Ik heb nu een aantal zakjes beef jerky op en kan nu wel mijn mening geven over het product. Ik ben sinds jaren jerky en biltong liefhebber en heb in die tijd ongeveer 10-15 verschillende merken geproefd. Daarom allereerst complimenten dat jullie je op deze markt begeven met een eigen ontwikkeld product! Ik moet zeggen dat ik gematigd positief ben over jullie beef jerky. De smaak vind ik niet slecht maar wel nog wat saai, ik hoop dat er binnenkort extra gekruide/gepeperde versies komen, maar volgens mij las ik ergens dat jullie daar al mee bezig zijn. Wat ik het minste vind aan het product is dat de slices aan de dunne en harde kant zijn. De stukjes zijn heel dun wat ik bij weinig andere merken zie, en daardoor is het een stuk moeilijker kauwen. Hoewel dat kauwen zeker normaal is bij beef jerky en biltong, is deze toch een van de hardste. Ik hou zelf meer van de dikkere stukken aangezien ze wat dan beter te kauwen/luchtiger zijn. Om te illustreren wat ik bedoel heb ik een foto bijgevoegd. Links MM jerky, rechts een stukje Jack Link's. Als ik de stukjes MM jerky een beetje oprol/opvouw is het kauwen makkelijker. Dat is dus mijn kritiekpuntje over de structuur van het vlees. Desalniettemin denk ik dat jullie een sterk product hebben met veel potentie. De verpakking is A+ kwaliteit en de ziplock is gewoon een top idee (hoewel het voor mij geen verschil zou maken, eens geopend gaat hij altijd leeg

). Daarnaast zijn de voedingswaarden ook gewoon het beste van alle merken, hetgeen natuurlijk een van de belangrijkste punten is. Ik hoop dat jullie er veel van verkopen en zo jullie assortiment kunnen verbeteren en vergroten.
Ik laat binnenkort nog horen hoe de protein pasta, nieuwe luxe paardenbiefstuk en de nieuwe runderkogels zijn bevallen. Keep it up en fijne feestdagen!

(ben overigens ook benieuwd naar de nieuwe website!)