Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar, hou van de kipfilet uit de supermarkt vaak maar weinig over.![]()
.Ik heb laatst 3kg kip gekookt en hield 1700 gr over , als dat op is dan toch maar is hier bestellen.
Vandaag de kogel biefstuk geprobeerd en nog nooit zulke goede 'diepvries' biefstuk gegeten. Top kwaliteit jongens!

Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt? De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is? Hoe staan jullie hierin? Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen![]()
Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt?
De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is?
Hoe staan jullie hierin?
Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen![]()
Probleem is dat iedereen een product van 25 euro met gratis verzendkosten veeeel aantrekkelijker vind dan hetzelfde product die 20 euro is met 5 euro verzendkosten...
Musclemeat onderschat dit effect op consumenten. "Gratis verzonden" trekt enorm. Ook als de prijzen daardoor (uiteraard) ietsjes hoger zijn. Je ziet het bij elke webshop tegenwoordig verzendkosten zijn haast ouderwets aan het worden.
Stukje marketing is het gewoon. Maar wel met veel effect. Misschien kunnen jullie Ralf aannemen, die zal wel op zoek zijn naar een nieuwe baan.
Lol wat een domme vergelijking, de pizza koerier met musclemeat.
Pizza koerier bezorgt ook maar in een bepaald gebied, en daarbij zijnde kosten van een pizza ook heel anders... Kost een euro en verkopen ze voor het 10 voudige...
MM moet het vlees bevoreren houden EN ze houden een hoge kwaliteit vast (kwaltieit die je niet op een pizza vind)
en koop bijv maaris gerookte kipfilet in de winkel.... is duurder en zoveel minder lekkerder dan die van MM
Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt? De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is? Hoe staan jullie hierin? Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen![]()
Vraagje over de gekookte kipblokjes. Kun je deze ook nog bewaren in de koelkast als hij eenmaal open is? Zo ja, hoe lang?
Zag dit inderdaad staan voor als je het hebt laten ontdooien, maar weet niet of het uitmaakt als het zakje open is
Zag dit inderdaad staan voor als je het hebt laten ontdooien, maar weet niet of het uitmaakt als het zakje open is
.