carbs pak jeOp hoeveel zout zit je dan wel nietMomenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Ze waren prima, maar ik weet niet of ik ze persoonlijk nog eens ga bestellen. Daarvoor waren ze denk ik voor mij niet overtuigend genoeg. Voor 2 euro meer heb ik een kilo biefstuk waar ik niet een derde van het gewicht van weg hoef te gooien. Ben enthousiaster over de cow & chicken burger.
Ben trouwens benieuwd of jullie ook bezig zijn met runderlappen? Dit soort units:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben er behoorlijk fan van. Ondanks de lange bereiding, eet ik er eigenlijk elk weekend wel 1 van 300-400gram.
), daarom moeilijk te vergelijken vind ik met een kg rauwe kogelbiefstuk waar je nog werk in moet stoppen. Onze kogelbiefstukken zijn inderdaad enorm goed geprijsd, gemiddeld 6euro per kg goedkoper. Ik beschouw de spare ribs zelf voor een keer op de zondag, niet voor in mijn voedingsschema. Het staat dan ook bij de catergorie cheat meat.
. Ik zie veel mensen die dit product als biefstuk proberen te maken maar daar zijn ze inderdaad niet voor bedoeld (taai) bereiding is lang. Het staat voorlopig niet op ons lijstje nieuwe producten.
! Staat toevallig het befaamde 'turkey bacon' wel op dat lijstje?

Als je dit introduceert koop ik de gehele turkey bacon voorraad op!!![]()