Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het zijn dat de berichtjes dat de zending verstuurd is niet overkomen? Bestelling 654
Kan het zijn dat de berichtjes dat de zending verstuurd is niet overkomen? Bestelling 654
16 kilootjes vlees binnennog bedankt voor het afleveren. Kip smaakt prima! tot de volgende order.
mooi! Jij kan voorlopig weer even vooruit.Al 2x biefstuk op deze manier klaargemaakt, erg goed resultaat hiermee.
Net ook maar even een bestelling geplaatst, eens even proberen hoe dat smaakt.
offtopic, misschien moet je je mailadres even veranderen in bestelling@musclemeat.nl of zoiets ipv kipblokjes@gmail.com, die laatste staat erg onprofessioneel. Ook is dan je probleem opgelost dat gmail je mail ziet als een phising mail.
Vandaag eerste bestelling binnen gekregen en was verbaast hoe goed het verpakt was!
Tip:
Na je favoriete bereidingsmethode de hele biefstuk in dunne repen snijden (dwars op de vezels) en deze op een goed heetgemaakt bord uitspreiden. Zo blijft hij tot het laatste stukje warm en mals. Een bord verwarmen is heel simpel met een laagje water erop in de magnetron.
![]()
goede bak kunsten. Top plaatje! De Paardenbiefstuk is zeer goed te eten! smaakvol en goed mals. Aanrader wat mij betreft..
. Ben zelf ook weg van de paardenkogelbiefstukken.Ik heb ook net mijn paardenbiefstuk binnen, meteen maar even uitgeprobeerd en hij smaakt zeer goed. Dit is een blijvertje.

Bestelling binnen, goed verpakt! Heb er meteen een paardenbief uitgevist, laten ontdooien op het aanrecht en gebakken.
Ondanks dat hij eigenlijk nog te koud was (wel ontdooid) toen ik hem in de pan mikte - en dus wat meer vocht verloor dan wenselijk - errug lekker!!!

Je kunt wel zien dat ie te koud was toen je hem erin flikkerde
En er doorbakken of ligt dat aan de camera?
Maar in de cut vind ik alles lekker hoor. Hij is ook goed doorbakken, houd ik van. Medium-well done is my favourite. Ja, hij had behoorlijk op mijn donder gekregenMaar in de cut vind ik alles lekker hoor. Hij is ook goed doorbakken, houd ik van. Medium-well done is my favourite.
Vanmiddag de koe maar eens proberen, deze keer wél netjes ontdooit!
Bestelling binnen, goed verpakt! Heb er meteen een paardenbief uitgevist, laten ontdooien op het aanrecht en gebakken.
Ondanks dat hij eigenlijk nog te koud was (wel ontdooid) toen ik hem in de pan mikte - en dus wat meer vocht verloor dan wenselijk - errug lekker!!! Deze houden we erin. Ideaal zo, lekker, makkelijk en goedkoop.
Nu nog biologische kip & rund en je ziet mij nooit meer bij de slager!
![]()
![]()
Mijn eerste bestelling is binnen. 4kg vlees. TNT bezorgden het aan mijn adres inplaats van op het postkantoor dus kreeg ik het een dag later want ik was er niet. Gebeld met Musclemeat. Het zou 48 uur bevroren moeten zijn zo niet dan zouden zei dat oplossen. Echte superservice!
Het vlees ga ik nu proberen.
.Gisteren ook een eerste paardenbiefstuk op (medium gebakken). Daar was ik zeer over te spreken, als je af en toe toch weer in een AH-biefstukje trapt (pezig!), is dit een verademing. Heel mals en zelfs een dunner gedeelte van de biefstuk was nog goed mals, deze was namelijk bijna doorbakken geraakt.

Geen idee om de kipblokjes met bbq smaak te maken? Lekker om 's avonds op de bank te snacken.
wordt momenteel naar gekeken. Voor nu kan je er zelf nog een kruiden/saus naar wens bij doen.