Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kan het zijn dat de berichtjes dat de zending verstuurd is niet overkomen? Bestelling 654

• Topic Starter Topic Starter
Kan het zijn dat de berichtjes dat de zending verstuurd is niet overkomen? Bestelling 654

Ik heb het even opgezocht. Er zat een kopieer fout in het email adres. Excuus! De goede track&trace komt nu naar je toe per mail.

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 19:51 ----------

16 kilootjes vlees binnen :D nog bedankt voor het afleveren. Kip smaakt prima! tot de volgende order.

:D mooi! Jij kan voorlopig weer even vooruit.

Al 2x biefstuk op deze manier klaargemaakt, erg goed resultaat hiermee.

Goed om te lezen MrJ!

Net ook maar even een bestelling geplaatst, eens even proberen hoe dat smaakt.

offtopic, misschien moet je je mailadres even veranderen in bestelling@musclemeat.nl of zoiets ipv kipblokjes@gmail.com, die laatste staat erg onprofessioneel. Ook is dan je probleem opgelost dat gmail je mail ziet als een phising mail.

Je hebt volkomen gelijk. Verwacht voor het eind van volgende week een ander email adres van onze programmeur.

Vandaag eerste bestelling binnen gekregen en was verbaast hoe goed het verpakt was!

:thumbs:

Tip:
Na je favoriete bereidingsmethode de hele biefstuk in dunne repen snijden (dwars op de vezels) en deze op een goed heetgemaakt bord uitspreiden. Zo blijft hij tot het laatste stukje warm en mals. Een bord verwarmen is heel simpel met een laagje water erop in de magnetron.

Ga1Tyxp.jpg

Wauw :D goede bak kunsten. Top plaatje!

De Paardenbiefstuk is zeer goed te eten! smaakvol en goed mals. Aanrader wat mij betreft..

:cool: . Ben zelf ook weg van de paardenkogelbiefstukken.

Ik heb ook net mijn paardenbiefstuk binnen, meteen maar even uitgeprobeerd en hij smaakt zeer goed. Dit is een blijvertje.

Bestelling binnen, goed verpakt! Heb er meteen een paardenbief uitgevist, laten ontdooien op het aanrecht en gebakken.

Ondanks dat hij eigenlijk nog te koud was (wel ontdooid) toen ik hem in de pan mikte - en dus wat meer vocht verloor dan wenselijk - errug lekker!!! Deze houden we erin. Ideaal zo, lekker, makkelijk en goedkoop.

Nu nog biologische kip & rund en je ziet mij nooit meer bij de slager! ;)

IJt4Qpv.jpg

EqfQ5fd.jpg

Bestelling binnen, goed verpakt! Heb er meteen een paardenbief uitgevist, laten ontdooien op het aanrecht en gebakken.

Ondanks dat hij eigenlijk nog te koud was (wel ontdooid) toen ik hem in de pan mikte - en dus wat meer vocht verloor dan wenselijk - errug lekker!!!

Je kunt wel zien dat ie te koud was toen je hem erin flikkerde:D
En er doorbakken of ligt dat aan de camera?

Bestelling ontvangen! thanks Olivier :)

Je kunt wel zien dat ie te koud was toen je hem erin flikkerde:D
En er doorbakken of ligt dat aan de camera?

Ja, hij had behoorlijk op mijn donder gekregen :D Maar in de cut vind ik alles lekker hoor. Hij is ook goed doorbakken, houd ik van. Medium-well done is my favourite.

Vanmiddag de koe maar eens proberen, deze keer wél netjes ontdooit!

Ja, hij had behoorlijk op mijn donder gekregen :D Maar in de cut vind ik alles lekker hoor. Hij is ook goed doorbakken, houd ik van. Medium-well done is my favourite.

Vanmiddag de koe maar eens proberen, deze keer wél netjes ontdooit!

Gisteren ook een eerste paardenbiefstuk op (medium gebakken). Daar was ik zeer over te spreken, als je af en toe toch weer in een AH-biefstukje trapt (pezig!), is dit een verademing. Heel mals en zelfs een dunner gedeelte van de biefstuk was nog goed mals, deze was namelijk bijna doorbakken geraakt.

Mijn eerste bestelling is binnen. 4kg vlees. TNT bezorgden het aan mijn adres inplaats van op het postkantoor dus kreeg ik het een dag later want ik was er niet. Gebeld met Musclemeat. Het zou 48 uur bevroren moeten zijn zo niet dan zouden zei dat oplossen. Echte superservice!

Het vlees ga ik nu proberen.

Geen idee om de kipblokjes met bbq smaak te maken? Lekker om 's avonds op de bank te snacken.

