Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.281
Vlak voor de jaarlijkse sluiting nog even een bestelling kunnen plaatsen.
Omdat ikzelf nog op het werk ben laten afleveren bij mijn vriendin.

Deze avond is het weer pakjestijd :banana:

Haha super. Leuk om te lezen wanneer men zich op ons pakket verheugd :thumbs:
Bij de laatste bestelling zat 3kg kipblokjes. De eerste 5 zakjes die ik gepakt heb waren helaas aan 1 kant helemaal open...

Bedankt voor de feedback! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zo gaan ze bij ons niet de deur uit. Elke maandag hebben wij een nieuwe batch kipblokjes. De zakjes die niet vacuüm zijn of iets mis mee is worden direct er uit gevist voordat de week begint. Ik heb ook geen verdere klachten gehoord hierover dus ik denk dat postnl ruig met je pakket is omgegaan waardoor de pakjes teveel gingen over elkaar schuren. Er is verder niks mis met de kip zolang het bevroren is en in contact met iets anders gekomen is. Vacuüm kunnen we niet altijd garanderen door het schuren, maar pakjes die open zijn horen wij nooit. Dat is zeker niet de bedoeling en die verantwoording nemen we natuurlijk op ons. Ik stuur je een PM voor een oplossing!

Laatst bewerkt:
Prima opgelost zo :thumb: :D

Fijne vakantie scoob! Ben benieuwd naar wat er komend jaar allemaal op ons staat te wachten vanuit musclemeat :)

Nu al zin om in Januari de nieuwe bestelling te plaatsen :D

Maar hopen dat ik genoeg heb tot die tijd..

• #4.285

Top!

Fijne vakantie scoob! Ben benieuwd naar wat er komend jaar allemaal op ons staat te wachten vanuit musclemeat :)

Dankje Wovano! We hebben wel inpakvrij maar zijn nog lekker druk bezig op de achtergrond om januari voor te bereiden! Na kerst wel een paar dagen weg :).

Nu al zin om in Januari de nieuwe bestelling te plaatsen :D

Maar hopen dat ik genoeg heb tot die tijd..

Leuk bericht thnx :D! Motiveert ons alleen maar meer.

enige idee tot hoelaat PostNL levert scoob?
tracking status staat nog steeds op "in transit"...
recente gebeurtenissen: vr 19 dec. 2014 14:00 BE Zending nog niet verwerkt.

en het is vrijdagnamiddag 17u13

• #4.287
enige idee tot hoelaat PostNL levert scoob?
tracking status staat nog steeds op "in transit"...
recente gebeurtenissen: vr 19 dec. 2014 14:00 BE Zending nog niet verwerkt.

en het is vrijdagnamiddag 17u13

In België hebben we wel eens gezien dat ze tot 21:30 leveren. Vreemd! Ik stuur je even een PM zodat je kan replyen met prive info (volledig naam). Dan kan ik je bestelling opzoeken en naar alles kijken.

Mijn eerste bestelling perfect ontvangen.
~14 kilo vlees de vriezer in, reeds hamburger & kip getest.
Hamburger: vol van smaak, lekker sappig.
Met de kip een klein stoofpotje gemaakt, stelt zeker niet teleur.
Ik had gelezen dat je de kip eigenlijk ook kon gebruiken tussen de boterham?

Aldus, een nieuwe vaste klant erbij :thumb:

voor mij niet gelaten dat ze vanavond laat nog leveren... ben toch al thuis ondertussen en zit met 39,5° koorts dus gym zit er vandaag niet meer in

• #4.290
voor mij niet gelaten dat ze vanavond laat nog leveren... ben toch al thuis ondertussen en zit met 39,5° koorts dus gym zit er vandaag niet meer in

Aai... 39,5 nooit fijn :/. Hopelijk kan je wat krachtvoer van m.m. er in krijgen! Je pakket is wel gesorteerd en staat klaar om in een bus van postbezorgen gestopt te worden. De status kan nog wel verspringen naar 'in afleverroute', maar ik verwacht dat dit morgen gebeurt, omdat ik vandaag PostNL aan de lijn had. Er zijn vandaag stakingen in België en daardoor blokkades op de weg. In alle waarschijnlijkheid heeft het hier mee te maken. Voor het vlees maakt dit niet uit. Het pakket is tot morgen avond laat nog 100% bevroren.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Mijn eerste bestelling perfect ontvangen.
~14 kilo vlees de vriezer in, reeds hamburger & kip getest.
Hamburger: vol van smaak, lekker sappig.
Met de kip een klein stoofpotje gemaakt, stelt zeker niet teleur.
Ik had gelezen dat je de kip eigenlijk ook kon gebruiken tussen de boterham?

Aldus, een nieuwe vaste klant erbij :thumb:

Awesome, fijn dat alles in de smaak valt :meal:!

Heb je het over de kant-en-klare kipblokjes? Dan ja, je kan ze overal tussen doen. Boterham, wraps, als extra protein door de maaltijd van je schoonmoeder die je maar 100gr vlees geeft etc etc :).

ik heb geen krachtvoer van MM meer, dat is het probleem juist :rofl:
neenee, men meal voor vanavond is reeds gemaakt dus zal die er wel in proppen

als ik morgen ga trainen (als ik kan tenminste) zal ik mijn blaadje wel terug aan de bus hangen om het in de garage te zetten, maakt mij nu ook niet uit dat ik het morgen krijg
zolang het ginder niet blijft slingeren tot maandag...

die stakingen lijkt me wel een zware smoes weliswaar... heb hieromtrent nog geen woord gehoord of gelezen in eender welk nieuwsbericht
nationale staking was maandag met een uitloper door de politie op dinsdag... lijkt erop dat PostNL je blaasjes wijsmaakt bro :P

*edit*
Massive is trouwens ook van Vlaanderen en die heeft ook pas gisterenavond besteld, staking lijkt me echt wel een serieus lulverhaal :D

• #4.292
ik heb geen krachtvoer van MM meer, dat is het probleem juist :rofl:
neenee, men meal voor vanavond is reeds gemaakt dus zal die er wel in proppen

als ik morgen ga trainen (als ik kan tenminste) zal ik mijn blaadje wel terug aan de bus hangen om het in de garage te zetten, maakt mij nu ook niet uit dat ik het morgen krijg
zolang het ginder niet blijft slingeren tot maandag...

die stakingen lijkt me wel een zware smoes weliswaar... heb hieromtrent nog geen woord gehoord of gelezen in eender welk nieuwsbericht
nationale staking was maandag met een uitloper door de politie op dinsdag... lijkt erop dat PostNL je blaasjes wijsmaakt bro :P

*edit*
Massive is trouwens ook van Vlaanderen en die heeft ook pas gisterenavond besteld, staking lijkt me echt wel een serieus lulverhaal :D

De depot(s) in België hebben een ophoping van pakketten van de staking ma-di. Veel kon niet afgeleverd worden door blokkades die dagen en ze lopen daardoor nu achter. Vandaar waarschijnlijk je vertraging, had wat specifieker moeten zijn ;). Briefje kan nooit kwaad idd, maar komt vast goed. Beterschap en ik houd je pakket in de gaten!

ahja op die manier inderdaad :)
thx alleszins voor de service! en voor de beterschap

Pakket uitgesteld tot volgende werkdag, meh
Gelukkig blijft het gekoeld :p

• #4.295
Pakket uitgesteld tot volgende werkdag, meh
Gelukkig blijft het gekoeld :p

Zelfde verhaal als hierboven of de kerstdrukte begint nu al. Excuus voor het ongemak (extra dag wachten)! We merken in ieder geval dat we voor België op tijd gestopt zijn met zenden. Alles komt nog gelukkig binnen 48uur aan.

Ben van plan om dat try-out pakket eens te bestellen om kennis te maken met jullie producten. Moet je alles gwn opwarmen in de micro wave? bv. die kippenblokjes, kan ik die ook 2 sec in de pan leggen zodat ze een beetje een bruine kleur krijgen?

Ben niet zon chefkok vandaar mn vraag :o

Zelfde verhaal als hierboven of de kerstdrukte begint nu al. Excuus voor het ongemak (extra dag wachten)! We merken in ieder geval dat we voor België op tijd gestopt zijn met zenden. Alles komt nog gelukkig binnen 48uur aan.
Geen probleem hoor, heb nog vlees van de vorige bestelling, bestelde gewoon optijd :D

ter info:
net gekeken op mijn track&trace en pakket is ondertussen mee in afleverroute dus zou in principe vandaag moeten afgeleverd worden :)

*edit*
pakje ontvangen scoob!
kan er weer tegen voor enkele weken :D

*edit2*
niet om vervelend te zijn omtrent deze bestelling scoob :P
heb net alles in de diepvries gepropt en merkte op dat ik slechts 1 sample van de Wagyu, US Beef en Angus burgers gekregen heb terwijl ik er van elks 2 besteld had en het ook zo op mijn factuur staat

Laatst bewerkt:
Alles goed ontvangen.
Verder super bedankt om licht gezoute kip te geven (welke uitverkocht was op moment van bestellen) ipv de naturel. Waardeer ik enorm.
Super service as usual!

jeetje die toscaanse kruiden kip had ik eerder moeten doen, fijn zeg :P Fijne feestdagen Scoobzor!

Terug
Naar boven