Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Ben van plan om dat try-out pakket eens te bestellen om kennis te maken met jullie producten. Moet je alles gwn opwarmen in de micro wave? bv. die kippenblokjes, kan ik die ook 2 sec in de pan leggen zodat ze een beetje een bruine kleur krijgen?

Ben niet zon chefkok vandaar mn vraag :o

Leuk dat je gaat bestellen! Als je meer vragen hebt meteen stellen. Zou zonde zijn als iets fout gaat en je het product daardoor niks vindt. Try-out is altijd een goed idee om kennis te maken. Van alles wat :). De kipblokjes kan je prima opwarmen. Echter moet je oppassen dat je niet te ver met opwarmen gaat en je eigenlijk aan het bakken bent of met de microwave het vocht er uit aan het halen bent. Beste is koud even 1 stukje te eten, dan weet je hoe mals ze zijn. Als ze deze malsheid niet meer hebben na het opwarmen dan ben je te ver gegaan. Bruin bakken lijkt me overbodig en riskant of ze dan nog lekker zijn. Ze zijn al gewoon goed zeg maar hoe ze bedoeld zijn, zacht.

Geen probleem hoor, heb nog vlees van de vorige bestelling, bestelde gewoon optijd :D

:thumbs: mooi!

ter info:
net gekeken op mijn track&trace en pakket is ondertussen mee in afleverroute dus zou in principe vandaag moeten afgeleverd worden :)

*edit*
pakje ontvangen scoob!
kan er weer tegen voor enkele weken :D

*edit2*
niet om vervelend te zijn omtrent deze bestelling scoob :P
heb net alles in de diepvries gepropt en merkte op dat ik slechts 1 sample van de Wagyu, US Beef en Angus burgers gekregen heb terwijl ik er van elks 2 besteld had en het ook zo op mijn factuur staat

Fijn dat het goed zoals altijd aangekomen is bij je :)! Excuus voor deze inpakfout. Ik stuur je even een PM om het meteen op te lossen.

Alles goed ontvangen.
Verder super bedankt om licht gezoute kip te geven (welke uitverkocht was op moment van bestellen) ipv de naturel. Waardeer ik enorm.
Super service as usual!

Geen probleem! Bedankt voor het compliment :cool:We groeien steeds groter maar hopen dat de persoonlijke service altijd zo blijft, daar zullen we altijd naar streven.

jeetje die toscaanse kruiden kip had ik eerder moeten doen, fijn zeg :P Fijne feestdagen Scoobzor!

:meal: fijn dat het zo in de smaak valt. Thnx jij ook!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey wesley, zeer bedankt voor deze uitgebreide review!! Daar zijn we dol op, negatief en positief. Ik was het van plan al vanavond te posten, dus je post is wel heel toepasselijk :). De beef jerky die wij vanaf morgen zenden is iets dikker. We snijden biefstukken nu 1mm dikker. Dit betekent niet dat het eindresultaat ook 1mm dikker is, want de 1mm krimt (vocht er uit) natuurlijk ook weer. Maar de dikte komt vrijwel overeen als rechts in de foto, of er heel dicht tegen aan. Dus we snappen je kritiek punt. Dit betekent overigens niet dat de versie slecht was die we verstuurd hebben of iets dergelijks. Het is de zelfde versie als degene die wij verkochten op de flexcup en alleen maar positieve feedback over kregen. Echter is verbetering altijd wel ergens mogelijk natuurlijk :). De smaak is bewust niet te sterk gemaakt, vergroot de kans dat je iets snel zat wordt. Ook verminderd dit te vlees smaak. Sommige merken heb je het idee dat je Magi eet. We willen dolgraag nieuwe smaken en die zullen er zeker aankomen. Kan echter even duren, want dat is een hoop proberen om de juiste smaak te krijgen :). Wat wel mooi is, is dat we het proces nu onder de knie hebben, dus dat scheelt veel tijd in vergelijking met de eerste smaak ontwikkeling. Mooi dat je de voedingswaarde ook belangrijk vindt, net als ons. Het is flauw andere merken af te kraken, maar als ik 'water' lees als ingrediënten achter op Jack Links, krijg is facepalm neigingen. Daar zal de lagere eiwitwaarde ,mede ook wel door komen, meer vocht = minder vlees. Ook is het nieuwe zakje binnen! Het raampje onderaan is doorzichtig, je kan dus de inhoud/beefjerky zien :cool: . Het vorige zakje was bestickerd , deze is bedrukt.
2rm0h84.jpg
Nieuwe site komt er aan :cool: Alles staat nog gewoon op dezelfde plek, geen giga switch, maar het iets mooier afgewerkt en een aantal functionaliteiten. Jij ook prettige feestdagen!

