XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

zal ik doen :) trouwens... iemand ervaring met die cow en chicken burgers? zijn ze beter dan de grain fed??

zo mijn 5e bestelling bij jullie is een feit, ik kijk er weer naar uit!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.283
Scoob, zijn er ook grotere verpakkingen van de ratatouille?
Iets van een 2kg verpakking oid?
Gaat echt hard hier.

Super dat ze zo goed in de smaak vallen :D. Gebruik het zelf ook wel eens om mijn maaltijd op smaak te brengen, mooi product. We gaan (nog) niet uitbreiden in verschillen formaten verpakking. Eerst een zo groot mogelijk assortiment krijgen :).

Staat toevallig het befaamde 'turkey bacon' wel op dat lijstje :D?

Als je dit introduceert koop ik de gehele turkey bacon voorraad op!! :D:D

Delen met mij als bedankje voor het aankaarten :meal:

Will investigate :cool: thnx voor de tip!

zal ik doen :) trouwens... iemand ervaring met die cow en chicken burgers? zijn ze beter dan de grain fed??

Er zijn een aantal posts geweest maar dat is wel flink terug bladeren in deze pagina's. 1 iemand zei dat hij het zelfs lekkerder vond dan de grain fed. Niemand negatief over cow & chicken en wordt ook goed verkocht. Zeker aan te raden om te proberen!

zo mijn 5e bestelling bij jullie is een feit, ik kijk er weer naar uit!!

Mooi casper, bedankt voor je mooie bestelling weer :thumbs:! Ik zie dat je voor een nieuw product bent gegaan: ''Halve aardappelen met schil (kant-en-klaar) (2,5kg)'' ben benieuwd wat je er van vindt!

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Nieuw product: Gerookte kipfilets!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/kip/Gerookte-Kipfilet

Het staat al een weekje online en is al goed verkocht, benieuwd naar de reacties!

Echt gerookt in een rookkast i.p.v. rookaroma toevoegingen zoals wel eens gebeurt. Doordat dit een kant-en-klaar product is, zijn de gerookte kipfilets ideaal om bv. onderweg mee te nemen, of door een maaltijd heen te verwerken.

Het proefpakket is ondertussen op en morgen wordt er weer een nieuwe bestelling geplaatst!:)

Super dat ze zo goed in de smaak vallen :D. Gebruik het zelf ook wel eens om mijn maaltijd op smaak te brengen, mooi product. We gaan (nog) niet uitbreiden in verschillen formaten verpakking. Eerst een zo groot mogelijk assortiment krijgen :).

Will investigate :cool: thnx voor de tip!

Er zijn een aantal posts geweest maar dat is wel flink terug bladeren in deze pagina's. 1 iemand zei dat hij het zelfs lekkerder vond dan de grain fed. Niemand negatief over cow & chicken en wordt ook goed verkocht. Zeker aan te raden om te proberen!

Mooi casper, bedankt voor je mooie bestelling weer :thumbs:! Ik zie dat je voor een nieuw product bent gegaan: ''Halve aardappelen met schil (kant-en-klaar) (2,5kg)'' ben benieuwd wat je er van vindt!

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Nieuw product: Gerookte kipfilets!

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...810_541047079333812_6778538062042579773_n.jpg

http://musclemeat.nl/kip/Gerookte-Kipfilet

Het staat al een weekje online en is al goed verkocht, benieuwd naar de reacties!

Echt gerookt in een rookkast i.p.v. rookaroma toevoegingen zoals wel eens gebeurt. Doordat dit een kant-en-klaar product is, zijn de gerookte kipfilets ideaal om bv. onderweg mee te nemen, of door een maaltijd heen te verwerken.

Ikzal komende week mn bevindingen plaatsen hoe de nieuwe producten zijn! :D
klein vraagje, kan t pakket pas eind van de middag ophalen bij t postkantoor (pakjegemak) rond 17.30
is dat een probleem wbt de koeling? of blijft het bevroren tot einde dag met t droogijs?

anders ff iemand bellen thuis dat ze t voorm ij ophalen...

• #3.286
Ikzal komende week mn bevindingen plaatsen hoe de nieuwe producten zijn! :D
klein vraagje, kan t pakket pas eind van de middag ophalen bij t postkantoor (pakjegemak) rond 17.30
is dat een probleem wbt de koeling? of blijft het bevroren tot einde dag met t droogijs?

anders ff iemand bellen thuis dat ze t voorm ij ophalen...

48uur blijft het bevroren, helemaal met droogijs. Je hebt tot en met morgen, dus alle tijd om het af te halen :).

Het proefpakket is ondertussen op en morgen wordt er weer een nieuwe bestelling geplaatst!:)

Goed in de smaak gevallen dus :D Waar ben je voor gegaan a.d.h.v. het proefpakket?

Eens kijken of ik mijn vriendin die gerookte kip kan voeren, flink goedkoper dan bij de Appie dit. Zal de bevindingen ook plaatsen.

Ok, wanneer komt nu de Turkey Bacon? :) dan is mijn whopper met jullie burgers helemaal compleet!!

gerookte kip ga ik ook zeker bestellen na mijn vakantie,

turkey bacon?! dat klinkt ook goed :D

en psstt beef jerkey? ;)

Nog even aan het kijken wat ik precies ga bestellen. Moet wel opschieten want moet voor 15:00 gebeuren natuurlijk.. ;)

Mijn bestelling is ook weer binnen, kipblokjes (rucola en beetje honing mosterd dressing erbij klaar) en tartaar dit keer. :thumbup:

1 klacht: Jullie hebben teveel lekkere dingen nu!

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Mijn bestelling is ook weer binnen, kipblokjes (rucola en beetje honing mosterd dressing erbij klaar) en tartaar dit keer. :thumbup:

Ook weer een bestelling geplaatst net, zou mss ook een idee zijn voor bv volkoren tortilla wraps ofzo aan te bieden is ook gemakkelijk voor mee te nemen onderweg. Laat die turkey bacon ook maar komen njam.

Ik was speciaal mijn diepvries leeg aan het maken om 10kg rauwe kipfilet te bestellen en nu vind ik hem niet meer op de site???

Was al blij dat het allemaal 200gr was en goede prijs. Komt deze nog terug? Binnenkort?

• #3.296
Eens kijken of ik mijn vriendin die gerookte kip kan voeren, flink goedkoper dan bij de Appie dit. Zal de bevindingen ook plaatsen.

:D voeren die handel! Heb al aantal positieve reacties tussendoor gelezen op dbb, ook 1 op fb, komt vast goed!

Runderkogelbiefstuk, paardenbiefstuk, tonijnsteak, toscaanse kipblokjes en pangasiusfilet(zat niet in het proefpakket)

:cool: Mooie order, bedankt!

Ok, wanneer komt nu de Turkey Bacon? :) dan is mijn whopper met jullie burgers helemaal compleet!!

gerookte kip ga ik ook zeker bestellen na mijn vakantie,

turkey bacon?! dat klinkt ook goed :D

en psstt beef jerkey? ;)

In alle eerlijkheid had ik zelf nog niet van turkey bacon gehoord. Mijn collega's wel. Ben er samen met hun naar aan het kijken of het wat voor Muscle Meat is. Waarom eten jullie het (macro's?, lekker?,prijs?) en waar halen jullie het nu van welk merk?

Mooi carth!

Nog even aan het kijken wat ik precies ga bestellen. Moet wel opschieten want moet voor 15:00 gebeuren natuurlijk.. ;)

:D was je nog op tijd?

Dit is pas een idee :eek:..

Of wat dacht je van een omelet met bacon en low fat cheese, eiwit pannekoeken met spek, kip opgerold in spek.. :meal:

:eek: omnom

Mooi compliment DieNase :D bedankt!!

Ook weer een bestelling geplaatst net, zou mss ook een idee zijn voor bv volkoren tortilla wraps ofzo aan te bieden is ook gemakkelijk voor mee te nemen onderweg. Laat die turkey bacon ook maar komen njam.

Dat is geen gek idee inderdaad. Al onze huidige leveranciers beschikken hier niet over. We zouden er even op zoek voor moeten gaan.

Ik was speciaal mijn diepvries leeg aan het maken om 10kg rauwe kipfilet te bestellen en nu vind ik hem niet meer op de site???

Was al blij dat het allemaal 200gr was en goede prijs. Komt deze nog terug? Binnenkort?

Hoi Rakward. Op de 3de rij via deze link staan onze rauwe kipfilets (2) producten: http://musclemeat.nl/kip

Onze kipfilet leverancier is doelbewust in brand gestoken (1/3 van pand weg). Heeft ongeveer 2 weken geleden in de krant gestaan. Hierbij is 1/3 van het pand verloren gegaan en zo ook onze voorraad met de calibratie 190-210gram. We moeten tijdelijk overstappen op een andere kalibratie tot dat de 190-210 weer beschikbaar is. Voor de rest is het gewoon dezelfde kip :).

Ik moet ook zeggen dat ik die turkey bacon zag in een video van Buff Dudes, dat zou vrij epic spul zijn als het lekker smaakt. Ekte bacon gebruik ik heel soms maar het is vaak verdomd vet. Turkey bacon zou ik crispy bakken en kan je naast je eieren, in je pannenkoeken of in een salade verwerken als dat je ding is.

Lijkt me gruwelijk als je de smaak en textuur van echte bacon krijgt met die shit en de waardes ook nog semi-acceptabel zijn.

en binenn alles nog diep en diep bevroeren! super

laat binennkort weten wat ik van de nieuwe producten vond :)

Hoi Rakward. Op de 3de rij via deze link staan onze rauwe kipfilets (2) producten: http://musclemeat.nl/kip

Onze kipfilet leverancier is doelbewust in brand gestoken (1/3 van pand weg). Heeft ongeveer 2 weken geleden in de krant gestaan. Hierbij is 1/3 van het pand verloren gegaan en zo ook onze voorraad met de calibratie 190-210gram. We moeten tijdelijk overstappen op een andere kalibratie tot dat de 190-210 weer beschikbaar is. Voor de rest is het gewoon dezelfde kip :).
Stom dat ik er naast gekeken heb dat er nog andere waren... Verkeerd gezocht ofzo.

Maar volgens de website hebben jullie wel nog 190-210g kipfilets in pakken van 5kg zie ik. Mss die maar eens eerst bestellen, dan ben ik ook zeker dat het in de diepvries past.

Al progressie met de beef jerkey?

Terug
Naar boven