MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen mijn eerste pakketje gekregen ik dacht te hebben gekozen om het op te hallen werd bet ineens bezorgt:) zal wel iets niet goed gedaan hebben:)

De biefstuk zit verpakt in 200gram per portie en de kip in 100?.?

Ik heb het even nagekeken. Vanuit hier kan ik zien dat je op verzenden i.p.v. ophalen hebt gedrukt, want de verzendkosten zijn opgeteld bij het bedrag :). Aan je woonplaats te zien is verzenden wel goedkoper dan de benzine ;)?

De zakjes zitten in paren aan elkaar. 1 zakje = 1 portje = 200gr. Een paar samen is dus 400gr. Je moet de twee zakjes even van elkaar los knippen :).

Ik heb het even nagekeken. Vanuit hier kan ik zien dat je op verzenden i.p.v. ophalen hebt gedrukt, want de verzendkosten zijn opgeteld bij het bedrag :). Aan je woonplaats te zien is verzenden wel goedkoper dan de benzine ;)?

De zakjes zitten in paren aan elkaar. 1 zakje = 1 portje = 200gr. Een paar samen is dus 400gr. Je moet de twee zakjes even van elkaar los knippen :).

Duidelijk kerel heel erg bedankt ziet er allemaal keurig uit morgen is biefstuk. Bakken ben benieuwd

Zit nu weer aan een stukje kip met groenten en aardappelen :D, als jullie biologische kip gaan aanbieden dan ben ik helemaal verkocht. Ben bereid er meer dan het dubbele voor te betalen.

Goede kogelbiefstuk voor het geld heren!

Mijn recept en werkt altijd. Vlees op kamer temperatuur laten komen en voor het bakken droog deppen (belangrijk!). Drupje olie in masseren aan beide kanten.

Hete (=dus heet!) droge pan op het fornuis (drupje olie zit al op de biefstuk). 1-2 minuut per kant op heet vuur. De duur afhankelijk van de dikte. Vuur uit. Vlees in aluminium folie pakken en minstens 10min laten rusten op een bord Een dik stuk leg ik nog wel eens terug in de pan met folie en al maar zonder vuur en van de hete pit af!

Resultaat :

2itr28w.jpg

Wow nice foto! Ziet er zeer smakelijk uit. Good job @ klaarmaken :).

net eerste portie kip gegeten, strong hnngg

:thumbs:

eerste portie net binnen, de lokale supermarkt heeft weer een klant minder.
Als alle webwinkels ook dit type van producten gaan integreren kom ik niet meer buiten..

Kip is van goede kwaliteit geen al te grote verschillen in stukken, en zeer handige 200g verpakking ideaal als tussendoortje!

:D super compliment, bedankt!

Zit nu weer aan een stukje kip met groenten en aardappelen :D, als jullie biologische kip gaan aanbieden dan ben ik helemaal verkocht. Ben bereid er meer dan het dubbele voor te betalen.

Patience young one :D You will see!

Nog 3:30 uur over om met de zending van vandaag mee te gaan!!

Zelfs musclemeat is te vinden bij myfitnesspal :D

Net weer ff 4 kilo kip besteld :)
Smaak is prima en zo super handig !

Als ik de biefstuk bak koekt me hele pan aan hebben jullie dit ook of doe ik iets niet goed ofzo?

Nou kom op met die nieuwe producten! Moet volgende week weer nieuwe kip bestellen. Gaat hard.

He scoobzor,

Ik wil graag een bestelling plaatsen alleen ik kom bij een probleem uit.:(

Als ik afhaal locatie kies wil ik "pakje gemak"(postpunt) gebruiken, omdat ik zelf niet altijd thuis ben. Alleen als ik dan via die link (my parcel) op bevestigen druk dan gebeurd er niks.

Nou kan je het ook gewoon in vullen ernaast, maar bij die gegevens wat moet ik dan bij Voornaam en Naam invullen? Mijn naam? of de naam van het bedrijf/postpunt?

Grt:D

Zelfs musclemeat is te vinden bij myfitnesspal :D

Nice :)!

Net weer ff 4 kilo kip besteld :)
Smaak is prima en zo super handig !

:thumbs: top

Als ik de biefstuk bak koekt me hele pan aan hebben jullie dit ook of doe ik iets niet goed ofzo?

Pan klein genoeg voor 1 stuk vlees?
Wel of geen antiaanbaklaag? Teflon of Keramisch?
Genoeg Olie/Boter?

Is de steak op kamer temperatuur? En pan moet heeft genoeg zijn naatuurlijk

UnknownDBB en Gangreen hebben idd de goede antwoorden gegeven. Kijk hier even naar en report back!