Jullie zijn goed bezig. Het is altijd fijn om te zien hoe een jong bedrijf zichzelf steeds verbetert. Jullie komen ook over als erg integer (in tegenstelling tot een andere boardsponsor, maar dat terzijde). Ga zo door!

• #4.303
Zeker keertje bestellen, ben benieuwd!

Just wondering, zie bij de ingrediënten ook natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat staan. Zijn ook gewoon bronnen van natrium natuurlijk. Hoeveel natrium zit er nou totaal in het product bovenop het keukenzout zeg maar

Excuus voor het vertraagde antwoord. De fabriek waar de grondstof vandaan komt heb ik een paar heen en weer mee moeten mailen, duurde langer dan gedacht, maar het antwoord is er: vrijwel verwaarloosbaar.

Uit de labtest van onze Beef Jerky (http://musclemeat.nl/docs/Analyserapport_MM_Beef_Jerky.pdf) is te lezen dat er 4,59gr zout in 100gr beef jerky zit. Van dit zout (NaCl) is 1.81gr natirum. Hiernaast zoals je aangeeft heb je 4 andere stoffen met natrium (natriumacetaat, natriumcarbonaat, natriumnitriet en natriumascorbaat). Dit wordt als 1 grondstof gekocht bij een fabriek (een mix van deze 4 stoffen), die vooral gebruikt wordt in ons recept om het langer te kunnen bewaren buiten de koelkast. In 100gr beef jerky zit 1.155gram van deze grondstof. Slechts 0,0168gr van de 1.155gr is Natrium.

Samengenomen: 1.81gr natrium van het zout (NaCl) + 0,0168 natrium van de grondstofmix maakt 1.827 gr natrium per 100gr beef jerky. Ofwel per zakje (50gr) 0,913gr natirum.

PM gestuurd voor het geval je het hier niet leest.

Jullie zijn goed bezig. Het is altijd fijn om te zien hoe een jong bedrijf zichzelf steeds verbetert. Jullie komen ook over als erg integer (in tegenstelling tot een andere boardsponsor, maar dat terzijde). Ga zo door!

Bedankt voor het mooie compliment coach12 :thumbs:, doet me goed te om dit te lezen :). Muscle Meat is ontstaan door sporters/bodybuilders met een irritatie naar supermarkten toe. Transparantie en goede producten staan voorop. We verkopen alleen producten waar wij zelf achterstaan.

Laatst bewerkt:
Hoelang kan je een aangebroken pak vloeibaar ei eiwit in de koelkast bewaren?

• #4.305
Nieuwe Runder kogelbiefstukken zijn echt een stuk beter! Kwam voorheen nog wel vaak een taaier stuk tegen, werk in de horeca dus ben misschien wat kritischer, maar de nieuwe zijn echt top prijs/kwaliteit!

Ook de US burger en wage burger geproefd, ook erg lekker!

Vanavond de nieuwe paardenbiefstukken proberen.

Laatst bewerkt:
Denk dat ik vanavond ook maar is een mooi bestellinkje in elkaar ga knutselen, wordt nu wel nieuwschierig.

Fijne feestdagen!!! :) :)

En tot volgend jaar, 3 januari staat al in de agenda voor een grote bestelling :)

Wat zijn eigenlijk die witte stukjes die overal in mn vlees komen na ontdooiing?
Heb het tot nu toe gehad met elke biefstuktartaar en lowfathamburger.
Smaakt er verder niet minder om, maar het ziet er nasty uit.

