Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik vind de beef jerky niet echt lekker eten, de stukjes zijn heel dun en glad, net alsof je een stukje plastic opeet.

Als ik een stapeltje tegelijk eet is het beter, de dikte van bijv. jack links is lekkerder eten.

de kip uit blik is een beetje droog, maar goed te eten en vooral makkelijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.442
ik vind de beef jerky niet echt lekker eten, de stukjes zijn heel dun en glad, net alsof je een stukje plastic opeet.

Als ik een stapeltje tegelijk eet is het beter, de dikte van bijv. jack links is lekkerder eten.

de kip uit blik is een beetje droog, maar goed te eten en vooral makkelijk!

Dankje voor de feedback gaultier! We delen je mening over dat de jerky dikker moet. En bij de batch die maandag gestuurd gaat worden is dat ook zo. De vorige batch was iets te dun gesneden. Ik PM je even.

Ik vind de kip in blik zelf ook goed te eten. Vooral de tomaat versie ben ik fan van. Was laatst 6 dagen in Londen. Had elke dag op pad wat blikjes in mijn rugzak om de maaltijden met eiwit ermee aan te vullen. Ideaal!

Is het nog steeds kerst bij je Scoobz0r? ;) (avater)

• #4.444
Is het nog steeds kerst bij je Scoobz0r? ;) (avater)

Heb het koud. Verwarming aan gezet. Ik kan de muts zo meteen af doen ;).

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Kant-en-klare kipblokjes Thais

dy4x9y.jpg

Een nieuwe smaak van ons meest populaire product Kant-en-klare kipblokjes is online! De smaak heet 'thais', een mix van zes kruiden die niet pittig zijn! Product link: http://tinyurl.com/kaddjl6

Nooit meer snijden, koken, handenwassen. Direct eetbaar en mee te nemen vanwege de makkelijke plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd!

In 1kg kan-en-klare kipblokjes zit 1136gr rauwe kipfilets verwerkt. Dit komt neer op een rauw prijs van 7.50euro/kg! Gezien de Nederlandse kip kg prijs rond de 6.50euro is, betaal je dus slechts 1euro meer om 1136gr geheel bereidt en in 5x200gr portie verpakking verdeeld te hebben!

Laatst bewerkt:
''Een nieuwe smaak van ons meest populaire product Kant-en-klare kibplokjes is online''

Op Facebook staat dezelfde schrijffout.

Ik ga ze zeker proberen!

• #4.446
  • #4.448
Laatst bewerkt:
Bestelling 15 geplaatst gister :D
Comment over 2x200 gram Thaise blokjes erbij gezet

Weer een nieuwe bestelling geplaatst, maar is wat nieuwe dingen proberen. Moest zelfs nog kant en klare risotto voor mijn moeder mee bestellen xD

Is bij de rauwe kipfilet blokjes (brazilie) eenvoudig een gedeelte eruit te halen en de rest in terug in de vriezer te doen? Of zit het al per portie verpakt?

• #4.453
Bestelling 15 geplaatst gister :D
Comment over 2x200 gram Thaise blokjes erbij gezet

15 alweer? Awesome :) top dat je zo tevreden bent! Alle opmerkingen worden gelezen door de desbetreffende inpakker van de bestelling. Ik zal zo nog even extra kijken wat je geschreven hebt.

penetrasiking 92 points · 1d
Imagine how big his d*ck is #nohomo

:roflol:

Oh dear... :o

Weer een nieuwe bestelling geplaatst, maar is wat nieuwe dingen proberen. Moest zelfs nog kant en klare risotto voor mijn moeder mee bestellen xD

:thumbs: bedankt Tieme! Oh die risotto gaat zeker in de smaak vallen. Is mijn favoriete van de categorie maaltijden. Je stopt het in de magnetron (bevroren toestand) en bakt ondertussen een stuk vlees naar wens. Meestal doe ik er gehakt of tartaar er door heen. kipfilets / Kant-en-klare kipblokjes naturel etc smaak ook goed.

Is bij de rauwe kipfilet blokjes (brazilie) eenvoudig een gedeelte eruit te halen en de rest in terug in de vriezer te doen? Of zit het al per portie verpakt?

Dit product is IQF (Individual quick frozen / Los gevroren van elkaar). Het is 1 zak, die voor 80% gevacumeerd is, zodat het makkelijk in de vriezer past. Het lijkt of het aan elkaar gevroren zit, maar dit komt door de 80%, het zit strak tegen elkaar aan. Een paar tikken op het aanrecht (voordat je de zak open knipt) en alles valt van elkaar af.

Mijn eerste bestelling net binnen gekregen :)

• #4.455
Zijn de vacuümverpakkingen geschikt voor sous vide bereidingen? Zou ideaal zijn voor de paardenbiefstuk.

• #4.457
Zijn de vacuümverpakkingen geschikt voor sous vide bereidingen? Zou ideaal zijn voor de paardenbiefstuk.

Het plastic is niet giftig en het zou moeten kunnen. Zelf hebben we het nooit geprobeerd, maar een klant mailde ons iets van een jaar terug dat hij dit deed met 1 van onze producten. Mocht je het gaan doen dan ben ik zeer benieuwd naar jouw resultaat!

Momenteel ben ik zelf met een slowcooker onze producten aan het testen. Sous vide een aanraden voor het resultaat? Het idee is wel heel er goed omdat bijna al onze producten vacuüm verpakt zijn.

Het plastic is niet giftig en het zou moeten kunnen. Zelf hebben we het nooit geprobeerd, maar een klant mailde ons iets van een jaar terug dat hij dit deed met 1 van onze producten. Mocht je het gaan doen dan ben ik zeer benieuwd naar je resultaat!

Ik ben bezig met een sous vide opstelling, zal tzt wel eens een biefstukje normaal bakken en ter vergelijking eentje eerst sous vide garen en dan searen. Post dan wel de foto's:)

• #4.459
Ik ben bezig met een sous vide opstelling, zal tzt wel eens een biefstukje normaal bakken en ter vergelijking eentje eerst sous vide garen en dan searen. Post dan wel de foto's:)

Awesome :) alvast bedankt voor de moeite!!

Top :thumbs:! Waar ben je voor gegaan bij je eerste bestelling? Als je tips kan gebruiken met ontdooien of bepaalde producten dan merk ik het wel.

Mijn voorraad kipfilet was op. :p

Ik ben helaas iemand die niet zomaar van alles durft te proeven. :rolleyes:

Terug
Naar boven