Nou kom op met die nieuwe producten! Moet volgende week weer nieuwe kip bestellen. Gaat hard.

:D Volgende week gaat hem niet worden, but we are pretty damn close...

He scoobzor,

Ik wil graag een bestelling plaatsen alleen ik kom bij een probleem uit.:(

Als ik afhaal locatie kies wil ik "pakje gemak"(postpunt) gebruiken, omdat ik zelf niet altijd thuis ben. Alleen als ik dan via die link (my parcel) op bevestigen druk dan gebeurd er niks.

Nou kan je het ook gewoon in vullen ernaast, maar bij die gegevens wat moet ik dan bij Voornaam en Naam invullen? Mijn naam? of de naam van het bedrijf/postpunt?

Grt:D

Alvast bedankt voor je bestelling! Je bent niet de eerste die de tekst mist hoor :) --> ''Indien u kiest voor het afhalen van het pakket bij een postpunt dicht bij u in de buurt, klikt u op de knop rechts om een postpunt op te zoeken. Vul vervolgens het adres van dit postpunt in in onderstaand formulier.'' Voor en achternaam van jezelf invullen. Bij 'bedrijf' het postpunt bedrijf noemen.

De bevestigingsknop is iets van postNL zelf en zit een wat ingewikkelder verhaal achter waarom deze het niet bij ons doet. Zal de details besparen ;).

Laatst bewerkt:
16 kilootjes vlees binnen :D nog bedankt voor het afleveren. Kip smaakt prima! tot de volgende order.

Goede kogelbiefstuk voor het geld heren!

Mijn recept en werkt altijd. Vlees op kamer temperatuur laten komen en voor het bakken droog deppen (belangrijk!). Drupje olie in masseren aan beide kanten.

Hete (=dus heet!) droge pan op het fornuis (drupje olie zit al op de biefstuk). 1-2 minuut per kant op heet vuur. De duur afhankelijk van de dikte. Vuur uit. Vlees in aluminium folie pakken en minstens 10min laten rusten op een bord Een dik stuk leg ik nog wel eens terug in de pan met folie en al maar zonder vuur en van de hete pit af!

Resultaat :

2itr28w.jpg

Al 2x biefstuk op deze manier klaargemaakt, erg goed resultaat hiermee.

Net ook maar even een bestelling geplaatst, eens even proberen hoe dat smaakt.

offtopic, misschien moet je je mailadres even veranderen in bestelling@musclemeat.nl of zoiets ipv kipblokjes@gmail.com, die laatste staat erg onprofessioneel. Ook is dan je probleem opgelost dat gmail je mail ziet als een phising mail.

Vandaag eerste bestelling binnen gekregen en was verbaast hoe goed het verpakt was!

Tip:
Na je favoriete bereidingsmethode de hele biefstuk in dunne repen snijden (dwars op de vezels) en deze op een goed heetgemaakt bord uitspreiden. Zo blijft hij tot het laatste stukje warm en mals. Een bord verwarmen is heel simpel met een laagje water erop in de magnetron.

Ga1Tyxp.jpg

Komt het paardenvlees van vleespaarden (gekweekt speciaal voor het vlees), of van huis-tuin-en-keukenpaarden?

Smaakt heerlijk trouwens!

Dit vraag ik me ook af. Ik eet liever namelijk geen vlees uit de bio industrie maar met een beetje voedingsschema loopt dat aardig in de papieren. In Nederland worden naar mijn weten enkel 'oude' paarden geslacht, als jullie vlees van vergelijkbare dieren komt dan ga ik het zeker bestellen.

Misschien is het ook een idee om scharrelkip (of zelfs biologische) kip aan te bieden? Zal niet heel veel vraag naar zijn denk ik, maar ik weet dat ik er bij mee zou zijn :D

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 08:27 ----------

Oeps, heb scheel zitten kijken, het antwoord stond er al! :)

Het zijn wilde paarden uit Mexico. Zij lopen vrij rond in de natuur. Wanneer de paarden groot genoeg zijn, worden zij bij elkaar gedreven en meegenomen om als vlees te dienen. Het is dus puur natuur. Er vind daarbij ook geen kunstmatige inseminatie plaats.

Super, mijn bestelling komt eraan!

De Paardenbiefstuk is zeer goed te eten! smaakvol en goed mals. Aanrader wat mij betreft..

Ik heb ook net mijn paardenbiefstuk binnen, meteen maar even uitgeprobeerd en hij smaakt zeer goed. Dit is een blijvertje.

Terug
Naar boven