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Fijne feestdagen!!! :) :)

En tot volgend jaar, 3 januari staat al in de agenda voor een grote bestelling :)

Maak je er wat moois van?

• #4.311
Nieuwe Runder kogelbiefstukken zijn echt een stuk beter! Kwam voorheen nog wel vaak een taaier stuk tegen, werk in de horeca dus ben misschien wat kritischer, maar de nieuwe zijn echt top prijs/kwaliteit! Ook de US burger en wage burger geproefd, ook erg lekker! Vanavond de nieuwe paardenbiefstukken proberen.
Awesome :) We zijn zelf ook zeer blij met de nieuwe biefstukken. Bedankt voor het compliment! Leuk dat 2 van de 4 nieuwe hamburgers met succes geprobeerd hebt.
Denk dat ik vanavond ook maar is een mooi bestellinkje in elkaar ga knutselen, wordt nu wel nieuwschierig.
:meal: alvast bedankt voor de order! Laat maar weten wat je er van vond.
Zeker een aanrader. Onlangs ook gedaan, super gemakkelijk de porties & kwaliteit van het vlees is uitstekend.
:thumbs: bedankt!!
Fijne feestdagen!!! :) :) En tot volgend jaar, 3 januari staat al in de agenda voor een grote bestelling :)
Top! Je kan alvast bestellen als je zou willen. De kalender tijdens het betaalproces staat voor januari open (bezorg datum kiezen). Jij (en iedereen hier) ook alvast goede dagen.
Wat zijn eigenlijk die witte stukjes die overal in mn vlees komen na ontdooiing? Heb het tot nu toe gehad met elke biefstuktartaar en lowfathamburger. Smaakt er verder niet minder om, maar het ziet er nasty uit.
Geen zorgen :) betekent alleen maar dat het puur natuur is. Dit is bindweefsel en zit ook gewoon in de gemalen stukken vlees van de supermarkt. Echter malen supermarkten het zo veel / zo vaak dat het niet zichtbaar meer is. Er is niks mis met bindweefsel, even eiwitrijk etc. Wij malen het niet zo vaak tot dat het niet meer zichtbaar is omdat het vlees minder mals er van wordt.

Mss ook eens een idee om pastaschotels bij het assortiment toe te voegen?

Olivier,
Ik heb de mekong rijst mix gekocht, ik wil ongeveer 100 gram rijst per keer.
Hoe kan ik dit het beste doen?

• #4.315
Mss ook eens een idee om pastaschotels bij het assortiment toe te voegen?

Jaa, kant en klare pasta carbonara/bolognese

Jullie willen dus het liefst volledige kant-en-klare maaltijden? Ik neem zeker mee als tip :). Nadeel is wel dat je niet zelf met de macro's kan schuiven zoals nu alle kant-en-klare producten bij elkaar doen in het aantal gram dat je wilt. Maar alles kant-en-klaar kan ook fijn zijn.

Olivier,
Ik heb de mekong rijst mix gekocht, ik wil ongeveer 100 gram rijst per keer.
Hoe kan ik dit het beste doen?

Gelijk aan 100gr ongekookte basmati rijst?

Als je de kcal gelijk wilt hebben inclusief groente
100gr ongekookte rijst staat gelijk aan 354kcal
100gr gekookte mekong is 103kcal
354 / 103 = 3.44. Dus 344gr mekong

Als je de kcal gelijk wilt hebben exclusief groente, dus alleen de basmati:
100gr ongekookte rijst staat gelijk aan 354kcal
100gr gekookte mekong (70%basmati, 30% groente) is 103kcal
100gr gekookte basmati is 136kcal (http://musclemeat.nl/basmati).
70gr gekookte basmati is 95.2kcal, dit betekent dat de rest van de kcal uit de groente komt (103-95.2) maakt 7.8kcal.
354kcal / 95.2kcal = 3.72. Je zult dan 372gr mekong mix moeten eten.

