Driven1010
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De corned beef van target, bevat deze trans vet? Verzadigde vetten zit ik niet mee, transvet mijd ik als de pest.
Staat niet op het product en ook niet op jullie website.
).Yeah kunnen weer bestellen!
Thaise kip ook maar eens proberen.
Laatst voor mij en mijn vriendin tonijnsteak kort gebakken, was erg lekker en geslaagd!
mooi! Deze maandag gaat Thais voor het eerst verzonden worden. Benieuwd wat iedereen er van vindt. Thais gaat bijna in iedere bestelling mee
. Niet om te mierennken, maar is er een bepaalde reden dat de amandelen in prijs zijn gestegen? Ik vond ze al goedkoop, maar ben toch benieuwd!
heb ik de afgelopen dagen mn bestelling samengesteld, wil ik net betsellen....
staat er plots thais niet op voorraad!?!?!
. En daarbij is Thais als eerst gesneuveld. Echter had je al op FB Muscle Meat gezegd dat je die ging bestellen, dus we hebben dat hier gezien als een reservering
. Ik PM je even met wat we nog hebben.We worden op het moment letterlijk leeg getrokken. Twee weken dicht zijn worden opeens even ingehaald. En daarbij is Thais als eerst gesneuveld. Echter had je al op FB Muscle Meat gezegd dat je die ging bestellen, dus we hebben dat hier gezien als een reservering
. Ik PM je even met wat we nog hebben.
Gisteren mijn eerste bestelling geplaatst, oa kip (naturel en toscaans), burgers, tonijn, brocolli, zoete aardappel en een aantal samples. Vooral benieuwd naar de wagyu burger! Lekker met een gevulde vriezer het nieuwe jaar in!
! Wagyu is wel iets unieks, dat gaat zeker in de smaak vallen, durf ik te zeggen. Bedankt voor de order en het komt er aan! Ook kip is in prijs gestegen, van 7,50 naar 8,50..?
oeh voor het eerst de toscaanse kipjes gehad: dat was smullen: top! Evenals de beef jerky trouwens, ideaal "snoepje".
De low fat hamburgers smaakten beter dan ze roken bij het bakken, maar waren voor mij iets te dik en smaakloos om voor herhaling vatbaar te zijn.
Die taise kip klinkt daarentegen wel weer erg interessant.
. Bedankt voor de feedback/review! (Heb je de low fat hamburger wel met verpakking en al laten ontdooien? De smaak is redelijk sterk namelijk!)Dit hoop ik dan ook. 7,50 was een interessante prijs. Zelf bakken vind ik namelijk totaal geen punt en zelfs leuk om te doen. Een prijsstijging van een euro (zo'n 12 procent) op een kilo, vind ik best flink en maakt het voor mij persoonlijk minder interessant.
Een uur geleden de leverancier gesproken. We hebben het (samen met wat andere producten) op spoedlevering staan. Ik hoop vanmiddag te horen wanneer ze het deze week brengen. Ik kom er dus nog even op terug.
Mooi! Laat maar weten wat je er van vindt!
Super! Wagyu is wel iets unieks, dat gaat zeker in de smaak vallen, durf ik te zeggen. Bedankt voor de order en het komt er aan!
Klopt, het komt neer op 20cent meer per verpakking, 1.70euro voor 200gr kant-en-klaar (gelijk aan 227gr rauw gewicht).
Een prijsstijging bij ons is alleen uit noodzaak. Dit komt door de lage marges. Bij een product als bv een pre-workout waar meer marge op zit, kan de winkel dat voor eigen rekening nemen, wij helaas door de marge niet en dat moet dan doorgespeeld worden. Het is dus niet een kwestie van meer verdienen bij ons. De 7.50euro prijs is (bijna) 2 jaar geleden online gekomen. In die twee jaar zijn de kosten twee keer gestegen, wij hebben dit niet doorberekend. Het is nu een derde keer gestegen en dat kan niet meer op ons genomen worden. In overleg met onze leverancier zal er voorlopig geen stijging meer zijn.
Des al niette min is het nog steeds een hele mooie prijs voor kant-en-klare kip:
-De rauw prijs is 7.50euro per kg. De rauwe kg prijs van kip in de supermarkt ligt rond de 6.50euro/kg. Voor 1 euro is het dus voor je klaargemaakt, op smaak gebracht en per portie verpakt.
-De prijs per kg (rauwe) kipfilets in de supermarkt gaat de komende jaren stijgen naar rond de 7.50-8.00euro. Albert Heijn etc gaan de 'Gangbare kip / plofkip' vervangen.
-Er is geen ander kant-en-klaar kip product, die zo scherp is. Denk aan gerookte kip prijs.
-De I love chicken (gratis verzenden) is van 12 kg, naar 10kg gegaan.
-De prijs is 20cent per maaltijd, dat is te overleven.
-Wij verwachten (mede door de gesprekken met de leverancier) geen prijsstijging meer.
-Er is een nieuw smaak bijgekomen (thais)! En nog een tweede nieuwe smaak zal redelijk snel volgen.
Awesome. Bedankt voor de feedback/review! (Heb je de low fat hamburger wel met verpakking en al laten ontdooien? De smaak is redelijk sterk namelijk!)
Het product staat weer online (zo lang de voorraad strekt)! Maar let op:
Jammer genoeg hebben wij moeten besluiten om de productie van de Beef Jerky tijdelijk stil te leggen. De vraag naar de Beef Jerky is te groot geworden, we kunnen het niet bijhouden. We zijn bezig met het zoeken naar een oplossing en wij hopen zo snel mogelijk de productie van de Beef Jerky weer te starten en deze weer te kunnen verkopen. Zodra wij weer zover zijn laat ik het zeker weten.

Niet om te mierennken, maar is er een bepaalde reden dat de amandelen in prijs zijn gestegen? Ik vond ze al goedkoop, maar ben toch benieuwd!