- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ben van plan om dat try-out pakket eens te bestellen om kennis te maken met jullie producten. Moet je alles gwn opwarmen in de micro wave? bv. die kippenblokjes, kan ik die ook 2 sec in de pan leggen zodat ze een beetje een bruine kleur krijgen?
Ben niet zon chefkok vandaar mn vraag![]()
Leuk dat je gaat bestellen! Als je meer vragen hebt meteen stellen. Zou zonde zijn als iets fout gaat en je het product daardoor niks vindt. Try-out is altijd een goed idee om kennis te maken. Van alles wat
. De kipblokjes kan je prima opwarmen. Echter moet je oppassen dat je niet te ver met opwarmen gaat en je eigenlijk aan het bakken bent of met de microwave het vocht er uit aan het halen bent. Beste is koud even 1 stukje te eten, dan weet je hoe mals ze zijn. Als ze deze malsheid niet meer hebben na het opwarmen dan ben je te ver gegaan. Bruin bakken lijkt me overbodig en riskant of ze dan nog lekker zijn. Ze zijn al gewoon goed zeg maar hoe ze bedoeld zijn, zacht. Geen probleem hoor, heb nog vlees van de vorige bestelling, bestelde gewoon optijd![]()
ter info:
net gekeken op mijn track&trace en pakket is ondertussen mee in afleverroute dus zou in principe vandaag moeten afgeleverd worden
*edit*
pakje ontvangen scoob!
kan er weer tegen voor enkele weken
*edit2*
niet om vervelend te zijn omtrent deze bestelling scoob
heb net alles in de diepvries gepropt en merkte op dat ik slechts 1 sample van de Wagyu, US Beef en Angus burgers gekregen heb terwijl ik er van elks 2 besteld had en het ook zo op mijn factuur staat
Fijn dat het goed zoals altijd aangekomen is bij je
! Excuus voor deze inpakfout. Ik stuur je even een PM om het meteen op te lossen.Alles goed ontvangen.
Verder super bedankt om licht gezoute kip te geven (welke uitverkocht was op moment van bestellen) ipv de naturel. Waardeer ik enorm.
Super service as usual!
Geen probleem! Bedankt voor het compliment
We groeien steeds groter maar hopen dat de persoonlijke service altijd zo blijft, daar zullen we altijd naar streven.jeetje die toscaanse kruiden kip had ik eerder moeten doen, fijn zegFijne feestdagen Scoobzor!
fijn dat het zo in de smaak valt. Thnx jij ook!!
Laatst bewerkt door een moderator:

?