Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Wanneer verwachten jullie dat de beef jerky weer op voorraad is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.502
Uw ordernummer is: 100011501
Maak er wat moois van!

Bedankt voor je order :thumbs:!

Wanneer verwachten jullie dat de beef jerky weer op voorraad is?

We zijn gestopt met onze huidige partner waar we de beef jerky ontwikkeld mee hebben. De reden was dat ze onze productie niet konden bij houden. Dit willen en kunnen we niet hebben, want we willen dat het product groeit, meer smaken etc. De gesprekken met de (potentiële) nieuwe partner lopen voorspoedig. Een test sample is al onderweg naar ons. Mocht alles vlot lopen, dan verwachten we over een maand alles weer op de rails te hebben. Onder voorbehoud.

We zijn gestopt met onze huidige partner waar we de beef jerky ontwikkeld mee hebben. De reden was dat ze onze productie niet konden bij houden. Dit willen en kunnen we niet hebben, want we willen dat het product groeit, meer smaken etc. De gesprekken met de (potentiële) nieuwe partner lopen voorspoedig. Een test sample is al onderweg naar ons. Mocht alles vlot lopen, dan verwachten we over een maand alles weer op de rails te hebben. Onder voorbehoud.

Dat doen jullie rap dan :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student)
Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?

Bedankt voor je order :thumbs:!

Ik bied mijn smaakpapillen aan ter ondersteuning.

Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student)
Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?
Ik koop zelfs bijna alleen paardenvlees, vind het persoonlijk lekkerder dan rund :o

hoe zou ik alleen een paar samples kunnen bestellen er staat dat je 4 vriespunten nodig hebt.

Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student) Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?
hoe zou ik alleen een paar samples kunnen bestellen er staat dat je 4 vriespunten nodig hebt.

je kan niet alleen samples bestellen, maar ik kan je vertellen.. alles is lekker bij musclemeat :D

• #4.508

Hoop dat alles voorspoedig verloopt. In ieder geval goede hoop gekregen bij de gesprekken tot nu toe.

Ik koop zelfs bijna alleen paardenvlees, vind het persoonlijk lekkerder dan rund :o

Paardenvlees is gewoon top. De prijzen zijn beter dan rund (biefstukken) en er is niks mis de eiwitten. Ook slechts 1% vet. Ik zou dan de tartaar versie kiezen. Dit zijn de biefstuk, maar dan gemalen en weer een stukje in prijs naar beneden. Je kan ook eens bij dit product kijken. Hier wordt normaal duur stoofvlees van gemaakt. Wij bij muscle meat halen het ( stel barbaren dat we zijn) door de maler (wolf), omdat het slechts 5% vet bevat: http://musclemeat.nl/index.php/diepvries/rund/low-fat-rundergehakt-5-5-x-200gr-1kg.html . Verder ben je voor gemak ook zeker niet slecht af met de kant-en-klare kipblokjes. Voor kant-en-klaar is het een mooie prijs. De rauwe kipfilets (watje al wist) zullen altijd het voordeligst blijven.

Ik bied mijn smaakpapillen aan ter ondersteuning.

:D

Vlees/vis samples zijn 0.2 vriespunt waard. Je kan dus een pakket van 20 stuks aan samples samenstellen als je dit zou willen. Bij ons koop je niet voor 1 tot 3 dagen eten. Eerder een 1 tot 3 weken. Je kunt het zo zien dat 4 vriespunten gelijk staat aan 20 pakjes die je in je vriezer opstapelt. Er van uitgaand dat je 3 muscle meat pakjes per dag eet, ben je met 4 vriespunten er dus al met een week door heen. Je kunt ook combinaties maken. Bijvoorbeeld 3kg vlees en 2 verschillende zakken groenten. Zo kom je ook op 4 punten uit.

je kan niet alleen samples bestellen, maar ik kan je vertellen.. alles is lekker bij musclemeat :D

mooi :D!

