Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Welke burgers zou je aanraden als het alleen om de smaak gaat?

Welke burgers zou je aanraden als het alleen om de smaak gaat?
Haha bedankt! De oude website is alleen weer terug. Vannacht rond 12 uur was er even een test run, speciaal rond dit tijdstip zodat niemand het opvalt. Dus je hebt alvast een sneak peak gehad.
Mijn eerste bestelling perfect ontvangen.
~14 kilo vlees de vriezer in, reeds hamburger & kip getest.
Hamburger: vol van smaak, lekker sappig.
Met de kip een klein stoofpotje gemaakt, stelt zeker niet teleur.
Ik had gelezen dat je de kip eigenlijk ook kon gebruiken tussen de boterham?
Aldus, een nieuwe vaste klant erbij![]()
Welke burgers zou je aanraden als het alleen om de smaak gaat?
De standaard hamburger is al heerlijk! Veel lekkerder dan van dr supermarkt of slager, zit standaard bij mn bestelling![]()
Heb alleen de cow and chicken, angus en de magere burgers gehad. Puur voor smaak? Angus sowieso, goed gegrild of op de bbq, boterzacht en amper saus nodig.
! Bedankt voor de meningen.Had al een vermoeden dat het een proef was, even later was de site weer offline. De nieuwe runderbiefstukken zijn trouwens prima. Wat me wel opviel is dat onder het bakken een kleine hoeveelheid grijzige vloeistof uit het vlees kwam. Dit zag ik ook bij de lowfat hamburgers. Enig idee wat dit kan zijn? Ook hebben sommige stukken vlakken met verschillende kleuren. Smaak was verder prima.
klopt. Er wordt nog aan gewerkt (kleine details), maar de site is functioneel en daarom alvast online gezet. Doordat we nu met Magento werken (Galen), is het afrekenproces sterk verbeterd. PostNL heeft hier zijn eigen plugin voor. Je zult het de volgende keer wel zien bij het afrekenen. Bij je 1ste banner over kip in blik, staat "Geen E-nummers, toegevoegd vet of suikers. Glutenvrij"
Is het niet beter "Geen E-nummers, vet of suikers toegevoegd en glutenvrij"
Wel begrijpelijk dan. Smaak is ook gewoon perfect dus blijf ze zeker bestellen. Begin januari zal ik weer de kipdeal bestellen en dan ga ik zeker de thais proberen, ben ik dan ook nog op tijd voor de tweede nieuwe smaak?Klopt, het komt neer op 20cent meer per verpakking, 1.70euro voor 200gr kant-en-klaar (gelijk aan 227gr rauw gewicht).
Een prijsstijging bij ons is alleen uit noodzaak. Dit komt door de lage marges. Bij een product als bv een pre-workout waar meer marge op zit, kan de winkel dat voor eigen rekening nemen, wij helaas door de marge niet en dat moet dan doorgespeeld worden. Het is dus niet een kwestie van meer verdienen bij ons. De 7.50euro prijs is (bijna) 2 jaar geleden online gekomen. In die twee jaar zijn de kosten twee keer gestegen, wij hebben dit niet doorberekend. Het is nu een derde keer gestegen en dat kan niet meer op ons genomen worden. In overleg met onze leverancier zal er voorlopig geen stijging meer zijn.
Des al niette min is het nog steeds een hele mooie prijs voor kant-en-klare kip:
-De rauw prijs is 7.50euro per kg. De rauwe kg prijs van kip in de supermarkt ligt rond de 6.50euro/kg. Voor 1 euro is het dus voor je klaargemaakt, op smaak gebracht en per portie verpakt.
-De prijs per kg (rauwe) kipfilets in de supermarkt gaat de komende jaren stijgen naar rond de 7.50-8.00euro. Albert Heijn etc gaan de 'Gangbare kip / plofkip' vervangen.
-Er is geen ander kant-en-klaar kip product, die zo scherp is. Denk aan gerookte kip prijs.
-De I love chicken (gratis verzenden) is van 12 kg, naar 10kg gegaan.
-De prijs is 20cent per maaltijd, dat is te overleven.
-Wij verwachten (mede door de gesprekken met de leverancier) geen prijsstijging meer.
-Er is een nieuw smaak bijgekomen (thais)! En nog een tweede nieuwe smaak zal redelijk snel volgen.

Wel begrijpelijk dan. Smaak is ook gewoon perfect dus blijf ze zeker bestellen. Begin januari zal ik weer de kipdeal bestellen en dan ga ik zeker de thais proberen, ben ik dan ook nog op tijd voor de tweede nieuwe smaak?![]()
Erg nice die nieuwe verzendmogelijkheden, die 2 euro optie ga ik zeker gebruiken. Ben ook zeerrrr benieuwd naar de kipblokjes.
Paar puntjes (wellicht te vroeg omdat de site net online is maar toch):
- Kan de foto van kipblokjes nog niet te zien.
- Onder het kopje "ontdooiing" moet er een spatie tussen "kipblokjes" en "te"
- Er wordt o.a. gesproken over hoe verzadigde vet het risico op hart- en vaatziekten verhoogd. Zou ik er persoonlijk, even los van de inhoudelijke discussie, nooit inzetten.
- Als je een link aanmaakt in de pagina (bijvoorbeeld die van vleeskuiken), vind ik het erg kut als die link niet opent in een ander tabblad maar de bestaande site vervangt. Ook niet handig mbt conversieratio en dat soort dingen. Je wilt dat mensen op je site blijven toch?
). Die thaise gaat zeker van de partij zijn als ik weer bestel.super!!!