XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:(
Wat een geweldig concept is dit :O
Ik vraag mij alleen af of mensen het hier wel eens gehad hebben dat de producten die zij binnenkregen van slechte kwaliteit waren en hoe is dit vervolgens afgehandeld?
Dat je niet precies weet wat je in huis haalt tot je het daadwerkelijk hebt en al betaald hebt is namelijk het enige wat mij ervan weerhoudt nu om de vriezer die over een week komt helemaal vol te gooien met vlees van musclemeat. :meal:

Daar hoef je je absoluut geen zorgen over te maken.

Zojuist een doosje van 24,84kg afgeleverd.
Het gezicht van de pakket bezorger sprak boekdelen :roflol:

Ik vraag mij alleen af of mensen het hier wel eens gehad hebben dat de producten die zij binnenkregen van slechte kwaliteit waren en hoe is dit vervolgens afgehandeld?
Dat je niet precies weet wat je in huis haalt tot je het daadwerkelijk hebt en al betaald hebt is namelijk het enige wat mij ervan weerhoudt nu om de vriezer die over een week komt helemaal vol te gooien met vlees van musclemeat. :meal:
Je kunt samples toevoegen aan je bestelling ;)

Is het nog zo druk? anders bestel ik dit weekend denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.405
Niets bijzonders. Zat te kijken naar zo'n grote kast met No Frost blabla maar had er toch geen €700 voor over.

Heb deze gekocht: [Link niet meer beschikbaar]

Alleen iets goedkoper :P

Vind die vrieskisten (horizontaal) ook wel wat, gaat bizar veel in maar niet erg handig als je er vaak wat uit wilt pakken.

Mooi! 160liter kan veel in :).

Eindelijk weer wat besteld! Ik zat te wachten op de thaise kant en klare kipblokjes, en die waren er nu weer! Vrijdag komt het, ik ben benieuwd.

Die rauwe kipfilet in blokjes is trouwens ideaal, ik heb er meteen 5 kilo van besteld aangezien er hier ruim een halve kilo per dag door heen gaat!

Leuk, bedankt voor je bestelling! Thais en rauwe kipfilets blokjes gaan deze week voor het eerst de deur uit. Benieuwd wat mensen er van vinden. Tip: de rauwe kipblokjes zak moet je wel even een paar tikken geven op het aanrecht! Dan vallen alle blokjes van elkaar af. Het zit dus niet vastgevroren aan elkaar.

Thnx voor de oplossing ;) Succes in het nieuwe jaar!

ps: de beef jerky is FUCKING LEKKER! :meal::meal:

Mooi @ beef jerky :) en fijn dat het goed opgelost is.

Het is niet helemaal aan mij om dit te beantwoorden omdat ''wij van wc eens adviseren wc eend''. Maar ons concept is ontstaan door beter dan de supermarkten te willen zijn voor deze doelgroep (sporters/fitness/kracht etc.) . Slechte producten hebben wij zelf niks aan. We leven van mensen die terug komen en bestaan bijna 2 jaar. Samen met alle reviews moet dat wel wat zeggen ;). Als je twijfeld over wat je moet kiezen raad ik dit pakket aan. Een aantal samples geselecteerd door ons, van alles wat, dan weet je voor 35euro meteen of je klant wilt zijn bij ons of niet.

Link proef pakket: http://musclemeat.nl/index.php/try-out-pakket-5kg.html

:(

Daar hoef je je absoluut geen zorgen over te maken.

:thumbs:

Zojuist een doosje van 24,84kg afgeleverd.
Het gezicht van de pakket bezorger sprak boekdelen :roflol:

Haha, arme postbode :D. De meeste hebben wel een steekkar in hun auto geloof ik, maar dan moet je het als nog er uit tillen.

Is het nog zo druk? anders bestel ik dit weekend denk ik.

Druk is het zeker. Morgen als lever dag staat uit. De vrijdag staat nog op. Daar kun je gerust nog voor bestellen, zit ongeveer 60% vol.

Je kunt samples toevoegen aan je bestelling ;)

:thumbs:

Chips nu ik hier lees bedenk ik dat ik de biefstuk ben vergeten te bestellen!!!! ARGH>>>

NJa volgende keer niet vergeten..

Kijk wel erg uit naar de thaise kip en andere producten!!!!

Na 1.5 week een lege vriezer.. straks weer lekker vol :)

met een maat samen nog snel wat beef jerkey besteld toch maar :)

Besteld! benieuwd naar de Thaise kip

Bestelling #100011022 (geplaatst op 7 januari 2015 11:50:08)
Enig idee wanneer ik die dan zou kunnen ontvangen? :)

• #4.410
Chips nu ik hier lees bedenk ik dat ik de biefstuk ben vergeten te bestellen!!!! ARGH>>>

NJa volgende keer niet vergeten..

