AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Zeker keertje bestellen, ben benieuwd!

Just wondering, zie bij de ingrediënten ook natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat staan. Zijn ook gewoon bronnen van natrium natuurlijk. Hoeveel natrium zit er nou totaal in het product bovenop het keukenzout zeg maar

De natrium producten zijn een mix die als 1 product gekocht wordt. Deze mix wordt ingekocht bij een fabriek. Ik heb net deze fabriek gesproken. Ze doen zelf ook labtesten voor deze mix waar in een rapport te lezen is wat het percentage natrium is van de mix, dus naast NaCl (keukenzout). Maar NaCl is overheersend in de mix dus ik verwacht niks bijzonders. Het ligt er even aan hoe snel ze mailen. Ik stuur je wel een PM als ik het antwoord heb en zet het hier neer.

Ben beniewd naar die beef jerkey, binnenkort eens wat samples hiervan mee bestellen.

:thumbs: mooi! We hebben op de flexcup nog niemand negatief er over gehoord. Vandaag zijn er aardig wat beef jerky zakjes verzonden, benieuwd wat de meningen online zijn!

Maakt niet uit :P

Laatst bewerkt:
Vraagje over jullie basmati rijst.
De voedingswaarde, is die gebaseerd op het daadwerkelijke product, dus gekookt, of gebaseerd op 100gr ongekookte rijst?

• #4.243
Vraagje over jullie basmati rijst. De voedingswaarde, is die gebaseerd op het daadwerkelijke product, dus gekookt, of gebaseerd op 100gr ongekookte rijst?

Gekookt, wat er in de zak zit. Net als bv de Mekong rijst mix, 70% basmati, 30% groenten, zijn de voedingswaarde in de zak, gekookt, wat je er gemiddeld per 100gram uit pakt.

Bestelnummer 15148 is geplaatst! :) We kunnen weer even vooruit! :)

Ik heb zondag bestelnummer #15036 geplaatst, en maandagochtend kreeg ik meteen de track/trace code. Vandaag staat er in MijnPakket dat het pakket nog niet bij PostNL is aangeleverd. Gaat dit goed? Vooral ook omdat jullie natuurlijk een paar weken dicht gaan...

• #4.246
Bestelnummer 15148 is geplaatst! :) We kunnen weer even vooruit! :)

Je kan zeker even vooruit, mooie bestelling bedankt! Leuk dat je 3 nieuwe producten hebt gekozen, zijn nog minder dan een week op de site. Beef jerky, Angus burger en US beef burger :cool:.

Ik heb zondag bestelnummer #15036 geplaatst, en maandagochtend kreeg ik meteen de track/trace code. Vandaag staat er in MijnPakket dat het pakket nog niet bij PostNL is aangeleverd. Gaat dit goed? Vooral ook omdat jullie natuurlijk een paar weken dicht gaan...

Ik zie in mijn systeem dat hij gisteren wel is ingepakt en aan postNL gegeven is. Echter loopt inderdaad de track&trace niet. Ik neem nu contact op met PostNL en kom zo bij je terug. Wat er ook aan de hand is, we lossen het zo goed mogelijk meteen voor je op!

Laatst bewerkt:
Gister mijn tweede bestelling geplaatst, vandaag binnen. 24,5 kilo stond op de doos. Ik maakte me al een beetje zorgen of het wel in de nieuw aangeschafte vriezer paste. Maar gelukkig zonder problemen!

Ik ben sinds het weekend terug uit de UK, en daar is Beef Jerky meer normaal dan hier, je krijgt het bijvoorbeeld ook in de grote superstores. Daar dus een zakje meegenomen van een bekend merk, maar bah niet te vreten! Super zoet, smaakte niet naar vlees. Na een vluchtige blik op de achterkant naar de voedingswaarde schrok ik toch wel. Per 100 gram 39 gram suiker. Dit is wel extreem natuurlijk. Heb het resterende aan de honden gegeven van familie waar ik was haha. Maar goed, al enige tijd zat ik te wachten op de musclemeat beef jerky, deze direct mee besteld maar door de alweer slechte ervaring was ik toch iets voorzichtig met enthousiast te zijn over of het in de smaak zou vallen. Maar goed, jezus wat een smaak. Gewoon echt zoals je beef jerky verwacht te zijn. Het is gezouten, maar dat vind ik niet erg. Het is nodig en vind het ook wel lekker. Het is inderdaad niet te veel. Het smaakt gewoon echt naar gerookt vlees. Zoals beef jerky dus moet zijn.

