XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Thanks, ja is ook zeker mijn goal dit jaar.. Om nog verder te bouwen :D

Bestelling ook binnen thanks!! vriezer weer lekker vol, Vanavond gelijk de thaise kip op t menu :D
en volgende keer zeker de biefstuk ook mee

Net de thaise kip probeert en hijs gelijk mijn favo van alle kipblokjes :)

Echt lekkere malse kipblokjes, ruiken al erg lekker... En smaken ook heerlijk, bij thais denk je gelijk aan pittig.. dat is het niet.. maar het is een hele lekkere (tja hoe zal je het omschrijven) kruidige smaak

Heerlijk :)

:thumbs: top! De eerste review van de smaak Thais (kipblokjes) is dan officieel binnen, dankje. Runderkogelbiefstuk nextime dan maar idd.

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst besteld, beetje geluk denk ik, alles wat ik wilde was nog op voorraad. Meteen maar aan tafel dus!

Maar om je een beetje een idee te geven van hoe het eruit ziet, dit is een kleine 12 kilo.

Dankje voor het delen van de foto :) Geef idd een beeld hoe veel ruimte 12kg kost. Ik zie 1 van de nieuwe hamburgers er tussen liggen, dat wordt smullen :D.

Jammer om te horen dat er een dag vertraging op zit, omdat ik speciaal een ander adres heb opgegeven omdat ik morgen zelf niet thuis was.
Bedankt voor het snelle antwoord :)

Wil je het adres wijzigen anders? Ik stuur je een PM.

Altijd weer een leuk gezicht :-)

Wow... dat ziet er nice uitl, zou zo op onze site kunnen! Thnx voor het delen Gingerbreadman :).

1ste bestelling MuscleMeat gedaan, 100011066 :)

:thumbs: bedankt! Benieuwd wat je er van vindt, laat je het weten? (heb je opmerking gelezen bij je bestelling, maar we kunnen voor niemand een uitzondering maken, is niet eerlijk tegen over de rest. Een sample stuk vlees is iets anders van waarde dan een eiwit sample zakje van 28gr. Ik hoop dat je dat begrijpt.)

Kut, perongeluk kant en klare basmati 2.5 kilo besteld 2 keer ipv witte rijst kant en klaar die in zakjes van 200 gram zitten...

Ordernummer 100011030

Kan dit nog worden gewijzigd ?

Ik ga nu meteen kijken. Ik kom zo bij je terug via PM.

Laatst bewerkt:
Super opgelost Scoobz0r!
Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, zulke klant behandeling.

Scooby.. Vraagje..

Ik heb alleen interesse in die Zoete Aardappelen (2,5KG). Jullie vlees is prima te eten, maar ik hou van HEERLIJK eten.. No offense :o

Maar als ik alleen die aardappeltjes wil bestellen, dan moet ik 8x2,5KG kopen.. En om nu 20KG aardappelen in de vriezer te leggen gaat wat ver.. Google leert dat jullie het enige bedrijf in NL zijn die deze aardappelen direct aan particulieren verkopen..

Hebben jullie een oplossing voor dit "probleem" voor Punnie?!

Laatst bewerkt:
  • #4.425
Super opgelost Scoobz0r!
Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, zulke klant behandeling.

:thumbs: graag gedaan!

Scooby.. Vraagje..

Ik heb alleen interesse in die Zoete Aardappelen (2,5KG). Jullie vlees is prima te eten, maar ik hou van HEERLIJK eten.. No offense :o

Maar als ik alleen die aardappeltjes wil bestellen, dan moet ik 8x2,5KG kopen.. En om nu 20KG aardappelen in de vriezer te leggen gaat wat ver.. Google leert dat jullie het enige bedrijf in NL zijn die deze aardappelen direct aan particulieren verkopen..

Hebben jullie een oplossing voor dit "probleem" voor Punnie?!

Producten als zoete aardappel hebben een halve vriespunt omdat ze bijna voor niks de deur uit gaan. De prijs kan eigenlijk ook niet voor geschild, in stukken gehad en volledig gegaard. Als we er 3 zakken van verzenden dan versturen we het met verlies, omdat de kosten van het droogijs en de isolatie zak hoger zijn dan dat 3 zakken terug geven aan ons. Je zult dus een deel van de verpakking dan moeten mee betalen. Ik stuur je een PM.

P.s. Rund en Paard (ook andere producten zoals kipfilets uit Argentinië) zijn de afgelopen maanden sterk verbeterd. Je kan er vanuit gaan dat deze heerlijk zijn, want ze leveren normaliter uitsluitend alleen aan restaurants. Lees de reacties van deze post! http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/609032182535301/?type=1&theater

Laatst bewerkt:
Ondanks dat je in PM aangaf dat de Thaise kip op was en dus niet meer mee kon in de bestelling zat hij er zojuist toch bij, erg goede service. :thumbs:
Ligt al te ontdooien voor morgen, ben erg benieuwd! :D

Heb een tijd geleden een keer bij jullie besteld, maar vond de hamburgers toen tegenvallen w.b. smaak en textuur.. deze week weer eens opnieuw besteld om te proberen, en de hamburgers zijn echt vele malen smakelijker geworden.
Smaak van de beef jerky is ook goed, alleen nog steeds te duur voor wat je krijgt (maar dat vind ik altijd voor jerky).