Laatst bewerkt:
De 'vernieuwde' biefstuk valt hier zwaar tegen! De vorige keer (in november, volgens mij) was het heerlijke biefstuk en nu niet gaar te krijgen en hij smaakt naar de pis. Is dit de blijvende kwaliteit?

Edit: Lees net dat de tartaar ook die piskwaliteit wordt. Jammer, bestelde graag bij jullie.

Laatst bewerkt:
  • #4.510
De 'vernieuwde' biefstuk valt hier zwaar tegen! De vorige keer (in november, volgens mij) was het heerlijke biefstuk en nu niet gaar te krijgen en hij smaakt naar de pis. Is dit de blijvende kwaliteit?

Dat is... vrij apart. Pis? Dat lijkt me eerder aan de pan of bakolie te liggen. Er is over 3000kg verzonden van de nieuwe biefstukken en tot nu toe geen klacht gehad en tot nu toe alleen positieve feedback. Natuurlijk neem ik dit zeer serieus. Ik weet nog niet wat er aan de hand is, maar heb je nog 1 biefstuk gegeten en was dit hierbij? Zo ja, kun je voor mij een tweede testen? Ook misschien even een andere pan en bakolie voor de zekerheid? Ik stuur je even een PM om je bestelnummer etc op te vragen en samen tot een oplossing te komen.

''Edit: Lees net dat de tartaar ook die piskwaliteit wordt. Jammer, bestelde graag bij jullie.''

Er is niks mis met onze tartaars en biefstukken die we op het moment hier hebben liggen (gisteren nog gegeten). Als je een klacht hebt over een product nemen wij dat altijd serieus. Het beste wat je kan doen is ons meteen een email sturen en een oplossing wordt altijd gevonden. In dit geval bijvoorbeeld een omruiling van het product, zodat wij kunnen zien wat er daadwerklijk mis was en jij het goede product hebt.

Laatst bewerkt:

Of je nou vlees in de supermarkt koopt, of bij musclemeat... je moet het toch kopen dus dat maakt niet uit. Dan zou ik sowieso gaan voor musclemeat ;)

Dat is... vrij apart. Pis? Dat lijkt me eerder aan de pan of bakolie te liggen. Er is over 3000kg verzonden van de nieuwe biefstukken en tot nu toe geen klacht gehad en tot nu toe alleen positieve feedback. Natuurlijk neem ik dit zeer serieus. Ik weet nog niet wat er aan de hand is, maar heb je nog 1 biefstuk gegeten en was dit hierbij? Zo ja, kun je voor mij een tweede testen? Ook misschien even een andere pan en bakolie voor de zekerheid? Ik stuur je even een PM om je bestelnummer etc op te vragen en samen tot een oplossing te komen.

Bedankt voor je PM. Goede service om je klanten zo serieus te nemen :)

En ja, of 'pis' een goede omschrijving is, weet ik niet. Ik drink nooit urine, maar het smaakte zoals ik verwacht dat dat smaakt :')

Overigens waren de pan en olie gewoon hetzelfde. Hopelijk is het inderdaad een enkel slecht stukje geweest

• #4.513

En ja, of 'pis' een goede omschrijving is, weet ik niet. Ik drink nooit urine, maar het smaakte zoals ik verwacht dat dat smaakt :')

Overigens waren de pan en olie gewoon hetzelfde. Hopelijk is het inderdaad een enkel slecht stukje geweest

Ok duidelijk, dankje! Ik heb je een PM terug gestuurd, we gaan er achter aan en we komen er uit :).

persoonlijk vind ik paardebiefstuk altijd al naar de stal te ruiken/smaken...:)
en dan heb ik alleen al van verschillende slagers gegeten , niet van Musclemeat.

maar daarom eet ik bijna nooit paardevlees , dus ik denk dat jij dezelfde smaak als ik heb wanneer je paardevlees eet.;)

ik blijf bij de kip toscaans en binnenkort bij de volgende bestelling de kip thai eens proberen en de rundstartaar ga ik ook eens proberen voor mijn runds/rijst/ananas gerechtje dat ze hier op mijn sportschool massaal aan het eten zijn.:)

