MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

smaken verschillen... ik vind de tartaar van MM juist behoorlijk goor terwijl ik hun low fat gehakt wel heel lekker vind
Lees hierboven van Scoobz0r dat je de rundertartaars had van vroegah. Die vond ik ook wat minder. Momenteel eet ik al een paar maanden eigenlijk alleen de paardentartaars (red pepper), zou ze eens een kans geven (weet niet of je ze er 1 als sample kunt toevoegen?).

zojuist weer 15 kilo kip en wat andere zaken besteld, volgende week dinsdag pas in huis :mad: (kon niet eerder omdat ik niet thuis ben)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.527
Olivier, de paardenbiefstuk tartaar is echt geweldig! Inmiddels eet ik er twee per dag, eentje in de middag en 's avonds nog eentje, erg makkelijk en heel snel te maken en 200gr is voldoende voor genoeg eiwitjes. De hamburger is ook lekker maar ik geef de voorkeur aan de paardenbiefstuk tartaar!

heyyyy mma freak :D!! Leuk dat je weer eens besteld hebt. Even opgezocht wat je besteld hebt uit nieuwsgierigheid en uiteraard zie ik een boel zakken Ratatouille :thumbs:. Ik las ook je comment, die bij je bestelling stond, die leest de desbetreffende inpakker van het pakket. Ik was diegene dit keer niet. Fijn dat de paardentartaar in de smaak valt! En de hamburger natuurlijk ook :meal:.

Mijn eerste bestelling gedaan, ik wilde eigenlijk meer bestellen maar was bang dat het dan niet in de vriezer zou passen :p.

Better safe than sorry :D. Mocht dit ook teveel zijn, onthoud dan dat het binnen 4 dagen na ontdooiing gegeten moet worden. Je kan dus alvast wat dingen (voor het ruimte gebrek) in de koelkast leggen.

zojuist weer 15 kilo kip en wat andere zaken besteld, volgende week dinsdag pas in huis :mad: (kon niet eerder omdat ik niet thuis ben)

Thnx voor je grote order! Dat duurt inderdaad nog even :(. Was een PostNL punt geen oplossing? Zie: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie . Mocht je daar naar willen ruilen en dus eerder verstuurd willen hebben, dan kan je me een PM sturen.

Hoe vindt je die in vergelijking tot de gewone paardentartaar?

Vind normale tartaar sowieso wat flauw worden na een tijdje, die red pepper is echt geniaal.

Mooi dat de red pepper in bevalt :). De red pepper is de naturel versie die aan het eind door een pak 'red pepper' is gerolled. Bij de naturel versie is het de bedoeling dat je het zelf op smaak brengt. Dit kan door 1 van de kruiden potjes die we ook verkopen zoals bv deze: http://musclemeat.nl/index.php/non-...denmix-gematigd-zout-voor-rundvlees-70gr.html

Moet naar rehab voor die ratatouille, verslavend ;-)
De naturel paardentartaar breng ik niet op smaak, smaak is lekker zoals ie is, zal kijken of ik mijn review daarover nog kan aanpassen, is erg lekker.
De hamburger is ook lekker maar paardentartaar is toch wel heul lekker en heeft mijn voorkeur vanwege de goede voedingswaardes.
Kon de vorige keer de zakken broccoli niet meer vinden, komen die nog terug?
Iemand ervaring ermee die door de shake te doen?

De naturel paardentartaar breng ik niet op smaak, smaak is lekker zoals ie is, zal kijken of ik mijn review daarover nog kan aanpassen, is erg lekker.
De hamburger is ook lekker maar paardentartaar is toch wel heul lekker en heeft mijn voorkeur vanwege de goede voedingswaardes.
Euhhh, broccoli door een shake?

Hey Cor-paul, ik heb je orders even opgezocht en zie dat in die tijd we de tartaars van de Nederlandse rund nog hadden. We zijn volledig overgestapt op Ierse Angus. Hier worden de runderkogelbiefstuk tartaars dus nu van gemaakt. Dit kan je nog eens proberen als je wilt met bv een sample 150gr. zie post:

Lees hierboven van Scoobz0r dat je de rundertartaars had van vroegah. Die vond ik ook wat minder. Momenteel eet ik al een paar maanden eigenlijk alleen de paardentartaars (red pepper), zou ze eens een kans geven (weet niet of je ze er 1 als sample kunt toevoegen?).

Die van vroegah waren naar m'n idee beter dan die van een paar weken geleden (als ze hetzelfde zijn zal ik wel een mindere batch hebben nu ofzo). Zal met volgende bestelling een sample van de nieuwe proberen (al maakt die % vet van het gehakt me ook niet zoveel uit).

Ja kan prima hoor! Als je het wel goed blend.

Ik maak er wel eens soort van ijs van met bloemkool erbij en genoeg whey. :p (200g bevroren bloemkool/wortel/broccoli, 100gr bevroren mango/bessen/wat je wilt, 30gr whey aardbei of andere zoete, 3/4 theelepel xanthaangom en 3/4 theelepel guar gom. Die laatste 2 maken het dik en fluffy.) Goed te eten en je hebt genoeg groente binnen of je eet nog wat extra maar niet echt nodig.]
Je kunt er nog pindakaas doorheen doen als je dat lekker vind of stukjes noten. Ik zou de groentes wel ruim een kwartier van te voren uit de vriezer halen en deze eerst apart blenden met steeds maar een klein beetje water of melk toe te voegen.
Ik gebruik hiervoor een foodprocessor.