Direct maar bestelling geplaatst nog haha. :)

• #4.248

Ik heb een email naar je gestuurd. We handelen het daar even verder af. Komt goed!

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Gister mijn tweede bestelling geplaatst, vandaag binnen. 24,5 kilo stond op de doos. Ik maakte me al een beetje zorgen of het wel in de nieuw aangeschafte vriezer paste. Maar gelukkig zonder problemen!

Ik ben sinds het weekend terug uit de UK, en daar is Beef Jerky meer normaal dan hier, je krijgt het bijvoorbeeld ook in de grote superstores. Daar dus een zakje meegenomen van een bekend merk, maar bah niet te vreten! Super zoet, smaakte niet naar vlees. Na een vluchtige blik op de achterkant naar de voedingswaarde schrok ik toch wel. Per 100 gram 39 gram suiker. Dit is wel extreem natuurlijk. Heb het resterende aan de honden gegeven van familie waar ik was haha. Maar goed, al enige tijd zat ik te wachten op de musclemeat beef jerky, deze direct mee besteld maar door de alweer slechte ervaring was ik toch iets voorzichtig met enthousiast te zijn over of het in de smaak zou vallen. Maar goed, jezus wat een smaak. Gewoon echt zoals je beef jerky verwacht te zijn. Het is gezouten, maar dat vind ik niet erg. Het is nodig en vind het ook wel lekker. Het is inderdaad niet te veel. Het smaakt gewoon echt naar gerookt vlees. Zoals beef jerky dus moet zijn.

Direct maar bestelling geplaatst nog haha. :)

Ah... kijk aan, de eerste beef jerky review :D. Bedankt!! 39gr is inderdaad ontzettend veel suiker (welk merk was dit?). Betekent natuurlijk ook dat een klein deel daadwerkelijk vlees is... Ook met beef jerky wordt veel gerommeld. We zijn best trots op onze beef jerky hier :). Alleen iedereen die aan Muscle Meat mee merkt heeft momenteel een verbod beef jerky te eten inclusief ik haha. Het gaan namelijk erg hard met de beef jerky bestellingen en willen genoeg hebben om de week te halen.

Laatst bewerkt:
Oeh ik heb ook maar een sampletje besteld van de beef jerky bij mijn allereerste bestelling zojuist.

Ik heb een email naar je gestuurd. We handelen het daar even verder af. Komt goed!

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Ah... kijk aan, de eerste beef jerky review :D. Bedankt!! 39gr is inderdaad ontzettend veel suiker (welk merk was dit?). Betekent natuurlijk ook dat een klein deel daadwerkelijk vlees is... Ook met beef jerky wordt veel gerommeld. We zijn best trots op onze beef jerky hier :). Alleen iedereen die aan Muscle Meat mee merkt heeft momenteel een verbod beef jerky te eten inclusief ik haha. Het gaan namelijk erg hard met de beef jerky bestellingen en willen genoeg hebben om de week te halen.

Was het merk Wild West, alleen nu kijk ik zojuist op google en kan ik niet vinden dat er 39gr in zit. Nu twijfel ik wel een beetje aan mezelf. Alhoewel in de tabel op jullie website is dit wel het merk met de meeste suiker. En hij was echt niet te vreten gewoon!

Zonder dat ik het door heb, heb ik al een heel zakje op trouwens :X. Vandaag vrij, vanalles thuis aan het doen en kon het niet laten ervan te blijven pikken haha. Heb nog 2 stukjes voor mijn vriendin straks te proeven. Gelukkig alweer nieuwe onderweg! :)

Zondag ook voor de eerste keer een bestellingen gedaan: 15005.