Kijk wel erg uit naar de thaise kip en andere producten!!!!

Na 1.5 week een lege vriezer.. straks weer lekker vol :)

Mooi! Gaat vast allemaal weer in de smaak vallen :).

Ik zag een foto van je fb een tijdje terug voorbij komen. Je gaat vooruit @ fysiek! Ga zo door :).

met een maat samen nog snel wat beef jerkey besteld toch maar :)

Thnx voor je order! beef jerky, onomonom (koekiemonster)

Besteld! benieuwd naar de Thaise kip

Thais gaat absurd hard. Is twee keer geleverd deze week en aankomende maandag weer :D. gieffff reviews.

Bestelling #100011022 (geplaatst op 7 januari 2015 11:50:08)
Enig idee wanneer ik die dan zou kunnen ontvangen? :)

Ik heb het even opgezocht. In het systeem staat dat hij morgen ingepakt wordt en dan ontvang je het 9 januari, deze vrijdag dus. Je hebt voor 15:00 besteld vandaag, maar we zijn overbezet vandaag qua aantal orders. De zend datum van vandaag is daarom dicht gegaan. Excuus voor een dag extra! We verwachten dat volgende week er geen datums meer dicht gaan.

Ook weer besteld! Jammer genoeg komt het pas volgende week woensdag aan, maar het is in ieder geval weer onderweg!

beste musclemeat, ik heb zondag een bestelling geplaats en gisteren deels ontvangen. Ik mis 2x 5kg Kipfilet uit Argentinië. Is deze soms uitverkocht ? wanneer zou ik deze ontvangen, ik zit momenteel zonder kip dus dit is een ramp !

• #4.413
Ook weer besteld! Jammer genoeg komt het pas volgende week woensdag aan, maar het is in ieder geval weer onderweg!

Thnx voor je order :)! Dat duurt inderdaad nog even Ben je woensdag pas thuis? Er waren eerdere datums beschikbaar neem ik aan! Ik PM je even.

beste musclemeat, ik heb zondag een bestelling geplaats en gisteren deels ontvangen. Ik mis 2x 5kg Kipfilet uit Argentinië. Is deze soms uitverkocht ? wanneer zou ik deze ontvangen, ik zit momenteel zonder kip dus dit is een ramp !

Hoi Javice, excuus voor deze inpakfout, dat ga ik meteen in orde maken. Ik stuur je direct een PM!

Laatst bewerkt:
Mooi! Gaat vast allemaal weer in de smaak vallen :). Ik zag een foto van je fb een tijdje terug voorbij komen. Je gaat vooruit @ fysiek! Ga zo door :). Thnx voor je order! beef jerky, onomonom (koekiemonster) Thais gaat absurd hard. Is twee keer geleverd deze week en aankomende maandag weer :D. gieffff reviews. Ik heb het even opgezocht. In het systeem staat dat hij morgen ingepakt wordt en dan ontvang je het 9 januari, deze vrijdag dus. Je hebt voor 15:00 besteld vandaag, maar we zijn overbezet vandaag qua aantal orders. De zend datum van vandaag is daarom dicht gegaan. Excuus voor een dag extra! We verwachten dat volgende week er geen datums meer dicht gaan.

Thanks, ja is ook zeker mijn goal dit jaar.. Om nog verder te bouwen :D

Bestelling ook binnen thanks!! vriezer weer lekker vol, Vanavond gelijk de thaise kip op t menu :D
en volgende keer zeker de biefstuk ook mee

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld, beetje geluk denk ik, alles wat ik wilde was nog op voorraad. Meteen maar aan tafel dus!

Maar om je een beetje een idee te geven van hoe het eruit ziet, dit is een kleine 12 kilo.

rsz_20150107_181721.jpg

Jammer om te horen dat er een dag vertraging op zit, omdat ik speciaal een ander adres heb opgegeven omdat ik morgen zelf niet thuis was.
Bedankt voor het snelle antwoord :)

Altijd weer een leuk gezicht :-)

IMG_1138.jpg

Net de thaise kip probeert en hijs gelijk mijn favo van alle kipblokjes :)

Echt lekkere malse kipblokjes, ruiken al erg lekker... En smaken ook heerlijk, bij thais denk je gelijk aan pittig.. dat is het niet.. maar het is een hele lekkere (tja hoe zal je het omschrijven) kruidige smaak

Heerlijk :)

1ste bestelling MuscleMeat gedaan, 100011066 :)

Kut, perongeluk kant en klare basmati 2.5 kilo besteld 2 keer ipv witte rijst kant en klaar die in zakjes van 200 gram zitten...

Ordernummer 100011030

Kan dit nog worden gewijzigd ?

Terug
Naar boven