Als ik een bereken foutje maak hoor ik het graag :D

Jullie willen dus het liefst volledige kant-en-klare maaltijden? Ik neem zeker mee als tip :). Nadeel is wel dat je niet zelf met de macro's kan schuiven zoals nu alle kant-en-klare producten bij elkaar doen in het aantal gram dat je wilt. Maar alles kant-en-klaar kan ook fijn zijn.
Niet echt een volledige maaltijd in principe net zoals de magnetron pasta's van de albert heijn alleen dan zonder alle poespas eromheen, gewoon pasta met saus in bulk en bevroren. Lijkt me ideaal. Je eigen vlees etc toevoegen kan altijd.

• #4.317
Gelijk aan 100gr ongekookte basmati rijst? Als je de kcal gelijk wilt hebben inclusief groente 100gr ongekookte rijst staat gelijk aan 354kcal 100gr gekookte mekong is 103kcal 354 / 103 = 3.44. Dus 344gr mekong Als je de kcal gelijk wilt hebben exclusief groente, dus alleen de basmati: 100gr ongekookte rijst staat gelijk aan 354kcal 100gr gekookte mekong (70%basmati, 30% groente) is 103kcal 100gr gekookte basmati is 136kcal (http://musclemeat.nl/basmati). 70gr gekookte basmati is 95.2kcal, dit betekent dat de rest van de kcal uit de groente komt (103-95.2) maakt 7.8kcal. 354kcal / 95.2kcal = 3.72. Je zult dan 372gr mekong mix moeten eten. Als ik een bereken foutje maak hoor ik het graag :D

Het zal wel kloppen, Thanks :D

Ook geen idee om pompoenstukjes en orgaanvlees aan te bieden :p?

• #4.320
Niet echt een volledige maaltijd in principe net zoals de magnetron pasta's van de albert heijn alleen dan zonder alle poespas eromheen, gewoon pasta met saus in bulk en bevroren. Lijkt me ideaal. Je eigen vlees etc toevoegen kan altijd.

Thnx voor de tip! Ik snap wat je bedoeld, maar we hebben dat wel al een beetje, het kan altijd nog uit gebreider natuurlijk maar het concept is er: http://musclemeat.nl/maaltijden. In principe hoef je alleen nog vlees toe te voegen en je bent klaar :). Enkele voorbeelden in de spoiler:

Koolhydraat + groente mix: 300gr rijst, paprika, mais, tuinerwten (kant-en-klaar) (http://musclemeat.nl/Hawaiimix) = 0.78euro
Vlees: 200gr Kant-en-klare gekruide kipblokjes (http://musclemeat.nl/Kant-en-klare-kipfiletblokjes-toscaans) 7,50euro voor 1kg = 1.50euro
Totaal: 2.28euro p.p.

Koolhydraat + groente mix: 350gr aardappels, wortel, courgette (kant-en-klaar) (http://musclemeat.nl/Contorno_Italiano) = 1,05euro
Vis: 125gr Makreel in tomatnesaus: (http://musclemeat.nl/vis_in_blik/Markeel_Tomatensaus) = 1 of 2 blikjes (125gr) 1,25euro of 2,50euro:
Totaal normaal eter 2,50euro of groot eter 3,55euro p.p.

Koolhydraat + groente: 250gr risotto met spinazie (http://musclemeat.nl/Risotto_Spinaci) 1.25euro
Kip: 200gr kant-en-klare kipblokjes naturel (http://musclemeat.nl/Kant-en-klare-kipfiletblokjes-naturel) 1.50euro
Totaal: 2.75euro p.p.

Ook geen idee om pompoenstukjes en orgaanvlees aan te bieden :p?

Pompoenblokjes :D jazeker! Deze zijn al binnen en zijn in dezelfde vorm als onze kant-en-klare zoete aardappels: http://musclemeat.nl/zoete_aardappel . Pompoen komt tegelijk met de vernieuwde site online. Ik verwacht ergens rond 2-3 januari.

Orgaanvlees zal nog lang op zich laten wachten. Er zijn nog teveel voor de hand liggende producten zoals kalkoen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven