- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Zeker keertje bestellen, ben benieuwd!
Just wondering, zie bij de ingrediënten ook natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat staan. Zijn ook gewoon bronnen van natrium natuurlijk. Hoeveel natrium zit er nou totaal in het product bovenop het keukenzout zeg maar
De natrium producten zijn een mix die als 1 product gekocht wordt. Deze mix wordt ingekocht bij een fabriek. Ik heb net deze fabriek gesproken. Ze doen zelf ook labtesten voor deze mix waar in een rapport te lezen is wat het percentage natrium is van de mix, dus naast NaCl (keukenzout). Maar NaCl is overheersend in de mix dus ik verwacht niks bijzonders. Het ligt er even aan hoe snel ze mailen. Ik stuur je wel een PM als ik het antwoord heb en zet het hier neer.
Ben beniewd naar die beef jerkey, binnenkort eens wat samples hiervan mee bestellen.
Maakt niet uit

Laatst bewerkt:

We kunnen weer even vooruit!
.
. Bedankt!! 39gr is inderdaad ontzettend veel suiker (welk merk was dit?). Betekent natuurlijk ook dat een klein deel daadwerkelijk vlees is... Ook met beef jerky wordt veel gerommeld. We zijn best trots op onze beef jerky hier