XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik kan niet meer inloggen, moet ik weer opnieuw registreren ofzo? daar heb ik niet zoveel zin in.

Was door het 'klagen' over de prijs van de kipblokjes helemaal vergeten een compliment te geven over de site. :o
Even wat verschillende dingen aangeklikt en bekeken etc. en het ziet erg mooi uit.
Goede vooruitgang!:D

Fijne jaarwisseling team Muscle Meat! 2015 wordt weer een vlezig jaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.344
site ziet er inderdaad wel strak uit :)

Dankje :)!

Mooie update inderdaad.
Wel jammer dat na het heractiveren van je account al je vorige bestellingen weg zijn.

Thnx! Komt goed, je vorige bestellingen komen terug, in iedereen zijn account. Dit is 1 van de details die de komende dagen nog gefixed moet worden. Mocht je niet willen wachten dan kan je altijd ons een mail sturen en dan pak ik je order geschiedenis er even bij.

Reactieveer:o

Ik reactiveer
Jij reactiveert
...;)

:thumbs: heb het gewijzigd, dankje.

ik kan niet meer inloggen, moet ik weer opnieuw registreren ofzo? daar heb ik niet zoveel zin in.

Nee je moet je account opnieuw activeren (we zijn van backend verwisseld en het moet even op deze manier). Dit is alleen je emailadres invoeren en 1x je (nieuwe) wachtwoord. Als je naar de hoofdpagina gaat (www.musclemeat.nl) staat er rechtboven de site groot gedrukt en onderstreept ''reactiveer je account hier''.

helemaal vergeten een compliment te geven over de site. :o
Even wat verschillende dingen aangeklikt en bekeken etc. en het ziet erg mooi uit.
Goede vooruitgang!:D

Bedankt Wovano :)!

Fijne jaarwisseling team Muscle Meat! 2015 wordt weer een vlezig jaar.

:thumbs: jij ook galen en iedereen natuurlijk hier!

Top :thumbs: bedankt voor je begrip. De tweede smaak kan nog wel even duren, dus ik zou gewoon bestellen. We weten welke kruiden we gaan gebruiken. De test versie van nog een nieuwe smaak naast Thais verwachten we ergens in Januari. Het ligt er maar net aan hoe veel test versies er moeten komen voordat het product goed is en dan online gaat. Dus moeilijk een exactere datum te geven. Mooi! Het is een erg handige optie. Ben benieuwd of mensen er gebruik van gaan maken. In ieder geval 1 (jij ;) ). Zeker niet te vroeg! Meld alles wat je opvalt en je tips neem ik meteen mee. Mag ook per mail of PM. We verwachten dat de site in de eerste week ook niet foutloos is. En onze klanten zullen nog dingen zien die wij over het hoofd zien. :thumbs: super!

ZIet er strak uit de nieuwe site!! en lekker de thaise kip online!! ben mn bestelling al aan t maken

kon vanaf 2 januari weer ebstellen toch? =3 januari in huis?

lege vriezer haha helemaaaall leeg

Laatst bewerkt:
  • #4.346
Een nieuw jaar komt er aan!!

Muscle Meat is nog geen 2 jaar oud. Begonnen met 3 producten, en dit jaar gegroeid naar totaal 179 producten!

Dit had nooit gekund zonder jullie als tevreden klanten en wij zijn dan ook enorm dankbaar voor al jullie support.

Door alle positieve reacties zijn wij zeer gemotiveerd en gaan dan ook vol gas 2015 in.

Muscle Meat wenst iedereen een enorm gezond en sportief 2015 toe!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

ZIet er strak uit de nieuwe site!! en lekker de thaise kip online!! ben mn bestelling al aan t maken

kon vanaf 2 januari weer ebstellen toch? =3 januari in huis?

lege vriezer haha helemaaaall leeg

Dankje Casper! Benieuwd wat iedereen van de nieuwe kipblokjes Thais vind, dus laat maar weten!

Net als de oude site kan je de datum kiezen. Onze eerste zend dag is 5 januari, maar je kan dus al vooruit bestellen nu.

Jullie ook een goed gezond en sportief 2015! :)

Hey Scoobzor,

Op de vorige website had ik een bestelling gemaakt. Nu wil ik even bekijken wanneer hij ook alweer geleverd zou worden maar er staat 'U hebt tot op heden nog geen bestellingen geplaatst.'. Dit is vast een foutje en de bestelling wordt denk ik wel geleverd maar voor de zekerheid vraag ik het even :)

Jaap.

179 producten?! Gaat lekker dan

En de beste wensen :thumb:

• #4.351
Jullie ook een goed gezond en sportief 2015! :)

:thumbs: bedankt!

