MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vraagje:
ik heb vorige week een kleine bestelling gedaan, die dus vandaag verzonden zou worden.
Als ik inlog zie ik dat dat ook gedaan is, heb er echter (nog?) geen mail van gehad terwijl ik die normaal altijd wel kreeg.

maar, als ik op de site kijk zie ik dat deze naar een verkeerd postkantoor wordt verzonden, ik had gekozen voor pakje gemak, en hij wordt nu afgeleverd op een postkantoor hier 10km verderop? Niet echt handig ;)
gaat om bestelnummer: 100010624

Ik heb ook geen mail met track & trace ontvangen vandaag, wel zie ik op de website de track & trace, jammer genoeg wordt deze blijkbaar pas woensdag geleverd, hopelijk is dit een fout? 100010771

edit:
Net mail met trace code ontvangen, nu nog even afwachten of de afleverdatum nog wijzigt, kan niet wachten om de thaise kip te proeven

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.382
De nieuwe site werkt perfect!! had bij de vorige ''versies'' steeds problemen met bestellen.. Bleef haken bij Internet explorer bij besteladres kiezen
nu totaal probleemloos :)

:thumbs: top!

:o

Dit hoop ik dan ook. 7,50 was een interessante prijs. Zelf bakken vind ik namelijk totaal geen punt en zelfs leuk om te doen. Een prijsstijging van een euro (zo'n 12 procent) op een kilo, vind ik best flink en maakt het voor mij persoonlijk minder interessant.

Laat ik voorop stellen dat niemand er bij Muscle Meat blij mee is, onmacht, want de stijging komt niet van ons af. Ik snap je punt, als je het gemak er niet van ervaart (want je stopt graag werk/tijd in een kipfilet zelf te bereiden) dan zou je voor onze rauwe kipfilets kunnen gaan :). Maar we moeten wel even reëel blijven, het is een gemakproduct. De 12 procent of niet, rauwe kipblokjes liggen in de supermarkt (AH) voor 10euro per kg. De aldi heeft het niet en de Lidl 8euro per kg. Met de rauwe kip waarde (1136gr die in 1kg gekookte kipblokjes zit, zijn we dus 50cent per kg goedkoper dan rauwe kipblokjes bij de goedkoopste supermarkt, is het ook nog eens kant-en-klaar plus geproportioneerd. Laat ik het niet verder op de gerookte kip in gaan van 14euro/kg.

Waarom leggen jullie dan de productie stil? Bang voor teveel nee-verkopen? Ik zou zeggen produceer door en kondig eens in de zoveel tijd aan dat er een nieuwe batch is totdat er een oplossing is voor het productieprobleem.

Het inpakproces bij dit product is onderschat. Het gebeurt handmatig en dat is killing als je weet hoeveel stappen het zijn ( en minuten) voordat je 1 zakje hebt. Niet te doen qua order volumes en ook niet voor degene die het doen. Dit laatste telt erg zwaar hier in mee. We moeten echt een betere oplossing vinden, geautomatiseerd.

Vraagje:
ik heb vorige week een kleine bestelling gedaan, die dus vandaag verzonden zou worden.
Als ik inlog zie ik dat dat ook gedaan is, heb er echter (nog?) geen mail van gehad terwijl ik die normaal altijd wel kreeg.

maar, als ik op de site kijk zie ik dat deze naar een verkeerd postkantoor wordt verzonden, ik had gekozen voor pakje gemak, en hij wordt nu afgeleverd op een postkantoor hier 10km verderop? Niet echt handig ;)
gaat om bestelnummer: 100010624

Behandeld en met elkaar gesproken al via de mail!

bijna al onze amandelen komen uit California, en de oogst was slecht door droogte dus alle lekkernijen met amandeltjes zijn duurder geworden

die slecht oogst is nu wel van de zomer 2014 geleden maar that's my best guess

Ah kijk aan, thnx voor de info :). Ik moet 1 van deze dagen nog de leverancier spreken over iets anders. Zal het meteen eens verifiëren.

Ik heb ook geen mail met track & trace ontvangen vandaag, wel zie ik op de website de track & trace, jammer genoeg wordt deze blijkbaar pas woensdag geleverd, hopelijk is dit een fout? 100010771

Ik schrijf hier even een publiek bericht over, zie hieronder.