Ondanks dat hij eigenlijk nog te koud was (wel ontdooid) toen ik hem in de pan mikte - en dus wat meer vocht verloor dan wenselijk - errug lekker!!! Deze houden we erin. Ideaal zo, lekker, makkelijk en goedkoop.

Nu nog biologische kip & rund en je ziet mij nooit meer bij de slager! ;)

IJt4Qpv.jpg

EqfQ5fd.jpg

Thanks voor de foto! Ziet er goed uit.

Bestelling ontvangen! thanks Olivier :)

Mijn eerste bestelling is binnen. 4kg vlees. TNT bezorgden het aan mijn adres inplaats van op het postkantoor dus kreeg ik het een dag later want ik was er niet. Gebeld met Musclemeat. Het zou 48 uur bevroren moeten zijn zo niet dan zouden zei dat oplossen. Echte superservice!

Het vlees ga ik nu proberen.

Wij laten onze klanten nooit de dupe zijn van een foute levering! Neem direct met ons contact op mocht dit voorvallen :).

Gisteren ook een eerste paardenbiefstuk op (medium gebakken). Daar was ik zeer over te spreken, als je af en toe toch weer in een AH-biefstukje trapt (pezig!), is dit een verademing. Heel mals en zelfs een dunner gedeelte van de biefstuk was nog goed mals, deze was namelijk bijna doorbakken geraakt.

Top! :D

Geen idee om de kipblokjes met bbq smaak te maken? Lekker om 's avonds op de bank te snacken.

:D wordt momenteel naar gekeken. Voor nu kan je er zelf nog een kruiden/saus naar wens bij doen.

UPDATE

Bestel en lever dagen
Uw bestelling blijft 48uur bevroren vanaf het moment van verzending. Doordat onze pakketten in 97% van de gevallen binnen 24uur aankomt vind daardoor normaliter geen probleem plaats. De overige 3% wordt binnen twee dagen geleverd. Wij versturen daarom op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag zodat, i.v.m. het weekend, deze 48 uur ook haalbaar is.

2qvwpqe.png

Garantie
Wij laten onze klanten nooit de dupe zijn van een foute levering waarbij het niet de schuld van de klant is. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling, bel (06 58814550) of mail (info@musclemeat.nl) ons dan meteen en er wordt altijd een passende oplossing in overleg met de klant gevonden.

Gewicht
Per product kan het gewicht afwijken van het gewicht vermeld in de webwinkel! Wij hanteren een onder -en bovengrens afwijking van 10gr. Elke bestelling wordt gewogen voordat deze ingepakt wordt. Hierdoor weten wij zeker dat het totaal bestelde gewicht altijd klopt!! Vaak is het zo dat de waarde een stuk hoger is, u heeft dan een meevaller.

Laatst bewerkt:
Is de kip plofkip?

Wij kunnen niet garanderen dat er geen plofkip tussen zit. Wanneer wij er voor kiezen dit 100% te kunnen garanderen wordt de kipfilet 4 tot 5 euro per kg duurder. Indien je hier wel 100% vanuit wil gaan moet u even wachten op onze biologische kip. Deze zit er aan te komen.

Onze kip komt uit Nederland en alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. Alleen bij biologisch kippen wordt nooit anti-biotica gegeven. Bij andere kippen en dieren werkt het als volgt: Er wordt niet preventief anti-biotica gegeven, maar als het aan varkens, kippen, kalkoenen of runderen gegeven wordt is het om infecties te voorkomen en te bestrijden. Na gebruik van antibiotica geldt een wachttijd waarbinnen er geen dieren of producten van de behandelde dieren voor de slacht of consumptie worden aangeboden. Na deze wachttijd zijn er praktisch geen resten antibiotica meer te vinden in vlees.

Eerste maal besteld. Ben benieuwd :)

Jullie werken vooral samen met die slager he? Zou wel graag iets zien als gerookte of gestoomde witvis.

Veel vis die wel geschikt is om mee te nemen is veel te vet. En tonijn ben ik ook snel zat. Ideetje?

ik wil een bestelling plaatsen maar heb alleen donderdag tijd om die in ontvangst te nemen, kan ik dat vandaag al bestellen dan zonder dat het op bv woensdag al binnen komt en het voor gesloten deur staat? vrijdag ben ik er namelijk ook weinig dus kan dan ook niks in ontvangst nemen.

zou chill zijn als ik dat kan aangeven oid bij de bestelling zodat het zeker goed terecht komt

Bij postpunt laten afleveren.

@ Scoobzor. weet je of die runderkogel door de slager wordt platgeslagen?

Bij postpunt laten afleveren.

gaat dus niet, stel ze brengen dat woensdagochtend al daarheen en ik kan het donderdag pas na de middag halen, vindt het zelf te lang staan dan, heb het gewoon liever wanneer ik thuis ben dat komt een stuk beter uit :)

Terug
Naar boven