AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb laatst 3kg kip gekookt en hield 1700 gr over , als dat op is dan toch maar is hier bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.562
Herkenbaar, hou van de kipfilet uit de supermarkt vaak maar weinig over. :o

Dat hoor ik maar al te vaak en niet alleen bij supermarkten zoals in de spoiler te lezen was :rolleyes:.

Ik heb laatst 3kg kip gekookt en hield 1700 gr over , als dat op is dan toch maar is hier bestellen.

Welkom bij Muscle Meat :thumbs:

Nieuw product: Makreel (rauw, graatloos)!

Momenteel is makreelfilet alleen in blik of gerookt in de supermarkten te krijgen . Wij bieden deze vis nu ook rauw en graatloos aan voor een scherpe prijs. Voor meer informatie over dit product zie --> [url]http://musclemeat.nl/index.php/makreelfilets.html[/URL]

0307-2.jpg

Vandaag de kogel biefstuk geprobeerd en nog nooit zulke goede 'diepvries' biefstuk gegeten. Top kwaliteit jongens!

Vandaag de kogel biefstuk geprobeerd en nog nooit zulke goede 'diepvries' biefstuk gegeten. Top kwaliteit jongens!

Volgens mij is vrijwel al het vlees ooit een keer bevroren geweest of je moet het bij een slager halen die zelf slacht en dan nog heb je er kans van. Maakt volgens mij niks uit verder.

Qua kwaliteit ben ik zeker met je eens. Voorheen prima prijs/kwaliteit verhouding. Nu is het belachelijk goed.

Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt?

De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is?

Hoe staan jullie hierin?

Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen ;)

Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt? De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is? Hoe staan jullie hierin? Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen ;)

Lol wat een domme vergelijking, de pizza koerier met musclemeat.
Pizza koerier bezorgt ook maar in een bepaald gebied, en daarbij zijnde kosten van een pizza ook heel anders... Kost een euro en verkopen ze voor het 10 voudige...
MM moet het vlees bevoreren houden EN ze houden een hoge kwaliteit vast (kwaltieit die je niet op een pizza vind)

en koop bijv maaris gerookte kipfilet in de winkel.... is duurder en zoveel minder lekkerder dan die van MM

Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt?

De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is?

Hoe staan jullie hierin?

Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen ;)

goeie vergelijking, 8/10 would read again.

pakketen bij musclemeat blijven 48 uur vers en koel + zijn vaak over de 20kg. wat denk je wat dat aan transport kost?
Of je nu 100 kg besteld of 5kg, de verzendkosten blijven hetzelfde. (zo ver ik weet)

Probleem is dat iedereen een product van 25 euro met gratis verzendkosten veeeel aantrekkelijker vind dan hetzelfde product die 20 euro is met 5 euro verzendkosten...

Musclemeat onderschat dit effect op consumenten. "Gratis verzonden" trekt enorm. Ook als de prijzen daardoor (uiteraard) ietsjes hoger zijn. Je ziet het bij elke webshop tegenwoordig verzendkosten zijn haast ouderwets aan het worden.

Stukje marketing is het gewoon. Maar wel met veel effect. Misschien kunnen jullie Ralf aannemen, die zal wel op zoek zijn naar een nieuwe baan.

Klopt, verzendkosten (deels) in de prijs verrekenen en dan 'gratis verzending' erop zetten stimuleert de zin om te kopen, net als gratis retour erbij zetten (maar niet mogelijk bij bevroren vlees ed.). MM is daar te eerlijk voor vermoed ik. Als de omzet een bepaald punt bereikt zal het misschien mogelijk zijn om gratis te verzenden?

Probleem is dat iedereen een product van 25 euro met gratis verzendkosten veeeel aantrekkelijker vind dan hetzelfde product die 20 euro is met 5 euro verzendkosten...

Musclemeat onderschat dit effect op consumenten. "Gratis verzonden" trekt enorm. Ook als de prijzen daardoor (uiteraard) ietsjes hoger zijn. Je ziet het bij elke webshop tegenwoordig verzendkosten zijn haast ouderwets aan het worden.

Stukje marketing is het gewoon. Maar wel met veel effect. Misschien kunnen jullie Ralf aannemen, die zal wel op zoek zijn naar een nieuwe baan.

Vlees is heel wat anders dan bij een ander product. persoonlijk kijk ik eerder naar de prijs van me producten dan naar de verzendkosten, zijn toch nog stiekem een hoop bedrijven die wel verzendkosten vragen. (90% waar ik iets bestel).

Net mijn eerste bestelling gedaan bij musclemeat!
Als alles goed verloopt dan heb je er een nieuwe vaste klant bij!

Prettig weekend

Lol wat een domme vergelijking, de pizza koerier met musclemeat.
Pizza koerier bezorgt ook maar in een bepaald gebied, en daarbij zijnde kosten van een pizza ook heel anders... Kost een euro en verkopen ze voor het 10 voudige...
MM moet het vlees bevoreren houden EN ze houden een hoge kwaliteit vast (kwaltieit die je niet op een pizza vind)

en koop bijv maaris gerookte kipfilet in de winkel.... is duurder en zoveel minder lekkerder dan die van MM

Jij lijkt me het type dat bij de zin "de kat uit de boom kijken" daadwerkelijk vraagt "welke kat, ik zie geen kat".