De eerste zendingen van het jaar!

In het kort: mogen het duidelijk zijn dat jullie ons gemist hebben, dat is een super gevoel en motiveert iedereen bij ons :). Een sterk begin. De twee weken weggeweest hebben we vandaag gevoeld. En gaan wij morgen ook voelen. We hebben daardoor eerder de besteldagen dicht moeten zetten, omdat de maximale orders die we kunnen behandelen per dag op het moment voor zowel deze maandag als dinsdag bereikt is. Woensdag en donderdag als zend dagen staan nog open!

Er zijn nog wel wat dingen die verbeterd moeten worden op onze site. Wat kinderziektes en onze programmeur is hier druk mee bezig. Ik neem ze hieronder even door:

Oude orders
Deze zijn weer terug te vinden bij jouw account na het inloggen op de site!

Track&trace
De track&trace emails zijn zojuist verzonden. Als het goed is hebben jullie deze nu ontvangen? De fout is in ons systeem er uit gehaald en zou morgen gewoon meteen als email verzonden moeten worden wanneer het pakket ingepakt is. 1 fout is er nog niet uit. De track&trace link geeft nog een verkeerde lever dag. Dit trekt dus vanzelf goed, wanneer het pakket in de nacht bij het sorteer centrum gescanned wordt. Dit is een fout van de PostNL kant en zal daarom wat langer duren voordat dit opgelost wordt.

Datum prikker voor België
Voor België is er nog geen Kalender / datum prikker. We werken met de PostNL plugin en deze heeft alleen een kalender beschikbaar voor Nederland. We moeten de kalender voor België custom maken. Het komt er aan! Tot die tijd raad ik aan dat als je een andere lever/zend dag wilt, je dit in de opmerking van je order schrijft. Wij zullen ons hier aan houden. Schrijf je niks in je opmerking, dan geld: voor 15:00 besteld, morgen in huis.

Minder vertragingen
We hebben sinds vandaag een schakel minder bij PostNL. Dit betekent dat de pakketten eerder bij het sorteercentrum aankomen en de 97% kans dat het de volgende dag in huis is vergroot zou moeten zijn. Positief dus ;)!.

Producten uitverkocht
Door de storm zijn er een aantal producten gesneuveld (uitverkocht), maar twee spoedleveringen zijn onderweg. Zo komen de nieuwe kant-en-klare kipblokjes morgen om 16:00 al weer online en de broccoli woensdag om 16:00 :meal:.

Laatst bewerkt:
Mannen, met alle respect hoor.. Want ik bestel graag en veel bij jullie.. Maar gisteren belde ik met vragen over de levering. Die zou een dag vertraging hebben opgeleverd. Nu wil ik vandaag bestellen omdat volgens de medewerker vandaag alles oke zou gaan, lees ik dat ik wéér niet morgen als lever dag kiezen. Dit, terwijl er hier boven wordt aangegeven, voor 15:00 besteld, morgen in huis.
Wanneer hebben jullie het geheel weer op orde? Ik heb nu namelijk gewacht met bestellen omdat ik nog twijfelde mijn bestelling groter te maken... Maar nu kán ik niet eens meer bestellen want het komt morgen niet aan en de rest van de week ben ik zelf weg...

Laatst bewerkt:
  • #4.384
Mannen, met alle respect hoor.. Want ik bestel graag en veel bij jullie.. Maar gisteren belde ik met vragen over de levering. Die zou een dag vertraging hebben opgeleverd. Nu wil ik vandaag bestellen omdat volgens de medewerker vandaag alles oke zou gaan, lees ik dat ik wéér niet morgen als lever dag kiezen. Dit, terwijl er hier boven wordt aangegeven, voor 15:00 besteld, morgen in huis.
Wanneer hebben jullie het geheel weer op orde? Ik heb nu namelijk gewacht met bestellen omdat ik nog twijfelde mijn bestelling groter te maken... Maar nu kán ik niet eens meer bestellen want het komt morgen niet aan en de rest van de week ben ik zelf weg...

Hoi Gingerbreadman. Zoals in mijn bericht hierboven uitgelegd hebben we een limiet op het aantal bestellingen per dag gezet. Dit is 3x het aantal dat we normaal maken, dus ik hoop dat je begrijpt hoe druk het hier is en met man en macht alles proberen om zoveel mogelijk te maken in 14uur achter elkaar inpakken.