Bestelling #100011585

Betrap mezelf erop dat ik telkens grotere hoeveelheden bestel, 19 kg deze keer.
Tot nu toe altijd topkwaliteit. Zeker de nieuwe paardenbiefstukken zijn botermals.

en dan heb ik alleen al van verschillende slagers gegeten , niet van Musclemeat.

maar daarom eet ik bijna nooit paardevlees , dus ik denk dat jij dezelfde smaak als ik heb wanneer je paardevlees eet.;)

ik blijf bij de kip toscaans en binnenkort bij de volgende bestelling de kip thai eens proberen en de rundstartaar ga ik ook eens proberen voor mijn runds/rijst/ananas gerechtje dat ze hier op mijn sportschool massaal aan het eten zijn.:)
Vlees dat naar stal ruikt/smaakt...? Zou ik toch eens een andere slager zoeken. Van MM echt niks meer dan lof voor die paardenbiefstukken, eet ze vrijwel dagelijks. Is een beetje als rundvlees maar dan wat 'zachter/zoeter' van smaak (in hoeverre je smaak kunt beschrijven :o).

Edit: Lees net dat de tartaar ook die piskwaliteit wordt. Jammer, bestelde graag bij jullie.
Wat hierboven ook wordt gezegd, de nieuwe zijn echt heel mals (ze ogen zelfs mooier). De tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.

De tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.
smaken verschillen... ik vind de tartaar van MM juist behoorlijk goor terwijl ik hun low fat gehakt wel heel lekker vind

• #4.518

Dat is nieuw voor ons :D, ik denk niet dat je die ervaring met onze paard zult hebben. Je kan altijd een sample proberen! Dan zit je niet aan een kg vast. Super dat de kant-en-klare kipblokjes in de smaak vallen :). Onze runderkogelbiefstuk tartaar eet ik zelf na het trainen afwisselend met de paardentartaar, het beste vlees voor na te trainen (imo).

Bestelling #100011585

Betrap mezelf erop dat ik telkens grotere hoeveelheden bestel, 19 kg deze keer.
Tot nu toe altijd topkwaliteit. Zeker de nieuwe paardenbiefstukken zijn botermals.

Ik heb je order even opgezocht, monster bestelling :D, bedankt! Thnx voor je review @ paardenbiefstukken.

Vlees dat naar stal ruikt/smaakt...? Zou ik toch eens een andere slager zoeken. Van MM echt niks meer dan lof voor die paardenbiefstukken, eet ze vrijwel dagelijks. Is een beetje als rundvlees maar dan wat 'zachter/zoeter' van smaak (in hoeverre je smaak kunt beschrijven :o).

Wat hierboven ook wordt gezegd, de nieuwe zijn echt heel mals (ze ogen zelfs mooier). De tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.

:thumbs:! Paard smaak idd iets anders, mede doordat er meer ijzer in zit. Zoeter is ook de omschrijving die ik zou geven.

smaken verschillen... ik vind de tartaar van MM juist behoorlijk goor terwijl ik hun low fat gehakt wel heel lekker vind

Hey Cor-paul, ik heb je orders even opgezocht en zie dat in die tijd we de tartaars van de Nederlandse rund nog hadden. We zijn volledig overgestapt op Ierse Angus. Hier worden de runderkogelbiefstuk tartaars dus nu van gemaakt. Dit kan je nog eens proberen als je wilt met bv een sample 150gr. zie post: http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/626394207465765/?type=1&theater. Fijn dat het gehakt in de smaak valt!

Olivier, de paardenbiefstuk tartaar is echt geweldig! Inmiddels eet ik er twee per dag, eentje in de middag en 's avonds nog eentje, erg makkelijk en heel snel te maken en 200gr is voldoende voor genoeg eiwitjes. De hamburger is ook lekker maar ik geef de voorkeur aan de paardenbiefstuk tartaar!

Mijn eerste bestelling gedaan, ik wilde eigenlijk meer bestellen maar was bang dat het dan niet in de vriezer zou passen :p.

Terug
Naar boven