Het gaat er om dat webshops doorgaans bij een bepaalde prjjsafname de verzendkosten niet doorberekenen.
Maar het lijkt me vrij zinloos om hier een marketing en conversietechnisch verhaal op te gaan hangen aan mensen die een essentievergelijking letterlijk nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.573
Wanneer gaan jullie van de Naheffingskosten af? Op een bestelling van 50 euro komt er gewoon meer dan 10% bij aan leveringskosten, BTW en Betaalkosten. Wat betekent dit voor het statement `Onder supermarktprijzen` als je het bij elkaar optelt? De pizzaboer levert de pizza gratis af als je boven de 15 euro besteld. Vind het niet meer dan een stukje service naar de (gewaardeerde) klant toe. Of dat dan op 50e moet zijn, op 25 of pas bij 5 bestellingen in totaal, daar valt natuurlijk over te twisten. In het kader van transparantie lijkt het me eveneens redelijk om inc. BTW prijzen te vermelden. Ik snap dat sommige partijen de BTW kunnen aftrekken, maar neem aan dat het merendeel van jullie klantenbestand particulier is? Hoe staan jullie hierin? Verder topservice en kwaliteit vlees hoor, daarover niks te klagen ;)

Hoi jtje. Bedankt voor je compliment aan het eind van je bericht. Ook voor je feedback, positief of negatief, alles is belangrijk voor ons zodat wij weten wat er bij onze klanten afspeelt.

Ik begin meteen even over de BTW. Ik begrijp niet zo goed hoe je hier opgekomen bent. Alle prijzen zijn namelijk inclusief BTW. Er komt aan het eind van de factuur niet BTW er nog boven op. Er is alleen BTW te zien op de eind factuur wat tezamen met het totaal bedrag hetzelfde is wat je in jouw winkelmandje hebt gestopt. Groothandels zoals Sligro, Macro en Hocras komt er nog wel BTW bij wanneer je bij de kassa komt. Bij ons dus niet. Het is bovendien ook wettelijk verplicht om het BTW bedrag te vermelden op de factuur.

Er komt dus dan alleen nog de verzendkosten aan het eind bij van 5euro en de transactiekosten van 44 cent (bij Paypal betalingen is dit wat Paypal rekent voor de transactie) en daar zijn we zeker transparant over met een uitleg op de site. Dit staat uitgelegd bij het kopje “over het bestelproces”. Het is een bedrag dat er aan het eind bij komt, ongeacht de hoeveelheid die je besteld en dit laatste is nu net waar het om gaat want dit werkt anders bij ons op de achtergrond dan bij welke shop dan ook. Dit zal ik je uitleggen en ik hoop dan dat het duidelijker is hoe het concept werkt en waarop het dus op is gebaseerd.

Wij hebben te maken met kosten die niemand anders heeft. Namelijk het bevroren houden van de bestelling. Hier wordt een dikke isolatiezak voor gebruikt en droogijs van -80graden. Hoe meer iemand besteld, hoe groter deze kosten worden (meer kg droogijs en een grotere zak). Deze kosten dekken wij dus volledig hoe groot de bestelling ook is. Komt een bestelling boven de 22kg uit, dan wordt er een extra pakket gemaakt waarbij wij niet alleen weer het droogijs en isolatiezak betalen maar ook de extra verzendkosten voor onze rekening nemen. De kosten die gemaakt worden (die wij op ons nemen) zijn een stuk hoger dan de verzendkosten van 5euro en zo hopen we het concept aantrekkelijk te maken.

We kunnen gratis verzendkosten aanbieden maar dan heeft het gevolg wat hierboven werd gezegd, de product prijs dan om hoog gaat. Laat ik als voorbeeld onze Ierse runderkogelbiefstukken nemen. Deze worden online verkocht bij beefandsteak.nl voor 30euro/kg. Bij ons voor 15euro/kg. We kunnen het dan naar bv 16euro per kg brengen en promoten met gratis verzendkosten. Maar wat gebeurt er dan voor de grootkopers bij ons? Het is namelijk niet ongebruikelijk dat er aan 15kg aan producten bij ons besteld wordt. Je hebt dan 15x die iets hogere kg prijs maar wel gratis verzendkosten. Aan het eind ben je op deze manier dan dus duurder uit en met het concept wat wij nu voeren ligt het voordeel bij de klant: verzendkosten gescheiden van de kg prijzen. Dit zorgt ervoor dat we goedkoper per kg zijn dan de supermarkt en dat klanten groter in slaan per keer. Beide partijen halen daar voordeel uit. Gratis verzendkosten is puur marketing voor bedrijven die met hele grote marges hebben op hun producten en enkel een kartonnen doos gebruiken om alles te versturen.

We hebben een aantal deals bij de categorie Bulk Voordeel voor onze aller populairste producten. Zo kan je 10kg kant-en-klare kipblokjes bestellen waar wij ook de verzendkosten voor onze rekening nemen.

jullie zijn helden!!! wat heeeeerlijk zijn die thaise kipblokjes! echt een aanrader!:D:D:D:D:D

Thaise kipblokjes zijn top, de lekkerste variant tot nu toe.
Heb nu ook de low fat hamburger geprobeerd. Ben sowieso geen hamburger fan maar kon de sample niet laten liggen.. Smaken prima, je krijgt wat je verwacht. Zou ze zelf alleen iets dunner maken.

Idd heerlijk die thaise kipblokjes, doet me denken aan shoarma :P

Vraagje over de gekookte kipblokjes. Kun je deze ook nog bewaren in de koelkast als hij eenmaal open is? Zo ja, hoe lang?

Terug
Naar boven