AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dagje later bestellen lijkt me niet zo'n probleem!

Zo, net week 7kg kip en een kilo paarden biefstuk besteld! Over de kip was ik al erg tevreden! Biefstuk wordt speciaal voor in het weekend, extra smullen!

@scoob, ik had 7 kilo kip in het winkelmandje geplaatst, maar toen ik bij betalen uit kwam stond er opeens 12 kilo. Toen ik dit weer corrigeerde in de eerste stap ging alles wel weer zoals het hoorde.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste maal besteld. Ben benieuwd :)

:thumbs:

Jullie werken vooral samen met die slager he? Zou wel graag iets zien als gerookte of gestoomde witvis.

Veel vis die wel geschikt is om mee te nemen is veel te vet. En tonijn ben ik ook snel zat. Ideetje?

Super, wij zijn dol op tips :). Neem het mee.

ik wil een bestelling plaatsen maar heb alleen donderdag tijd om die in ontvangst te nemen, kan ik dat vandaag al bestellen dan zonder dat het op bv woensdag al binnen komt en het voor gesloten deur staat? vrijdag ben ik er namelijk ook weinig dus kan dan ook niks in ontvangst nemen.

zou chill zijn als ik dat kan aangeven oid bij de bestelling zodat het zeker goed terecht komt

Bij postpunt laten afleveren.

gaat dus niet, stel ze brengen dat woensdagochtend al daarheen en ik kan het donderdag pas na de middag halen, vindt het zelf te lang staan dan, heb het gewoon liever wanneer ik thuis ben dat komt een stuk beter uit :)

Wanneer mensen het op een andere dag verzonden willen hebben, dan kan dit altijd in de opmerking gezet worden tijdens het bestelproces. Wij lezen alles.

Wij garanderen dat de inhoud van onze pakketten 48uur bevroren blijft. Ook met warm weer nu wij met droogijs (-80graden) werken. Daarom raad ik je toch net als AbFab pakje gemak aan zodat je het kan ophalen wanneer jij wil. Wil je ondanks dit toch niet hiervoor gaan, dan raad ik je aan jouw eigen adres in te vullen en in de opmerking te zetten: Graag woensdag verzenden.

Onthoud wel dat 97% van onze pakketten de volgende dag aankomen, dus stel dat je net die 3% bent en vrijdag niet thuis bent... Pakje gemak = win ;).

@ Scoobzor. weet je of die runderkogel door de slager wordt platgeslagen?

Deze wordt niet platgeslagen. Het wordt van de kogel gesneden, direct gevacumeerd en ingevroren.

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 23:19 ----------

Zo, net week 7kg kip en een kilo paarden biefstuk besteld! Over de kip was ik al erg tevreden! Biefstuk wordt speciaal voor in het weekend, extra smullen!

@Scoob, ik had 7 kilo kip in het winkelmandje geplaatst, maar toen ik bij betalen uit kwam stond er opeens 12 kilo. Toen ik dit weer corrigeerde in de eerste stap ging alles wel weer zoals het hoorde.

Mooi dat het zo goed bevalt! Dat horen wij altijd graag :cool: . Ben zelf verliefd op de paardenbiefstuk na mijn trainingen, dit word jij vast ook.

Als je alles correct hebt gedaan is dat idd een rare bug. Nog niet gehoord of zelf tegengekomen! Bedankt voor het melden in ieder geval :).

Laatst bewerkt:
Beste Scoobz0r

In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?

Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...

Zitten er ook stukken rood vlees aan te komen die per 100g verpakt zijn, en/of een wat lagere prijs kennen (goedkoper dan de paardenbiefstuk) ?

Als je alles correct hebt gedaan

Dat is natuurlijk de vraag! Ik heb in ieder geval niet bewust het aantal aangepast. Het aantal stond op 7 toen ik doorging naar stap 2, uiteindelijk kwam ik op 12 kilo uit. Maar goed, daarna was het weer weg!

Eerste bestelling is geplaatst! Ben benieuwd!

Beste Scoobz0r

In Nederland wonen 1 miljoen moslims en in Vlaanderen ongeveer 350 duizend, zijn jullie ook van plan om Halal vlees te verkopen?

Ik hoop althans van wel want daar zit ook een gat in de markt...

De dag dat ze halal verkopen bestel ik er alvast nooit meer.

Weet je wat ik nice zou vinden. Als er meer smaken kipfilet komen:)
Staat dat in de planning toevallig?

tnx voor de info scoob, ik ga vandaag even bestellen en zal het aangeven + pakjegemak.

De dag dat ze halal verkopen bestel ik er alvast nooit meer.

Ik zei niet dat ze heel het assortiment halal moeten verkopen, het zou geweldig zijn als je keuze kunt maken tussen "halal" en "niet-halal", dit zou een prachtig initiatief zijn voor moslims...

Laatst bewerkt:
Zojuist een pakketje binnengekregen, wat een top service zeg! Vanavond even de kipfilet proeven, mijn verwachtingen zijn hoog!

En m'n 2e bestelling is ook binnen hoor ik net!

Straks maar weer een bestelling voor 6kg kip of zo plaatsen. Wordt mijn 3e bestelling :p

"Deze wordt niet platgeslagen. Het wordt van de kogel gesneden, direct gevacumeerd en ingevroren."

Super, zal ze binnenkort een keer uitproberen.

Hopppa! Gistermiddag bestelling geplaatst en zojuist afgeleverd.... 5kg kip en 1kg paardenbiefstuk. Vanavond gelijk maar proberen, ben heel benieuwd!

Het vlees is perfect verpakt en nog volledig bevroren.

Misschien is het handig om de factuur in een plastic hoesje te doen? Weet niet of dit altijd is, maar die was bij mij nogal nat geworden en de tekst enigszins uitgelopen.

gaagE39.jpg

Vorige week vrijdag ook besteld en zaterdag binnen gekregen, goed bevroren ontvangen. De paardenkogelbiefstuk en kip blokjes zijn echt heerlijk!

Terug
Naar boven