De nieuwe site werkt perfect!! had bij de vorige ''versies'' steeds problemen met bestellen.. Bleef haken bij Internet explorer bij besteladres kiezen
nu totaal probleemloos

top!
zozo doe maar duur, magento
Dit hoop ik dan ook. 7,50 was een interessante prijs. Zelf bakken vind ik namelijk totaal geen punt en zelfs leuk om te doen. Een prijsstijging van een euro (zo'n 12 procent) op een kilo, vind ik best flink en maakt het voor mij persoonlijk minder interessant.
Laat ik voorop stellen dat niemand er bij Muscle Meat blij mee is, onmacht, want de stijging komt niet van ons af. Ik snap je punt, als je het gemak er niet van ervaart (want je stopt graag werk/tijd in een kipfilet zelf te bereiden) dan zou je voor onze rauwe kipfilets kunnen gaan

. Maar we moeten wel even reëel blijven, het is een gemakproduct. De 12 procent of niet,
rauwe kipblokjes liggen in de supermarkt (AH) voor 10euro per kg. De aldi heeft het niet en de Lidl 8euro per kg. Met de rauwe kip waarde (1136gr die in 1kg gekookte kipblokjes zit, zijn we dus 50cent per kg goedkoper dan rauwe kipblokjes bij de goedkoopste supermarkt, is het ook nog eens kant-en-klaar plus geproportioneerd. Laat ik het niet verder op de gerookte kip in gaan van 14euro/kg.
Waarom leggen jullie dan de productie stil? Bang voor teveel nee-verkopen? Ik zou zeggen produceer door en kondig eens in de zoveel tijd aan dat er een nieuwe batch is totdat er een oplossing is voor het productieprobleem.
Het inpakproces bij dit product is onderschat. Het gebeurt handmatig en dat is killing als je weet hoeveel stappen het zijn ( en minuten) voordat je 1 zakje hebt. Niet te doen qua order volumes en ook niet voor degene die het doen. Dit laatste telt erg zwaar hier in mee. We moeten echt een betere oplossing vinden, geautomatiseerd.
Vraagje:
ik heb vorige week een kleine bestelling gedaan, die dus vandaag verzonden zou worden.
Als ik inlog zie ik dat dat ook gedaan is, heb er echter (nog?) geen mail van gehad terwijl ik die normaal altijd wel kreeg.
maar, als ik op de site kijk zie ik dat deze naar een verkeerd postkantoor wordt verzonden, ik had gekozen voor pakje gemak, en hij wordt nu afgeleverd op een postkantoor hier 10km verderop? Niet echt handig

gaat om bestelnummer: 100010624
Behandeld en met elkaar gesproken al via de mail!
bijna al onze amandelen komen uit California, en de oogst was slecht door droogte dus alle lekkernijen met amandeltjes zijn duurder geworden
die slecht oogst is nu wel van de zomer 2014 geleden maar that's my best guess
Ah kijk aan, thnx voor de info

. Ik moet 1 van deze dagen nog de leverancier spreken over iets anders. Zal het meteen eens verifiëren.
Ik heb ook geen mail met track & trace ontvangen vandaag, wel zie ik op de website de track & trace, jammer genoeg wordt deze blijkbaar pas woensdag geleverd, hopelijk is dit een fout? 100010771
Ik schrijf hier even een publiek bericht over, zie hieronder.
De eerste zendingen van het jaar!
In het kort: mogen het duidelijk zijn dat jullie ons gemist hebben, dat is een super gevoel en motiveert iedereen bij ons

. Een sterk begin. De twee weken weggeweest hebben we vandaag gevoeld. En gaan wij morgen ook voelen. We hebben daardoor eerder de besteldagen dicht moeten zetten, omdat de maximale orders die we kunnen behandelen per dag op het moment voor zowel deze maandag als dinsdag bereikt is. Woensdag en donderdag als zend dagen staan nog open!
Er zijn nog wel wat dingen die verbeterd moeten worden op onze site. Wat kinderziektes en onze programmeur is hier druk mee bezig. Ik neem ze hieronder even door:
Oude orders
Deze zijn weer terug te vinden bij jouw account na het inloggen op de site!
Track&trace
De track&trace emails zijn zojuist verzonden. Als het goed is hebben jullie deze nu ontvangen? De fout is in ons systeem er uit gehaald en zou morgen gewoon meteen als email verzonden moeten worden wanneer het pakket ingepakt is. 1 fout is er nog niet uit. De track&trace link geeft nog een verkeerde lever dag. Dit trekt dus vanzelf goed, wanneer het pakket in de nacht bij het sorteer centrum gescanned wordt. Dit is een fout van de PostNL kant en zal daarom wat langer duren voordat dit opgelost wordt.
Datum prikker voor België
Voor België is er nog geen Kalender / datum prikker. We werken met de PostNL plugin en deze heeft alleen een kalender beschikbaar voor Nederland. We moeten de kalender voor België custom maken. Het komt er aan! Tot die tijd raad ik aan dat als je een andere lever/zend dag wilt, je dit in de opmerking van je order schrijft. Wij zullen ons hier aan houden. Schrijf je niks in je opmerking, dan geld: voor 15:00 besteld, morgen in huis.
Minder vertragingen
We hebben sinds vandaag een schakel minder bij PostNL. Dit betekent dat de pakketten eerder bij het sorteercentrum aankomen en de 97% kans dat het de volgende dag in huis is vergroot zou moeten zijn. Positief dus

!.
Producten uitverkocht
Door de storm zijn er een aantal producten gesneuveld (uitverkocht), maar twee spoedleveringen zijn onderweg. Zo komen de nieuwe kant-en-klare kipblokjes morgen om 16:00 al weer online en de broccoli woensdag om 16:00

.