fennis
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw ordernummer is: 100011501
Maak er wat moois van!
Wanneer verwachten jullie dat de beef jerky weer op voorraad is?
We zijn gestopt met onze huidige partner waar we de beef jerky ontwikkeld mee hebben. De reden was dat ze onze productie niet konden bij houden. Dit willen en kunnen we niet hebben, want we willen dat het product groeit, meer smaken etc. De gesprekken met de (potentiële) nieuwe partner lopen voorspoedig. Een test sample is al onderweg naar ons. Mocht alles vlot lopen, dan verwachten we over een maand alles weer op de rails te hebben. Onder voorbehoud.
Ik bied mijn smaakpapillen aan ter ondersteuning.Bedankt voor je order!
We zijn gestopt met onze huidige partner waar we de beef jerky ontwikkeld mee hebben. De reden was dat ze onze productie niet konden bij houden. Dit willen en kunnen we niet hebben, want we willen dat het product groeit, meer smaken etc. De gesprekken met de (potentiële) nieuwe partner lopen voorspoedig. Een test sample is al onderweg naar ons. Mocht alles vlot lopen, dan verwachten we over een maand alles weer op de rails te hebben. Onder voorbehoud.
Ik koop zelfs bijna alleen paardenvlees, vind het persoonlijk lekkerder dan rundIk zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student)
Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?

Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student) Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?
hoe zou ik alleen een paar samples kunnen bestellen er staat dat je 4 vriespunten nodig hebt.

Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student)
Welk vlees is goedkoop maar ook goeie kwaliteit. kip spreekt voor zich maar zat ook naar het paardenvlees te kijken is dit aan te raden? of de tartaar?
Ik koop zelfs bijna alleen paardenvlees, vind het persoonlijk lekkerder dan rund![]()
hoe zou ik alleen een paar samples kunnen bestellen er staat dat je 4 vriespunten nodig hebt.
je kan niet alleen samples bestellen, maar ik kan je vertellen.. alles is lekker bij musclemeat![]()
!De 'vernieuwde' biefstuk valt hier zwaar tegen! De vorige keer (in november, volgens mij) was het heerlijke biefstuk en nu niet gaar te krijgen en hij smaakt naar de pis. Is dit de blijvende kwaliteit?
Ik zou ook graag wat vlees willen bestellen maar heb niet zoveel geld per maand (student)

Dat is... vrij apart. Pis? Dat lijkt me eerder aan de pan of bakolie te liggen. Er is over 3000kg verzonden van de nieuwe biefstukken en tot nu toe geen klacht gehad en tot nu toe alleen positieve feedback. Natuurlijk neem ik dit zeer serieus. Ik weet nog niet wat er aan de hand is, maar heb je nog 1 biefstuk gegeten en was dit hierbij? Zo ja, kun je voor mij een tweede testen? Ook misschien even een andere pan en bakolie voor de zekerheid? Ik stuur je even een PM om je bestelnummer etc op te vragen en samen tot een oplossing te komen.
Bedankt voor je PM. Goede service om je klanten zo serieus te nemen![]()
En ja, of 'pis' een goede omschrijving is, weet ik niet. Ik drink nooit urine, maar het smaakte zoals ik verwacht dat dat smaakt :')
Overigens waren de pan en olie gewoon hetzelfde. Hopelijk is het inderdaad een enkel slecht stukje geweest
.Bedankt voor je PM. Goede service om je klanten zo serieus te nemen![]()
En ja, of 'pis' een goede omschrijving is, weet ik niet. Ik drink nooit urine, maar het smaakte zoals ik verwacht dat dat smaakt :')

Vlees dat naar stal ruikt/smaakt...? Zou ik toch eens een andere slager zoeken. Van MM echt niks meer dan lof voor die paardenbiefstukken, eet ze vrijwel dagelijks. Is een beetje als rundvlees maar dan wat 'zachter/zoeter' van smaak (in hoeverre je smaak kunt beschrijvenpersoonlijk vind ik paardebiefstuk altijd al naar de stal te ruiken/smaken...
en dan heb ik alleen al van verschillende slagers gegeten , niet van Musclemeat.
maar daarom eet ik bijna nooit paardevlees , dus ik denk dat jij dezelfde smaak als ik heb wanneer je paardevlees eet.
ik blijf bij de kip toscaans en binnenkort bij de volgende bestelling de kip thai eens proberen en de rundstartaar ga ik ook eens proberen voor mijn runds/rijst/ananas gerechtje dat ze hier op mijn sportschool massaal aan het eten zijn.![]()
). Wat hierboven ook wordt gezegd, de nieuwe zijn echt heel mals (ze ogen zelfs mooier). De tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.De 'vernieuwde' biefstuk valt hier zwaar tegen! De vorige keer (in november, volgens mij) was het heerlijke biefstuk en nu niet gaar te krijgen en hij smaakt naar de pis. Is dit de blijvende kwaliteit?
Edit: Lees net dat de tartaar ook die piskwaliteit wordt. Jammer, bestelde graag bij jullie.
smaken verschillen... ik vind de tartaar van MM juist behoorlijk goor terwijl ik hun low fat gehakt wel heel lekker vindDe tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.
persoonlijk vind ik paardebiefstuk altijd al naar de stal te ruiken/smaken...
en dan heb ik alleen al van verschillende slagers gegeten , niet van Musclemeat.
maar daarom eet ik bijna nooit paardevlees , dus ik denk dat jij dezelfde smaak als ik heb wanneer je paardevlees eet.
ik blijf bij de kip toscaans en binnenkort bij de volgende bestelling de kip thai eens proberen en de rundstartaar ga ik ook eens proberen voor mijn runds/rijst/ananas gerechtje dat ze hier op mijn sportschool massaal aan het eten zijn.![]()
, ik denk niet dat je die ervaring met onze paard zult hebben. Je kan altijd een sample proberen! Dan zit je niet aan een kg vast. Super dat de kant-en-klare kipblokjes in de smaak vallen
. Onze runderkogelbiefstuk tartaar eet ik zelf na het trainen afwisselend met de paardentartaar, het beste vlees voor na te trainen (imo).Bestelling #100011585
Betrap mezelf erop dat ik telkens grotere hoeveelheden bestel, 19 kg deze keer.
Tot nu toe altijd topkwaliteit. Zeker de nieuwe paardenbiefstukken zijn botermals.
, bedankt! Thnx voor je review @ paardenbiefstukken.Vlees dat naar stal ruikt/smaakt...? Zou ik toch eens een andere slager zoeken. Van MM echt niks meer dan lof voor die paardenbiefstukken, eet ze vrijwel dagelijks. Is een beetje als rundvlees maar dan wat 'zachter/zoeter' van smaak (in hoeverre je smaak kunt beschrijven).
Wat hierboven ook wordt gezegd, de nieuwe zijn echt heel mals (ze ogen zelfs mooier). De tartaar is echt prima, eet 1x zo'n tartaar van hun en je realiseert je opeens hoe kut die tartaar van de supermarkt is.
smaken verschillen... ik vind de tartaar van MM juist behoorlijk goor terwijl ik hun low fat gehakt wel heel lekker vind