Normaal zouden we de bestelling vandaag krijgen, echter staat er bij track&trace: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, terwijl er ook nog staat zending onderweg met pakkettenchaufeur.

Kunnen we onze bestelling vandaag nog verwachten? Zo niet, wat is de rede voor vertraging?

MVG

• #4.252
Zondag ook voor de eerste keer een bestellingen gedaan: 15005.

Normaal zouden we de bestelling vandaag krijgen, echter staat er bij track&trace: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, terwijl er ook nog staat zending onderweg met pakkettenchaufeur.

Kunnen we onze bestelling vandaag nog verwachten? Zo niet, wat is de rede voor vertraging?

MVG

Hey Anusgel (altijd leuk mensen bij hun nickname te noemen ;) ), ik heb je bestelling even opgezocht:

5l40ec.png

Ik verwacht (99% zeker) dat hij vandaag gewoon geleverd wordt. Je kan zien dat hij vandaag even terug naar het depot is geweest. Ik denk dat het pakket bij een verkeerde postbode in zijn bus zat, terug is gebracht na een rit, en vervolgens bij de goede, vandaar de verwarring. In Belgie hebben we meegemaakt dat er een pakket om 21:30 nog geleverd werd. Dat is natuurlijk uitzonderlijk, maar ik hoop dat iemand thuis bij je kan blijven! Anders is er morgen natuurlijk ook nog.

Hey Anusgel (altijd leuk mensen bij hun nickname te noemen ;) ), ik heb je bestelling even opgezocht:

5l40ec.png

Ik verwacht (99% zeker) dat hij vandaag gewoon geleverd wordt. Je kan zien dat hij vandaag even terug naar het depot is geweest. Ik denk dat het pakket bij een verkeerde postbode in zijn bus zat, terug is gebracht na een rit, en vervolgens bij de goede, vandaar de verwarring. In Belgie hebben we meegemaakt dat er een pakket om 21:30 nog geleverd werd. Dat is natuurlijk uitzonderlijk, maar ik hoop dat iemand thuis bij je kan blijven! Anders is er morgen natuurlijk ook nog.

Ah dan zal ik het verkeerd hebben begrepen, want bij mijn track&trace stond er namelijk bij het tijdstip 13.19: levering uitgesteld tot volgende werkdag.

Toch bedankt voor de moeite!

Eindelijk is de beef jerky er!
laat die 300 gram maar komen nomnomnomnom!

• #4.255
Eindelijk is de beef jerky er!
laat die 300 gram maar komen nomnomnomnom!

Haha mooi :thumbs: thnx voor je order! Het heeft even geduurd :D

HERHALING: de laatste 2 zenddagen van dit jaar!!

Net als vorig jaar zijn wij van 18 december (15:00) t/m 2 januari dicht! Houd hier dus rekening mee door eventueel eerder te bestellen dan je normaal doet.

De ervaring leert dat er in deze periode veel vertragingen zijn met de post. We willen geen risico lopen met pakketten die buiten de 48uur aankomen.

Leuk nieuws is dat er in 2015 een nieuwe site zal zijn met veel extra's! Zo kun je bijvoorbeeld straks niet alleen de leverdatum kiezen, maar ook het tijdvak zoals 14:00-16:00 of dinsdag en donderdag avond om 19:00-21:00! Daarnaast staan er voor 2015 veel nieuwe producten op de planning dus houd ons zeker in de gaten

Ja ik wil zo gaan bestellen. Maar hij vraagt om een kortingscode ;)

Waar staat beef jerky eigenlijk op de site?

Edit: Beef Jerky al gevonden en besteld. 15218 :thumb:

Laatst bewerkt:
Beste Olivier,

ik zou graag Zoete Aardappel Blokjes, Broccoli & Bloemkoolroosjes willen bestellen maar had heel graag willen weten op welke wijze (zacht of hardgekookt? gestoomd? geblancheerd in water?) en hoe lang deze producten worden voorgekookt...

Kunt u ons wat meer info geven daaromtrent?