Musclemeat heeft genoeg keuze kwa groentes waarmee je het kunt doen, en het zijn kleine stukjes dus werkt prima.
Gewoon in je shake gaat natuurlijk ook. :D

Dank je Strongwoman, gaat me voornamelijk om de broccoli en dan uiteraard in de blender.

Zojuist voor het eerst iets besteld. Van vrijwel elk (vlees)product een sample. Ik zal van alle soorten een korte review schrijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.536

Ok nice nice! Over welke hamburger heb je het trouwens? De low fat hamburger? We hebben inmiddels aardig wat hamburgers :) --> http://musclemeat.nl/index.php/diepvries/muscle-meat-burgers.htmlp

De broccoli is hier: http://musclemeat.nl/index.php/diepvries/groenten-fruit/broccoliroosjes-voorgekookt-2-5kg.html . Staat onder de categorie groenten en fruit.

Het postkantoor bij ons in het dorp sluit om 5 uur -.- en is in het weekend niet open dus wil het risico niet riskeren.

Ah ok! Duidelijk.

Die van vroegah waren naar m'n idee beter dan die van een paar weken geleden (als ze hetzelfde zijn zal ik wel een mindere batch hebben nu ofzo). Zal met volgende bestelling een sample van de nieuwe proberen (al maakt die % vet van het gehakt me ook niet zoveel uit).

:thumbs: leuk dat je het wilt proberen, ik weet vrijwel zeker dat het je niet teleur gaat stellen.

Ja kan prima hoor! Als je het wel goed blend.

Ik maak er wel eens soort van ijs van met bloemkool erbij en genoeg whey. :p (200g bevroren bloemkool/wortel/broccoli, 100gr bevroren mango/bessen/wat je wilt, 30gr whey aardbei of andere zoete, 3/4 theelepel xanthaangom en 3/4 theelepel guar gom. Die laatste 2 maken het dik en fluffy.) Goed te eten en je hebt genoeg groente binnen of je eet nog wat extra maar niet echt nodig.]
Je kunt er nog pindakaas doorheen doen als je dat lekker vind of stukjes noten. Ik zou de groentes wel ruim een kwartier van te voren uit de vriezer halen en deze eerst apart blenden met steeds maar een klein beetje water of melk toe te voegen.
Ik gebruik hiervoor een foodprocessor.

Musclemeat heeft genoeg keuze kwa groentes waarmee je het kunt doen, en het zijn kleine stukjes dus werkt prima.
Gewoon in je shake gaat natuurlijk ook. :D

Dank je Strongwoman, gaat me voornamelijk om de broccoli en dan uiteraard in de blender.

:thumbs: mooi! Een antwoord zoals die van Strongwoman had ik niet kunnen geven door te weinig ervaring. Bedankt!

Zojuist voor het eerst iets besteld. Van vrijwel elk (vlees)product een sample. Ik zal van alle soorten een korte review schrijven.

Ik zag hem al voorbij komen :D en de order picker die aan de beurt was in de vriezer zei al ''goed... deze duurt even'' haha. Tof als je reviews wil schrijven! Feedback is zeer belangrijk voor ons. Thnx voor je order :thumbs:

Zou mooi zijn als jullie vlees als broodbeleg gingen verkopen zonder E621 en dextrose. Bij een simpele gegrilde gehakt van de Jumbo staan maar liefst 34 ingrediënten op de ingrediëntenlijst en bestaat het uit slechts 79% gehakt. Waaronder E621 wat ik toch probeer te vermijden.

vraag Scoob,

wou hier net wat meals bereiden met jullie low fat rundsgehakt dus 3 pakjes van mijn laatste bestelling uit de diepvries gehaald en even een uurtje in warm water laten ontdooien (wegens vergeten uithalen vanmorgen)... doe dit trouwens met al jullie dingen wanneer ik het uit de vriezer ben vergeten halen

viel mij echter vrij vlug op dat 1 pakje precies totaal anders was... normaal is jullie rundsgehakt zo'n mooi blokje en is dit vrij "donker" van kleur
deze was echter verdacht bleek van kleur, verpakking lag ook doorweekt met bloed (meestal heb je dat wel een beetje, maar hier was het echt wel extreem) en textuur van het gehakt zag er ook vrij vreemd uit
na ontdooien duw ik altijd eens op het pakje om te checken of het midden niet meer keihard is: het bleke gehakt viel gewoon als los zand uit elkaar, terwijl de andere 2 pakjes mooi hun vorm in de verpakking bleven behouden

enig idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn? was allemaal van dezelfde bestelling + zelfde batchnummer
heb er nog een foto van genomen met gsm eventueel moest je die willen :)
heb deze alleszins niet gebakken om op te eten, zag er niet echt uit alsof dat nog aangewezen was :P

Nieuwe bestelling geplaatst, hopelijk nog voor het weekend binnen :meal:

Terug
Naar boven