Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
Thanks voor de reacties Olivier, stel ik enorm op prijs:)

En fijn dat jullie daar rekening mee houden om alles zo vitaminerijk mogelijk te behouden terwijl alle ongewenste bacteriën en kiemen verwijdert worden;)

Keep up the good work!:thumbs:

No problem, alle vragen zijn welkom :thumbs:

Dankje!

Net 8kg biefstuk besteld met wat samples van beef jerky en nieuwe burgers, ben benieuwd naar alles!

Awesome :cool: bedankt!! Komt er aan.

Er kan nog besteld worden!!

Morgen (18december) is de laatste zending van de 2014. Onze kalender/datumprikker tijdens het betaalproces stond niet goed ingesteld, er kon geen datum geselecteerd worden. Dit is nu gemaakt. Excuus!

Ik heb nu een aantal zakjes beef jerky op en kan nu wel mijn mening geven over het product. Ik ben sinds jaren jerky en biltong liefhebber en heb in die tijd ongeveer 10-15 verschillende merken geproefd. Daarom allereerst complimenten dat jullie je op deze markt begeven met een eigen ontwikkeld product! Ik moet zeggen dat ik gematigd positief ben over jullie beef jerky. De smaak vind ik niet slecht maar wel nog wat saai, ik hoop dat er binnenkort extra gekruide/gepeperde versies komen, maar volgens mij las ik ergens dat jullie daar al mee bezig zijn. Wat ik het minste vind aan het product is dat de slices aan de dunne en harde kant zijn. De stukjes zijn heel dun wat ik bij weinig andere merken zie, en daardoor is het een stuk moeilijker kauwen. Hoewel dat kauwen zeker normaal is bij beef jerky en biltong, is deze toch een van de hardste. Ik hou zelf meer van de dikkere stukken aangezien ze wat dan beter te kauwen/luchtiger zijn. Om te illustreren wat ik bedoel heb ik een foto bijgevoegd. Links MM jerky, rechts een stukje Jack Link's. Als ik de stukjes MM jerky een beetje oprol/opvouw is het kauwen makkelijker. Dat is dus mijn kritiekpuntje over de structuur van het vlees. Desalniettemin denk ik dat jullie een sterk product hebben met veel potentie. De verpakking is A+ kwaliteit en de ziplock is gewoon een top idee (hoewel het voor mij geen verschil zou maken, eens geopend gaat hij altijd leeg:D). Daarnaast zijn de voedingswaarden ook gewoon het beste van alle merken, hetgeen natuurlijk een van de belangrijkste punten is. Ik hoop dat jullie er veel van verkopen en zo jullie assortiment kunnen verbeteren en vergroten.

Ik laat binnenkort nog horen hoe de protein pasta, nieuwe luxe paardenbiefstuk en de nieuwe runderkogels zijn bevallen. Keep it up en fijne feestdagen!:kerst: (ben overigens ook benieuwd naar de nieuwe website!)

Jerky.jpg

• #4.263
Ik heb nu een aantal zakjes beef jerky op en kan nu wel mijn mening geven over het product. Ik ben sinds jaren jerky en biltong liefhebber en heb in die tijd ongeveer 10-15 verschillende merken geproefd. Daarom allereerst complimenten dat jullie je op deze markt begeven met een eigen ontwikkeld product! Ik moet zeggen dat ik gematigd positief ben over jullie beef jerky. De smaak vind ik niet slecht maar wel nog wat saai, ik hoop dat er binnenkort extra gekruide/gepeperde versies komen, maar volgens mij las ik ergens dat jullie daar al mee bezig zijn. Wat ik het minste vind aan het product is dat de slices aan de dunne en harde kant zijn. De stukjes zijn heel dun wat ik bij weinig andere merken zie, en daardoor is het een stuk moeilijker kauwen. Hoewel dat kauwen zeker normaal is bij beef jerky en biltong, is deze toch een van de hardste. Ik hou zelf meer van de dikkere stukken aangezien ze wat dan beter te kauwen/luchtiger zijn. Om te illustreren wat ik bedoel heb ik een foto bijgevoegd. Links MM jerky, rechts een stukje Jack Link's. Als ik de stukjes MM jerky een beetje oprol/opvouw is het kauwen makkelijker. Dat is dus mijn kritiekpuntje over de structuur van het vlees. Desalniettemin denk ik dat jullie een sterk product hebben met veel potentie. De verpakking is A+ kwaliteit en de ziplock is gewoon een top idee (hoewel het voor mij geen verschil zou maken, eens geopend gaat hij altijd leeg:D). Daarnaast zijn de voedingswaarden ook gewoon het beste van alle merken, hetgeen natuurlijk een van de belangrijkste punten is. Ik hoop dat jullie er veel van verkopen en zo jullie assortiment kunnen verbeteren en vergroten.