• #4.258
Ja ik wil zo gaan bestellen. Maar hij vraagt om een kortingscode ;)

Waar staat beef jerky eigenlijk op de site?

Edit: Beef Jerky al gevonden en besteld. 15218 :thumb:

Leuke gevarieerde order, thnx :thumbs: ! Laat je weten wat je van de Beef Jerky vond?

Beste Olivier,

ik zou graag Zoete Aardappel Blokjes, Broccoli & Bloemkoolroosjes willen bestellen maar had heel graag willen weten op welke wijze (zacht of hardgekookt? gestoomd? geblancheerd in water?) en hoe lang deze producten worden voorgekookt...

Kunt u ons wat meer info geven daaromtrent?

Hey Memomly, jazeker! We maken op de site een onderscheid tussen 'kant-en-klaar' en 'voorgekookt', dit staat tussen ' ( ) ' achter de product naam.

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern doorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg. Dit gebeurt op exact 85graden celcius zodat alle vitamines etc het best bewaard blijven in het product. Ook is elke zak hetzelfde door de exacte tijd instellingen en daardoor precies goed kant-en-klaar zoals het product hoor te zijn na bereiding. De zoete aardappel blokjes zijn kant-en-klaar, zacht van structuur.

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacterie en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken. Soms heb je salades in een catering waarbij de wortels nog hard zijn en de broccoli niet zacht maar wel eetbaar. Dit moet je erbij voorstellen. Het gebeurt kort op 100graden celcius Echter, sommige groente zakken zijn zo klein, zoals de goldmix en mexicomix, dan de klanten (en ik ook) het voorgekookte/geblancheerde effect al zeker goed genoeg vinden. Dit heeft te maken met dat het in kleine stukjes gesneden is en kort op 100graden voorkoken dus al genoeg is. De bloemkool is een beetje een midden maat net als broccoli. Daardoor is het na blancheren, het bijtgaar maken, zelf even aftasten of je dit zacht genoeg vindt het of zelf bv nog even in de magnetron goed wilt stomen.

doe is niet zo vroeg met je 5:03!! ;)

Laatst bewerkt:
Leuke gevarieerde order, thnx :thumbs: ! Laat je weten wat je van de Beef Jerky vond?

Hey Memomly, jazeker! We maken op de site een onderscheid tussen 'kant-en-klaar' en 'voorgekookt', dit staat tussen ' ( ) ' achter de product naam.

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern doorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg. Dit gebeurt op exact 85graden celcius zodat alle vitamines etc het best bewaard blijven in het product. Ook is elke zak hetzelfde door de exacte tijd instellingen en daardoor precies goed kant-en-klaar zoals het product hoor te zijn na bereiding. De zoete aardappel blokjes zijn kant-en-klaar, zacht van structuur.

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacterie en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken. Soms heb je salades in een catering waarbij de wortels nog hard zijn en de broccoli niet zacht maar wel eetbaar. Dit moet je erbij voorstellen. Het gebeurt kort op 100graden celcius Echter, sommige groente zakken zijn zo klein, zoals de goldmix en mexicomix, dan de klanten (en ik ook) het voorgekookte/geblancheerde effect al zeker goed genoeg vinden. Dit heeft te maken met dat het in kleine stukjes gesneden is en kort op 100graden voorkoken dus al genoeg is. De bloemkool is een beetje een midden maat net als broccoli. Daardoor is het na blancheren, het bijtgaar maken, zelf even aftasten of je dit zacht genoeg vindt het of zelf bv nog even in de magnetron goed wilt stomen.

doe is niet zo vroeg met je 5:03!! ;)

Thanks voor de reacties Olivier, stel ik enorm op prijs:)

En fijn dat jullie daar rekening mee houden om alles zo vitaminerijk mogelijk te behouden terwijl alle ongewenste bacteriën en kiemen verwijdert worden;)

Keep up the good work!:thumbs:

Net 8kg biefstuk besteld met wat samples van beef jerky en nieuwe burgers, ben benieuwd naar alles!

Terug
Naar boven