- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie werken vooral samen met die slager he? Zou wel graag iets zien als gerookte of gestoomde witvis.
Veel vis die wel geschikt is om mee te nemen is veel te vet. En tonijn ben ik ook snel zat. Ideetje?
. Neem het mee.ik wil een bestelling plaatsen maar heb alleen donderdag tijd om die in ontvangst te nemen, kan ik dat vandaag al bestellen dan zonder dat het op bv woensdag al binnen komt en het voor gesloten deur staat? vrijdag ben ik er namelijk ook weinig dus kan dan ook niks in ontvangst nemen.
zou chill zijn als ik dat kan aangeven oid bij de bestelling zodat het zeker goed terecht komt
gaat dus niet, stel ze brengen dat woensdagochtend al daarheen en ik kan het donderdag pas na de middag halen, vindt het zelf te lang staan dan, heb het gewoon liever wanneer ik thuis ben dat komt een stuk beter uit![]()
.@ Scoobzor. weet je of die runderkogel door de slager wordt platgeslagen?
Zo, net week 7kg kip en een kilo paarden biefstuk besteld! Over de kip was ik al erg tevreden! Biefstuk wordt speciaal voor in het weekend, extra smullen!
@Scoob, ik had 7 kilo kip in het winkelmandje geplaatst, maar toen ik bij betalen uit kwam stond er opeens 12 kilo. Toen ik dit weer corrigeerde in de eerste stap ging alles wel weer zoals het hoorde.
. Ben zelf verliefd op de paardenbiefstuk na mijn trainingen, dit word jij vast ook.
.Beste Scoobz0r
In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?
Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...
Weet je wat ik nice zou vinden. Als er meer smaken kipfilet komen
Staat dat in de planning toevallig?

De dag dat ze halal verkopen bestel ik er alvast nooit meer.
Aangezien jij debiel bent leg ik het even uit
Ik doel op bijvoorbeelde gekruide kip, denk daarbij aan kip met een vleugje paprika etc.