FonsVleermuis
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Mooie update inderdaad.
Wel jammer dat na het heractiveren van je account al je vorige bestellingen weg zijn.
ik kan niet meer inloggen, moet ik weer opnieuw registreren ofzo? daar heb ik niet zoveel zin in.
helemaal vergeten een compliment te geven over de site.
Even wat verschillende dingen aangeklikt en bekeken etc. en het ziet erg mooi uit.
Goede vooruitgang!![]()
!Fijne jaarwisseling team Muscle Meat! 2015 wordt weer een vlezig jaar.
Topbedankt voor je begrip. De tweede smaak kan nog wel even duren, dus ik zou gewoon bestellen. We weten welke kruiden we gaan gebruiken. De test versie van nog een nieuwe smaak naast Thais verwachten we ergens in Januari. Het ligt er maar net aan hoe veel test versies er moeten komen voordat het product goed is en dan online gaat. Dus moeilijk een exactere datum te geven. Mooi! Het is een erg handige optie. Ben benieuwd of mensen er gebruik van gaan maken. In ieder geval 1 (jij
). Zeker niet te vroeg! Meld alles wat je opvalt en je tips neem ik meteen mee. Mag ook per mail of PM. We verwachten dat de site in de eerste week ook niet foutloos is. En onze klanten zullen nog dingen zien die wij over het hoofd zien.
super!
ZIet er strak uit de nieuwe site!! en lekker de thaise kip online!! ben mn bestelling al aan t maken
kon vanaf 2 januari weer ebstellen toch? =3 januari in huis?
lege vriezer haha helemaaaall leeg

Wanneer het pak volledig ontdooit is: binnen een week opmaken, ongeacht of deze geopend of dicht gelaten is.
Hey Scoobzor,
Op de vorige website had ik een bestelling gemaakt. Nu wil ik even bekijken wanneer hij ook alweer geleverd zou worden maar er staat 'U hebt tot op heden nog geen bestellingen geplaatst.'. Dit is vast een foutje en de bestelling wordt denk ik wel geleverd maar voor de zekerheid vraag ik het even
Jaap.
Thanx
De kip die ik van jullie tot nu toe heb gebruikt is mooi schoon. De Low Fat Hamburgers zij erg lekker!!
is heel hard gegaan dit jaar. Er zijn gisteren ook 3 producten online gekomen (pompoen, rauwe kipblokjes en de smaak Thai voor kant-en-klare kipblokjes). Deze gaan we in de loop van het weekend even promoten, maar kan al besteld worden.
Oke is goed, bedankt voor je bericht en ik kijk uit naar het pakketje! De beste wensen nog trouwens![]()
Binnenkort mijn 2e bestelling plaatsen!
Ik ben fan van de toscaanse kipblokjes!
zijn de thaise erg scherp?
Doei.
Zo, weer een goeie bestelling gedaan waarmee we weer een tijdje vooruit kunnen. Benieuwd naar SteaZ, BeefJerky en de thaise blokjes.
Klein beetje tegenstrijdig dat je met een "I love chicken"-pakket van €85 geen verzendkosten betaald, en bij een bestelling van €110 aan losse producten wel, om dan toch maar even ergens over te kunnen mopperen![]()
De voedingswaarden van de spareribs, is zonder het bot neem ik aan? Dus als ik van een bestelde kilo 500 gram overhoud, moet ik 5x de waarde per 100 gram doen?

Dank
Trouwens, een paar maanden terug heb ik hier een topic geopend en ik vraag me nog steeds hetzelfde af:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/biefstuk-vs-steak-372279/
Heb jij er een antwoord op wat het verschil in vet kan verklaren?
Oh, en ik heb ook animo voor lever. Wilde dat een tijdje terug al eens vragen en zag het toevallig een paar posts terug langskomen.