Ik laat binnenkort nog horen hoe de protein pasta, nieuwe luxe paardenbiefstuk en de nieuwe runderkogels zijn bevallen. Keep it up en fijne feestdagen!:kerst: (ben overigens ook benieuwd naar de nieuwe website!)

Hey wesley, zeer bedankt voor deze uitgebreide review!! Daar zijn we dol op, negatief en positief. Ik was het van plan al vanavond te posten, dus je post is wel heel toepasselijk :). De beef jerky die wij vanaf morgen zenden is iets dikker. We snijden biefstukken nu 1mm dikker. Dit betekent niet dat het eindresultaat ook 1mm dikker is, want de 1mm krimt (vocht er uit) natuurlijk ook weer. Maar de dikte komt vrijwel overeen als rechts in de foto, of er heel dicht tegen aan. Dus we snappen je kritiek punt. Dit betekent overigens niet dat de versie slecht was die we verstuurd hebben of iets dergelijks. Het is de zelfde versie als degene die wij verkochten op de flexcup en alleen maar positieve feedback over kregen. Echter is verbetering altijd wel ergens mogelijk natuurlijk :).

De smaak is bewust niet te sterk gemaakt, vergroot de kans dat je iets snel zat wordt. Ook verminderd dit te vlees smaak. Sommige merken heb je het idee dat je Magi eet. We willen dolgraag nieuwe smaken en die zullen er zeker aankomen. Kan echter even duren, want dat is een hoop proberen om de juiste smaak te krijgen :). Wat wel mooi is, is dat we het proces nu onder de knie hebben, dus dat scheelt veel tijd in vergelijking met de eerste smaak ontwikkeling.

Mooi dat je de voedingswaarde ook belangrijk vindt, net als ons. Het is flauw andere merken af te kraken, maar als ik 'water' lees als ingrediënten achter op Jack Links, krijg is facepalm neigingen. Daar zal de lagere eiwitwaarde ,mede ook wel door komen, meer vocht = minder vlees.

Ook is het nieuwe zakje binnen! Het raampje onderaan is doorzichtig, je kan dus de inhoud/beefjerky zien :cool: . Het vorige zakje was bestickerd , deze is bedrukt.

2rm0h84.jpg

Nieuwe site komt er aan :cool: Alles staat nog gewoon op dezelfde plek, geen giga switch, maar het iets mooier afgewerkt en een aantal functionaliteiten. Jij ook prettige feestdagen!

Laatst bewerkt:
verdomme zou ook nog vlug een bestelling moeten doen dus... anders zit ik gans de kerstvakantie zonder eten :D

uiterste leverdatum die mogelijk is zal vrijdag zijn vermoedelijk? weet nu wel niet hoe dat dan in elkaar zit voor zendingen naar België? duurt altijd dag langer volgens mij als ik het me goed herinner?

• #4.265
verdomme zou ook nog vlug een bestelling moeten doen dus... anders zit ik gans de kerstvakantie zonder eten :D

uiterste leverdatum die mogelijk is zal vrijdag zijn vermoedelijk? weet nu wel niet hoe dat dan in elkaar zit voor zendingen naar België? duurt altijd dag langer volgens mij als ik het me goed herinner?

Je bent niet de enige die nog snel moest zijn :D Was gekkenhuis vandaag. Vrijdag idd. België geldt hetzelfde als in Nederland, 97% loopt geen vertraging op, wordt de volgende dag direct geleverd. Overige 3% 1 dag vertraagd. Het verschil met België en Nederland is dat het alleen later op de dag wordt geleverd. In Nederland heb je het soms al om 10:30. België eind middag in de meeste gevallen.

bon, bestelling staat klaar :D
nog vlug 10kg vlees/kip/vis bestellen en een deel samples van jullie nieuwe burgers

ben weliswaar niet thuis vrijdag, maar zal blaadje hangen dat de pakjesdienst mijn doos in de garage mag zetten
ik veronderstel dat ze wel zo meegaand zullen zijn :)

• #4.267
bon, bestelling staat klaar :D
nog vlug 10kg vlees/kip/vis bestellen en een deel samples van jullie nieuwe burgers

ben weliswaar niet thuis vrijdag, maar zal blaadje hangen dat de pakjesdienst mijn doos in de garage mag zetten
ik veronderstel dat ze wel zo meegaand zullen zijn :)

Dan denk ik bestelnummer ''15293'' toch? :D, bedankt!

Ik hoop het haha. Denk het wel. We maken vaak mee dat mensen in de opmerking van hun bestelling zetten: ''mag in garage of bij buren gezet worden''. Wij schrijven dit vervolgens op de doos, naast het adres. Ik zal zorgen dat dit bij jouw pakket ook gebeurt, meer kans dat hij het leest.

