AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Die insalata risoni is echt top! lekker fris met dit warme weer :)

Eerste bestelling net binnengekregen. Het was even puzzelen in de vriezer maar het paste echt precies, gelukkig! :)

Eerste bestelling vandaag binnengekregen. Het was even puzzelen in de vriezer maar het paste echt precies, gelukkig! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.265
Zo eindelijk weer eens besteld, wel nodig nu ik begeleiding heb voor mijn voeding en training. Te lang troep gegeten. :)
De tartaar eens proberen, ben benieuwd.

Mooi :thumbs: let the gains begin!

Die insalata risoni is echt top! lekker fris met dit warme weer :)

Mooizo! Heb zelf gister van de kant-en-klare maaltijden een zak Taboule over de middag verdeeld gegeten. 2 maaltijden, eentje met onze zalm en de ander met paardentartaar. Misschien een rare combinatie maar als het eten lekker is gaat het zo naar binnen :D. Dus die kan ik je ook zeker aanraden als de insalata risoni goed in de smaak viel: http://musclemeat.nl/koolhydraten?product_id=173

Eerste bestelling net binnengekregen. Het was even puzzelen in de vriezer maar het paste echt precies, gelukkig! :)

Mooi dat het paste :D. 4kg past eigenlijk in elke vriezer en dat is wat de meeste ook als eerste bestelling plaatsen. Daarna kan je goed inschatten hoeveel kg er nog bij kan.

Hoeveel kg vlees eet jij op een dag Scoob? ;)

• #3.267
Hoeveel kg vlees eet jij op een dag Scoob? ;)

Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Momenteel (wisselt per maand) 1kg vlees per dag samen met 15 hele eieren en 500gr kwark. Die 1kg vlees wissel ik verschillend door de dag af met biefstuktartaar (na training), zalm, gekooktekipblokjes/argentina, tonijnsteak. Carbs wissel ik af met zoete aardappel halve aardappels met schil aardappel, de kant-en-klare maaltijden en farfalle

Sjonge wat een enorme hoeveelheden. Maar voor jou zal het vlees weinig kosten denk ik ;)

Ik ga ze vrijdag proberen. Ben erg benieuwd ook.

Ze waren prima, maar ik weet niet of ik ze persoonlijk nog eens ga bestellen. Daarvoor waren ze denk ik voor mij niet overtuigend genoeg. Voor 2 euro meer heb ik een kilo biefstuk waar ik niet een derde van het gewicht van weg hoef te gooien. Ben enthousiaster over de cow & chicken burger.

Ben trouwens benieuwd of jullie ook bezig zijn met runderlappen? Dit soort units:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben er behoorlijk fan van. Ondanks de lange bereiding, eet ik er eigenlijk elk weekend wel 1 van 300-400gram.

Ze waren prima, maar ik weet niet of ik ze persoonlijk nog eens ga bestellen. Daarvoor waren ze denk ik voor mij niet overtuigend genoeg. Voor 2 euro meer heb ik een kilo biefstuk waar ik niet een derde van het gewicht van weg hoef te gooien. Ben enthousiaster over de cow & chicken burger.

Ben trouwens benieuwd of jullie ook bezig zijn met runderlappen? Dit soort units:

Ben er behoorlijk fan van. Ondanks de lange bereiding, eet ik er eigenlijk elk weekend wel 1 van 300-400gram.

Ik heb nog nooit een mm biefstuk hoeven weggooien en heb er nu 3-4x een kilo brsteld

Je eet gewoon dubbel zoveel vlees als ik :roflol:

das flink wat vlees scoob :) hoeveel gr carbs pak je

Op hoeveel zout zit je dan wel niet :o

• #3.276

Mooi dat de spare ribs en Cow & chicken goed in de smaak vielen! Van 1kg spare ribs komt 450-500gr vlees af. Je kan er (gemiddeld) dus 2x van eten. Het is kant en klaar en al enorm lekker (eigen meining ;) ), daarom moeilijk te vergelijken vind ik met een kg rauwe kogelbiefstuk waar je nog werk in moet stoppen. Onze kogelbiefstukken zijn inderdaad enorm goed geprijsd, gemiddeld 6euro per kg goedkoper. Ik beschouw de spare ribs zelf voor een keer op de zondag, niet voor in mijn voedingsschema. Het staat dan ook bij de catergorie cheat meat.

Thnx voor de tip :). Ik zie veel mensen die dit product als biefstuk proberen te maken maar daar zijn ze inderdaad niet voor bedoeld (taai) bereiding is lang. Het staat voorlopig niet op ons lijstje nieuwe producten.

das flink wat vlees scoob :) hoeveel gr carbs pak je
Op hoeveel zout zit je dan wel niet :o

Niet veel. Er zit standaard niet tot weinig zout in de pure producten van ons. Het is maar net hoe je het zelf aanvult met welke kruiden of saus. Voedingsschema staat hier maar die is inmiddels al weer veranderd en heb ik niet online: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159146491&page=4 Dit is wat ik uberhaupt moet eten om op 140kg te blijven, laat staan groeien.

Persoonlijke vragen gelieve in mijn log zo dat we het een beetje gescheiden houden :)!

Scoob, zijn er ook grotere verpakkingen van de ratatouille?
Iets van een 2kg verpakking oid?
Gaat echt hard hier.

Staat toevallig het befaamde 'turkey bacon' wel op dat lijstje :D?

Terug
Naar boven