Hey Scoobzor,

Op de vorige website had ik een bestelling gemaakt. Nu wil ik even bekijken wanneer hij ook alweer geleverd zou worden maar er staat 'U hebt tot op heden nog geen bestellingen geplaatst.'. Dit is vast een foutje en de bestelling wordt denk ik wel geleverd maar voor de zekerheid vraag ik het even :)

Jaap.

Hoi Jaap,

Deze gegevens zijn tijdelijk even weg doordat we op een ander backend systeem over zijn gegaan. We verwachten dat het binnen enkele dagen weer terug is.

Klopt het dat je de Jaap uit Monster bent? Zo ja, dan komt je bestelling op 6-1-2015 (dinsdag) aan. Bedankt voor je order!

Thanx :thumbup:

De kip die ik van jullie tot nu toe heb gebruikt is mooi schoon. De Low Fat Hamburgers zij erg lekker!!

No problem!
Bedankt voor de review @ Low fat hamburger en de kip!

179 producten?! Gaat lekker dan

En de beste wensen :thumb:

:D is heel hard gegaan dit jaar. Er zijn gisteren ook 3 producten online gekomen (pompoen, rauwe kipblokjes en de smaak Thai voor kant-en-klare kipblokjes). Deze gaan we in de loop van het weekend even promoten, maar kan al besteld worden.

Dankje!

Laatst bewerkt:
Oke is goed, bedankt voor je bericht en ik kijk uit naar het pakketje! De beste wensen nog trouwens :)

Laatst bewerkt:
Binnenkort mijn 2e bestelling plaatsen!

Ik ben fan van de toscaanse kipblokjes!
zijn de thaise erg scherp?

Doei.

Zo, weer een goeie bestelling gedaan waarmee we weer een tijdje vooruit kunnen. Benieuwd naar SteaZ, BeefJerky en de thaise blokjes.

Klein beetje tegenstrijdig dat je met een "I love chicken"-pakket van €85 geen verzendkosten betaald, en bij een bestelling van €110 aan losse producten wel, om dan toch maar even ergens over te kunnen mopperen ;)

• #4.355
Oke is goed, bedankt voor je bericht en ik kijk uit naar het pakketje! De beste wensen nog trouwens :)

:thumbs:

Binnenkort mijn 2e bestelling plaatsen!

Ik ben fan van de toscaanse kipblokjes!
zijn de thaise erg scherp?

Doei.

Mooi dat je jouw eerste bestelling goed vond en bedankt alvast voor de 2de bestelling.

Thais is 0% scherp.

Zo, weer een goeie bestelling gedaan waarmee we weer een tijdje vooruit kunnen. Benieuwd naar SteaZ, BeefJerky en de thaise blokjes.

Klein beetje tegenstrijdig dat je met een "I love chicken"-pakket van €85 geen verzendkosten betaald, en bij een bestelling van €110 aan losse producten wel, om dan toch maar even ergens over te kunnen mopperen ;)

Mooi! Leuk dat je voor nieuwe producten gaat. De 'bulk voordeel zonder verzendkosten' is nu eenmaal wat ingewikkeld op de achtergrond, omdat hoe groter de bestelling is, hoe grote de isolatie zak, hoe meer droogijs en daarboven op ook nog de kosten van PostNL, dat moet je er maar er uit halen. Maar ik begrijp je punt en feedback is altijd meer dan welkom. We nemen het mee!

De voedingswaarden van de spareribs, is zonder het bot neem ik aan? Dus als ik van een bestelde kilo 500 gram overhoud, moet ik 5x de waarde per 100 gram doen?

• #4.359
Dank :)

Trouwens, een paar maanden terug heb ik hier een topic geopend en ik vraag me nog steeds hetzelfde af:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/biefstuk-vs-steak-372279/

Heb jij er een antwoord op wat het verschil in vet kan verklaren?

Oh, en ik heb ook animo voor lever. Wilde dat een tijdje terug al eens vragen en zag het toevallig een paar posts terug langskomen.

Het ligt er aan welk stuk van het dier gebruikt wordt. Elke plek heeft een andere samenstelling vet, spierweefsel en bindweefsel. Ook het ras en welk voer zij krijgen heeft invloed. Zo heb je grass gevoerd en bijvoorbeeld het volgende:

Wat is grain fed?

Voor een periode van 26 maanden graast het vee op de uitgestrekte vlaktes, waarna ze worden ondergebracht in een zogenaamde feedlot. Met een nauwkeurig samengesteld dieet met als hoofdbestanddeel graan, aangevuld met natuurlijke bestanddelen als gras en maïs wordt het vee minimaal 120 dagen afgemest. Dit speciale voedingspatroon zorgt voor een ‘vermarmering’ van het vlees, wat bijdraagt aan de superieure malsheid en rijke smaak.

Hier worden ze dus letterlijk vetgemest en dat is terug te zien in de voedingswaarde.

wanneer komt de beef jerky terug?

Terug
Naar boven