Bestelnummer 15298 scoob :)
was nog niet helemaal doorheen het proces :D

heb het inderdaad voor de zekerheid reeds in de opmerking geschreven, zal ook wel nog een blaadje aan mijn bus hangen met de vraag om het in de garage te zetten
als het ook nog eens op de doos staat, kan hij nog moeilijk missen lijkt me :lol:

heb trouwens samples van jullie Angus, US Beef en Wagyu burgers besteld ook, maar merk je daar persoonlijk een aanzienlijk verschil in qua smaak?
of mensen die ze reeds allemaal geprobeerd hebben die hun mening daarover kunnen geven?

• #4.269
Bestelnummer 15298 scoob :)
was nog niet helemaal doorheen het proces :D

heb het inderdaad voor de zekerheid reeds in de opmerking geschreven, zal ook wel nog een blaadje aan mijn bus hangen met de vraag om het in de garage te zetten
als het ook nog eens op de doos staat, kan hij nog moeilijk missen lijkt me :lol:

Ah, dat andere bestelnummer kwam qua producten vrijwel overeen. Ok mooi!

Laatst bewerkt:
Olivier! Ik lees dit nu pas joh. Net besteld met bestelnummer #15308
Ik krijg toch wel mn proteins op tijd binnen he! haha

• #4.271
Olivier! Ik lees dit nu pas joh. Net besteld met bestelnummer #15308
Ik krijg toch wel mn proteins op tijd binnen he! haha

:D komt goed! Bedankt voor je order. De kalender tijdens het bestelproces staat ingesteld dat je dit jaar alleen 19december nog als lever dag kan kiezen.

Laatste bestelling van dit jaar is ook weer geplaatst. Enkel jammer dat de gezoute kip er niet is, nu moet ik deze weer zelf kruiden :D

vergeten te bestellen dus nu 2 weken wachten :(

• #4.274
Laatste bestelling van dit jaar is ook weer geplaatst. Enkel jammer dat de gezoute kip er niet is, nu moet ik deze weer zelf kruiden :D

:thumbs: bedankt voor je order! We zijn aardig leeg getrokken. Ik ben blij dat alleen licht gezout en de broccoli op uitverkocht is gegaan :o.

vergeten te bestellen dus nu 2 weken wachten :(

PostNL is hier over 30 minuten. Als je snel besteld en de datum 6 januari kiest, in je opmerking zet dat je tartarus bent, dan nemen we je nog snel mee.

reactie waar ik naar op zoek was :D

Done!

Laatst bewerkt:
  • #4.276
Laatst bewerkt:
Levering vandaag ontvangen. Ik blijf het top vinden hoe het verpakt is. Daar betalen we natuurlijk voor, maar dat doe ik graag voor zo een levering.

De beef jerky vind ik los helaas niet zo lekker. Máárr..in een maaltijd salade met avocado, ei, pasta, sla, tomaat en pijnboompitten, is het echt heerlijk! De beef jerky moet dan allen wat kleiner gesneden worden.

• #4.278
Levering vandaag ontvangen. Ik blijf het top vinden hoe het verpakt is. Daar betalen we natuurlijk voor, maar dat doe ik graag voor zo een levering.

De beef jerky vind ik los helaas niet zo lekker. Máárr..in een maaltijd salade met avocado, ei, pasta, sla, tomaat en pijnboompitten, is het echt heerlijk! De beef jerky moet dan allen wat kleiner gesneden worden.

Bedankt voor je mening :thumbs: fijn dat je de beef jerky dat op die manier gebruikt.

Mooi compliment over de verpakking :cool:. Je betaald niet voor de verpakking!! Je betaald alleen voor de daadwerkelijke verzendkosten van PostNL, ongeacht hoe groot je besteld (4kg of bv 50kg). Alle verpakkingskosten nemen wij op ons die kosten nemen wij op ons. En die liggen een stuk hoger dan de verzendkosten. Hoe groter bestelling, hoe meer verpakkingsmateriaal (grote isolatie zak + meer kg droogijs), wordt niet doorberekend. Vandaar de eis dat er minimaal 4 vriespunten (4kg vlees of mix van) wordt besteld. Anders kunnen we deze kosten niet op ons nemen.

Laatst bewerkt:
Vlak voor de jaarlijkse sluiting nog even een bestelling kunnen plaatsen.
Omdat ikzelf nog op het werk ben laten afleveren bij mijn vriendin.

Deze avond is het weer pakjestijd :banana:

Bij de laatste bestelling zat 3kg kipblokjes. De eerste 5 zakjes die ik gepakt heb waren helaas aan 1 kant helemaal open...

Terug
Naar boven