Omdat ik je gister gesproken had over je zending en niet duidelijk was dat de andere dagen ook dicht konden gaan, waardoor je dus niet direct bestelde, geven we je voorrang (en omdat je het zo vriendelijke vraagt (;))).

In ieder leuk dat je dit jaar weer klant bij ons bent :) Let the gains begin!

Klopt het dat je mijn collega yvette hierover net gesproken aan de telefoon hebt en je hier een mail over stuurt / je order? Dan weet ik dat het over dezelfde persoon gaat.

Hoi Gingerbreadman. Zoals in mijn bericht hierboven uitgelegd hebben we een limiet op het aantal bestellingen per dag gezet. Dit is 3x het aantal dat we normaal maken, dus ik hoop dat je begrijpt hoe druk het hier is en met man en macht alles proberen om zoveel mogelijk te maken in 14uur achter elkaar inpakken.

Omdat ik je gister gesproken had over je zending en niet duidelijk was dat de andere dagen ook dicht konden gaan, waardoor je dus niet direct bestelde, geven we je voorrang (en omdat je het zo vriendelijke vraagt (;))).

In ieder leuk dat je dit jaar weer klant bij ons bent :) Let the gains begin!

Klopt het dat je mijn collega yvette hierover net gesproken aan de telefoon hebt en je hier een mail over stuurt / je order? Dan weet ik dat het over dezelfde persoon gaat.

KLOPT!
Iets minder heet hoofdig dan dat ik hier kan zijn :engel: , met Yvette gesproken. Keurig geholpen en mijn buikje kan opgelucht adem halen. ;)
Bedankt en succes met de drukte! :thumb:

Gaat goed hier!! Als de diepvries leeg is (zooi van bofrost die ons madame voor de feestdagen enzo heeft gekocht) zal ik nog is wat kip en vlees bestellen.

Gaat goed hier!! Als de diepvries leeg is (zooi van bofrost die ons madame voor de feestdagen enzo heeft gekocht) zal ik nog is wat kip en vlees bestellen.

Gewoon een 2e vrieskist aan schaffen. Heb ik ook gedaan. Niet alleen voor producten van Muscle meat, maar voor het hele preppen is het wel handig. Al moet je daar uiteraard wel de ruimte voor hebben.

Volgende maand zodra me loon binnen is ook maar weer eens bestellen :D

dit keer ook kijken voor wat beef.

Gewoon een 2e vrieskist aan schaffen. Heb ik ook gedaan. Niet alleen voor producten van Muscle meat, maar voor het hele preppen is het wel handig. Al moet je daar uiteraard wel de ruimte voor hebben.

Ruimte heb ik genoeg hier (magazijn 120 m2). En is eigenlijk geen slecht idee want nu is het altijd een gepruts met onze diepvries in de keuken en die is ook al niet echt klein (amerikaans model).
Zijn solden nu dus ga is even rondkijken wat die nog kosten.

Wanneer komen de kipfiletblokjes thais weer in het assortiment? :)

Ben benieuwd.
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst.

Ik koop wel eens pangasiusfilet uit de koeling bij de AH. Die vind ik lekker. Maar laatst had ik uit de diepvries want die is een stuk goedkoper, maar die smaakt een stuk minder en is ook droger. Is de pangasius van jullie lekkerder als die uit de diepvries van supermarkt?

Ik koop wel eens pangasiusfilet uit de koeling bij de AH. Die vind ik lekker. Maar laatst had ik uit de diepvries want die is een stuk goedkoper, maar die smaakt een stuk minder en is ook droger. Is de pangasius van jullie lekkerder als die uit de diepvries van supermarkt?

Vind ze van musclemeat totaal niet droog. Goed laten ontdooien, kruiden erop en bakken tot ze net niet meer rauw zijn

Vandaag mijn bestelling gehad, alleen was mijn potje champignonsaus gebarsten waardoor sommige producten onder de saus zaten.. Wel niet zo prettig. Ik ga niet moeilijk doen over een klein potje maar tis even melden ;)

Vandaag ook maar een 2e vriezer voor in de schuur besteld. Had een oud ding die ik vorig jaar heb weggegeven aan een maat van me maar dat ranzige ding wil ik niet terug :P

• #4.396
KLOPT!
Iets minder heet hoofdig dan dat ik hier kan zijn :engel: , met Yvette gesproken. Keurig geholpen en mijn buikje kan opgelucht adem halen. ;)
Bedankt en succes met de drukte! :thumb:

:D Fijn dat het gesprek goed verliep met onze lieve Yvette. Bedankt! Je pakket is persoonlijk door mij ingepakt en zit op de post.

