- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks, ja is ook zeker mijn goal dit jaar.. Om nog verder te bouwen
Bestelling ook binnen thanks!! vriezer weer lekker vol, Vanavond gelijk de thaise kip op t menu![]()
en volgende keer zeker de biefstuk ook mee
Net de thaise kip probeert en hijs gelijk mijn favo van alle kipblokjes
Echt lekkere malse kipblokjes, ruiken al erg lekker... En smaken ook heerlijk, bij thais denk je gelijk aan pittig.. dat is het niet.. maar het is een hele lekkere (tja hoe zal je het omschrijven) kruidige smaak
Heerlijk![]()
Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld, beetje geluk denk ik, alles wat ik wilde was nog op voorraad. Meteen maar aan tafel dus!
Maar om je een beetje een idee te geven van hoe het eruit ziet, dit is een kleine 12 kilo.
Dankje voor het delen van de foto
Geef idd een beeld hoe veel ruimte 12kg kost. Ik zie 1 van de nieuwe hamburgers er tussen liggen, dat wordt smullen
.Jammer om te horen dat er een dag vertraging op zit, omdat ik speciaal een ander adres heb opgegeven omdat ik morgen zelf niet thuis was.
Bedankt voor het snelle antwoord![]()
Wil je het adres wijzigen anders? Ik stuur je een PM.
Wow... dat ziet er nice uitl, zou zo op onze site kunnen! Thnx voor het delen Gingerbreadman
.Kut, perongeluk kant en klare basmati 2.5 kilo besteld 2 keer ipv witte rijst kant en klaar die in zakjes van 200 gram zitten...
Ordernummer 100011030
Kan dit nog worden gewijzigd ?
Ik ga nu meteen kijken. Ik kom zo bij je terug via PM.
Laatst bewerkt: