- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind de beef jerky niet echt lekker eten, de stukjes zijn heel dun en glad, net alsof je een stukje plastic opeet.
Als ik een stapeltje tegelijk eet is het beter, de dikte van bijv. jack links is lekkerder eten.
de kip uit blik is een beetje droog, maar goed te eten en vooral makkelijk!
.''Een nieuwe smaak van ons meest populaire product Kant-en-klare kibplokjes is online''
Op Facebook staat dezelfde schrijffout.
Ik ga ze zeker proberen!

17,026 points · 563 comments wow... Vanavond maar eens door kijken.

Bestelling 15 geplaatst gister![]()
Comment over 2x200 gram Thaise blokjes erbij gezet
top dat je zo tevreden bent! Alle opmerkingen worden gelezen door de desbetreffende inpakker van de bestelling. Ik zal zo nog even extra kijken wat je geschreven hebt.penetrasiking 92 points · 1d
Imagine how big his d*ck is #nohomo
![]()

Weer een nieuwe bestelling geplaatst, maar is wat nieuwe dingen proberen. Moest zelfs nog kant en klare risotto voor mijn moeder mee bestellen xD
Is bij de rauwe kipfilet blokjes (brazilie) eenvoudig een gedeelte eruit te halen en de rest in terug in de vriezer te doen? Of zit het al per portie verpakt?
Zijn de vacuümverpakkingen geschikt voor sous vide bereidingen? Zou ideaal zijn voor de paardenbiefstuk.
Het plastic is niet giftig en het zou moeten kunnen. Zelf hebben we het nooit geprobeerd, maar een klant mailde ons iets van een jaar terug dat hij dit deed met 1 van onze producten. Mocht je het gaan doen dan ben ik zeer benieuwd naar je resultaat!

Ik ben bezig met een sous vide opstelling, zal tzt wel eens een biefstukje normaal bakken en ter vergelijking eentje eerst sous vide garen en dan searen. Post dan wel de foto's![]()
alvast bedankt voor de moeite!!Top! Waar ben je voor gegaan bij je eerste bestelling? Als je tips kan gebruiken met ontdooien of bepaalde producten dan merk ik het wel.