Brofrost, ow jeetje :eek: Je bent van harte welkom :thumbs: ik zie je bestelling wel tegemoet!

Haha awesome :cool:

Volgende maand zodra me loon binnen is ook maar weer eens bestellen :D

dit keer ook kijken voor wat beef.

Ik weet niet of je het bericht hebt gelezen, maar onze beef is vernieuwd in positieve zin! Daar ga je zeker tevreden mee zijn.

Ruimte heb ik genoeg hier (magazijn 120 m2). En is eigenlijk geen slecht idee want nu is het altijd een gepruts met onze diepvries in de keuken en die is ook al niet echt klein (amerikaans model).
Zijn solden nu dus ga is even rondkijken wat die nog kosten.

Op marktplaats staan ook wel leuke vriezers af en toe.

Wanneer komen de kipfiletblokjes thais weer in het assortiment? :)

Zijn weer op voorraad!

Ben benieuwd.
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst.

:thumbs: top en welkom bij Muscle Meat! Waar ben je voor gegaan?

Vind ze van musclemeat totaal niet droog. Goed laten ontdooien, kruiden erop en bakken tot ze net niet meer rauw zijn

Droog? Nee Pangasius is absoluut niet droog bij ons :). De vis zalm herken ik wel als droog in de diepvries bij de AH en die is bij ons ook absoluut niet droog. Geen zorgen hierover! Mooi Tieme.

Vandaag mijn bestelling gehad, alleen was mijn potje champignonsaus gebarsten waardoor sommige producten onder de saus zaten.. Wel niet zo prettig. Ik ga niet moeilijk doen over een klein potje maar tis even melden ;)

Ah! Dat is stom. De champignonsaus hoort in een extra plastic tasje ingepakt te worden. Een inpakfout en dat maken we natuurlijk meteen goed. Ik stuur je even een PM!

Vandaag ook maar een 2e vriezer voor in de schuur besteld. Had een oud ding die ik vorig jaar heb weggegeven aan een maat van me maar dat ranzige ding wil ik niet terug :P

Goed begin van het jaar :D! Wil je delen welke je gekocht hebt? Ben benieuwd wat mensen thuis hebben. Soms krijgen we bestellingen binnen waarbij je denk: ''hoe past dat bij iemand in zijn huis'' en ''arme postbode'' haha.

Laatst bewerkt:
Niets bijzonders. Zat te kijken naar zo'n grote kast met No Frost blabla maar had er toch geen €700 voor over.

Heb deze gekocht: [Link niet meer beschikbaar]

Alleen iets goedkoper :P

Vind die vrieskisten (horizontaal) ook wel wat, gaat bizar veel in maar niet erg handig als je er vaak wat uit wilt pakken.

Eindelijk weer wat besteld! Ik zat te wachten op de thaise kant en klare kipblokjes, en die waren er nu weer! Vrijdag komt het, ik ben benieuwd.

Die rauwe kipfilet in blokjes is trouwens ideaal, ik heb er meteen 5 kilo van besteld aangezien er hier ruim een halve kilo per dag door heen gaat!

Ah! Dat is stom. De champignonsaus hoort in een extra plastic tasje ingepakt te worden. Een inpakfout en dat maken we natuurlijk meteen goed. Ik stuur je even een PM!

Thnx voor de oplossing ;) Succes in het nieuwe jaar!

ps: de beef jerky is FUCKING LEKKER! :meal::meal:

Wat een geweldig concept is dit :O
Ik vraag mij alleen af of mensen het hier wel eens gehad hebben dat de producten die zij binnenkregen van slechte kwaliteit waren en hoe is dit vervolgens afgehandeld?
Dat je niet precies weet wat je in huis haalt tot je het daadwerkelijk hebt en al betaald hebt is namelijk het enige wat mij ervan weerhoudt nu om de vriezer die over een week komt helemaal vol te gooien met vlees van musclemeat. :meal:

Terug
Naar boven