Ook het verpakken met droogijs lijkt veel beter te werken.

M'n complimenten :)

Enige puntje van kritiek dusver is dat ik de avocado's liever in een hersluitbare zak had gezien.

Ik zie dat we weer beef jerky kunnen kopen, zou er vanavond nog genoeg zijn?

• #4.429
Ondanks dat je in PM aangaf dat de Thaise kip op was en dus niet meer mee kon in de bestelling zat hij er zojuist toch bij, erg goede service. :thumbs:
Ligt al te ontdooien voor morgen, ben erg benieuwd! :D

Awesome :) Het was inderdaad niet meer op voorraad. Echter lag er nog 1 mini kratje met het aller laatste in de vriezer. Nieuwe batch is inmiddels binnen gekomen gisteren en het staat weer online op voorraad!

Heb een tijd geleden een keer bij jullie besteld, maar vond de hamburgers toen tegenvallen w.b. smaak en textuur.. deze week weer eens opnieuw besteld om te proberen, en de hamburgers zijn echt vele malen smakelijker geworden.
Smaak van de beef jerky is ook goed, alleen nog steeds te duur voor wat je krijgt (maar dat vind ik altijd voor jerky).

Ook het verpakken met droogijs lijkt veel beter te werken.

M'n complimenten :)

Enige puntje van kritiek dusver is dat ik de avocado's liever in een hersluitbare zak had gezien.

Hey corpaul, leuk dat je weer eens besteld hebt! Er is inderdaad een boel veranderd bij Muscle Meat. Producten zijn verbeterd en ook de zendmethode (droogijs). 2015 gaan we hard in :). Thnx voor je feedback, gewaardeerd! Hersluitbare zak kunnen we helaas niet regelen voor de avocado's. Dit product is niet voor ons geproduceerd, maar kunnen we afnemen. We kunnen daardoor geen suggesties of verandering aanbrengen.

Ik zie dat we weer beef jerky kunnen kopen, zou er vanavond nog genoeg zijn?

Ja dat weet ik wel zeker. Maar wacht niet tot bv dinsdag!

Awesome :) Het was inderdaad niet meer op voorraad. Echter lag er nog 1 mini kratje met het aller laatste in de vriezer. Nieuwe batch is inmiddels binnen gekomen gisteren en het staat weer online op voorraad!
De Thaise kip smaakte erg lekker. Goede smaak en een iets stevigere structuur. Had hem in mijn salade vandaag en dat was erg lekker. :)

Maar wacht niet tot bv dinsdag!

Copy that. Gelijk gebruik gemaakt van de latere optie van PostNL.

Heb zin in de rauwe kipblokjes. Ik voorspel een insane, koud goed te eten meal voor op mijn werk met die units icm de zoete aardappel en misschien spinazie. Ook benieuwd naar de "nieuwe" kogel. Kogel was altijd al mijn favoriet ook al vond ik het soms wat aan de stevige kant.

Aan het bestellen en maar 2 pakjes BJ kunnen bestellen :'(

• #4.434
Copy that. Gelijk gebruik gemaakt van de latere optie van PostNL.

Heb zin in de rauwe kipblokjes. Ik voorspel een insane, koud goed te eten meal voor op mijn werk met die units icm de zoete aardappel en misschien spinazie. Ook benieuwd naar de "nieuwe" kogel. Kogel was altijd al mijn favoriet ook al vond ik het soms wat aan de stevige kant.

Mooi dat je ook de oude variant kogelbiefstuk hebt gehad. Kan je het goed vergelijken! Ben benieuwd naar je ervaring. We hebben tot nu toe alleen maar positieve feedback gehad. Thnx voor de 2de review van de Thaise kipblokjes! Over de rauwe kipblokjes hebben we nog niets gehoord, wat men er van vind. Deze week voor het eerst verzonden net als Thais. Dus je mening is welkom!

Aan het bestellen en maar 2 pakjes BJ kunnen bestellen :'(

Je hebt aangegeven dat je Beef Jerky deze avond ging bestellen en ik ben de moeilijkste niet. Ik heb nog een berg thuis liggen voor eigen gebruik (zelfde batch). Ik PM je even over hoeveel je er wilt!

Laatst bewerkt:
Scoob, heb je mijn privébericht ontvangen of niet? (Dacht dat ik had gestuurd maar staat precies niet bij verstuurde items).

• #4.437
Olivier,

Ik heb gister middag een bestelling geplaatst, bestelling #100011117.

Is het nog mogelijk hier 2 bussen PAM cooking spray original bij te doen?
Ik was het vergeten erbij te bestellen, zojuist kwam ik ook erachter dat mijn laatste bus bijna leeg is. :rolleyes:

• #4.440
Olivier, Ik heb gister middag een bestelling geplaatst, bestelling #100011117. Is het nog mogelijk hier 2 bussen PAM cooking spray original bij te doen? Ik was het vergeten erbij te bestellen, zojuist kwam ik ook erachter dat mijn laatste bus bijna leeg is. :rolleyes:

Thnx voor je order ot92! Dat is geen probleem. Ik stuur je even een PM.

Terug
Naar boven