Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dat klinkt goed die tandoori!!!

T&T doorgekregen, zwaarte van het pakket geeft 29 gram aan ofso :roflol:

haha nope, heb het even gechecked, gewicht staat op 15gr. maar staat ook nog op zending voorbereid.

Arme postbode :roflol:

Zo was bij ons een keer oma in huis, had geen sleutel van de voordeur. Postbode belde aan, oma loopt achterom, postbode zet pakketje buiten de auto hier alstublieft. Was mijn 24kg kettelbell, daarna heeft mijn oma een episch gevecht gehad om die in huis te krijgen helemaal achterom

Zo was bij ons een keer oma in huis, had geen sleutel van de voordeur. Postbode belde aan, oma loopt achterom, postbode zet pakketje buiten de auto hier alstublieft. Was mijn 24kg kettelbell, daarna heeft mijn oma een episch gevecht gehad om die in huis te krijgen helemaal achterom

:roflol:

Ik heb net voor het eerst de runderkogelbiefstuk gegeten en deze is echt top! Super mals en heerlijk van smaak. Deze staat ook voor morgen weer op het menu. Morgen probeer ik de gerookte kip voor het eerst. Ben weer erg benieuwd.

Groeten!

Hert is heerlijk! Beetje marineren, niet te lang bakken, en je hebt het malste en lekkerste vlees dat je ooit gegeten hebt.

risotto spinazie was wel lekker maar resulteerde in knoflookboeren voor uren :roflol:

Ik heb zoveel scheten gelaten door de runderkogelbiefstuk, dat de collega's bij mij op werk geklaagd hebben bij de dienstmanager

Wanneer zijn de runderkogelbiefstuk en beef jerky er weer? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.614

Hehe epic story. 1 van de laatste verhalen die ik heb van een klant is over doos rond de 28kg. De klant woont op etage 5, geen lift. Postbode echt niet blij haha.

Ik heb net voor het eerst de runderkogelbiefstuk gegeten en deze is echt top! Super mals en heerlijk van smaak. Deze staat ook voor morgen weer op het menu. Morgen probeer ik de gerookte kip voor het eerst. Ben weer erg benieuwd.

Groeten!

:thumbs: super!! Benieuwd naar je gerookte kip ervaring. Leuk dat je van elk besteld product verslag doet, feedback (zoals vaker gezegd door mij) is ontzettend belangrijk voor ons. Op DBB is iedereen recht voor zijn raap en daar hebben we dan ook zeker wat aan.

Hert is heerlijk! Beetje marineren, niet te lang bakken, en je hebt het malste en lekkerste vlees dat je ooit gegeten hebt.

Thnx voor je feedback! Ik zag inderdaad dat je 2kg hert erbij had genomen bij je laatste bestelling. Konden we er maar op leven / was de kg prijs maar gedeeld door twee bij de inkoop! Top vlees :).

risotto spinazie was wel lekker maar resulteerde in knoflookboeren voor uren :roflol:

Hehe ging er goed in dus :thumbs: Thnx voor de review!

Ik heb zoveel scheten gelaten door de runderkogelbiefstuk, dat de collega's bij mij op werk geklaagd hebben bij de dienstmanager

Ow jeetje :o, maar dat is vast niet het enige dat je gegeten hebt toch? Maar verder wel tevreden tijdens het eten?

Wanneer zijn de runderkogelbiefstuk en beef jerky er weer? :)

Morgen ochtend (rond) 9:30 komt er een aantal kg runderkogelbiefstuk online, dus wees er snel bij! De voorraad wordt dan geteld. De nieuwe batch runderkogelbiefstukken komen pas rond 17:00 binnen en kunnen woensdag verzonden worden. Indien je dus morgen ochtend niet op tijd bent rond half 10, moet je daar even op wachten.

Beef Jerky is prioriteit #1 op de achtergrond hier. We willen dit weer z.s.m. in productie en voorraad hebben. De beef jerky productie staat momenteel stil, omdat we het productieproces aan het aanpassen zijn zodat we meer kunnen produceren en eerder smaken kunnen ontwikkelen. We hopen dus met meer smaken te komen.

Laatst bewerkt:
Hey Scoob, ik zie dat in de Superfood Muesli sulfiet (E220) zit. Heb je ook informatie om hoeveel het gaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.617
Hey Scoob, ik zie dat in de Superfood Muesli sulfiet (E220) zit. Heb je ook informatie om hoeveel het gaat?

Hoi Fennis, het wordt gebruikt om de rozijnen in goede staat te houden. Ik heb de fabrieks product specificatie erbij gepakt. De hoeveelheid die er in zit is 0.002%.

Nieuw product (pre-launch) exclusief deze week voor DBB! We hebben vanochtend de nieuwe smaak Tandori voor de kant-en-klare kipblokjes binnen gekregen. Hier is slechts 20kg van geleverd, om het uit te proberen hier bij ons zelf @Muscle Meat. Echter zijn we zo enthousiast hier na het proeven dat we het alvast online gaan zetten. We krijgen een volledige grote batch maandag 2 februari binnen en de lancering is 31 Januari. Voor DBB is dit product voor de liefhebbers alvast te bestellen (we promoten het niet ergens anders). Voedingswaarden, 100 gram kant-en-klare kipblokjes bevat: Energie: 114 kcal Koolh: 0.1 gram Eiwit: 25,9 gram Vet: 1,0 gram Zout: 0,6gram Ingredienten 98% kippenvlees (kipfilet), peper, zout, tarwebloem, groente(ui, knoflook), dextrose, specerijen (bevat koriander en mosterd), suiker aroma, plantaardig vet (gehydrogeneerd(palm)) Product link: http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-tandoori-1kg-5-x-200gr

Mijn bestelling komt dan begin februari

flinke lading thaise kip, de nieuwe kip en de nieuwe biefstuk en tartaar :D

Gehydrogeneerd palmvet als ingrediënt van kip tandori.. bevat dus transvet?

Zojuist de kip tandoori geprobeerd, ik kan het samenvatten in 3 punten:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Srs, wat lekker dit.

Gehydrogeneerd palmvet als ingrediënt van kip tandori.. bevat dus transvet?
Een paar microgram, zit in de kruiden die ze ervoor gebruiken als ik me niet vergis.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven